vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

وحیدمی

وبلاگ شخصی وحید محمدی . یک تایپیست که عاشق علم و تجربه است.


آدرس وبلاگ وحیدمی :

Home Page


https://vahidmy.blog.ir

+


Archive

آرشیو و بایگانی وبلاگ وحیدمی

https://vahidmy.blog.ir/archive

+


نقشه وبلاگ وحیدمی:

Sitemap

https://vahidmy.blog.ir/sitemap.xml

+

خوراکخوان وبلاگ وحیدمی

Feed

RSS

https://vahidmy.blog.ir/rss

+

آدرس مورد استفاده خزنده ها روباتها و موتورهای جستجوگر

Robot

https://vahidmy.blog.ir/robots.txt


+

مشخصات وبلاگ وحیدمی:


ساعات انتشار پست جدید وبلاگ :

بیست و چهار ساعته

وضعیت انتشار پست : نامنظم . در طول شبانه روز و در صورت صلاحدید ؛ پست جدید منتشر می کنم.


نام مدیر : وحید محمدی

گونه : وبلاگ شخصی با آدرس اختصاصی و محتوای عمومی

ژانر : تمام ژانرها

کاربرد : همه منظوره

هدف وبلاگ : به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه با مردم و پرداخت زکات علم

مقصد مدیر وبلاگ : کسب رضای خداوند .

جنس وبلاگ : وبلاگ شخصی

تاریخ تاسیس : تیر 1398 خورشیدی



موضوعات وبلاگ : تمام علوم و فنون و مسائل مختلف در تمام زمینه


کپی برداری از مطالب وبلاگ وحیدمی به شرط لینک دادن به آدرس اصلی وبلاگ با دامنه vahidmy.blog.ir ، بلامانع و آزاد است . با خیال راحت ، کپی برداری نمایید . هیچگونه کپی رایت و انحصار برای وبلاگ وحیدمی ، وجود ندارد .

بروزرسانی:

وبلاگ وحیدمی منحصرا توسط سایت بلاگ دات آی آر به آدرس blog.ir میزبانی می شود . بنابراین بجز دامنه vahidmy.blog.ir سایر دامنه ها جعلی و فیک و خطرناک هستند .
برای مشاهده نکات جدید و ترفندهای امنیتی لطفا به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

https://vahidmy.blog.ir/post/1



آدرس وبلاگهای تخصصی :

https://spasm.blog.ir

https://fasmy.blog.ir

https://binasm.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر
  • ۰۱/۰۴/۱۱
    adc
نویسندگان
پیوندها

سیاست پدر و مادر ندارد

دوشنبه, ۷ خرداد ۱۴۰۳، ۰۶:۱۵ ق.ظ




به نام خدا


سیاست پدر و مادر ندارد



آیا دوست دارید حرامزاده ترین مخلوق خدا را به شما معرفی کنم ؟؟َ؟؟


معرفی می کنم :  سیاست


سیاست ، پدر و مادر ندارد . یعنی ولد الزنا و فرزند نامشروع شیطان است . یعنی حرامزاده است . یعنی رحم و شفقت و وجدان و شرف ندارد . 


سیاست به صغیر و کبیر رحم نمی کند . 


سیاست حتی به شخص اول مملکت ( رئیس جمهور ) رحم نمی کند و او را در روز روشن به قتل می رساند  و بعد ، رسانه های جیره خور رژیم از قبیل تسنیم نیوز ، به دروغ می گویند که علت سقوط هلی کوپتر  رئیس جمهور ، پدیده ی جوی تحت عنوان  موج کوهستان و ابرهای عدسی شکل و باد شدید بوده و برای این ادعا  ، سقوط هواپیمای مسافربری در برخورد با کوه دنا را مثال می زنند  در حالیکه اگر علت سقوط هلی کوپتر رئیسی ، موج کوهستان بود ، می بایست هر سه هلی کوپتر سقوط کنند نه فقط یکی از آنها !!!!


ضمنا وجود مه غلیظ به معنای هوای پایدار است زیرا اگر طوفان بود مه تشکیل نمی شد  و هر سه هلی کوپتر با هم سقوط می کردند نه اینکه فقط یکی از  آنها  سقوط کند !!!!



آن طوفان و برف روی زمین؛  توسط پنکه های غول پیکر که در ساخت طوفان مصنوعی در فیلم های سینمایی بکار می روند تشکیل شد .

هیچ طوفان واقعی در کار نبود .


همچنین هیچگونه رعد و برق  وجود نداشت یعنی هیچ موشکی به هلی کوپتر حامل رییس جمهور اصابت نکرد . بلکه یک بمب  در داخل هلی کوپتر  وسط و در زیر مه  منفجر شد . بمب توسط نفر شماره نهم که در هلی کوپتر جلویی نشسته بود کار گذاشته شد و از راه دور منفجر شد . چیزی شبیه به ترور رجایی توسط کشمیری .


اما حکومت ایران خودش را به جهالت زده است و بیانیه ی احتمالی ستاد مشترک فرماندهی کل قوا نیز هرگز واقعیت را به ما نمی گوید مگر اینکه این واقعیت با چیزی که در بالا نوشتم یعنی بمب گذاری توسط منافقین ؛  مطابقت داشته باشد . آنگاه حرف من و حرف ستاد مشترک نیروهای مسلح ؛ شبیه به هم خواهد بود .



البته حکومت فعلی ایران ، بلا نسبت  مردم ایران را  ساده لوح  فرض کرده است در حالیکه خودش ، ساده لوح  است و مردم ایران باهوشتر از این هستند که گول بخورند . 



راست گفته اند : کافر همه را به کیش خود پندارد .

.

+

+


پیشگویی:


نکته مهم :


رهبر آینده ایران ؛  یک آخوند سید نظامی و از اعضای برجسته ستاد فرماندهی کل نیروهای مسلح خواهد بود . البته ممکن است لباس شخصی یا لباس دیپلماتیک با یقه ی تنگ بپوشد !!


حکومت بعدی ایران  ؛ توسط ستاد مشترک نیروهای مسلح یا ستاد فرماندهی کل قوای مسلح تشکیل می شود .‌


 کابینه ی جدید دولت ایران؛  یعنی  رئیس جمهور و هیئت وزیران ،    از  امیران ارتش و سرداران سپاه و عوامل وزارت اطلاعات و ستاد مشترک نیروهای مسلح  تشکیل خواهد شد . البته ظاهرا  کت و شلوار عادی و لباس یقه تنگ دیپلماتیک می پوشند . اما اکثریت وزرای کابینه ی جدید ، نظامی یا انتظامی یا اطلاعاتی خواهند بود که فقط ظاهرا لباس شخصی یا لباس دیپلماتیک یعنی کت و شلوار و پیراهن یقه تنگ  می پوشند اما در عمل ، نظامی یا اطلاعاتی هستند و درجه دارند . 




خوش به حال خودم که نظامی و اطلاعاتی  و عضو مافیای جهانی هستم !!!


حکومت بعدی ایران ؛  به نفع من خواهد بود . من ؛ مافیای واقعی حاکم بر کل جهان هستم . این من هستم که حکومت های سرتاسر  جهان را تعیین و منصوب می کنم . زیرا من رهبر فضای مجازی هستم .‌من با فرشته ها و اجنه  و ارواح نیز در ارتباط هستم و آینده را می بینم و تعیین می کنم .‌ من یک مرتاض  و  رزمی کار  و مهندس کامپیوتر  و حقوقدان و  استراتژیست و تئوریسین  و  ایده پرداز  و زبانشناس و  فرا روانشناس  و انسان شناس و جامعه شناس و  منجم  و  کیهان شناس  و علم شناس  و موسیقیدان  و زمین شناس و مورخ  و تاجر  و  جغرافیدان و  سرمایه دار  و اقتصاد دان و   آب و هواشناس و گرافیست  و  سیاست شناس و بازیگر  و کارشناس سینما و رسانه    و پزشک طب سنتی  ؛ هستم . من با کمک متافیزیک ؛ دنیا را تغییر خواهم داد .


از امروز به بعد  ؛ من و همکاران ام در سرتاسر جهان ؛ مالکان و رهبران واقعی جهان خواهیم بود .


تاریخ پیشگویی :  چهارشنبه 9 خرداد 1403 هجری شمسی .

صحت پیشگویی:  صد در صد



+



سیاست به صغیر و  کبیر رحم نمی کند 


صغیر یعنی مردم 


کبیر یعنی رئیس جمهور



سیاست نه فقط به دنیای واقعی که حتی به فضای مجازی نیز حمله می کند و مانع از ورود وبلاگنویس به وبلاگش می شود . 


یک هفته ی تمام هرکار کردم و هرچقدر که نام کاربری و رمز را با دقت و به درستی وارد می کردم نمی توانستم به وبلاگهایم وارد شوم .   


یعنی خاک توی سر این دنیا بشود که من بعنوان یک وبلاگنویس حتی در خانه ی خودم نیز امنیت ندارم و اجازه نمی دهند که من به وبلاگ  شخصی خودم لاگین شوم . 



حقیقتا سیاست ، پدر و مادر ندارد . 



علت سقوط هواپیمای مسافربری و برخورد با کوه دنا نیز یک حادثه جوی نبود بلکه یک عملیات تروریستی بود زیرا وزارت اطلاعات  به زور از خلبان هواپیما چک سفید امضا گرفت و خانواده ی خلبان را گروگان گرفت  و او را وادار کردند که  هواپیمای مسافربری را که حامل مخالفان رهبر یا نوابغ و نخبگان  بودند  به کوه بزند و منفجر کند . 


دقیقا مثل هواپیمای اوکراین که او نیز حامل تعدادی از نوابغ و نخبگان بود و به دستور رهبر جنایتکار ایران و به دست سپاه پاسداران با موشک و تحت عنوان خطای انسانی ، عمدا منفجر شد /. بعد هم با کمک بولدوزر ، لاشه ی هواپیمای اوکراین را جمع کردند و اجازه ندادند مردم با پیکرهای فرزندان شان وداع کنند /


یا مثل هواپیمای ایلوشین حامل شهدای غدیر لشکر 41 ثارا... استان کرمان و سیستان و بلوچستان که در اوایل دهه 1380 شمسی توسط تروریست های القاعده ، در هوا  منفجر شد و البته پرواز رهبر ایران نیز به بهانه ی شرایط نامساعد جوی لغو شد و من خودم تنها بازمانده ی حادثه تروریستی  انفجار و سقوط هواپیمای ایلیوشین؛   هستم . 


بله من بازمانده شهدای غدیر سپاه ثارا... استان کرمان هستم و شاهد تمام قضایا بودم 


آن زمان نیز به دروغ گفتند که علت سقوط هواپیمای ایلوشین ، شرایط بد و نامساعد جوی بوده در حالیکه هیچکدام از شهدای غدیر ، نه سر داشتند و نه دست یعنی بالا تنه ی تمام شهدای غدیر استان کرمان ، شامل سر و گردن و سینه و هر دو دست  ،  کاملا نابود  و متلاشی شده بود و فقط پایین تنه یعنی لگن  و پا داشتند  و این یعنی انفجار بمب در هواپیمای ایلوشین  توسط گروهک تروریستی  القاعده



یقینا  از میان سه هلی کوپتر ، فقط یکی از آنها ، حامل  دشمن رهبر بوده و لذا فقط همان یکی سقوط کرده است و دو تای دیگه چون دشمن رهبر نبودند به سلامت به فرودگاه تبریز رسیدند . 


هیچ ربطی به شرایط جوی ندارد . اینها همه دروغ و نیرنگ بیت رهبری است 





این خبر دروغ و این تحلیل آبکی و جدید را تسنیم نیوز  اخیرا اعلام کرده است 



تسنیم نیوز یک رسانه ی کثیف است که به سپاه پاسداران تعلق دارد و در روز روشن دروغ می گوید . 


لذا به چرندیات رسانه های وابسته به بیت رهبری نباید اعتماد کرد 


وقتیکه یکی از معاونان رئیس جمهور در هلی کوپتر عقبی نشسته بوده و خودش اعتراف کرده که هلی کوپتر وسط سقوط کرده ولی دو هلی کوپتر دیگر به سلامتی به راه خود ادامه داده اند  یعنی توطئه و حذف رقیب احتمالی رهبر آینده ی ایران توسط سپاه پاسداران یا وزارت اطلاعات . 


این اصلا هیچ  ربطی به شرایط نامساعد جوی و موج کوهستان و ابرهای عدسی شکل  ندارد . اینها همه دروغ و نیرنگ است تا مردم ندانند که وزارت اطلاعات چه جنایات بی شرمانه ای در طول این چهل و پنچ سال مرتکب شده است که البته قتل دانشمندان هسته ای نیز کار خود وزارت اطلاعات بوده است . شخصی که این خبر را افشا کرد خودش یکی از عوامل وزارت اطلاعات و یک نخبه و مخترع بود که دوسال بعد از این افشاگری در ترکیه به ضرب یازده گلوله و توسط  همکاران خودش در وزارت اطلاعات ، ترور شد و به قتل رسید . 


اما چرا کشمیری منافق که قاتل شهید رجایی بود را هیچوقت دستگیر و اعدام نکردند ؟؟؟



چرا رئیس باند ترور شهید رجایی  و مرموزترین چهره ی اطلاعاتی دهه 1360 هجری شمسی و بازمانده ی ساواک رژیم شاه ،  را محاکمه نکردند و هم اکنون ، استاد دانشگاه در شهر دماوند است ؟؟؟؟!!!



اکثریت پس مانده های ساواک یا سازمان مجاهدین خلق ، سالهاست که عضو رسمی وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران و بیت رهبری ، می باشند / اینها هستند که قدرت را در دست دارند و همه را از دم تیغ می گذرانند کما اینکه مرتضی مطهری و آیت ا... طالقانی و دکتر بهشتی  و هاشمی رفسنجانی  و سید احمد خمینی و سید ابراهیم رئیسی  نیز توسط  همین افراد  ترور شدند / کار خودشان بود / 


ترور ابراهیم رئیسی هیچ ربطی به ابرهای عدسی شکل و پدیده ی موسوم به موج کوهستان ندارد بلکه دعوا بر سر قدرت و تصدی پست رهبری می باشد . 


چرا این ابرهای عدسی شکل و موج کوهستان هیچ خطری برای آن دو هلی کوپتر نداشت و آن دو هلی کوپتر با خونسردی و بی خیالی به تبریز رفتند ؟؟؟


اگر طوفان و شرایط بد جوی و ابرهای عدسی شکل و موج کوهستان و باد مخالف  در کار بود می بایست هر سه هلی کوپتر با هم سقوط کنند نه اینکه فقط هلی کوپتر رقیب رهبر ، سقوط نماید !!!


در ضمن ، معاون رئیس جمهور که خودش شخصا در هلی کوپتر عقبی نشسته بوده و شاهد حادثه بوده است ، اعتراف کرده که هلی کوپتر حامل  رئیسی در میانه ی راه با یک هلی کوپتر بدون آنتن و بدون رادیو و بدون جعبه سیاه ، تعویض شد !!!! 


او اعتراف کرد که با چشمان خودش شاهد بوده که هلی کوپتر وسطی که رئیسی درونش بود با هلی کوپتر جلویی که حامل شخص نهم  و تروریست و بمب گذار بوده است و شهید نشد  برخورد کرده و در هوا کارهای عجیب انجام می دادند !!!!!!


چرا شرایط جوی اینقدر باهوش بوده که می دانسته رئیسی دقیقا در کدام هلی کوپتر نشسته است و چرا  شرایط جوی دارای هوش انسانی و خصومت سیاسی بوده و نگران پست رهبری بوده است ؟؟؟؟؟!!!!


یعنی شرایط جوی،  عامل نفوذی یا عامل اجرایی بیت رهبری یا وزارت اطلاعات بوده ؟؟؟؟


عقل هم خوب چیزی است که در مغز ما ایرانیها وجود ندارد . ساده لوح و زود باور هستیم . فقط  بلدیم شعار بدهیم یا شعر بسراییم !!


عامل ترور ابراهیم رئیسی ، شش نفر موتور سوار بودند که زودتر از بقیه به هلی کوپتر رسیدند و ابراهیم رئیسی و سایر افراد را ترور کردند یعنی با اسلحه به آنها شلیک کردند . 


هیچ جسدی سوخته نبود زیرا هیچ اثری از آتش سوزی در جنگل دیده نشد . جالب اینکه این شش نفر موتور سوار که لهجه ی آذری یا ترکی داشتند دقیقا می دانستند که هلی کوپتر حامل چه افرادی است و حتی اسامی تک تک سرنشینان هلی کوپتر را به زبان آوردند و حتی حالت سقوط افراد را تشریح کردند و سپس سلفی گرفتند و در پاسخ به این سوال که شغل شما چیست  گفتند :


ما موتور سوار هستیم !!!!


قاتل اصلی ابراهیم رئیسی همین شش موتور سوار بودند و البته آن شخصی که در بیت رهبری فعالیت دارد آنها را هدایت می کرد . 





ترور فیزیکی و ترور شخصیتی جزو سناریوی ثابت و استراتژی مافیای حاکم بر حکومت ایران ، محسوب می شود . 



وقتیکه تمام روسای جمهور را یکی پس از دیگری ترور فیزیکی یا ترور شخصیتی می نمایند می توان انتظار داشت که به یک آدم معمولی مثل من نیز حمله کنند و سیستم مرا از کار بیندازند تا نتوانم به کارم یعنی وبلاگنویسی ادامه دهم   


وقتیکه از بنی صدر تا رجایی تا هاشمی رفسنجانی تا خاتمی تا احمدی نژاد تا روحانی تا ابراهیم رئیسی را ترور می نمایند طبیعی است که به من و امثال من نیز رحم نکنند . 



مملکتی که در آن مثل آب خوردن ، رئیس جمهور بکشند و به قتل برسانند و آب از آب تکان نخورد و قاتل رئیس جمهور نیز راست راست در خیابان بگردد و به ریش قانون بخندد ، نوبر است .


کما اینکه کشمیری قاتل شهید رجایی نیز هیچوقت دستگیر نشد . زیرا کشمیری یک پاسدار و منافق و نفوذی بود و دستور داشت رجایی را ترور کند تا یک وقت هوس رهبری ایران به سرش نزند . 



تمام آتش ها از گور سید علی خامنه ای و بیت رهبری بلند می شود . تمام ترورها حتی ترور شهید مطهری و آیت ا... طالقانی نیز به دستور سید علی خامنه ای انجام شده اند . 


البته شهید مطهری توسط گروهک مذهبی تندور و افراطی یعنی فرقان ، شهید شد که محافظ شخصی آیت ا... خمینی ، این افراد را به خوبی می شناخت و با کسب اجازه از خمینی ، تمام این افراد را به قتل رساند . 


محافظ شخصی آیت ا... خمینی ، مدعی است که خمینی بر اثر استعمال قرص های تقلبی و سمی به خونریزی معده و روده و سرطان مبتلا شد  و این قرص های تقلبی در ایتالیا ساخته می شدند . 


به گفته ی او ، آیت ا... خمینی توسط  افراد نزدیک به او ( احتمالا  خامنه ای و رفسنجانی )  به قتل رسید . 



من حدس می زنم که رئیس جمهور بعدی ایران ، یک پزشک باشد . یک پزشک ساده و بی آلایش و البته بدون قدرت سیاسی که جراح عمومی است . 


این حدس و گمان ، بر اساس حس ششم  در ذهنم شکل گرفته است . 









نامه ی سید علی خامنه ای خطاب به جوانان آمریکایی و اروپایی ، چیزی از جرایم و جنایات او کم نمی کند و خامنه ای تروریست و جنایتکار  نیز همچون دونالد ترامپ باید در دادگاه محاکمه شود . 




یعنی خاک توی سر این مملکت که حتی رئیس جمهور هم امنیت جانی  ندارد چه رسد به سایر شهروندان . 


خاک هر دو عالم بر سر مسئولین طراز اول این مملکت یعنی اعضای بیت رهبری و خصوصا سید علی خامنه ای   که دستشان به خون همه ی مردم و حتی به خون روسای جمهور نیز آلوده است . 


وقتیکه از بنی صدر تا ابراهیم رئیسی را ترور می نمایند نباید توقع داشت که به من و شما رحم کنند  . 



همان بهتر که طالبان و افغانها و سپاه سید خراسانی به ایران حمله کنند و تهران را به خاک و خون بکشانند و رژیم جنایتکار و خونریز ایران را ساقط کنند بلکه از شر این جنایتکاران بی شرم و گستاخ و سگهای دور و برشان خلاص شویم . 


سگ هایی همچون مجری برنامه ی پاورقی ، که پیشنهاد می کند هرکس در فضای مجازی از مرگ ابراهیم رئیسی خوشحال است را به زندان بیندازند!!!


این بنده ی خدا که عقده ای و روانپریش نیز هست خودش را با آیت ا... خمینی نویسنده ی کتاب کشف الاسرار  که استاد اعدام و نسل کشی بود یکی دانسته است و دچار توهم شده !!!


تو کجا و خمینی کجا ؟؟؟


تو فقط یک مجری برنامه ی تلویزیونی هستی نه مجتهد و حاکم شرع که حکم اعدام یا زندان برای مردم صادر بکنی !!!


بنشین سر جایت و خفه شو ای مزدور کثیف برنامه ی پاورقی 



دلم برای آن جاهل هایی  می سوزد که در سودای رهبری ایران ، نامزد پست جاهلانه ی ریاست  جمهوری می شوند غافل از اینکه در ایران ، برخلاف تمام کشورهای جهان ، رئیس جمهور هرگز شخص اول و همه کاره ی مملکت نیست بلکه آبدارچی بیت رهبری می باشد و حتی پست تر و حقیرتر از آبدارچی که بودن و نبودن اش یکسان است و بعد از مرگش ، مملکت با قدرت بیشتری و به روش بهتری اداره می شود و مردم نباید نگران باشند !!!!!



رئیس جمهور ایران از دستمال کاغذی رهبر ایران نیز بی ارزش تر است . 





یک مشت آدم جاهل  و مشنگ و عقب افتاده که سودای رهبری در سر دارند و یادشان رفته که نفرات قبلی همگی ترور فیزیکی یا ترور شخصیتی شده اند ، مجددا امسال برای پست بی ارزش و جاهلانه ی ریاست جمهوری ، نامزد می شوند !!!



دکتر لاریجانی  گویا آلزایمر گرفته است زیرا مجددا نامزد ریاست جمهوری شده و گویا یادش رفته که قبلا رد صلاحیت شده بود !!!



دمای هوا قرار است به بالای چهل درجه سانتی گراد برسد تا باز هم ، شرایط بد آب و هوایی را بعنوان قاتل رئیس جمهور ، معرفی نمایند!!!




یعنی خاک بر سر هر ایرانی که امسال و سالهای بعد ، رئیس جمهور ایران شود زیرا حتما  ترور می شود و البته بودن و نبودنش برای مملکت و مردم هیچ فرقی ندارد . چون رئیس جمهور عملا هیچ کاره است و این رهبر است که  همه کاره است . 


فقط یک جاهل ، مثل دکتر لاریجانی دو تابعیتی  مجددا کاندید ریاست جمهوری خواهد شد . خاک توی سر همه ی سوداگران مرگ .


تمام نامزدهای ریاست جمهوری،  سودای رهبری در سر دارند یعنی آرزوی مرگ رهبر را در دل دارند  و با توهم مرگ رهبر ، رئیس جمهور می شوند غافل از اینکه رهبر ایران بسیار باهوش تر و قویتر از این حرفهاست  و از تمام نقاط ضعف این جاهل ها باخبر است و هرگز اجازه نمی دهد هیچ رییس جمهوری ، پس از او  ،  رهبر شود لذا سریعا او را ترور می کند . 



سید ابراهیم رئیسی در سال 1396 شمسی در شرایطی که هیچکدام از شرایط ریاست جمهوری را نیز نداشت سودای رهبری را در سر داشت و مثل جاهل ها  این حرف را به یکی از نزدیکان رهبر ایران اعلام کرد و او نیز سریعا این آرزو و سودای درون سر ابراهیم رئیسی را به رهبر ایران خبر داد و رهبر ایران نیز از همان لحظه نقشه کشید تا به شیوه ای متفاوت از قتل هاشمی رفسنجانی ؛  او را به قتل برساند !!



هرکس می خواهد به خیال خودش شهید شود ، بیاید و کاندید ریاست جمهوری شود تا ما مردم شاهد قتل شهادت گونه اش باشیم !!!


ترور پشت ترور . قتل پشت قتل . 


فقط یک جاهل  خیال می کند در ایران ، رئیس جمهور لابد کاره ای  هست !!!


غافل از اینکه رئیس جمهور در ایران از دستمال کاغذی جناب رهبر نیز بی ارزش تر است . 



،


سیاست همیشه کثیف و نجس بوده و هست و خواهد بود. 


حالا فرقی نمی کند که این سیاست ، به معنای کشورداری باشد یا مدیریت یک شرکت احمق بنام مایکروسافت باشد یا هر چیز دیگری . 



دولت در ایران هیچکاره است و تمام تصمیمات دولت باید ابتدا به تایید شخص رهبر برسد بعد ابلاغ و اجرا شود . 



حاضرم شرط ببندم که حتی  ، دو مرحله ای شدن کنکور سراسری یا مالیات بر ارزش افزوده ، نیز ابتدا از فیلتر بیت رهبری عبور می کند بعد به دولت ابلاغ می شود و دولت همچون یک نوکر بی اختیار ، این ابلاغیه های بیت رهبری را به ما مردم ابلاغ می کند !!!


البته مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری  و حتی  شورای نگهبان و حتی مجمع تشخیص مصلحت نظام و حتی قوه قضاییه  نیز ، همگی نوکر دست به سینه ی  رهبر ، می باشند  و مستقیما از رهبر دستور می گیرند و هیچ اختیاری از خودشان ندارند . همگی دستمال کاغذی هستند . 



خاک بر سرت  ای دولت بی عرضه ی ایران که اجازه می دهی رهبر ایران تو را تا حد جعبه دستمال کاغذی ، بی ارزش کند و رئیس تو را نیز همچون دستمال کاغذی  ، به درون سطل زباله بیاندازد . 


خاک بر سر بی غیرتت ای دولت پخمه ی ایران . 


خاک بر سرت که عرضه نداری حتی از خودت دفاع کنی چه رسد به ما مردم . 



ای دولت احمق و بی عرضه ی ایران ، اگر من بجای تو بودم کودتا می کردم و بیت رهبری را منفجر کرده و بساط رهبری و شورای نگهبان  را جمع می کردم و خودم را به شخص اول مملکت تبدیل می کردم . 


هنوز عرضه ی من که یک انسان عادی هستم از عرضه ی هیئت دولت ، بیشتر است . 


+


منتظرم ببینم کدام جاهلی  که از جان خودش سیر شده و به سیم آخر زده است قصد دارد  تحت عنوان ولایتمداری و شهادت ، کاندید پست ریاست جمهوری می شود ؟؟؟



جدی می گم !  من در خانه ام نشسته ام و اخبار تلویزیون ایران را مشاهده می کنم و می خواهم ببینم آیا کسی هست که از مرگ مشکوک چندین رئیس جمهور بدبخت ایران درس عبرت نگرفته و باز هم قصد دارد رئیس جمهور بشود ؟؟؟؟


هرکس از این تاریخ به بعد ، تصمیم بگیرد رئیس جمهور ایران بشود عملا گور خودش را کنده است زیرا با ماشین مرگ دستگاه رهبر ایران ، روبرو خواهد شد . 


دکتر لاریجانی ، آماده باش تا توسط رهبر ایران ، به شهادت برسی !!!



نمی دانم به جهالت  تمام کاندیداهای ریاست جمهوری ، بخندم یا به مرگ یا ترور شان گریه کنم !!!



یعنی آدم اینقدر جاهل  و دنیاپرست باشد که می داند نباید رییس جمهور شود و اگر بشود  حتما توسط رهبر ، ترور می شود ولی بازهم با عناوین و بهانه ها و شعارهای جاهلانه  ،   در ستاد انتخابات کشور ثبت نام کرده و خودش را نامزد پست  منحوس و نفرین شده ی ریاست جمهوری بکند !!!


از این همه جهالت  روسای جمهور ایران خوشم می آید . 


راست گفته اند :


در آخرالزمان ، جاهل ها ( روسای جمهور ایران )  بر ما حکومت می کنند . 



به  خدا قسم اگر  تمام ثروت و رفاه و عزت و شوکت و قدرت تمام دنیا را به من بدهند و بگویند بیا  و محض رضای خدا  ، رییس جمهور بشو  !  می گویم : نه !


من حاضرم در فقر و بدبختی و فلاکت بمیرم اما هرگز رئیس جمهور ایران نشوم زیرا اصلا دوست ندارم از سمت رهبر ایران ، رکب بخورم و ترور شوم


زیرا دوست دارم تا روز قیامت زنده باشم و این ماجراهای خنده دار روسای جمهور جاهل ایران را به نسل های بعدی و مردم آخرالزمان  بگویم و یک دل سیر بخندم !!!



من هرگز حاضر نیستم رئیس جمهور ایران بشوم!!


لطفا التماس نکنید !!!



مگه از جانم سیر شده ام که همچین جهالت بزرگی را مرتکب شوم ؟؟؟



هرکس ، کاندید ریاست جمهوری ایران بشود از دو حالت خارج نیست :



1- افسرده است و زندگی برایش معنا ندارد و قصد دارد خودکشی کند لذا عمدا رییس جمهور می شود و به دروغ یا راست  مدعی می شود که قصد دارد بعد از ریاست جمهوری ، رهبر شود تا رهبر نیز او را سریعا ترور کند . 



2- خیال می کند اگر توسط رهبر ایران ، ترور شد به بهشت می رود و تمام گناهانش پاک می شود .




هردو حالت بالا نشان از یک چیز است : جهالت 


فقط یک جاهل  با این دو پیشفرض ذهنی ، سودای رهبری را در هنگام قبول پست ریاست جمهوری  در سر می پروراند . 


آدم باید خیلی  ساده لوح   باشد که بداند رهبری ، خط قرمز کل ایران است و بجز یک خاندان خاص که حق آب و گل دارند و البته در راس آنها جناب دیکتاتور اعظم یعنی سید علی خامنه ای ، مالک کل ایران هستند ،   سایر خاندان ها حق ندارند حتی به بیت رهبری نزدیک شوند ولی باز هم سودای رهبری در سر داشته باشد و بخواهد از طریق پست صوری و پوشالی ریاست جمهوری  ، به این رویای جاهلانه  یعنی رسیدن به مقام رهبری ایران ،  دست یابد . 


زهی خیال باطل 


هیچ رئیس جمهوری در ایران ، رهبر نشده و نخواهد شد. 



ماشین ترور و اعدام در بیت رهبری ، آماده ی پذیرایی از جاهل  هایی است که قصد دارند ابتدا رئیس جمهور  و سپس ، رهبر ایران ، بشوند . 



من منتظرم ببینم در  یک ماه آینده  یعنی تا اواسط تیر ماه سال 1403 هجری شمسی ، تلویزیون ایران ، اسم کدام جاهلی  را بعنوان نامزد ریاست جمهوری و طالب مرگ و ترور ،  به مردم معرفی کند تا توی دلم به ریش این جاهل بخندم . 



تلویزیون ایران ،  اسم دکتر لاریجانی را بعنوان اولین جاهل و دنیا پرست ،  اعلام کرد !!!



+



آهای کاندیداهای احتمالی و جاهل  ریاست جمهوری ، خصوصا شما جناب دکتر لاریجانی ،   لطفا سودای رهبری را از سرتان بیرون کنید و حتی رئیس جمهور نیز نشوید .  بروید یک شغل بی خطر یا کم خطر را انتخاب کنید تا ترور نشوید .  البته اگر عقل داشته باشید به توصیه های من گوش می کنید و در خانه می نشینید و از حقوق بازنشستگی لذت می برید و در عافیت و سلامت خواهید بود. همانطور که من از حقوق بازنشستگی در خانه ام لذت می برم و هرگز به دنیا و زخارف دنیا دل نبسته ام . 


من نه تشنه ی قدرت هستم و نه شیفته ی خدمت


شما نیز همینطور باشید و از حقوق بازنشستگی تان لذت ببرید و به دست خویشتن ، خود را به  هلاکت نیندازید . 



من در بدترین حالت ، وبلاگم را از دست می دهم . اما شما جان تان را از دست می دهید . 


پس می بینید که من کمتر از شما روسای جمهور ، صدمه می بینم . 


اگر این وبلاگ حذف شود ، فقط  یک رسانه حذف شده است اما شما اگر حذف شوید یک انسان حذف شده است . 


حالا دیگه انتخاب با خودتان است.  


اگر عاقل باشید سودای رهبری و حتی ریاست جمهوری را از  ذهن تان پاک می کنید و حتی  در یک جای امن ، پناهنده می شوید همانطور که دوست تان دکتر لاریجانی  به بریتانیا  پناهنده شد . او می دانست که قرار است یک تسویه حساب مرگبار در راس حکومت رخ دهد . لذا موقتا در ایران و در جلوی دوربین خبرنگار خودش را نشان می دهد اما در اولین فرصت به خارج از کشور فرار می کند و جان خودش را نجات می دهد  . الفرار !!!!


البته  دکتر لاریجانی  ، ظاهرا خودش را به عنوان نامزد ریاست جمهوری  معرفی کرده است و این می تواند نوعی تغییر تاکتیک باشد !!!




+


و اما حرف آخر 



رهبر بعدی ایران ، یک آخوند نظامی است که توسط نیروهای نظامی و انتظامی پشتیبانی می شود . یعنی هم آخوند است و هم سید است و هم نظامی است و دوره های ویژه را در پادگانها و آموزشگاههای عالی نظامی ،  طی کرده است . 


رهبر بعدی ایران کسی نیست بجز  :


سید نقطه چین خامنه ای 


شعار مردم تهران :


نقطه چین بمیری ، رهبری را نبینی 



حکومت بعدی ایران توسط کسانی اداره می شود که اگر نبودند کشور هم نبود !!!!



من البته خودم یکی از همانها هستم !!!


پس رهبر بعدی ایران با من مشکل نخواهد داشت زیرا هردو ، حارس هستیم !!!


حارس = پاسدار 


ضمنا من از دنیا و پست و مقام و شهرت و ثروت بیزارم . رهبر بعدی ایران نیز خیالش از طرف من ، راحت است و می داند که من هرگز سودای رهبری در سر ندارم و نان و ماست خودم را می خورم و کاری به خیر و شر هیچکس ندارم . 



بنابراین ، من از مصونیت فولادین برخوردار هستم و خواهم بود . نگران من نباشید . من تا روز قیامت زنده خواهم بود . حالا چه با وبلاگ و چه بدون وبلاگ . 


خداوند متعال به من چک سفید امضا داده است که من تا آخرین روز دنیا ، زنده بمانم


والسلام 


این آخرین پست این وبلاگ بود . 


زیرا به سیم آخر زدم و به احتمال زیاد ، این  وبلاگ حذف خواهد شد . 


پس تا دیر نشده است از تمام پستهای این وبلاگ کپی برداری کنید و  تمام فایلها را نیز دانلود نمایید و این وبلاگ را بطور کامل ، آرشیو نمایید . 


یعنی این وبلاگ را بطور کامل ، به وبسایت اینترنت آرشیو به آدرس archive.org معرفی نمایید تا از اینترنت حذف شود و برای همیشه ، آرشیو و بایگانی شود . 





+


تست هوش :



تناقض ها را در این پست ، پیدا کنید !!!



دیدار به قیامت . خدا نگهدار