به نام خدا


هشدار امنیتی


مرحله سوم جنگ جهانی با کمک کامپیوتر کوانتومی



متاسفانه مرحله سوم جنگ جهانی اصلا به نفع ما نیست زیرا صهیونیسم جهانی یعنی آمریکا و انگلیس و اسرائیل با کمک شرکتهای گلوبالیست و جاسوس و منفور یعنی آی بی ام و گوگل و مایکروسافت و سایر شرکتهای فناوری اطلاعات و نیز با سو استفاده از واکسن کرونا ، عملا قصد دارند در مرحله ی سوم جنگ جهانی سوم  ، از موجودات شبیه سازی شده که نقشه ی ژنوم انسان را بر اساس فیزیک کوانتوم ، بازسازی کرده اند استفاده نمایند و بجای انسان های عادی ، از روباتهای انسان نما و موجودات شبه انسانی که درواقع کامپیوتر کوانتومی هستند و حتی از سریعترین سوپرکامپیوترهای امروزی نیز سریعتر و دقیقتر می باشند در جنگ جهانی سوم  استفاده نمایند . 



تحلیلگران و دانشمندان سرتاسر جهان ضمن ابراز نگرانی شدید از هوش مصنوعی و فیزیک کوانتوم و کامپیوتر کوانتومی اعلام کرده اند که کامپیوتر کوانتومی اگر در جنگ بکار گرفته شود نسل بشر را فورا و در کسری از ثانیه منقرض می نماید و بجای انسان ، کامپیوتر انسان نما را جایگزین خواهند کرد . 


این اصلا توهم یا مقاله علمی تخیلی نیست بلکه یک واقعیت دردناک و خونین است . 


مرحله ی سوم جنگ جهانی ، جنگ بین انسان با روباتهای هوشمند کوانتومی است که از نظر ظاهری و رفتاری و حتی طرز فکر ، بسیار شبیه به انسان هستند و بدبختانه نقشه ی ژنوم و حتی  جزئیات مربوط به شبکه های عصبی انسان را با کمک زبان ماشین کوانتومی و البته زبان اسمبلی پردازنده های کوانتومی ، بازتعریف کرده اند . 


این زبان اسمبلی کوانتومی از زمین تا آسمان با زبان اسمبلی کامپیوترهای معمولی فرق دارد و اصلا قابل فهم نیست و یک معمای گیج کننده است . 


من دارم فکر می کنم که اگر یک کامپیوتر کوانتومی در دست داشتم چطوری می توانستم با زبان اسمبلی اش ارتباط برقرار کرده و با کدهای زبان ماشین این کامپیوتر کوانتومی که در آنها هیچ تفاوتی بین 0 و 1 نیست چطوری می توانم برنامه نویسی کنم ؟؟؟؟؟؟!!!!!


حتی با مشاهده ی چندین فیلم مستند کاملا علمی و دقیق نیز،  نتوانستم بفهمم که  معماری پردازنده های کامپیوترهای کوانتومی و زبان ماشین  و اسمبلی این نوع کامپیوترهای انسان نما  ، به چه شکلی است و آیا اینها قابل برنامه نویسی هستند یا اینکه نه ، اینها ما را کنترل و حتی نابود می کنند !!!


ظاهرا کامپیوترهای کوانتومی که در تضاد با نظریه ی نسبیت آلبرت اینشتین و همسو با فیزیک کوانتوم می باشند دیگه توهم نیستند . 


یک زمانی می گفتم که :


فیزیک کوانتوم فقط یک توهم است 


یا می گفتم :


فیزیک کوانتوم نتوانست کامپیوتر کوانتومی بسازد 



اما با توجه به اختراع نخستین کامپیوترها توسط آلمان نازی در دهه 1930 میلادی و به دست دکتر کنراد زوس ،   گویا انگلیس که رقیب و دشمن قدیمی آلمان است و از حمایت صهیونیسم جهانی و آمریکا و شرکتهایی همچون گوگل برخوردار است قصد دارد  ضمن جاسوسی وحشتناک از ژنوم و مولکول ها و اتم ها و حتی افکار ما انسانها ، آخرین  و خطرناک ترین مرحله از جنگ جهانی سوم یعنی جنگ روباتهای انسان نما علیه انسانها را رقم بزند . 



من فقط یک ایده دارم :


ما باید بتوانیم فناوری ساخت کامپیوتر کوانتومی را بدست آوریم تا در مقابل گوگل و مایکروسافت و سایر شرکتهای انگلیسی - آمریکایی - صهیونیستی در این جنگ نابرابر و ترسناک  ، دوام بیاوریم . 



اگر به این حرفها  بخندید یا بگویید فلانی توهم زده است پس خودتان تشریف ببرید و در وبسایت آپارات،  فیلم های مستند واقعی مربوط به خطر هوش مصنوعی و کامپیوتر کوانتومی را با چشم ببینید  . 


آنگاه متوجه می شوید که من حقیقت را به شما گفته ام . 



حقیقتا  سومین  مرحله از جنگ جهانی سوم ، جنگ بین انسان و کامپیوتر است . 


اما نه این کامپیوترهای کودن کلاسیک . بلکه کامپیوترهای هوشمند کوانتومی که حتی نمی دانیم زبان ماشین و اسمبلی شان چگونه است و فقط می دانیم که هر کامپیوتر کوانتومی  ، یک کپی ژنتیکی از انسان است و می تواند علیه انسان قیام کند و انسان را نابود کند . 


شاید بگویید  امام زمان ظهور می کند و دنیای غرب را نابود می نماید و این فناوری مرگبار کامپیوتر کوانتومی و هوش مصنوعی نیز نابود می شود. 


من نیز امیدوارم چنین اتفاقی رخ بدهد اما  نباید بیکار بنشینیم و بلکه باید یا خودمان کامپیوتر کوانتومی بسازیم یا کامپیوتر کوانتومی بخریم یا اینکه خودمان را آماده ی جنگ با کامپیوترهای انسان نما  بکنیم . 



این کامپیوترهای کوانتومی همگی نسخه ی دیجیتالی و فوق هوشمند از روی انسان ها هستند و بزرگترین و خطرناک ترین دشمن انسان محسوب می شوند. 



مجددا تاکید می کنم :  این نوشته ها  ، توهم یا فیلم علمی تخیلی نیست . دشمنان جهان قصد دارند کل انسان ها را از طریق کامپیوتر کوانتومی و واکسن کرونا ، برده ی خودشان سازند و  کل انسان های جهان را نابود کرده یا به بردگی بکشانند . 


برای اینکار از کامپیوتر کوانتومی و جاسوسی و هوش مصنوعی استفاده می کنند . 


خطر ، بسیار بزرگتر و جدی تر از این حرف ها می باشد . 



امیدوارم که توانسته باشم بخشی از این خطر بزرگ را گوشزد کرده باشم . 




ایده :


من پیشنهاد می کنم کامپیوتر کوانتومی را بسازید یا مهندسی معکوس کنید یا بخرید تا بتوانید در این جنگ پیروز شوید . 


هیچ ایده ی دیگری به ذهنم نمی رسد . 



لطفا این مطلب را جدی بگیرید . این دیگه دعوای بین ایران و آمریکا نیست . 


این یعنی نابودی نسل بشر و پاکسازی کل کره ی زمین از وجود انسان . 


حالا دیگه خود دانید . من اخطار کردم . شما لطفا جدی بگیرید و برای این رخداد مرگبار یک فکری بکنید .