vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

وحیدمی

وبلاگ شخصی وحید محمدی . یک تایپیست که عاشق علم و تجربه است.


آدرس وبلاگ وحیدمی :

Home Page


https://vahidmy.blog.ir

+


Archive

آرشیو و بایگانی وبلاگ وحیدمی

https://vahidmy.blog.ir/archive

+


نقشه وبلاگ وحیدمی:

Sitemap

https://vahidmy.blog.ir/sitemap.xml

+

خوراکخوان وبلاگ وحیدمی

Feed

RSS

https://vahidmy.blog.ir/rss

+

آدرس مورد استفاده خزنده ها روباتها و موتورهای جستجوگر

Robot

https://vahidmy.blog.ir/robots.txt


+

مشخصات وبلاگ وحیدمی:


ساعات انتشار پست جدید وبلاگ :

بیست و چهار ساعته

وضعیت انتشار پست : نامنظم . در طول شبانه روز و در صورت صلاحدید ؛ پست جدید منتشر می کنم.


نام مدیر : وحید محمدی

گونه : وبلاگ شخصی با آدرس اختصاصی و محتوای عمومی

ژانر : تمام ژانرها

کاربرد : همه منظوره

هدف وبلاگ : به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه با مردم و پرداخت زکات علم

مقصد مدیر وبلاگ : کسب رضای خداوند .

جنس وبلاگ : وبلاگ شخصی

تاریخ تاسیس : تیر 1398 خورشیدی



موضوعات وبلاگ : تمام علوم و فنون و مسائل مختلف در تمام زمینه


کپی برداری از مطالب وبلاگ وحیدمی به شرط لینک دادن به آدرس اصلی وبلاگ با دامنه vahidmy.blog.ir ، بلامانع و آزاد است . با خیال راحت ، کپی برداری نمایید . هیچگونه کپی رایت و انحصار برای وبلاگ وحیدمی ، وجود ندارد .

بروزرسانی:

وبلاگ وحیدمی منحصرا توسط سایت بلاگ دات آی آر به آدرس blog.ir میزبانی می شود . بنابراین بجز دامنه vahidmy.blog.ir سایر دامنه ها جعلی و فیک و خطرناک هستند .
برای مشاهده نکات جدید و ترفندهای امنیتی لطفا به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

https://vahidmy.blog.ir/post/1



آدرس وبلاگهای تخصصی :

https://spasm.blog.ir

https://fasmy.blog.ir

https://binasm.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر
  • ۰۱/۰۴/۱۱
    adc
نویسندگان
پیوندها

شایعه حصر خانگی احمدی نژاد در فضای مجازی

سه شنبه, ۵ تیر ۱۴۰۳، ۰۱:۵۸ ق.ظ




به نام حق


شایعه حصر خانگی احمدی نژاد در فضای مجازی



در پی افشاگری دکتر احمدی نژاد علیه وزارت اطلاعات و مصاحبه ی ایشان مبنی بر سرقت اسناد فوق سری  تاسیسات هسته ای ایران توسط عوامل صهیونیسم جهانی ؛  در فضای مجازی شایعه ی شکایت وزارت اطلاعات از شخص احمدی نژاد و صدور حکم قضایی مبنی بر حصر  خانگی ؛ منتشر شده است .‌


گویا تاریخ مصرف  مصونیت آهنین شخص احمدی نژاد  به پایان رسیده است و دیگر  هیچ مصونیتی ندارد  و  امکان دارد  حکم حصر خانگی  به حکم  حبس ابد تبدیل شود !!


البته هنوز دو نفر دیگه هستند که  تاریخ مصرف  مصونیت آهنین برای آنها منقضی نشده است و هنوز می توانند سیاست های  نظام  جمهوری اسلامی یعنی شخص سید علی خامنه ای  را به چالش بکشانند :


1. دکتر لاریجانی


2. وحیدمی



نکته :


نظام یعنی سید علی خامنه ای یعنی رهبر ایران



من و دکتر لاریجانی هنوز مصونیت آهنین  داریم و فعلا هیچ خطری ما را تهدید نمی کند چون هنوز هیچ جرمی مرتکب نشده ایم  مگر اینکه خلافش ثابت شود !!!


البته من فقط یک تایپیست ساده و معمولی و بی خطر هستم و خیلی اوقات فقط ادای ضد انقلاب و اپوزیسیون را در می آورم و درواقع ، من فقط شوخی می کنم و منظور خاصی ندارم و البته هرگز به دنبال قدرت و شهرت نیستم و دوست دارم تا ابد ؛ خانه نشین و منزوی و تنها باشم .


من شخصا از حصر خانگی  نمی ترسم زیرا  من علاقه ی فراوانی به تنهایی و خانه نشینی دارم و صدور حکم حصر خانگی کاملا به نفع من خواهد بود .


من حتی دوست دارم که حکم زندان انفرادی علیه من صادر شود . شما نمی دانید که زندان انفرادی  چه لذتی دارد !!!


من در دوران خدمت در سپاه پاسداران ؛  به جرم لغو دستور فرماندهی لشکر و تمرد و ترک  تیم حفاظت هاشمی رفسنجانی در کرمان ؛ مدت دو شبانه روز در بازداشت بودم و سپس مرا به دادسرای نظام بردند  و  قاضی دادگاه نظام ؛ حکم چهل روز حبس تعزیری را برایم صادر کرد و من به محل خدمت یعنی لشکر ثارا.. کرمان بازگشتم ولی هیچکس مرا حبس نکرد و شلاق نزد زیرا این حکم جنبه ی تعلیقی داشت یعنی اگر در طول دو سال ؛ جرم مشابه مرتکب می شدم آنگاه حبس تعزیری اجرا می شد .


خوشبختانه دو سال گذشت و من هیچ جرمی مرتکب نشدم و در نتیجه خود بخود ؛ حکم دادسرای نظام  منقضی شد .


من همچنین عضو تیم حفاظت از سید علی خامنه ای بودم ولی باز هم از ستاد لشکر ثارا.. کرمان  فرار کردم اما هیچ نوع حکم قضایی علیه من صادر نشد زیرا مصونیت قضایی و سیاسی داشتم .


من همیشه توسط خداوند متعال حمایت می شدم و یک انرژی خاصی داشتم که ترس و وحشت را در دل  فرماندهان و مسوولین عالی رتبه  کشوری و لشکری  و قضایی ایجاد می کرد زیرا من  مرتاض بودم و انرژی فراوانی داشتم که دشمن را مرعوب و ذلیل می کرد .


بهرحال اگر دکتر احمدی نژاد  همچون من مرتاض بود و انرژی کیهانی داشت هرگز او را حصر خانگی نمی کردند .


اینجاست که می گویم هرگز گوشت و مرغ و تخم مرغ و ماهی نخورید و فقط میوه و سبزی بخورید و ریاضت بکشید تا همچون من  انرژی کیهانی و مصونیت آهنین بدست آورید و دشمن از شما بترسد و از ترس به شما احترام بگذارد .


من یک مرتاض هستم و انرژی کیهانی دارم بنابراین هیچکس نمی تواند مرا بترساند یا به من صدمه بزند .


اما من هرگز از این انرژی کیهانی سو استفاده نمی کنم و ترجیح می دهم که همیشه در خانه بمانم و در انزوا و تنهایی بسر برم و از تنهایی و  تفکر و خلوت گزینی و سکوت  و حصر خانگی  لذت ببرم !



دلا خو کن به تنهایی  که از تن ها بلا خیزد