vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

وحیدمی

وبلاگ شخصی وحید محمدی . یک تایپیست که عاشق علم و تجربه است.


آدرس وبلاگ وحیدمی :

Home Page


https://vahidmy.blog.ir

+


Archive

آرشیو و بایگانی وبلاگ وحیدمی

https://vahidmy.blog.ir/archive

+


نقشه وبلاگ وحیدمی:

Sitemap

https://vahidmy.blog.ir/sitemap.xml

+

خوراکخوان وبلاگ وحیدمی

Feed

RSS

https://vahidmy.blog.ir/rss

+

آدرس مورد استفاده خزنده ها روباتها و موتورهای جستجوگر

Robot

https://vahidmy.blog.ir/robots.txt


+

مشخصات وبلاگ وحیدمی:


ساعات انتشار پست جدید وبلاگ :

بیست و چهار ساعته

وضعیت انتشار پست : نامنظم . در طول شبانه روز و در صورت صلاحدید ؛ پست جدید منتشر می کنم.


نام مدیر : وحید محمدی

گونه : وبلاگ شخصی با آدرس اختصاصی و محتوای عمومی

ژانر : تمام ژانرها

کاربرد : همه منظوره

هدف وبلاگ : به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه با مردم و پرداخت زکات علم

مقصد مدیر وبلاگ : کسب رضای خداوند .

جنس وبلاگ : وبلاگ شخصی

تاریخ تاسیس : تیر 1398 خورشیدی



موضوعات وبلاگ : تمام علوم و فنون و مسائل مختلف در تمام زمینه


کپی برداری از مطالب وبلاگ وحیدمی به شرط لینک دادن به آدرس اصلی وبلاگ با دامنه vahidmy.blog.ir ، بلامانع و آزاد است . با خیال راحت ، کپی برداری نمایید . هیچگونه کپی رایت و انحصار برای وبلاگ وحیدمی ، وجود ندارد .

بروزرسانی:

وبلاگ وحیدمی منحصرا توسط سایت بلاگ دات آی آر به آدرس blog.ir میزبانی می شود . بنابراین بجز دامنه vahidmy.blog.ir سایر دامنه ها جعلی و فیک و خطرناک هستند .
برای مشاهده نکات جدید و ترفندهای امنیتی لطفا به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

https://vahidmy.blog.ir/post/1



آدرس وبلاگهای تخصصی :

https://spasm.blog.ir

https://fasmy.blog.ir

https://binasm.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر
  • ۰۱/۰۴/۱۱
    adc
نویسندگان
پیوندها

ظهور دنباله دار تسوچینشان-اطلس

جمعه, ۲۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۴۲ ب.ظ



به نام خدا


ظهور دنباله دار تسوچینشان-اتلس



در وبسایت استلاریوم ( نسخه ی تحت وب ) و به آدرس stellarium-web.org  ، شاهد ظهور ستاره دنباله دار تسوچینشان با نام کامل  C/2023 A3 Tsuchinshan-ATLAS  بودم . 



C/2023 A3 Tsuchinshan-ATLAS 


به فارسی : 


سی /2023 آ سه  تسوچینشان - اتلس 


تسوچینشان یا تسوچین شان ، احتمالا یک اسم چینی می باشد وبه فرهنگ مردم کشور چین مربوط می شود. 



احتمالا این ستاره دنباله دار ، باید از بقایای ستاره دنباله دار اتلس (ATLAS) باشد که چند سال پیش ظهور کرد اما به دلایل نامعلوم منفجر و چند تیکه شد . 


من در مورد این ستاره دنباله دار که طبق گفته ی اخبار تلویزیون ایران ، هر هشتاد هزار سال یکبار ظهور می کند و به قول مردم چین ، آرزوها را برآورده می نماید ، تحقیق کردم اما نه در وبلاگ رسمی سازمان ناسا و نه در وبسایت انجمن نجوم آماتوری ایران ، هیچ مطلبی در مورد این ستاره دنباله دار نوظهور ، پیدا نکردم


از روی نام این ستاره می توان ، چیزهایی را حدس زد که شاید با واقعیت مطابق باشند :


1- حرف С یعنی COMET یعنی دنباله دار 


2- عدد 2023 احتمالا یعنی اینکه ابتدا در سال 2023 میلادی کشف شده است و چون این ستاره ، دوره ی ظهور مشخصی ندارد و ظهور آن ، یک زمان و بازه ی زمانی خاصی ندارد و می تواند کم و یا زیاد شود ، پس احیانا این باید یکی از بقایای ستاره دنباله دار اتلس باشد که در سال 2023 میلادی کشف شده است 


3- در مورد عبارت A3  نمی توانم نظر خاصی بدهم . 



4- عبارت Tsuchinshan  یا تسوچین شان ، یا سوچین شان ( اگر همچون تسونامی ، حرف اول در زبان فارسی تلفظ نشود !! ) احتمالا یک اسم چینی است .



5- تلویزیون ایران اعلام کرد که این ستاره دنباله دار ، هر هشتاد هزار سال یکبار ظهور می کند  و مردم چین معتقد هستند که این ستاره ، آرزوهای آنها را برآورده می نماید . پس احتمالا یک ستاره ی خوش یمن و مبارک می باشد و از یک فتح یا پیروزی بزرگ خبر می دهد ! 


که این پیروزی باید در سال 2024 یا 2025 میلادی ، رخ داده باشد یا رخ بدهد . یعنی احتمالا در سال 1404 هجری شمسی ، باید شاهد یک پیروزی بزرگ ، در منطقه خاورمیانه خصوصا در کشور ایران ،  باشیم . 



البته این فعلا فقط یک حدس و گمان است و خدا بهتر می داند که این ستاره ، در سال 1404 شمسی ، چه حوادثی را برای مردم ایران رقم خواهد زد . 




6- این ستاره از نوع  None preiodic می باشد . یعنی غیر دوره ای . یعنی مدار این ستاره ،  احتمالا یک بیضی کشیده و نامنظم  یا یک سهمی  است یعنی دوره ی تناوبی غیر قابل پیش بینی و ظهور نامنظمی دارد ، پس اگر بعد از هشتاد هزار سال ظهور کرده ، احتمالا باید در سالهای بعد نیز شاهد ظهور مجدد این دنباله دار باشیم و لزوما لازم نیست هشتاد هزار سال دیگه صبر کنیم تا شاید ظهور کند !!!


خصوصا اینکه نام اتلس ، که یک ستاره دنباله دار معروف بود را به دنبال خود یدک می کشد !!


البته ، اتلس نام یک پروژه می باشد . 



احتمالا این ستاره که کمتر از یک واحد نجومی از زمین فاصله دارد و در صورت فلکی دوشیزه یا  VIRGO و در نزدیکی خورشید قرار دارد ، می تواند بخشی از ستاره دنباله دار اتلس باشد . شاید هم شکل اولیه و پدر ستاره دنباله دار اتلس بوده است !!



7- ظهور یک دنباله دار پس از چندین هزار سال !!  نمی تواند یک چیز عادی باشد بلکه خبر از یک رویداد بسیار بزرگ و تاریخی دارد . . خصوصا که دوره ی تناوبی منظمی ندارد و اینطور نیست که بگوییم هرچند سال یکبار ظهور می کند . 


یعنی ممکن است بجای هر هشتاد هزار سال ، هر ده سال یا حتی هر دو سال یکبار شاهد ظهور مجدد این ستاره باشیم . 


زیرا به شکل نامنظم و غیرقابل پیش بینی ظهور کرده است . 

مدار این ستاره ، یک سهمی بزرگ کشیده است اما نامنظم و غیر دوره ای بودنش بدین معناست که می تواند مدار خود را به یک دایره ی کوچک تغییر دهد . 


یعنی براحتی در دام جاذبه ی نیرومند خورشید ، گرفتار شده و به عضوی جدید از منظومه ی خورشیدی تبدیل می شود . 


پس احتمال دارد ظهور بعدی اش ، فقط چند سال دیگه رخ بدهد و ما قبل از مرگ ، شاهد ظهور مجدد این ستاره باشیم !



8- ساعات مشاهده ی این ستاره بین ساعت 6 صبح تا 6 عصر می باشد !! 


البته اگر عینک مخصوص خورشید گرفتگی داشته باشیم شاید بتوانیم این ستاره را در کنار خورشید و در روز روشن ببینیم !!!


ولی بهتر است که از یک تلسکوپ مجهز به فیلتر ، و در رصدخانه و تحت نظر یک منجم حرفه ای ، اقدام به اینکار نماییم تا به چشمان خود صدمه نزنیم . 



متاسفانه اکثریت ستارگان دنباله دار ، ابتدا توسط خورشید جذب شده و سپس نابود می شوند و هرگز در هنگام شب دیده نمی شوند



9- با توجه به علاقه ی فراوان دانشمندان به ستاره ی دنباله دار اتلس  و پروژه ی اتلس ،  مشاهده ی این ستاره که همنام اتلس می باشد می تواند امیدها را زنده کند زیرا به گفته ی دانشمندان ، دنباله دار اتلس ، یک دنباله دار معمولی نیست بلکه یک پدیده ی خاص و جالب است . 


یعنی اتفاقات بزرگ و مهم را در پی خود می آورد


پس باید شاهد بروز اتفاقات بزرگ باشیم . خصوصا در سال 2025 میلادی یا 1404 هجری شمسی .



در سال 1404 شمسی یا 2025 میلادی  ، قرار است اتفاقات بسیار بزرگی در سطح دنیا  رخ بدهد . پس احتمالا این ستاره دنباله دار اتلس ظهور کرده که به ما بگوید خودتان را برای رخدادها و اتفاقات بسیار بزرگ ، آماده کنید . 


احتمال وقوع جنگ های بسیار بزرگ در حد و اندازه ی جنگ جهانی سوم ، وجود دارد . 


شاید هم حکومتهای دیکتاتور و مافیایی ، سقوط کنند و مردم از شر آنها خلاص شوند و طعم آزادی را بچشند . 



شاید هم  یک سیاهچاله یا کرم چاله یا سفید چاله یا درگاه ، در آسمان یا حتی در زمین ، باز شود و موجودات فضایی و فرازمینی و فرشتگان ، به زمین بیایند و با مردم روی کره ی زمین ، ارتباط برقرار نمایند . 



البته اینها همه حدس و گمان است و تا وقتیکه ستاره ی طارق که یک ستاره ی نوترونی است ، ظهور نکند ، نمی توان با قطعیت و اطمینان گفت که قرار است چه اتفاقاتی رخ دهد . 


باید منتظر باشیم و ببینیم آیا در وسط ماه قمری ( رمضان یا محرم )  ، شاهد خورشیدگرفتگی کامل حلقوی خواهیم بود یا نه !!!


اگر بین چهاردهم تا شانزدهم ماه رمضان یا ماه محرم یا هر ماه قمری دیگری ، شاهد خورشید گرفتگی کامل حلقوی باشید بدانید که این خورشیدگرفتگی غیرمعمول و عجیب ، هرگز توسط کره ی ماه  رخ نداده است بلکه توسط ستاره ی طارق ، ایجاد شده است . 


و همانطور که می دانید ، طارق یک ستاره ی نوترونی یا یک سیاهچاله است . 


نکته :


همیشه ستاره ی نوترونی  بر اثر انفجار ، به سیاهچاله تبدیل می شود . 



بخصوص اگر دو ستاره نوترونی با یکدیگر برخورد کنند حتما بعد از وقوع یک انفجار بسیار عظیم ،  یک سیاهچاله ی عظیم و قدرتمند را تشکیل می دهند . 



ظهور یک سیاهچاله یا ستاره ی نوترونی در آسمان یا زمین !!!  می تواند نشانه ی نزدیکی روز قیامت و ظهور منجی عالم بشریت باشد . 



توجه داشته باشید که سیاهچاله یا کرم چاله یا سفید چاله ، لزوما در آسمان ایجاد نمی شوند بلکه در کره ی زمین نیز امکان ایجاد سیاهچاله  وجود دارد !


نکته :


اگر در کره ی زمین ، یک سیاهچاله ایجاد شود ، احتمال تغییر شکل کره ی زمین و ورود موجودات فضایی یا فرشتگان به زمین ، بسیار زیاد است . 




برای کسب اطلاعات بیشتر ، می توانید به پست قبلی که در مورد فرشتگان و فرازمینی ها نوشتم رجوع کرده و فایل هشتصد مگابایتی تحت عنوان Farazamini.zip را دانلود نمایید . این فایل حجیم ، حاوی هفتاد و نه کتاب الکترونیکی است که به متافیزیک و فرشتگان و فرازمینی ها و علوم غریبه و اهرام مصر و نمادهای فراماسونری و تمدن های بسیار قدیمی و اسرار اهرام مصر و اهرام مایا و اسرار خدایان باستانی  و سایر موارد  و اثار و نقوش برجای مانده از فرازمینی ها در بیابانهای کشور پرو ، و حمایت بشقاب پرنده و فرازمینی ها در قطب جنوب از ارتش آلمان نازی و حمله ی این بشقاب پرنده به سربازان آمریکایی  و روسی  در جنگ جهانی دوم ،  می پردازند . 


البته ، فیلم های مستند مربوط به فرازمینی ها و دفاع آنها از ارتش آلمان نازی  را باید در کانال آپارات سایت " بیگانگان باستانی " جستجو و دانلود کنید که آدرس این کانال را در پست قبلی قرار دادم . به پست قبلی رجوع نمایید . 



برخی از کتابهای درون این فایل هشتصد مگابایتی ، از جمله کتاب  راز داوینچی ،  جزو کتابهای ممنوعه محسوب می شوند !!!


اما من از آپلود این نوع کتابها هیچ ترسی به دل ندارم و با کمال قدرت و شجاعت ، هر نوع کتابی را که باعث افزایش آگاهی مردم شود را حتما آپلود می کنم و تحت هیچ شرایطی حذف نخواهم کرد



+


کمتر از بیست روز دیگر ، مشخص می شود چه کسی ارباب و مالک این جهان خواهد بود !!


اخبار مربوط به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا  و تحرکات خاورمیانه و جنگ سرد بین ایران و اسرائیل و حذف مهره های سوخته با چراغ سبز ایران و توسط آمریکا  و اسرائیل و احتمال تغییر رژیم در ایران را  پیگیری نمایید . 



 اگر آخوندها طی یک کودتای بزرگ ، از قدرت برکنار شوند و نظامی ها بجای آنها ، حکومت جدیدی در ایران تشکیل بدهند ، اوضاع به مراتب خطرناکتر از الان می شود . زیرا من خودم یک نظامی هستم و جنس خودم را خوب می شناسم !!


ما نظامی ها به صغیر و کبیر رحم نمی کنیم . از ما بترسید!!!!. 


اما شاید اگر سپاه و ارتش  درهم ادغام شوند و همچون کلر و سدیم که در هم ادغام می شوند و نمک طعام را می سازند ، حکومت نظامی را که دیر یا زود به سلطنت دیکتاتوری مذهبی هزار و چهارصد ساله ی دین و مذهب اسلام ، پایان می دهد ،  را تاسیس نمایند و حکومت ایران از یک حکومت خشکه مقدس و دیکتاتور و قرون وسطایی و خشن ، به یک حکومت نظامی و قدرتمند و متخصص و با سواد و نظام  امپراتوری تبدیل شود ، آنگاه این حکومت جدید و مقتدر و متخصص،  اوضاع ایران را کمی به نفع مردم تغییر می دهد و برخلاف گفته ی بالا ، اوضاع مملکت ایران ، بهتر و عالی تر می شود !!  کسی چه می داند ؟؟؟؟


آن روی سکه را نیز ببینید ! 



بهرحال ما نظامی ها از اینکه سالهای سال است که بله قربان گوی آخوندها بودیم خسته شدیم و اگر حتی کل ارتش و سپاه و فرماندهی انتظامی ، طرفدار آخوندها باشند که هستند ، من خودم به تنهایی کودتا می کنم و یک فرد نظامی متخصص شجاع و متعهد و مردم دار  را بر سر قدرت می نشانم تا بر مردم ایران حکومت کند و امپراتوری قدرتمند و متعهد و اخلاق مدار ایران را تشکیل بدهد و دنیا را به زانو در آورد و پرچم ایران را بر فراز تمام کوههای سرتاسر کره ی زمین ، برافراشته نماید و تمام کشورها را مطیع ایران نماید. 


من قصد دارم کشور ایران را به یک امپراتوری قدرتمند و اخلاقی و متخصص و هوشمند تبدیل نمایم و مردم را از شر خشکه مقدس های نادان و خشن و قلدر نجات دهم و بیگانگان را از کشور ایران  بیرون انداخته و تمامی قراردادهای ننگین بعد از انقلاب سال 1357 خورشیدی یعنی قرارداد ننگین 25 ساله بین ایران و چین و قرارداد ننگین 22 ساله بین ایران و روسیه و قرارداد ننگین 25 ساله بین ایران و هندوستان را باطل کنم و از این کشورها غرامت دریافت کنم و خزانه ی  ایران را از دسترس بیگانه ها و کشورهای همسایه و سایر کشورها  نجات دهم و دست بیگانگان و اجنبی ها را از کشور کوتاه کنم . انشاا... 




من مافیای فضای مجازی هستم . مرا دستکم نگیرید . 



ایران برای تبدیل شدن به یک کشور مقتدر و قدرتمند و مستقل و رها شدن از شر این قراردادهای ننگین و خفت بار ، مجبور است به یک امپراتوری تبدیل شود و این امپراتوری فقط با کمک فضای مجازی و مافیای مجازی ، تشکیل خواهد شد . 


و من ، آن مافیای مجازی هستم . 



ایران ، گهواره ی تمدن بیست هزار ساله ی بشری است . 


تمدنی که با کمک فرشتگان  و فرازمینی ها ، در حدود بیست هزار سال پیش در منطقه ی جنوبشرق ایران و کشور پاکستان  ، تشکیل شد و اولین و نخستین تمدن تاریخ بود . 



تمدنی بیست هزارساله که  بیست هزارسال پیش ، سیستم شهری با فاضلاب شهری داشت !!!


در حالیکه برخی شهرها و کشورها  هنوز هم سیستم فاضلاب ندارند اما کلی ادعا دارند !!!


تمدن بیست هزار ساله ی جنوب شرق ایران و کشور پاکستان ، نخستین عمل جراحی مغز و نخستین عمل جراحی دندان  و البته نخستین عصب کشی دندان در طول تاریخ  را انجام داد .


بسیار زودتر از سرخ پوستان آمریکایی شمالی !!!



و البته باید دانست که هندوستان و پاکستان و افغانستان ، از بیست هزار سال پیش تا همین چند سال پیش ، بخشی از خاک ایران بودند و باید مجددا به ایران متصل شوند و به بخشی از خاک ایران تبدیل شوند . 



این شروع احقاق حق امپراتوری ایران است . امپراتوری ایران قصد کشورگشایی ندارد بلکه فقط می خواهد حق خود را بگیرد و البته حق دیگران را پایمال نکند . این کشورها خودشان هم می دانند که بخشی از خاک ایران هستند



کما اینکه روسیه و عراق و ترکیه و سوریه و کشورهای حاشیه خلیج فارس و حتی کشورهای لبنان  و فلسطین و مصر نیز ، بخشی از خاک ایران بودند و باید به ایران متصل شوند و به بخشی از خاک ایران تبدیل شوند تا امپراتوری ایران را مجددا تشکیل دهند . 


این کشورها فقط زمانی می توانند از ایران ، باج بگیرند که رسما و قانونا به بخشی از خاک ایران تبدیل شده و از این حالت تجزیه طلبی و تفرقه و دشمنی دست بردارند و قبول کنند که بدون ایران ، هیچ چیزی نبوده و نیستند



کل خاورمیانه حتی کشورهای عربستان و یمن و عمان ، باید به خاک ایران وصل شده و رسما به بخشی از خاک ایران تبدیل شوند تا تحت لوای پرچم امپراتوری قدرتمند ایران ، از شر دشمنان داخلی و خارجی خلاص شوند و در امنیت و آسایش که ایران به آنها هدیه می دهد زندگی کنند  .



کل خاورمیانه باید به استانهای تابعه ی امپراتوری ایران تبدیل شود . والسلام .. 



 

من ظهور این دنباله دار را به فال نیک می گیرم و شروع مجدد امپراتوری ایران را جشن گرفته و به مردم ایران می گویم که شاد باشید زیرا ایران مجددا به دوران قدرت و اوج خود بازگشته است  و دنیا هم اکنون مجبور است به امپراتوری ایران ، باج بدهد تا زنده بماند !!



آپدیت :


هم اکنون در ساعت 5 و 20 دقیقه بامداد صبح  شنبه مورخ 21 مهر 1403 شمسی ، این ستاره دنباله دار در آسمان مشرق و در سمت جنوب شرقی و پایین تر از سیاه زهره و کمی بالاتر از خط افق  و بالاتر از خورشید  قرار دارد 

شاید بتوانید تا قبل از طلوع خورشید ،  او را با چشم غیرمسلح ببینید !



+


آپدیت دوم : 


طبق مشاهدات من در وبسایت استلاریوم ؛ ستاره دنباله دار  سوچین شان -اتلس ؛  در حال دور شدن از خورشید است و حرکت این دنباله دار دقیقا برخلاف جهت حرکت خورشید می باشد و با سرعت زیاد از خورشید دور می شود بنابراین ؛ روشنایی اش کمتر و کمتر می شود و فقط با یک تلسکوپ قابل مشاهده است . 


این دنباله دار گرچه با سرعت بالا در حال دور شدن از خورشید است اما هنوز فاصله اش از زمین ؛ زیاد نشده و تقریبا در حدود نیم واحد نجومی یعنی تقریبا هفتاد میلیون کیلومتر با زمین فاصله دارد . 


البته چون این دنباله دار ؛ غیر دوره ای است بنابراین ؛ رفتار آن را نمی توان پیش بینی کرد و البته داده های وبسایت استلاریوم چندان دقیق نیستند . 


بنابراین بهترین کار این است که از تلسکوپ برای رصد استفاده شود . 


اما بهرحال ؛ خود دنباله دار برای من اهمیت ندارد بلکه حوادث روزها و ماه های آینده  برای من اهمیت دارند !! 



چیزی که زیاد است ستاره دنباله دار است . این نشد یکی دیگه !! 


حوادث برای من  اهمیت بیشتری دارند . ستاره دنباله دار چندان اهمیتی ندارد . 


تاریخ آپدیت : 

شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ هجری شمسی ساعت ۱۴ و ۳۱ دقیقه ظهر