بنام خدا



سیستم آمار بلاگ بیان  پوکید !!!


چند روزی بود که نمی توانستم آمار دقیق بازدیدکنندگان وبلاگ ام را ببینم چون جدول مربوط به آمار بازدید کنندگان وبلاگ  اصلا باز نمی شد . الان بیان پیام داده که سیستم آمار موقتا غیرفعال است !!! 


به نظر من سیستم وبلاگدهی بلاگ بیان ، مشکوک است و احتمالا مسئولین این سیستم در حال تدارک سفر به کانادا هستند . خدا رحم کند .

اما  خب این پیام کمی به من آرامش داد .


خوشم میاد که  بیان پس از چندسال داره پوست اندازی می کنه و  قراره  نونوار شه !! 

بالاخره بیان هم از خواب زمستانی چندساله بیدار شد .  چون رقیب اش یعنی فارسی بلاگ داره با سرعت برق پیشرفت می کنه و هربار امکانات جدید و رایگان ارایه می کند . 


 یک حس عجیب به من میگه مدیر  فارسی بلاگ همون مدیر شرکت بیانه ! چون فارسی بلاگ کپی برابر با اصل بلاگ بیانه ! 


البته این فقط یک حدسه . زیاد جدی نگیرید . 

البته اگر نظر من رو خواسته باشید باید بگویم  فارسی بلاگ بدون مجوز کار نکرده و از شرکت بیان مجوز کتبی دارد . طبیعیه چون از نظر من مدیر هردو سیستم یک نفر بیشتر نیست وگرنه خودش را به کاربرها معرفی می کرد . همینکه مجوز داره یعنی خودش به خودش مجوز داده !!!

از نظر من آقای علی قدیری مدیر شرکت بیان و سیستم وبلاگدهی بلاگ همان مدیر سیستم وبلاگدهی فارسی بلاگ می باشد . این نظر شخصی من می باشد .



خب خیالم راحت شد که بیان داره بخش آمار رو بازسازی می کنه . چون قبلش خیال کردم لابد هک شدم !! 


راستی شنیدید اصولگرا و اصلاح طلب و مستقل و چپ و راست و وسط و ... ...  از چپ و راست سریال پایتخت رو  مورد عنایت قرار داده اند ؟؟؟!!! 


بس که بی جنبه و بی سواد و  انتقادناپذیرند !  


پدر سیاست بسوزه که پدر این مملکت و این مردم  رو سوزوند. 


حالم از هرچی سیاستمداره بهم می خوره . مرده شوی همه شون رو ببره . بجز سانسور و خفقان و سرکوب و ایجاد جنگ داخلی بین مردم و اختلاس و دزدی و چپاول بیت المال و ریاکاری و عوامفریبی و دروغ کار دیگه ای از این جماعت خبیث سیاستمدار و مسووووووووووووول بر نمی یاد. صدا و سیما هم عروسک خیمه شب بازی حضرات آیات مسووووووولین است و نوکر دست به سینه و غلام حلقه به گوش و ... 


 اصلا ولش کن . بی خیال . این موجودات خبیث و بی کفایت  بی ارزش تر از اون هستند که  بخواهم در موردشان حرف بزنم. خدا خودش با همین ویروس کرونا ترتیب مسوولین فاسد و دیکتاتور و  رسانه ی میلی و بی اراده را می دهد. 


مجلس جدید که هنوز نیامده قربانی کرونا شد و منحل شد !  . انشاا.. این دولت فاسد و دروغگو هم توسط همین کرونا به درک واصل شود . 



تقصیر وزارت بهداشته ! از بس آمار دروغین و اشتباه از مبتلایان و جان باختگان ویروس کرونا تحویل داد که بخش آمار بیان هم از شدت تعجب منفجر شد !!! 


خب حرف دیگه بسه. . برم بخوابم . از دیشب تا حالا خواب نرفتم بس که ذهنم مشغول آینده ی تاریک این مملکت خراب شده بود. این مسولین بی کفایت و احمق و مفتخور و جاه طلب و بیسواد  کشور ایران را به ویرانه تبدیل کردند. خدا لعنت شان کند که خواب و خوراک را بر ما مردم حرام کردند.  ای خدا شر این مسوولین بی کفایت و دزد و دروغگو و خائن و عوامفریب و البته صدا وسیمای منفعل و بزدل و ترسو و سانسورچی را از سر این ملت کم کن. شرشون رو به خودشون بازگردان . آمین . 


+

موضوعات وبلاگ وحیدمی :

من  در تمامی پستهای وبلاگ وحیدمی ، سعی می کنم لااقل یک اشاره ای به موضوعات این وبلاگ داشته باشم . به همین دلیل برای تمامی پستهای این وبلاگ ،  تمام جعبه های موضوعات  وبلاگ  شامل  Idea ،  Assembly  ،  vahidmy  ، Music  ، Binary ، OS ، Weblog ، IT   ؛  را تیک می زنم که البته در دنیای وبلاگنویسی،  این رفتار ؛   کاری مضحک  و بی معنا و غیرحرفه ای محسوب می شود  ولی من به این قواعد و استانداردهای وبلاگنویسی اهمیت نمی دهم و دوست دارم هرطور که دلم می خواهد وبلاگنویسی نمایم و آزاد باشم . لذا  همینقدر که یک اشاره ی کوچک به این موضوعات در همین پاراگراف شد ،  از نظر خودم ، کافی است !!

من تافته ی جدابافته هستم و به سبک خودم وبلاگنویسی می نمایم  و به استانداردهای دنیای وبلاگنویسی اهمیت نمی دهم و برایم مهم نیست که مخاطبان پشت سرم چه می گویند . من به اشتهای مردم غذا نمی خورم و نگران حرف و حدیثهایی که مردم پشت سرم در می آورند نیستم و بی خیال و خونسرد هستم .

من رسومات  کهنه ی دنیای  وبلاگنویسی و مرزهای علم را جابجا می کنم !!

از نظر من ضرورتی ندارد که محتویات یک پست با موضوع مربوطه همخوانی داشته باشد لذا مجبور نیستم در تمام پستها در رابطه با  موضوعات وبلاگ ام  ، مطلب بنویسم . همینقدر که در همین پاراگراف که در تمام پستها انرا کپی  و الصاق می نمایم ، به این موضوع اشاره کردم از نظر خودم کفایت می کند !!


از نظر شما اینکار نوعی ترول گری و اسپم سازی است ولی من اهمیت نمی دهم که اینکار اسپم می باشد یا نه . می توانید پشت سرم هرچه قدر خواستید حرف بزنید و مرا مسخره کنید و به من بخندید ولی من اصلا اهمیت نمی دهم  .


این پاراگراف در تمامی پستهای وبلاگ وحیدمی  توسط خودم ، عینا الصاق و تکرار می شود .


+

وحید محمدی . وبلاگ وحیدمی 


https://vahidmy.blog.ir






بروزرسانی

براثر حملات سایبری به وبلاگ وحیدمی ؛ تمام کامنت های کاربرها و پاسخ های من به کاربرها  ؛ حذف شدند 


لعنت خدا و نفرین ملائکه بر هکرها و اتکرها و مجرمان سایبری . 


تاریخ بروزرسانی 


یکشنبه مورخ 29 مرداد 1402 خورشیدی 


نکته : 

آدرسهای  آخرین پست وبلاگ وحیدمی را در زیر مشاهده می فرمایید . 




در پناه خداوند متعال عظیم الشان باشید 

ِ

الهم  عجل  لولیک الفرج . 



امضای همیشگی اینجانب  در جهت تایید صحت و درستی مطالب وبلاگهایم   : 


وحید محمدی . وبلاگ  وحیدمی 


https://vahidmy.blog.ir





https://vahidmy.blog.ir/archive


https://vahidmy.blog.ir/post/764