vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

وحیدمی

وبلاگ شخصی وحید محمدی . یک تایپیست که عاشق علم و تجربه است.


آدرس وبلاگ وحیدمی :

Home Page


https://vahidmy.blog.ir

+


Archive

آرشیو و بایگانی وبلاگ وحیدمی

https://vahidmy.blog.ir/archive

+


نقشه وبلاگ وحیدمی:

Sitemap

https://vahidmy.blog.ir/sitemap.xml

+

خوراکخوان وبلاگ وحیدمی

Feed

RSS

https://vahidmy.blog.ir/rss

+

آدرس مورد استفاده خزنده ها روباتها و موتورهای جستجوگر

Robot

https://vahidmy.blog.ir/robots.txt


+

مشخصات وبلاگ وحیدمی:


ساعات انتشار پست جدید وبلاگ :

بیست و چهار ساعته

وضعیت انتشار پست : نامنظم . در طول شبانه روز و در صورت صلاحدید ؛ پست جدید منتشر می کنم.


نام مدیر : وحید محمدی

گونه : وبلاگ شخصی با آدرس اختصاصی و محتوای عمومی

ژانر : تمام ژانرها

کاربرد : همه منظوره

هدف وبلاگ : به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه با مردم و پرداخت زکات علم

مقصد مدیر وبلاگ : کسب رضای خداوند .

جنس وبلاگ : وبلاگ شخصی

تاریخ تاسیس : تیر 1398 خورشیدی



موضوعات وبلاگ : تمام علوم و فنون و مسائل مختلف در تمام زمینه


کپی برداری از مطالب وبلاگ وحیدمی به شرط لینک دادن به آدرس اصلی وبلاگ با دامنه vahidmy.blog.ir ، بلامانع و آزاد است . با خیال راحت ، کپی برداری نمایید . هیچگونه کپی رایت و انحصار برای وبلاگ وحیدمی ، وجود ندارد .

بروزرسانی:

وبلاگ وحیدمی منحصرا توسط سایت بلاگ دات آی آر به آدرس blog.ir میزبانی می شود . بنابراین بجز دامنه vahidmy.blog.ir سایر دامنه ها جعلی و فیک و خطرناک هستند .
برای مشاهده نکات جدید و ترفندهای امنیتی لطفا به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

https://vahidmy.blog.ir/post/1



آدرس وبلاگهای تخصصی :

https://spasm.blog.ir

https://fasmy.blog.ir

https://binasm.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر
  • ۰۱/۰۴/۱۱
    adc
نویسندگان
پیوندها

فرضیه جهانی یک متولد اسفند درباره جهان

دوشنبه, ۸ مرداد ۱۴۰۳، ۰۳:۰۲ ب.ظ





به نام خدا 



فرضیه جهانی یک متولد اسفند درباره جهان


من به عنوان یک متولد اسفند و یک انسان رویا پرداز  و آرمان گرا و متفکر و صلح طلب با تفکر کل گرا و عمومی و بدون تعصب و به منظور برقراری و ایجاد صلح جهانی و اعلام آتش بس در سطح کل جهان ؛ قصد دارم فرضیه ی خودم را در مورد  جهان هستی و البته معتبرترین تقویم جهان  که بر اساس علم نجوم و تاریخ تولد کره زمین یعنی تقویم چهار میلیارد ساله خورشیدی  و البته تاریخ چهارده میلیارد ساله بیگ بنگ و مهبانگ که اتفاقا در قرآن نیز به این فرضیه بیگ بنگ اشاره شده است و بر اساس سن جهان و عمر ستاره  پروکسیما قنطورس یعنی چهار تریلیون سال آینده و براساس تقویم و خط زمانی و  گاه شمار طبیعی جهان یعنی همان بیگ بنگ چهارده میلیارد ساله  و ماهیت روز قیامت که همان تبدیل ماده به انرژی می باشد و بواسطه برخورد دو کهکشان راه شیری و اندرومدا با یکدیگر و در چهار تریلیون سال آینده رخ خواهد داد ؛ و براساس سایر فرضیه ها و نظریه ها از جمله نظریه کهکشان مرکزی و زمین کروی و براساس یکسری  تئوری ها و فرضیه های جدید که مدعی هستند کره ی ماه فقط یک هولوگرام از کره ی زمین است و وجود خارجی ندارد و یا فرضیه ای که می گوید سیاهچاله اصلا وجود ندارد  و بر اساس فرضیه ی مشترک بین خودم و علی اکبر رائفی پور در مورد زندگی امام زمان در کرمچاله و بر اساس فرضیه خودم که معتقدم روز قیامت به معنای خروج از کرمچاله و ورود به سفیدچاله  می باشد و نظریه جهان های موازی دوازده هزار گانه و  براساس سایر فرضیه ها و ایده ها و نظریه ها و عقاید و تئوری ها ؛  به شکل زیر مطرح کنم : 


معتبرترین تقویم جهان ؛  تقویم چهار میلیارد ساله مبتنی بر سن کره ی زمین و حرکت انتقالی زمین به دور خورشید ؛  می باشد . 



 یعنی  تقویم جهانی چهار میلیارد ساله خورشیدی ؛  معتبرترین تقویم جهان است . 



اگر چه در تعیین  سن جهان و عمر جهان و آغاز و پایان جهان و وضعیت جهان در  آخرین ساعات عمرش که بصورت مچاله شدن و فشرده شدن است و قرآن نیز به این فشرده شدن مجدد جهان اشاره کرده است ؛  بین دانشمندان و تئوریسین ها اختلاف نظر وجود دارد اما  من ؛ حرف خودم را می زنم و راه خودم را می روم و برایم مهم نیست که در مورد من و افکارم  ؛ چه واکنشی نشان می دهید . 


فرضیه و ایده و پیشنهاد


1. براساس آیات قرآن و کشفیات دانشمندان علم نجوم ؛  نظریه بیگ بنگ یا مهبانگ ؛  صحیح و درست است و سن جهان  و البته تقویم طبیعی جهان باید بر اساس بیگ بنگ  تعیین شود . 



2. بر اساس آیات قرآن ؛  پایان جهان بصورت مچاله شدن و برخورد کهکشانها با یکدیگر ؛  خواهد بود . 



3. آیات قرآن ؛ وجود سیاهچاله یعنی دنیای مادی و کرمچاله یعنی عالم برزخ و سفیدچاله یعنی روز قیامت را  تایید می نمایند 



4. آیات قرآن وجود ماده ی تاریک و انرژی تاریک  را تایید می کند 



5. آیات قرآن وجود ستاره نوترونی و سیاهچاله ی مجاورش  را تایید می کند 



6. آیات قرآن  انفجار ستارگان معمولی و تشکیل سیاهچاله یا ستاره نوترونی یا ابر نو اختر  را تایید می کند 


7. آیات قرآن وجود آسمان های هفتگانه ی مجازی یعنی هفت لایه ی اتمسفر زمین را تایید می کند 



8. آیات قرآن ؛  وجود آسمان برگرداننده ی امواج رادیویی در اتمسفر  زمین را تایید می کند 



9. آیات قرآن؛  تشبیه کردن کره ی ماه و آسمان های مجازی به هولوگرام  را تایید می کند 



10. آیات قرآن ؛ تشبیه کردن کل جهان هستی و ستارگان و بیگ بنگ و کهکشان ها  به هولوگرام را  تایید می کند . 



11. آیات قرآن ؛  جمع شدن بین خورشید و ماه یعنی خورشیدگرفتگی حلقوی یعنی مچاله شدن و فشرده شدن کل جهان و انفجار کامل و ناگهانی تمام ستارگان و تمام  کهکشان ها و  تبدیل شدن ماده به انرژی در سرتاسر جهان و  باقی ماندن زمین و خورشید در روز قیامت  را تایید می کند 



12. آیات قرآن ؛ شکافته شدن و  لوله شدن و فرو ریختن تمام آسمانها روی کره ی زمین  یعنی  بیگ بنگ دوم و انفجار کامل تمام کهکشان ها و ستارگان و آشوب  در تمام کائنات و  تبدیل ناگهانی ماده به انرژی و  ریزش نور و انرژی در قالب آسمان مجازی روی سر مردم زمین ؛ در روز قیامت  را تایید می کند . 



13. آیات قرآن  ؛ اصالت خورشید و ستارگان و برتری و امتیاز ستارگان نسبت به سیارات و  قمر ها  و  البته پیروی ماه از خورشید و در نتیجه اصالت تقویم خورشیدی را تایید می کند .



14. آیات قرآن ؛  حرکت انتقالی زمین به دور خورشید و حرکت انتقالی خورشید به دور کهکشان را تایید می کند 




نتیجه نهایی


قرآن بر اساس علم نجوم  تدوین شده است و دلیل این تناقض ها در  قرآن  این است که ذهن انسان  همواره و همیشه در حال تناقض می باشد زیرا انسان بجای یک مغز ؛  دو مغز در جمجمه دارد که این دو مغز به شکل نیمکره هستند . 

+

+


خاطره


من فقط چهار سال داشتم که شاهد دو انقلاب بودم : 


1. انقلاب اسلامی ایران و شعار " جاوید شاه . جاوید شاه "  از زبان مردم استان کرمان در  مسافرت موقت از کرمان به زرند در سال 1357 هجری شمسی . یعنی در سرمای مرگبار جاده کرمان - زرند و در اسفند 1357 شمسی و در تاریکی شب .  


خوشبختانه مردم چماق به دست کرمان ؛  فقط چند ضربه به شیشه ی جلوی وانت نیسان آبی رنگ زدند و رفتند و من از این تظاهرات ؛ جان سالم بدر بردم در حالیکه یک کودک چهار ساله ی آرام و خونسرد و متفکر بودم و به تازگی به نجوم و خداوند علاقه مند شده بودم . 



2. من که قبل از انقلاب اسلامی ایران با نجوم و خداوند آشنا شده بودم و فقط چهار سال داشتم ؛ در اوایل پنج سالگی که قرآن می خواندم  متوجه شدم که قرآن پر از ضد و نقیض و تناقضگویی است ولی هرگز از قرآن متنفر نشدم زیرا من نیز یک ذهن متناقض داشتم و به قرآن از دو دیدگاه متضاد یعنی عقل و تخیل نگاه می کردم 


آنجا بود که دومین انقلاب در مغزم شکل گرفت : 


انقلاب فکری 


من معتقدم که برای فهم قرآن و تفسیر درست آیات قرآن و رفع تناقض های قرآن ؛ باید از هر دو نیمکره ی مغز استفاده کرد وگرنه  به بیراهه و  انحراف  کشیده می شویم . 


مشکل آتئیست ها و خداناباوران و منکران وجود خدا و دشمنان قرآن در این است که فقط بر اساس عقل و منطق ؛ قرآن را تفسیر می کنند . 


اما یک انسان عاقل و بصیر  و دانا  و خردمند  آن شخصی است که  قرآن و تورات و انجیل و دیوان حافظ شیرازی و اشعار  مولوی و خیام  و سعدی را  با  عقل و تخیل تفسیر  کند 



قرآن و انجیل و تورات و دیوان حافظ و اشعار خیام و مولوی  را باید با عقل و تخیل تفسیر کرد یعنی باید از هر دو نیمکره ی مغزمان  استفاده کنیم . 


برای تفسیر قرآن تنها به عقل بسنده و اکتفا  نکنید . از تخیل و صنایع ادبی نیز در کنار عقل و البته علم نجوم ،  استفاده کنید  تا گمراه نشوید . 


نکته ی مهم: 

بیش از پنجاه درصد آیات قرآن ؛ براساس علم نجوم و ستاره شناسی نازل شده اند بنابراین برای تفسیر قرآن باید حتما از دانش نجوم و ستاره شناسی و کیهان شناسی بهره برد و استفاده کرد . 



اینطوری تمام شبهات و تناقض های ذهنی  خودبخود رفع می شوند . 




فرضیه یک متولد اسفند درباره جهان


استفاده از هر دو نیمکره ی مغز یعنی عقل و تخیل برای رفع تمام شبهات ذهنی و حل مسائل متناقض و برقراری صلح جهانی در تمام زمینه ها از  جمله  فرهنگ و تمدن و  الهیات و دین و مذهب و سیاست و اقتصاد و علم و فناوری و تاریخ و تقویم و گذشته و حال و آینده 


اگر این ایده و راهکار و  فرضیه ی جهانی  یعنی استفاده از هر دو نیمکره مغز و عقل و تخیل را بکار گیریم  ؛  تمام  جنگ ها و درگیری ها و اختلافات و دشمنی ها  و تفرقه ها  و تنش ها   نابود می شوند و صلح جهانی  برقرار می شود . 


شعار  جهانی ما  ایرانی های صلح طلب



پندار نیک

گفتار نیک

کردار نیک


+


پست قبلی تحت عنوان " فهرست فسیل انسان "  را عمدا منتشر کردم که بگویم دست از اختلاف و تفرقه و تعصب و جنگ و خونریزی و فتنه انگیزی  بردارید و  صلح کنید زیرا  روزی می رسد که فسیل جمجمه ی من و شما را نیز  به فهرست فسیل جمجمه های انسان  اضافه می کنند . 


دنیا دو روز است . این دو روز را با صلح و دوستی و رعایت حق الناس و پیروی از خداوند ، به آخر برسانید . 




پایان نوشته های یک انسان مسلمان ایرانی و صلح طلب



به  پایان آمد این دفتر   حکایت همچنان باقی است