به نام خدای عظیم الشان


صداهای ماندگار بخش 1


مخاطب گرامی سلام! امیدوارم  حالت خوب باشد . خصوصا امروز که  شاخص کل بورس سبز شد و برخی شاخص سازها از جمله بانکهای ملت و تجارت و صادرات سبز شدند !!!


همچین که من بدشانس نماد وبصادر(بانک صادرات ایران ) را فروختم سبز شد و در حال معامله است !!!!


یعنی خاک بر سر من و شانس ام . من در زندگی ام از هیچ چیزی شانس نداشتم .

ولی بی خیال ...

دنیا دو روز است و بهتر است که بی خیال شوم و به وبلاگنویسی و تولید محتوا ادامه دهم . گور بابای پول .


از نظر من  ، علم بهتر از ثروت می باشد .


زیرا علم  هم به انسان ثروت و قدرت و جاودانگی  و بصیرت و هویت و معرفت و عزت نفس و بی نیازی و استقلال  می دهد و هم اینکه علم از انسان محافظت می کند .


بله ! علم  ، محافظ  و بادیگارد انسان در مقابل حوادث ناگوار زندگی ( حوادث مادی و غیرمادی )  و انحرافات فکری و کج فهمی و سقوط اخلاقی  می باشد .


اما پول  نیاز به محافظ دارد که محافظ اش ما انسانهای بدبخت و بدشانس هستیم !!


حدیث معروفی است که می گوید : علم  تو را محافظت می کند اما تو باید محافظ پول باشی !!


خب عقل می گوید به سمت چیزی برو که او  محافظ و پشتیبان تو باشد و تو مجبور نباشی از او مراقبت کنی و محافظ و بادیگارد اش شوی !


لذا طبق این حدیث و البته طبق عقل  به  علم و دانش روی می آورم تا از من در مقابل خطرات محافظت کند و به پول و ثروت  پشت می کنم چون حوصله ی محافظت از پول را ندارم .


لذا  نباید بابت سبز شدن موقتی شاخص کل بورس که فقط به یکی دو نماد شاخص ساز مربوط می شود و  هیچ ربطی به کل بازار سرمایه ( شاخص هم وزن )  ندارد  دلخوش باشم و نباید اهمیت دهم .

گور بابای پول و ثروت

گور بابای بورس و بازار سرمایه و هرچی نماد پول و پول پرستی  و ثروت اندوزی و ....


زنده باد علم و تجربه


حتی اگر شاخص کل هم وزن نیز سبز باشد بازهم نباید فریب بخورم زیرا بورس هم مکار است و هم  قمارخانه است و هم اینکه باید مدام بابت نگهبانی از پول ام نگران باشم و حرص بخورم و استرس داشته باشم  ولی من اهل شرط بندی و قماربازی و ریسک پذیری و استرس نیستم . شرمنده !!

+

+

امروز یک پیامک حاوی کد از طرف سازمان امور مالیاتی کشور برایم امد و از من خواست که این کد را به درون سامانه ی مالیاتی کشور ( مالیات بر خانه های خالی ) وارد کنم . 


حاشا و کلا  که هرگز چنین کاری نخواهم کرد . گور بابای وزارت دارایی و امور اقتصادی و  تمامی سازمانهای دارایی و مالیاتی کشور . 


من باج به شغال نمی دهم . لذا هرگز در این سامانه ی بی شرم و گستاخ و پررو و البته جاسوس  و زورگو  و قلدر ثبت نام نخواهم کرد .


صد رحمت به سامانه ی سجام . لااقل سجام اختیاری بود ولی این سامانه اجباری است . ننگ بر حسن روحانی و دولت فاسد و خیانتکار اش .


شک نکنید که تحت هیچ شرایطی مشخصات ام را به این سامانه ی زورگویانه و قلدرانه وارد نمی کنم . اگر وارد کردم  تف توی شرف ام . اگر وارد کردم دیگه نباید اسم خودم را مرد بگذارم .


مرد باید حرف اش یکی باشد . وقتیکه می گویم در سامانه ی مالیاتی پرنس جان و داروغه ی ناتینگهام ثبت نام نمی کنم یعنی ثبت نام نمی کنم .  خلاص .  افتاد ؟؟؟؟


از هارت و پورت و تهدیدهای این دولت فاسد و جنایتکار  و مکار  نترسید و شجاع باشید و  هرگز در این سامانه ی شیطانی و حرامزاده ثبت نام نکنید .


مالیات بی مالیات . 


من هرگز مالیات نمی دهم .  شما نیز هرگز مالیات ندهید و متحد باشید . یکبار هم که شده متحد شوید و اساس این حکومت ستمگر را ویران کنید .

+

+

+

+

صداهای ماندگار بخش 1


از این پست قصد دارم تعدادی از صداهای زیبا و ماندگار از افراد مختلف را برایتان اپلود کنم . 


صرفا اگر دوست داشتید دانلود کنید .


اما این را بدانید که اگر تمام فایل های این وبلاگ را  دانلود  و در سرتاسر فضای مجازی  بازنشر نکنید من هرگز  روش برنامه نویسی با هگز ادیتور را  اموزش نخواهم داد .  حالا خود دانید .



اگر دولت روحانی ، بورس را گروگان گرفته من نیز  زبان ماشین را گروگان می گیرم !!


دانلود کافی نیست . باید بازنشر نیز بنمایید .


اگر لج کنید  من هم لج می کنم !!


بالاخره من نیز برای خودم یک پا  رئیس جمهور هستم . البته رئیس جمهور بلغورستان !!!


بله من رئیس جمهور بلغورستان هستم  و زیاد بلغور می کنم .

+

شوخی کردم !!!

 اگر دوست ندارید خب دانلود نکنید . مهم نیست . ناراحت نمی شوم .

+

خب حالا از شوخی بگذریم .  از صراحت لهجه ام ناراحت نشوید . شوخی کردم .

من گرچه  ادمی جدی هستم اما همیشه رگه هایی از شوخی و طنز نیز در نوشته هایم دیده می شود .


مثل همین گروکشی زبان ماشین .

+

بگذریم ....


این شما و این هم  صداهای ماندگار :


صرفا اگر دوست داشتید این صداهای ماندگار را دانلود و بازنشر کنید .  گفتم : اگر دوست داشتید یعنی هیچ اجباری به دانلود نیست و کاملا اختیاری می باشد .


سوال : اگر این فایل ها را دانلود نکنیم آیا روش برنامه نویسی با هگز ادیتور را به ما یاد می دهی یا بازهم گروکشی می کنی  و  ناز میاری ؟؟؟


جواب: نه !  گروکشی نمی کنم . اهل ناز اوردن هم نیستم  . این فقط یک شوخی بود .  درضمن نیازی به  انگیزه هم ندارم . بازهم شوخی کردم . انگیزه کیلویی چنده ؟؟

من برای وبلاگنویسی نیازی به انگیزه  ندارم . اگر گفتم نیاز به انگیزه دارم فقط شوخی کردم  . جدی نگیرید .

 ضمنا  آموزش برنامه نویسی با زبان ماشین منحصرا از طریق ویدیو و نرم افزارهای تخصصی مربوطه  ، امکان پذیر است و من فعلا  توانایی کار با این نرم افزارها را ندارم . یک نرم افزار کمتاسیو  داشتم که باعث می شد فایل خروجی  چندین هزار برابر  حجیم تر شود لذا کلا به سمت تولید محتوای ویدیویی نرفتم . 

نرم افزارهای دیگری هم هستند که اینکاره می باشند ولی خب  فعلا  وقت و حوصله ی کافی ندارم و سرم خیلی شلوغ است  . اگر وقت و حوصله ی کافی بدست  اوردم و بیکار بودم  سعی می کنم با کمک نرم افزارهای استاندارد  ، اقدام به ساخت ویدیوی آموزشی نمایم .  فعلا باید تا مدتی طولانی صبر کنید .

لااقل تا زمانیکه امام زمان ظهور فرمایند !!!


من  تا حالا تجربه ی ساخت ویدیوی آموزشی را نداشته ام و خودم باید از اول این کار را یاد بگیرم و آزمایش کنم تا بعد ببینم خدا چه می خواهد .  اینجور کارها حوصله می خواهد که من ندارم .


بنابراین هیچ قولی به شما نمی توانم بدهم و البته شما نیز می توانید تلافی کنید و هیچکدام از فایلهایی را که  آپلود می کنم  را دانلود نکنید و از من انتقام بگیرید !!!!

شما می توانید به من و  وبلاگهایم بی اعتنایی کنید . می توانید مرا تحریم کنید .


ایرادی ندارد . من ناراحت نمی شوم . همانطور که شیخ حسن روحانی از واکنشهای مردم ایران ناراحت نمی شود .


+

خب پر حرفی دیگه بسه .


+

تکرار می کنم : این شما و این هم صداهای ماندگار از افراد مختلف در حوزه های مختلف موسیقی :


نکته : من این صداهای ماندگار را از سایت آپارات دانلود می کنم و عملا حوصله ی تغییر نام و توضیح ندارم چون تعداد این فایلها خیلی خیلی زیاد می باشد و من متاسفانه وقت و حوصله ی تغییر نام ندارم . خودتان اگر حوصله داشتید نام مناسبی برای این فایلها انتخاب کنید . شرمنده .


صداهای ماندگار بخش 1 :


عبدالباسط و سعید مسلم :

اول عبدالباسط  این آیه را می خواند و بعد سعید مسلم :

می توانید ویژگیهای صوتی و لحنی و  سبک این دو استاد بی بدیل و تکرار ناپذیر و دو نابغه ی جاودانه ی دنیای تلاوت قرآن را با هم مقایسه نمایید .

هرکدام از این دو نابغه  برای خودشان دنیایی متفاوت اما بسیار زیبا و جذاب داشته اند و ما فقط بخش کوچکی از این دنیا را می توانیم درک کنیم 

نکته : استاد سعید مسلم برخی جاها از استاد عبدالباسط تقلید می کرده است ( بخش پایانی تلاوت معروف نوح - تکویر- انفطار - بلد . در اخرین آیه ی سوره ی انفطار  در ثانیه های پایانی از استاد عبدالباسط تقلید می کند . ) .


اعتراف: نه پدرم قاری قرآن بود و نه مادرم و نه هیچکدام از اقوام و خویشان .  تنها کسانیکه مرا بصورت غیرمستقیم تشویق کردند که قاری قرآن بشوم  همین دو نابغه ی دنیای تلاوت بودند . من با گوش دادن به تلاوتها و البته به صدا و سبک ملکوتی و عرفانی این دو انسان بزرگوار ، به یک قاری تبدیل شدم و افتخار می کنم که شاگرد و مقلد این دو بزرگوار می باشم .

الگوی من در تلاوت قرآن و البته در زندگی ، همین دو بزرگوار می باشند .  البته من شیعه ی دوازده امامی هستم ولی خب در کنار خداوند متعال و  چهارده معصوم و پیامبران و برخی اولیای خدا ، این دو بزرگوار( عبدالباسط و سعید مسلم )  نیز الگوهای من می باشند .



 اعتراف 2 : تنها کسانیکه باعث شدند من در نوجوانی از گناه و مفسده دوری کنم و از خودم خجالت بکشم و شرم کنم همین دو بزرگوار بودند . صدای ملکوتی و آسمانی استاد عبدالباسط و استاد سعید مسلم  باعث شد که من از یک نوجوان عاصی و بداخلاق و پرخاشگر و حاضر جواب ،  به یک نوجوان متفکر و کم حرف و سربه زیر و متواضع تبدیل شوم .


هیچکس نتوانست مرا آدم کند بجز عبدالباسط و سعید مسلم . من با صدای ملکوتی این دو بزرگوار  آدم شدم و توبه کردم .


الان هم  در بزرگسالی  هروقت شیطان و نفس اماره به من فشار وارد می کنند و مرا از خدا دور می کنند  با گوش دادن به صدای زیبا و جذاب و ملکوتی این دو بزرگوار ( عبدالباسط محمد عبدالصمد و  سعید مسلم )  از شیطان دور می شوم و به خدا نزدیک می شوم  .


من خودم را مدیون این دو بزرگوار می دانم  و برایشان از خداوند طلب مغفرت و آمرزش می نمایم . روحشان شاد و یادشان گرامی باد .


استاد عبدالباسط  محمد عبدالصمد و  استاد سعید مسلم  پدران معنوی من و میلیونها انسان در سرتاسر تاریخ بوده و هستند و  خواهند بود


به جرات قسم می خورم تنها انسانهایی که  معنویت و عرفان و کمال و اخلاقیات را به اوج رساندند و محبوبترین انسانها نزد تمام مردم دنیا بوده و هستند  و در طول تاریخ  میلیونها انسان را به  راه راست هدایت کردند منحصرا همین دو استاد می باشند .


به جز استاد عبدالباسط محمد عبدالصمد  و استاد سعید مسلم  شخص دیگری که میلیاردها هوادار و  مرید  و  مقلد و شاگرد داشته باشد سراغ ندارم . هیچکس  در محبوبیت  و معنویت به گرد پای این دو بزرگوار نمی رسد  . هیچکس .


اگر از من بپرسند ابرانسان تمام ادوار تاریخ چه کسی می باشد که البته محبوبترین انسان نیز باشد و هیچ دشمن هم نداشته باشد و دوست و دشمن او را دوست داشته باشند و تحسین نمایند  می گویم : اول استاد عبدالباسط محمد عبدالصمد و دوم استاد سعید مسلم .

شخص سوم امی سراغ ندارم .


قاری مورد علاقه ی من و میلیونها انسان در طول تاریخ عبارتند از :

1- استاد عبدالباسط محمد عبدالصمد

2 - استاد سعید مسلم  


این شما و این مقایسه ی صدا و سبک این دو ابرانسان تمام ادوار تاریخ :


https://bayanbox.ir/download/1726556905429277240/Abdolbaaset-Saeed-Mosallem.mp4



+

قدیمی ترین تلاوت کاملا  تصویری استاد عبدالباسط محمد عبدالصمد . سال 1965 میلادی - مسجد امام حسین (ع) - قاهره - مصر .


https://bayanbox.ir/download/7446037938497196077/Ghadimitarin-Talavat-Tasviri-Abdolbast.mp4



نکته ی مهم: این تلاوت ، قدیمی ترین تلاوت تصویری کامل استاد عبدالباسط ،  می باشد که در سال 1965 میلادی توسط تلویزیون مصر ،  و در مسجد امام حسین (ع)  قاهره و در حضور مردم و در کنار ضریح امام حسین (ع) یعنی مقام سر مبارک امام حسین علیه السلام ، ضبط شده است

بنا به عقیده ی مردم مصر ، سر مبارک حضرت امام حسین علیه السلام ، در مصر قرار دارد و این ضریح نیز به همین منظور توسط مصریها ساخته شده است

در حین تلاوت استاد عبدالباسط ، شاهد صحنه هایی از این ضریح و زیارت می باشید .


قاریان مصری  ارادت  فراوانی به حضرت امام حسین علیه السلام و حضرت زینب کبری سلام ا... علیها دارند و برای این دو بزرگوار ، مسجد بنا کرده و در این مساجد تلاوت می کرده و می کنند .


استاد عبدالباسط ،  قدیمی ترین تلاوت صوتی مجلسی و مشهور خود را در سال 1950 میلادی و در مسجد حضرت زینب (س) قاهره  اجرا کرد که بسیار مورد استقبال قرار گرفت و از همان زمان به شهرت جهانی دست یافت ( تلاوت سوره ی احزاب . که البته از این تلاوت فقط دو نسخه وجود دارد یکی در دست رادیو مصر و دیگری در دست فرزند ارشد استاد ) .


هردو مسجد در شهر قاهره ( پایتخت مصر )  مستقر می باشند .


باید توجه داشت که استاد عبدالباسط از نوجوانی ( از سن 14 سلاگی ) یعنی از اوایل دهه ی 40 میلادی در حضور مردم اقدام به تلاوت قرآن می نموده است که متاسفانه هیچ فیلم یا تصویر یا حتی صدا  از این تلاوتها در دسترس نیست  چون  این تلاوتها در شهر ارمنت ( زادگاه استاد عبدالباسط ) انجام می شده و این شهر یک شهر جنوبی و کوچک در مصر بوده و هیچکس از وجود چنین نابغه ای در این شهر دور افتاده خبر نداشته و البته در دهه ی 40  میلادی هنوز تلویزیون در مصر تاسیس نشده بود و هیچ  تلاوت تصویری از هیچ قاری در دسترس نیست و فقط یک فیلم سینمایی با بازی استاد  شعیشع و با صدای وی در دهه ی 40 ساخته شده که جزو استثنائات می باشد و بجز این فیلم سینمایی ، هیچ اثر قرآنی تصویری در دهه ی 40 میلادی در مصر ضبط نشده است  و هیچکس هم  در آن روزگار دوربین فیلمبرداری نداشته که از تلاوتهای یک نوجوان  در دهه ی 40 میلادی فیلم بگیرد .


نکته ی 2 : قدیمی ترین تلاوت صوتی کامل استاد عبدالباسط در سال 1950 میلادی در سن  23 سالگی  و  در مسجد حضرت زینب (س)  قاهره در جشن تولد آن حضرت در حضور اساتید بزرگ تلاوت و صدها نفر از مردم مصر انجام شده است که متاسفانه نه هیچ فیلم و نه هیچ کاست از این تلاوت در دسترس نیست ( تلاوت آیاتی از سوره ی اسرا ) . البته این تلاوت در آرشیو رادیوی مصر وجود دارد ولی نسخه ی اصلی اش در دست فرزند استاد عبدالباسط می باشد و رادیوی مصر هنوز این تلاوت را منتشر نکرده است . گویا فرزند استاد عبدالباسط راضی نیست که این تلاوت منتشر شود و انرا بعنوان یادگاری از پدر بزرگوارش برای خودش نگه داشته است .



نکته ی 3 :  قدیمی ترین تلاوت کامل استودیویی و صوتی استاد عبدالباسط تلاوت سوره ی مریم ( آیات 1 تا 36 ) می باشد که در رادیوی  عربستان سعودی و در سال 1951 میلادی ضبط شده که در آپارات می توانید انرا دانلود نمایید .  شاید هم خودم آنرا برایتان آپلود نمایم .


این تلاوت با سایر تلاوتهای سوره ی مریم استاد عبدالباسط از زمین تا اسمان فرق دارد و به سبکی خاص و منحصر به فرد خوانده شده است .


البته گویا سالها بعد استاد عبدالباسط این تلاوت را در حضور مردم بازخوانی می کند که مقطعی تصویری از این بازخوانی در  آپارات وجود دارد .



نکته ی 4  : متاسفانه  علاقمندان و مریدان استاد عبدالباسط تا جاییکه زورشان می رسید تمام تلاوتهای استاد عبدالباسط را ویرایش و دستکاری کرده اند لذا تشخیص رنگ واقعی صدا در برخی از تلاوتهای تصویری استاد عبدالباسط کاری بسیار دشوار می باشد .


مثلا صدای تلاوت معروف و صوتی  مدثر- قیامت سال 1958 میلادی سوریه ی استاد عبدالباسط را روی یک فیلم رنگی مربوط به همین سوره که در مسجد امام حسین ع   قاهره و در سال 1986 میلادی انجام شده قرار داده و با میکس صدا و تصویر و  سیاه و سفید کردن این فیلم رنگی و ایجاد پارازیت عمدی روی صدا ،  عملا باعث گمراهی و به اشتباه انداختن بسیاری از علاقه مندان به استاد عبدالباسط شده اند .


یا مثلا تلاوت معروف مریم - تکویر سال 1958 میلادی سوریه استاد عبدالباسط را آنقدر عمل جراحی زیبایی کرده اند که واقعا نمی توان انرا گوش داد  و حال ادم بهم می خورد و عملا یک ضد حال واقعی به شنونده وارد می شود .


شخصا بعنوان مخاطب ، همان صدای پر از هوا و  پر از خش این تلاوت و سایر تلاوتهای قدیمی استاد عبدالباسط را دوست دارم و از این تلاوتهای بزک دوزک شده اصلا خوشم نمی آید .


اینکار بسیار زشت است و دور از اخلاق و امانتداری می باشد . شما نباید به بهانه های مختلف ، آثار قدیمی بزرگان را ویرایش کنید . باید اصل اثر را بگذارید تا  مخاطب با همان هوا و خش بشنود که همین هوا و خش خودش یک زیبایی خاصی دارد .


+


نکته ی مهم : بجز آیه ی 8 سوره ی رعد ، ما هیچ تلاوت یا حتی مقطع تصویری از استاد عبدالباسط در دهه ی 50 میلادی نداریم . البته همین مقطع تصویری نیز بسیار کوتاه و در حد چند ثانیه می باشد . زمان تلاوت به سال 1957 میلادی و به مسجد امام  شافعی شهر اسکندریه ی مصر باز می گردد .


استثنا  : در آپارات  ، شاهد قدیمی ترین مقطع تلاوت تصویری استاد عبدالباسط بودم  که تقریبا 1 دقیقه ای کامل و با یک نفس توسط استاد عبدالباسط انجام شد و طولانی ترین فراز استاد عبدالباسط  می باشد . این مقطع  کاملا تصویری از یکی از تلاوتهای بسیار قدیمی استاد عبدالباسط  در دهه ی 50 میلادی و  در اندونزی یا مالزی دیدم که اگر آنرا پیدا  کنم  حتما اینجا اپلود می نمایم . احتمالا مربوط به سال 1955 میلادی می باشد .


این مقطع از نظر من بیش از 1 دقیقه و با یک نفس انجام شده است . 

البته  مقطع آیات ابتدایی سوره ی تکویر در تلاوتهای مشهور مریم - تکویر استاد عبدالباسط نیز حدود 1 دقیقه کامل طول می کشد .


این مقاطع صوتی و تصویری ثابت می کند که برخلاف نظر برخی اساتید محترم ، استاد عبدالباسط می توانسته تا 1 دقیقه و یا حتی بیش از 1 دقیقه و با یک نفس ،  قرآن بخواند ولی خب گویا سبک ایشان بگونه ای بوده که خودش شخصا تمایلی به مقاطع طولانی و پرنفس نداشته است و عمدا کمتر از 1 دقیقه می خوانده است . زیرا ایشان هدف اش  ثبت رکورد طولانی ترین نفس و البته خودنمایی نبوده و صرفا برای رضای خدا قرآن می خوانده است .


برهمین اساس ، استاد عبدالباسط هیچوقت سوره ی حمد را بطور کامل از اول تا اخر و با یک نفس نخوانده است . 


اخیرا دیدم صدای  پرنفس ترین قاری مصری که هنوز هم در قید حیات است را تحت عنوان تلاوت کامل سوره ی حمد با یک نفس صدای استاد عبدالباسط در آپارات  آپلود کرده اند که اصلا کار درستی نبوده است  . نباید عوامفریبی کنیم . کار زشتی است .

این تلاوت که در ان کل سوره ی حمد و آیات ابتدایی سوره ی بقره خوانده می شود هرگز به استاد عبدالباسط تعلق ندارد .

بلکه به پرنفس ترین قاری  جهان تعلق دارد  .


نام این استاد مصری را الان یادم نیست ولی کافیست بنویسید: پرنفس ترین قاری جهان و در گوگل یا بینگ سرچ کنید .


انوقت نام این استاد مصری را در آپارات پیدا خواهید کرد .

ایشان فردی چهارشانه و قد بلند و قوی هیکل است وبعضا  به سبک سعید مسلم می خواند اما سبک خاص خودش را دارد و تلاوتهای تصویری از او در اپارات وجود دارد که البته جذاب نیستند .

بله ایشان می تواند یک نفس تا 4 دقیقه نیز بخواند اما هیچ جذابیت یا معنویت در صدای ایشان نیست و فقط ثبت رکورد طولانی ترین نفس می باشد که با حقیقت قرآن  فرسنگها فاصله دارد و نوعی خودنمایی و ریاکاری و خودشیفتگی محسوب می شود .


یک خواننده یا قاری قرآن نباید اهل خودنمایی باشد . باید سعی کند با صدای خود مردم را تحت تاثیر قرار داده و انها را به سمت خدا هدایت کند و هرگز مهارتهای فنی خود را به رخ نکشاند .


عبدالباسط نیز می توانسته تا 1 دقیقه و بیشتراز 1 دقیقه ،  یک نفس بخواند اما به ندرت این کار را کرده است زیرا هدفش این بود که پیام خدا را به گوش مردم دنیا برساند و مردم را بصورت غیرمستقیم  به راه راست هدایت کند .


به قول استاد محمد رضا شجریان : خواننده نباید زیاد فنی بخواند و باید حس درونی اش را به مخاطب منتقل کند و اگر خواننده ای بیش از حد،   فنی  و تکنیکال  بخواند قصد خودنمایی دارد .

+

+

خب دوستان ، این پست بیش از حد طولانی شد . سایر آثار گرانبهای صاحبان صداهای ماندگار را در پستهای بعدی آپلود خواهم کرد . انشاا...

+

نکته ی مهم:  مرحوم استاد عبدالباسط محمد عبدالصمد ، پرکارترین و پراثرترین  قاری تمام ادوار تاریخ می باشد و بیش از سه هزار تلاوت از ایشان به یادگار مانده است .


یعنی استاد عبدالباسط محمد عبدالصمد در کمتر از 40 سال بیش از 3000 تلاوت صوتی از خود به یادگار گذاشته است که در نوع خود یک رکورد جهانی و بی نظیر و غیرقابل تکرار محسوب می شود و شاید این رکورد را  بعدها علاقمندان در  موسسه ی کتاب گینس ثبت کنند .

درواقع استاد عبدالباسط پرتلاوت ترین قاری تمام ادوار تاریخ جهان می باشد .

هیچ انسانی تا به امروز نتوانسته در مدتی کمتر از 40 سال بیش از 3000  اثر زیبا و جذاب و معنوی از خود به یادگار بگذارد . حتی تصور کردن اش هم غیرممکن و دور از عقل است  ولی  حقیقت دارد . 

چه باور بکنید و چه باور نکنید استاد عبدالباسط بیشترین تعداد شاهکار هنری را با صدای زیبا و ملکوتی اش خلق کرده است .

 3000 شاهکار در مدت کمتر از 40 سال ( 1950 تا 1988 میلادی )  !!

واقعا  عجیب و غیرقابل باور است .


تمام تلاوتهای استاد عبدالباسط شاهکار هنری محسوب می شوند و نمی توان گفت کدامیک بهتر از بقیه هستند .


تعداد بسیار زیاد تلاوتهای استاد عبدالباسط عملا این امکان را که من بخواهم تمام آثار ایشان را در این  وبلاگ آپلود کنم غیرممکن کرده است .

 

مسلما نمی توان بیش از 3000 تلاوت استاد عبدالباسط را با این محدودیتهای فنی شرکت بیان در امر آپلود و تعداد مطلب و تعداد کلمات کلیدی ،  آپلود کرد و شاید برای انجام اینکار از سایر سیستمهای وبلاگدهی مثل  بلاگ اسکای یا فارسی بلاگ استفاده نمایم .

+

نکته :

چنانچه بتوانم تمام آثار صوتی و تصویری مربوط به استاد عبدالباسط محمد عبدالصمد و استاد سعید مسلم و استاد محمدرضا شجریان و استاد شهرام ناظری و سایر اساتید دنیای موسیقی و صدا را گردآوری و تدوین کنم ، همه ی انها را در بلاگ اسکای  آپلود خواهم کرد . انشاا....

+

اگر به دنبال نسخه های کامل آثار بزرگان موسیقی جهان ( خواننده ها ، قاریان قرآن ، مداحان اهل بیت ، موذنین ، مناجاتخوانها ، نوازندگان ، آهنگسازان ، موسیقیدانان ،  دوبلورها و گویندگان رادیو   و .......  )    هستید می توانید در یوتیوب یا  آپارات  این آثار را پیدا  و دانلود نمایید .

+

آن چیزی که از من برمی آید تنها معرفی و آپلود تعدادی محدود از این آثار می باشد که همین کار نیز عمر نوح و صبر ایوب و گنج قارون نیاز دارد . ولی من تا جاییکه عمرم کفاف دهد اینکار را به مرور زمان دراین وبلاگ و البته در  بلاگ اسکای انجام خواهم داد . انشاا....


+

چه در این وبلاگ و چه در هر وبلاگ دیگری ممکن است یکسری فایل در هر زمینه ای و هر موضوعی و هر محتوایی  و هر فرمتی  آپلود نمایم . اگر دوست داشتید دانلود نمایید .

+

از پست بعد  اگر خدا بخواهد  یکسری فایل در هر زمینه ای ( موسیقی ، نرم افزار ، بازی کامپیوتری،  سیستم عامل ، زبان برنامه نویسی ، کتاب الکترونیکی ، سیاست ، اقتصاد  ، قوانین حقوقی ، جزوات دانشگاهی ، مقالات ، سوالات کنکور سراسری سالهای قبل  و .......  )  را  آپلود خواهم  کرد .


در یک کلام : از پست بعد ، هرچی فایل به دستم برسد صرف نظر از محتوا و کاربرد اش ، اینجا ، آپلود خواهم کرد  .


این یک وبلاگ شخصی با کاربرد عمومی می باشد لذا هر نوع فایل با هرنوع پسوند و هر نوع محتوا و مضمون و کاربرد را  در این وبلاگ  ، آپلود خواهم کرد . انشاا....

اگر دوست داشتید این فایلها را دانلود نمایید .

تکرار می کنم : صرفا اگر دوست داشتید دانلود نمایید !


+

+


وحید محمدی - وبلاگ وحیدمی


https://vahidmy.blog.ir