به نام خدا 


سیستم عامل باینری 


در پست قبل ، در پاراگراف آخر ، از لزوم ساخت یک سیستم عامل جدید بنام  سیستم عامل باینری و اینکه چنین سیستم عاملی در آینده ساخته خواهد شد حرف زدم . 


صرف نظر از اینکه اکثر پیشگویی ها و پیش بینی های من غلط از آب در می آید ، ولی حالا برای دلخوشی خودم که شده سعی می  کنم ادعا کنم چنین سیستم عاملی لااقل توسط خودم ساخته می شود و به دنیا و لااقل به ایران معرفی می گردد . 


سیستم عامل باینری که احتمالا فقط خودم آنرا خواهم ساخت و هیچکس در طراحی و ساخت و تولیدش با من همکاری نخواهد کرد دارای مشخصات زیر خواهد بود :


1- بطور کامل با زبان ماشین یعنی با 0 و 1 نوشته می شود و طبیعی است که چنین سیستم عاملی از دیدگاه شما مخاطبین محترم و از دیدگاه کاربران لینوکس و نویسندگان ویکی پدیا ، بعنوان یک سیستم عامل کلوز سورس ( کد بسته )  نام برده می شود . 


چون در دنیا فقط این من هستم که معتقدم باینری همان سورس کد است . من همیشه ساز مخالف می زنم ! 



2- این سیستم عامل گرچه کد بسته است ولی می توانید با کمک هر دیس اسمبلر یا دیباگر دلخواهی ، دیس اسمبلی اش را مشاهده و حتی ویرایش کنید . پس چندان هم کد بسته نخواهد بود !!


3- این سیستم عامل از لایسنس FREEDOM که خودم طراح این لایسنس هستم  استفاده می کند یعنی اینکه به شما کاربران گرامی اجازه ی هرنوع عملیات مهندسی معکوس و دیس اسمبل و ری اسمبل و دیباگ و دیکامپایل و ریکامپایل را می دهد و عملا به شما این آزادی را می دهد که هر بلایی که دلتان خواست بر سر باینری اش بیاورید و از درون او یک سیستم عامل جدید بسازید !!


4- سیستم عامل باینری گرچه کد بسته است اما رایگان و آزاد است و شما می توانید شرعا و قانونا هر نوع عملیات مهندسی معکوس و کرک و هک را بر روی باینری اش انجام دهید و مشتق ها و فورک های جدیدی از او بسازید و منتشر کنید و بفروشید . بنابراین باینری یک سیستم عامل آزاد محسوب می شود . 


5- سیستم عامل باینری با سیستم عاملهای داس و ویندوز کاملا سازگار است و براساس داس و ویندوز ساخته شده است . 


اما یک تفاوت در سبک پارتیشن بندی سیستم عامل باینری با سبک پارتیشن بندی داس و ویندوز وجود دارد و این تفات اینست که در سیستم عامل باینری بجای حروف الفبای زبان انگلیسی که فقط 28 حرف می باشد ، از اعداد 1 تا بی نهایت استفاده می شود لذا شما می توانید به تعداد بی نهایت پارتیشن و درایو را در این سیستم عامل بسازید و هیچ محدویتی در تعداد پارتیشن ها نخواهید داشت . 


پارتیشن های سیستم عامل باینری بدین گونه در اکسپلورر نمایش داده می شوند :


drive 1

drive 2

drive 3

drive 4 

......

......


drive 65535 


drive  n


n  یعنی بی نهایت . یعنی بی انتها  . مزیت سیستم عامل باینری بر سیستم عاملهای داس و ویندوز در اینست که شما هر تعداد پارتیشن و درایو که دلتان بخواهد می توانید روی هارد دیسک بسازید و دستتان کاملا باز است . 


بنابراین شاید این سیستم عامل خوراک خوبی برای سوپرکامپیوترها و سرورها و سیستم های مادولار باشد که به تعداد بی نهایت پارتیشن نیاز دارند . 

کسی چه می داند ؟؟؟



6- سیستم عامل باینری از بی نهایت حافظه ی ram و بی نهایت حافظه ی جانبی با هر میزان ظرفیت پشتیبانی می کند و البته از بی نهایت پردازنده بطور همزمان کار می کشد و در نتیجه بهترین خوراک برای سوپرکامپیوترها و سرورهای غول پیکر  می باشد . 


هیچ محدودیت فنی در سیستم عامل باینری وجود نخواهد داشت و شما از آزادی و انعطاف پذیری کامل برخوردار خواهید شد . 


7- فضای ادرسدهی در سیستم عامل باینری  به معنای واقعی کلمه ، بی نهایت است . یعنی تریلیونها  زتا بایت فضای ادرسدهی را پشتیبانی می کند . 

زیرا تریلیونها زتا بایت حافظه ی رم و ظرفیت هارد دیسک و دیسک جامد را نیز پشتیبانی می کند . 


8- سیستم عامل باینری با پردازنده ی اینتل کاملا سازگار است و البته سعی می کند نقاط ضعف پردازنده های اینتل را پوشش دهد و دست کاربر را باز بگذارد . 



9- سیستم عامل باینری کاملا آفلاین است و شما برای انجام هیچ کاری مجبور نیستید به اینترنت وصل شوید لذا در هزینه ها صرفه جویی می کند و شارژ و حجم اینترنت شما را بی جهت هدر نمی دهد . 


10- سیستم عامل باینری هرگز یک سیستم عامل خام و خشک و خالی نیست و هنگام نصب روی سیستم ، تریلیونها بسته ی نرم افزاری فشرده و کم حجم را روی هارد کامپیوترتان نصب می کند و شما را از وبگردی و شخم زدن اینترنت در جهت یافتن نرم افزار یا درایور یا بازی مورد نظرتان کاملا بی نیاز می کند و در وقت و هزینه صرفه جویی می کند . 


تمام این بسته های نرم افزاری تا سرحد مرگ فشرده و کم حجم هستند و البته پس از نصب نیز فضای اندکی از پارتیشن شماره ی 1 را اشغال می کنند . بنابراین نگران نباشید این سیستم عامل هرگز هارد دیسک کامپیوترتان را پر نمی کند . 


علت اینست که تمام این سیستم عامل و تمام بسته های نرم افزاری اش و تمام نرم افزارها و درایورها و بازیهایش بصورت کامل با زبان ماشین و بصورت فشرده  و با دست و با کمترین حجم نوشته شده اند لذا حتی پس از نصب نیز هرگز به فضای زیاد نیاز ندارند . 


این سیستم عامل پس از نصب نهایتا 1 گیگابایت از فضای پارتیشن شماره ی 1 را اشغال می کند و مابقی فضای این پارتیشن کاملا آزاد و خالی خواهد ماند . 



11- همانند داس و ویندوز ، در سیستم عامل باینری نیز هر پارتیشن در حکم یک هارد مستقل می باشد لذا اگر مشکلی پیش بیاید در بدترین حالت نهایتا مجبور به فرمت کردن پارتیشن شماره ی 1 خواهید بود و به سایر پارتیشن های روی هارد هیچ آسیبی وارد نمی شد و فایلهای شخصی تان هرگز حذف یا رونویسی نمی شوند و سایر پارتیشنها هرگز توسط جریان نصب ، رونویسی یا حذف نخواهند شد و شما هرگز داده ها و فایلهای شخصی تان را که روی سایر پارتیشنها کپی کرده اید را از دست نخواهید داد . 


بنابراین سیستم عامل باینری بهترین سیستم عامل برای نگهداری دائمی فایلهای شخصی روی هارد ، می باشد . حتی بهتر از داس و ویندوز . 



12- سیستم عامل باینری همانند داس و ویندوز ، تمام اجزای نرم افزار را در قالب تنها یک فایل ایجاد می کند یعنی کل اجزای یک نرم افزار تنها در قالب یک فایل اجرایی قرار می گیرند و عملا از ایجاد فایلهای وابستگی و صدها فایل اضافی خودداری می کند . لذا محیط سیستم عامل باینری یک محیط تمیز و خلوت می باشد دقیقا مثل محیط داس و ویندوز . 


هیچ نوع فایل دپندنسی ( وابستگی )   وجود نخواهد داشت و نرم افزارها کاملا مستقل و خودکفا هستند و به هیچ فایل کتابخانه ای وابسته نیستند مگر به کتابخانه های اصلی و کرنل خود سیستم عامل . 



13- معماری نرم افزارهای سیستم عامل باینری براساس معماری نرم افزارهای سیستم عامل داس ساخته می شود لذا شما با یک معماری بسیار ساده و کوچک و فشرده و جمع و جور روبرو می شوید که باعث می شود برنامه نویسی با هگز ادیتور از آب خوردن نیز راحت تر شود  . 


برخلاف ویندوز و لینوکس که معماری بسیار بزرگ و پیچیده و گنگ و تو در تو و مازوخیستی دارند و امکان برنامه نویسی با هگز ادیتور در آنها یا غیرممکن است یا بسیار بسیار دشوار و خسته کننده و طاقت فرسا می باشد ، برنامه نویسی با هگز ادیتور در سیستم عامل باینری ، بسیار آسان و راحت است و اصلا شما را خسته و کلافه نمی کند و وقت شما را نمی گیرد . 



در معماری نرم افزارها و درایورها و بازیهای سیستم عامل باینری ، سعی می شود به سبک سیستم عامل داس رفتار شود یعنی اول حجم معماری بسیار کم است و شما می توانید یک نرم افزار بزرگ و حرفه ای را در حجمی کمتر از یک کیلوبایت با دست بسازید و اجرا کنید و لذت ببرید و ثانیا هیج نوع سکشن وجود ندارد و جدول سکشن نیز وجود ندارد و شما مجبور نیستید  ادرسدهی های پیچ در پیج  و وارونه انجام دهید و فقط یک آدرسدهی ساده و کوچک شبیه به دوران سیستم عامل داس را با دست انجام می دهید . 


به دلیل عدم وجود جدول سکشن و آن جدولهای شانزده گانه ی درون ویندوز و نیز عدم وجود سکشن های متعدد و احمقانه ی ویندوزی و عدم نیاز به پدینگ ، و عدم وجود هزاران کد 00  و فضای خالی و پرخطر و ابلهانه ی ویندوز که همگی حفره ی امنیتی هستند ،  معماری سیستم عامل باینری یک معماری بسیار ساده و قابل فهم و ایمن و امن و فشرده و کوچک و ساده است لذا برنامه نویسی با هگز ادیتور در سیستم عامل باینری بسیار بسیار آسان و راحت است . 


چیزی به نام سکشن کد یا سکشن داده یا سکشن ریسورس وجود ندارد . 


تمام کد و داده و ریسورس به همدیگه چسبیده اند و یک معماری فشرده و بدون نیاز به پدینگ  را ایجاد خواهند کرد . 


این موجب می شود که امنیت سیستم عامل باینری  هزاران مرتبه بیشتر از ویندوز باشد و هیچ کس نتواند هیچ کد مخربی را به درون نرم افزارهای سیستم عامل باینری تزریق کند  


لذا سیستم عامل باینری امن ترین و ایمن ترین سیستم عامل دنیا خواهد بود و دست هکرها و ویروس نویسها و مجرمین سایبری را در پوست گردو می گذارد و انها را از نان خورن می اندازد . 



شاید بگویید خب ، این که همان سیستم عامل داس است پس چرا می گویی با ویندوز کاملا سازگار است ؟؟؟؟!!!!!


در پاسخ می گویم که: این همان ویندوز است که امکان اجرای نرم افزارهایش در محیط سیستم عامل داس نیز وجود دارد و البته امکان اجرای نرم افزارهای داس و ویندوز نیز در این سیستم عامل وجود دارد . 


در واقع ، معماری سیستم عامل باینری ، یک ترکیب منطقی از معماری سیستم عاملهای داس و ویندوز می باشد و در نتیجه با هر دوی ویندوز و داس کاملا سازگار است و برنامه های هردو را مستقیما و به راحتی اجرا می کند . 



14- سیستم عامل باینری از تمام دسکتاپها و رابطهای گرافیکی کاربر تمام نسخه های ویندوز پشتیبانی می کند و در نتیجه یک سیستم عامل کاملا گرافیکی است و شما به خط فرمان نیاز ندارید هرچند که می توانید تمام کارها را منحصرا از درون خط فرمان انجام دهید . 


درواقع شما با یک سوئیچ ساده می توانید از ویندوز 95 به ویندوز ایکس پی و از ویندوز ایکس پی به ویندوز 7 یا 8 یا 10  منتقل شوید و تجربه ی کاربری جذاب و لذتبخش کار با چندین ویندوز را در یک محیط واحد و بدون نیاز به ریستارت یا ریبوت کردن یا لاگ آوت  را به دست می آورید . 



البته سیستم عامل باینری بطور پیشفرض دارای یک میزکار بنام باینری می باشد که در پس زمینه اش با اعداد 0 و 1  روبرو می شوید . 


لذا بعید می دانم شرکت مایکروسافت از دست من عصبانی شود و به دادگاه شکایت کند !!!!!


هرچند که اینجا ایران است و ایران هرگز تابع قوانین بین المللی کپی رایت  نیست و نخواهد بود و هرگز عضو سازمان تجارت جهانی نخواهد شد و هرگز مجبور نیست به مایکروسافت و سایر شرکتهای تجاری  باج بدهد . 


بهرحال سیستم عامل باینری در ایران ساخته خواهد شد و من هرگز مجبور نیستم به مایکروسافت  پاسخ بدهم و به اعتراض احتمالی مایکروسافت نیز هیچ اهمیتی نمی دهم و برای همیشه از شر مایکروسافت خلاص می شوم . 


من شخصا با مقوله ی کپی رایت و قوانین ظالمانه ی کپی رایت بین المللی که عامل اصلی استبداد و انحصار می باشند  مخالف هستم . 


از هارت و پورتهای مایکروسافت و شرکایش هرگز نمی ترسم و سیستم عامل باینری را منحصرا در ایران می سازم و در ایران توزیع و منتشر می کنم . گور پدر مایکروسافت . 


من به مایکروسافت و گوگل و سایر گلوبالیستها هرگز باج نمی دهم . 



سرورهای سیستم عامل باینری منحصرا در ایران خواهند بود لذا از خطر تحریم در امان خواهم ماند . 


فراموش نکنید که من در ایران زندگی می کنم و هرگز از ایران بیرون نمی روم و مجبور نیستم تحریم ها را دور بزنم . زیرا من راهکارها و ترفندهای بهتری در ذهن ام دارم . یعنی بدون دور زدن تحریمها می توانم کارهای جالبی انجام دهم و عملا به دست دشمنان بهانه نمی دهم و نمی گذارم که علیه من و سیستم عامل باینری شکایت کنند . 


من ایده هایی در ذهن ام دارم که بسیار بهتر از دور زدن تحریم ها می باشد و عملا مرا به دردسر نمی اندازند . 


اینکه سرورهای سیستم عامل باینری کاملا در ایران مستقر می شوند کاملا به نفع من خواهد بود و مرا و سیستم عامل باینری را از تحریم های ظالمانه ی بین المللی  و قوانین احمقانه و ظالمانه ی کپی رایت بین المللی  در امان نگه می دارد و از خطرات قانونی محافظت خواهد کرد . 



15- کرنل سیستم عامل باینری شبیه به کرنل ویندوز است یعنی هیبریدی و دورگه می باشد و ترکیبی از کرنل مونولیتیک سیستم عاملهای داس و ویندوز 98  و کرنل مادولار سیستم عامل ویندوز ان تی و ویندوز 10 و ویندوز سرور  خواهد بود . 


لذا سیستم عامل باینری تحت هیچ شرایطی هنگ نمی کند و هرگز صفحه ی آبی مرگ را به شما نشان نمی دهد . 




16- سیستم عامل باینری همانند لینوکس دارای حالت لایو می باشد یعنی قبل از نصب سیستم عامل باینری روی ویندوز ، می توانید محیط آنرا مشاهده کرده و آزمایش کنید و چنانچه آنرا پسندیدید آنرا بصورت دوال بوت در کنار ویندوز و بصورت امن ، نصب کنید . 


سیستم عامل باینری می تواند در تمام پارتیشنهای ویندوز بصورت یک فایل فشرده ی ایمیج و یا بصورت یک فولدر حاوی فایل  نصب شود . 


شما از هر پارتیشن دلخواه ویندوزی می توانید برای نصب سیستم عامل باینری استفاده کنید . 


سیستم عامل باینری هیچ خطری برای ویندوز دسکتاپ یا ویندوز سرور ندارد و هرگز پارتیشنهای ویندوز یا فایلهای روی هارد را رونویسی و حذف نمی کند . 


بنابراین شما هرگز ویندوز و نرم افزارها و فایلهای خود را از دست نمی دهید . 



17- سیستم عامل باینری از تمام سیستم فایلهای متعلق به تمام سیستم عاملهای دنیا ( مولتیکس - یونیکس - بی اس دی یونیکس - لینوکس - مکینتاش - سولاریس -   فری بی اس دی  - نت بی اس دی  - داس - ویندوز - ری اکت او اس  و ....  ) بخوبی پشتیبانی می کند لذا شما می توانید سیستم عامل باینری را روی تمام دستگاههای الکترونیکی ریز و درشت دنیا نصب کنید . از یک گوشی هوشمند گرفته تا کامپیوترهای خانگی تا سرورها تا سوپرکامپیوترها تا دستگاههای پزشکی و صنعتی و ایستگاه فضایی بین المللی تا لوازم خانگی و خودروهای خودران و روباتهای صنعتی و پزشکی و ..... 


همچنین می توانید تمام نرم افزارها و درایورها و بازیهای تمام سیستم عاملهای دنیا را روی سیستم عامل باینری نصب و اجرا کنید . 


فراموش نکنید که سیستم عامل باینری حتی فایلهای آلوده به ویروس را نیز اجرا می کند ولی هرگز خراب نمی شود زیرا سیستم عامل باینری تنها از یک فایل فشرده ی بسیار کوچک تشکیل شده  و هیچ بدافزاری نمی تواند او را خراب و نابود کند . 



عملا معماری بسیار کوچک و بسیار فشرده و رمزی سیستم عامل باینری مانع از این می شود که ویروس و تروجان و روتیکت و کی لاگر و اکسپلویت و باج افزار و شل کد و درب پشتی و سایر انواع بد افزارها هیچ غلطی مرتکب شوند . 


معماری سیستم عامل باینری یک معماری خاص و ویژه و هوشمند و ایمن و فشرده و کاملا رمزی است و هیچکس بجز خودم از این معماری خبر ندارد !!


هکرها نهایتا می توانند بفهمند که این سیستم عامل مستقیما با زبان ماشین نوشته شده است . همین و بس . هیچ کار دیگری نمی توانند انجام دهند. 



18- سیستم عامل باینری همانند برخی از توزیعهای لینوکس ، می تواند بطور کامل به درون حافظه ی ram کامپیوتر وارد شود و هرگز روی هارد قرار نگیرد و شما با خیال راحت بتوانید کارهای مورد نظرتان را بدون دخالت در کار هارد ، انجام دهید . در چنین شرایطی عملا کار هکرها دشوار می شود زیرا سیستم عامل باینری روی هارد نیست بلکه درون رم جاساز شده است !!!


19- شما هرگز نمی توانید در سیستم عامل باینری با زبانهای سطح بالا برنامه نویسی کنید . شرمنده !  سیستم عامل باینری فقط یک زبان را برای برنامه نویسی قبول می کند : زبان ماشین . زبان ماشین یا همان باینری تنها زبانی است که با آن می توانید روی سیستم عامل باینری برنامه نویسی کنید و برای اینکار مجبورید از هگز ادیتور اختصاصی سیستم عامل باینری استفاده کنید . 


درواقع سیستم عامل باینری طوری طراحی شده که بتواند به امپراطوری هزار ساله ی زبانهای سطح بالا خاتمه دهد و دست هکرها را از پشت ببندد و آنها را ناامید و مایوس کند و کاربران را با زبان مادر دنیای کامپیوتر یعنی زبان ماشین آشتی دهد و از شر باگها و حفره های امنیتی و  آسیب پذیری ها و حملات سایبری نجات دهد . 


لذا این سیستم عامل با وجود اینهمه مزیت ، از یک مزیت یعنی امکان برنامه نویسی با زبانهای سطح بالا  محروم است و این محرومیت  کاملا عمدی است تا شما را از خطر حملات سایبری و ویروسها و تروجانها و سایر بدافزارها  نجات دهد . 


این محدودیت کاملا به نفع خودتان است . 


وقت آن رسیده که تک تک زبانهای سطح بالا را به درون سطل زباله بیاندازیم و به درون دره ی زباله ها و آشغالهای متعفن پرتاب کنیم و  منحصرا با زبان ماشین و البته تحت سیستم عامل باینری برنامه نویسی کنیم . 


20 - سیستم عامل باینری بجای اینترنت و وب جهانی ، از یک اینترانت و شبکه ی ملی  و وطنی استفاده می کند و اینطوری شما از خطر حملات سایبری و دارک وب و شناسایی شدن توسط گوگل و مایکروسافت و سایر شرکتهای انحصارطلب  در امان می مانید و هکرهای خطرناک خارجی نمی توانند به شما آسیب بزنند . 


بله !  سیستم عامل باینری هرگز به اینترنت و وب جهانی وصل نمی شود بلکه از اینترانت و شبکه ی شخصی خودش استفاده می کند که کاملا محرمانه است و به ایران تعلق دارد و در خارج از ایران قابل دسترس نیست یعنی کاربرانی که در خارج از ایران زندگی می کنند نمی توانند تحت هیچ شرایطی  و با هیچ ابزاری به این شبکه ی بومی و محلی  دست یابند . 


درواقع سیستم عامل باینری از دیپ وب ( وب عمیق و سازمانی و اداری )  استفاده می کند و امنیت شما را تضمین می کند . 


در نتیجه ، سیستم عامل باینری امن ترین شبکه را برای سازمانها و ادارات و شرکتها و  ارگانهای دولتی و خصوصی  ایران و همچنین برای مردم ایران فراهم خواهد کرد . 


این وب عمیق و سازمانی و بومی و کاملا ایرانیزه ، شما را از خطرات دارک وب و وب جهانی و حملات سایبری محافظت خواهد کرد . 


حفظ امنیت و حریم خصوصی  کاربران خانگی و سازمانی و تجاری و اداری ، از اولویتهای سیستم عامل باینری خواهد بود . 


بنابراین از اینکه مجبورید با اینترنت و وب جهانی و زبانهای سطح بالا خداحافظی کنید  دلگیر و ناراحت نشوید . این کاملا به نفع شما خواهد بود . 


بعدها منظورم را خواهید فهمید . 


+


خب من از همین الان دارم روی ایده ی طراحی و ساخت سیستم عامل باینری ، فکر و کار می کنم تا ببینم چه می شود و خدا چه می خواهد . امیدوارم که خدای متعال به من کمک کند که بتوانم این سیستم عامل را بسازم و در اختیار دولت ایران و مردم ایران قرار دهم و ایران را از شر گلوبالیستها و هکرهای دارک وب و دشمنان نجات دهم . انشاا.... 


من ایده ی طراحی  ساخت سیستم عامل باینری را اینجا مطرح کردم و اگر بتوانم سعی می کنم خودم کار را شروع کنم ولی شما نیز می توانید از این ایده ، الهام بگیرید و سیستم عامل باینری را شخصا و یا با کمک دوستان و همکاران و یا با کمک اساتید دانشگاه و مهندسین کامپیوتر و یا در قالب یک شرکت نرم افزاری  ، طراحی کرده و بسازید . 


بهرحال کار گروهی و دسته جمعی همیشه بهتر جواب داده و هرگز اجازه نداده که یک پروژه ی موفق و محبوب ، از بین برود . 


کار انفرادی هرچقدر هم که خوب و مفید و کاربردی و موثر و محبوب باشد به واسطه ی انحصار فردی و فردگرایی و دیکتاتوری شخصی ، دیر یا زود متوقف می شود و به تاریخ می پیوندد . همانطور که نرم افزار محبوب و معروف ollydbg به دلیل انحصارطلبی شخصی طراح اش ، فریز شد و به تاریخ پیوست . 



من سعی می کنم صرفا ایده بدهم و اگر بتوانم قدری کد بنویسم . مابقی کار را بر عهده ی شما برنامه نویسان محترم و مهندسین گرامی  می گذارم . شما بسیار بهتر از من می توانید این ایده را عملی کنید و با استفاده از مزیت کار گروهی و تیمی ، می توانید از مرگ زود هنگام سیستم عامل باینری خودداری کنید و به آن عمر جاودانه بدهید . 


نظر به اینکه هیچ نوع ارتباط بین من و شما برقرار نیست لذا بهتر است که خودتان آستین ها را بالا بزنید و یک یا علی بگویید و با توکل به خدای مهربان ، کار طراحی این پروژه ی بزرگ ملی را شروع کنید و این سیستم عامل قدرتمند و بی نظیر را بسازید و افتخار ساخت و تولید این سیستم عامل را نصیب خودتان بکنید زیرا من چیزی برای خودم نمی خواهم و هیچ نوع کپی رایت را روی این سیستم عامل قرار نمی دهم . 


امیدوارم جامعه ی برنامه نویسان و مهندسین کامپیوتر بتوانند ایده ی طراحی و ساخت سیستم عامل باینری را که در ذهن من شکل گرفته است عملی نمایند . انشاا.... 



نکته ی آخر :


سیستم عامل باینری هرگز یک سیستم عامل بین المللی و پولی و  انحصاری نیست بلکه یک پروژه ی بزرگ بومی و ایرانی و رایگان و آزاد  می باشد و منحصرا باید در اختیار مردم و دولت ایران قرار بگیرد و نباید به خارج از مرزهای ایران صادر شود . زیرا در غیر اینصورت امنیت ملی ایران  به خطر می افتد . 


سیستم عامل باینری هرگز یک سیستم عامل  بین المللی نیست بلکه فقط یک سیستم عامل بومی و ایرانیزه می باشد و فقط به کشور ایران تعلق دارد . 


این محدودیت را اعمال کردم تا منافع ایران به خطر نیفتد و سایر کشورها از صداقت ما ایرانیها سو استفاده نکنند . 


بحث امنیت ملی را جدی بگیرید . این یک کالای صادراتی نیست . این یک سیستم عامل بومی و محرمانه و رمزی می باشد که قرار است دولت و مردم ایران را از خطرات ریز و درشت نجات دهد . 


صادر کردن این سیستم عامل به خارج از مرزهای ایران ، جرم محسوب می شود . 


تکرار می کنم سیستم عامل باینری منحصرا به کشور ایران و مردم و دولت ایران تعلق دارد . 


برای سهولت کار ، می توانید از مهندسی معکوس ویندوز شروع کنید تا در وقت و انرژی و هزینه ها صرفه جویی شود . 


از نرم افزارهای مهندسی معکوس خصوصا c32asm  استفاده کنید . 



باید بتوانید باینری ویندوز را ساده و کوچک و فشرده کنید و بخشهای اضافی و فضاهای خالی که با کد هگز 00  مشخص شده اند را حذف کنید و این حالت پیچیدگی معماری ویندوز را برطرف کنید تا یک ویندوز کوچک و فشرده و ساده و سریع و قدرتمند و ایمن را در مرحله ی اول بسازید . 


اینطوری برنامه نویسی با هگز ادیتور برای شما از آب خوردن هم آسانتر می شود 


حجم نرم افزارهای این ویندوز کوچک و فشرده نباید از 1 کیلوبایت بیشتر شود . 


تا حد ممکن سعی کنید از پدینگ خودداری کنید . سکشن های اضافی را حذف کرده و یا در همدیگه  ادغام کنید و کد و دیتا و ریسورس را با هم ترکیب کنید تا هک کردن اش توسط هکرهای کلاه سیاه ، دشوار شود و امنیت اش به خطر نیفتد . 





برای فهم بهتر ابعاد وسیع  سیستم عامل باینری ، لطفا به کلمات کلیدی زیر این پست مراجعه فرمایید . با تشکر .