به نام خدا


دنیای هک و کرک 



هکرهای عزیز سلام !! امروز من به عنوان یک تایپیست ساده و بیسواد می خواهم به شما اساتید هک و کرک و مهندسی معکوس چیزهایی یاد بدهم که تا بحال هیچکس به شما یاد نداده است ( شوخی !!! )  . 



از شوخی که بگذریم می خواهم بگویم که ما تایپیستها چندان هم که شما خیال می کنید بی سواد نیستیم و یک چیزهایی بلدیم !! 


اگر تعریف از خود نباشد و مرا به خودستایی و خودشیفتگی متهم نکنید می خواهم بگویم که من  که یک تایپیست ساده و بیسواد هستم و هیچکدام از دوره های تخصصی هک  و تست نفوذ را ندیده ام و تا به حال پایم به دانشگاه باز نشده است و در هیچ اموزشگاهی فنون هک را یاد نگرفته ام و استاد و مدرس خصوصی هم نداشته ام و همه چیز را با آزمون و خطا در منزل یاد گرفته ام ، عملا از شما هکرهای حرفه ای و دوره دیده و مجرب که اکثرا مهندس کامپیوتر و خدای هک و کرک و مهندسی اجتماعی هستید  بهتر می توانم سیستم ها را هک کنم و حتی یک سیستم را از اول تا به اخر به سلیقه ی خودم بازنویسی و اصلاح کنم !!


ببینید دوستان هکر !!  من برخلاف شما هرگز این اقدامات غیرشرعی و غیرقانونی و غیراخلاقی را مرتکب نشده ام و مرتکب نخواهم شد زیرا به حق الناس و عذاب الهی و  آتش جهنم اعتقاد دارم و هرگز حقوق مردم را پایمال نمی کنم و چیزی به نام وجدان در وجودم مرا از انجام جرم و جنایت باز می دارد .


 اقدامات غیرشرعی و غیرقانونی و غیراخلاقی شما هکرهای گرامی در طول این چند دهه ی اخیر ( از اوایل دهه ی 70 میلادی تا به امروز )  عبارتند از : 


1- هک سیاه ( انواع و اقسام حملات سایبری و جرایم اینترنتی و .....) 


2- ویروس نویسی ( من تا حالا حتی یک ویروس هم نساخته ام ) 


3- ساختن  انواع و اقسام اکسپلویت و شل کد و تروجان و روتکیت و کی لاگر و کرم و باج افزار و  سایر بد افزارهای مخرب و ویرانگر 


4- هک وبسایت و وبلاگ 


5- هک تلگرام 


6- هک اینستاگرام 


7- هک وای فای 


8- هک واتساپ 


9- هک ایمیل 


10- هک پسورد سیستم عامل ها و ایمیلها و .... 


11- مهندسی اجتماعی و تخلیه ی اطلاعاتی 


12- مهندسی فریب و حملات ایذایی 


13- تبدیل کردن کامپیوترهای بی گناه به کامپیوتر مخرب و بدنام کردن کامپیوتر خانگی یا سرور از دیدگاه قربانیان و پلیس بین الملل و فرار کردن و مخفی شدن در جای امن . این یکی واقعا زشت و بی شرمانه است که یک کامپیوتر بی گناه را طوری هک کنید که ناخواسته به سایر کامپیوترها و سیستمها حمله کند و بدنام شود و خودتان با  آن خنده های شیطانی به لانه های خود در دارک وب بخزید و به ریش تمام دنیا بخندید . واقعا این کار اوج نامردی است .  


14- هک کردن سیستم ها و دستگاههای پزشکی و سرقت اطلاعات محرمانه ی بیماران در مطبهای دندانپزشکی و بیمارستانها خصوصا در دوران کرونا . این کار نیز نهایت بی شرمی و بی وجدانی را می رساند . شرف و وجدان  هم چیز خوبی است اگر بدانید . 


15- بدنام کردن چهره های محبوب مردمی با استفاده از فنون و تکنیکهای خاص . این کار نیز نهایت نامردی و پست فطرتی را می رساند . 



16- مخفی کردن ویروسها و بدافزارهای خاص در درون شکم  آنتی ویروسها بگونه ای که کاربر را وادار کنید بابت نسخه ی جدید آنتی ویروس و رفع این ویروس جدید به شما پول بدهد !!! 

خجالت بکشید . شما آبروی آنتی ویروسها را نیز بردید . 


17- حملات دیداس و مرد میانی و صدها حمله ی مختلف که نوشتن نام این حملات از حوصله ی این مقاله خارج است . 


18-  دان کردن وبسایتها و وبلاگهای مختلف و ایجاد ترافیک مصنوعی روی وبلاگ . بگونه ای که در طول کمتر از نصف روز هزاران نمایش بر روی وبلاگ انجام شود اما کمترین تعداد بازدید کننده را به خود اختصاص دهد . دقیقا مثل امروز و بر روی وبلاگ وحیدمی !!


خیلی خنده دار است که امروز وبلاگ وحیدمی بیش از 2000 نمایش دارد اما تعداد بازدید کنندگان اش حتی به 21 نفر هم نمی رسد و این چیزی نیست جز آرامش پیش از طوفان ! 


این نوع حملات را قبلا نیز تجربه کرده ام . 


تعداد نمایش اصلا مهم نیست . آن چیزی که مهم است تعداد بازدید کنندگان می باشد که شما هکرها با ترفندهای خاصی که در دست دارید سعی می کنید کنترل ترافیک وبلاگ را در دست بگیرید و با حملات مختلف و متنوع عملا وبلاگ را شخم می زنید . 


در این مورد بارها شاهد این نوع حملات بوده ام .  



19- هکر در لباس بازدید کننده 


20- هک کردن سیستم مخالفین دولتها و مستبدین و دیکتاتورها و تروریستها 


21- هک های سیاسی و کثیف 



22- هک کردن پروتون میل در جهت اهداف کثیف سیاسی 


23- سایر انواع هک سیاه و حملات سایبری و جرایم اینترنتی و ...  



شما هکرهای کلاه سیاه و مجرمین سایبری که عمدتا از سیستم عامل گنولینوکس و خصوصا کالی لینوکس  و لینوکس بلک آرچ و سایر لینوکسهای تخصصی هک سیاه  برای حملات سایبری استفاده می کنید مدام مدعی هستید که برای هک کردن باید با زبانهای سی و پایتون آشنا بود !!!


صرف نظر از اینکه با تمام انواع هک سیاه و حملات سایبری مخالف هستم ، با این حرف که زبان برنامه نویسی سی یا پایتون زبان هکرها می باشد مخالف هستم . 


زیرا هیچکدام از زبانهای سطح بالا از جمله سی و سی پلاس پلاس و پایتون و و.. قادر نیستند به باینری سیستم عامل یا نرم افزار یا درایور و یا به سفت افزارها و درایورها و یا به پردازنده یا سایر اجزای سخت افزاری نفوذ کنند الا با کمک  گرفتن از کدهای زبانهای مقدس اسمبلی و ماشین ! 


بله . من می دانم که پایتون همچون سی و سی پلاس پلاس قادر به کرک و نفوذ به باینری نیست و برای  حملات سایبری از کدهای اسمبلی و ماشین استفاده می کند و اینگونه سعی می کند زبانهای ماشین و اسمبلی را بدنام و بی اعتبار کند و برای زبانهای سطح بالا  خصوصا پایتون  و سی   اعتبار بخرد !!!


عجب مغلطه ای !!!!


بگذریم ....


و اما می رسیم به اصل موضوع این پست :


دنیای هک و کرک  


همه از جمله هکرها بخوبی می دانند که ما دو نوع هک داریم :


1- هک سفید 


2- هک سیاه 


هک سیاه که در بالا  بصورت خلاصه  تشریح شد و عملا خلاف شرع و خلاف قانون و نوعی جرم سنگین است و مجازات بسیار سنگینی نیز در پی دارد . 


آموزش هک سیاه  ، جرم محسوب می شود . لذا من هرگز هک سیاه را به هیچکس آموزش نمی دهم زیرا شخصا از هک سیاه بیزارم و متنفرم . 


و اما هک سفید ...


هک سفید که قانونی و مشروع و مجاز است شامل موارد زیر می شود :


1- مهندسی معکوس باینری ویندوز و سایر نرم افزارهای کدبسته در جهت رایگان کردن و نامحدود کردن دوره ی استفاده از این نرم افزارها .  این یک فرایند کاملا مشروع و مجاز است و در تمام دنیا ( و نه فقط در ایران و چین و روسیه )  ، هکرهای کلاه سفید با نوشتن نرم افزارهای مفید سعی می کنند به گونه ای به باینری ویندوز و یا به رجیستری ویندوز نفوذ کنند تا ویندوز ، رایگان و مادام العمر شود یا بتوانیم بصورت رایگان تا ابد از ویندوز استفاده کنیم . 


در این مورد من از این دسته از هکرهای کلاه سفید تشکر می کنم و برایشان آرزوی موفقیت می نمایم زیرا موجب صرفه جویی در هزینه ها می شوند و به ما کاربران آزادی را تقدیم می نمایند . 



مهندسی معکوس البته هزاران شکل مختلف دارد و رایگان کردن ویندوز و آفیس و فوتوشاپ و کرل دراو  تنها یکی از اقسام هک سفید و مهندسی معکوس می باشد . 


من طرفدار مهندسی معکوس و هک سفید هستم و خیلی دوست دارم که تمام نرم افزارهای انحصاری و تجاری و پولی دنیای ویندوز را رایگان و نامحدود کنم و در اختیار مردم دنیا قرار بدهم تا انحصار نرم افزاری و استبداد شرکتهای جاسوس و دیکتاتور در هم شکسته شود و کاربران ویندوز به آزادی برسند . 



از دیدگاه کاربران لینوکس ، مهندسی معکوس  و کرک کردن ویندوز و رایگان کردن فوتوشاپ یک نوع جرم و دزدی محسوب می شود !!!


این در حالیست که این دوستان عزیز خودشان دزدتر از ما هستند و اطلاعات محرمانه ی ما را سرقت کرده و در اختیار سرویسهای امنیتی و تروریستی و جاسوسی قرار می دهند . 



بسیاری از ترورهای فیزیکی که با کمک پهباد انجام می شود از طریق ویندوز اوریجینال یا اندروید یا ..  انجام می شود . بله !!!


ویندوز اوریجینال آنقدر هم که شما کاربران لینوکس تصور می کنید پاک و مهذب نیست و ابزارهای جاسوسی خطرناکتری نسبت به ویندوز کرکی دارد و جان صاحب لپ تاپ را به خطر می اندازد و موقعیت او را برای پهبادهای آمریکایی آشکار می کند و همان موقع او ترور می شود و به قتل می رسد . آیا شما این جنایت مایکروسافت را دوست دارید و می پسندید ؟؟؟؟!!!


مایکروسافت و گوگل  با سازمانهای تروریستی دولت آمریکا همدست و شریک جرم هستند و موقعیت کاربر ویندوزی را  سریعا لو می دهند و او را در معرض شلیک گلوله های پهبادهای آمریکایی قرار می دهند . 



اما ویندوز کرکی و به قول شما ویندوز دزدی  طوری کرک شده است که موقعیت ما کاربران ویندوز را لو نمی دهد و پهبادهای آمریکای جنایتکار نمی توانند ما را پیدا کنند و به شهادت برسانند !!!



خب دوستان عزیز لینوکسی توجه فرمایید :


ببینید لینوکسی های عزیز ، ما کاربران ویندوز ذاتا با شما و لینوکس مشکلی نداریم و راه خودمان را می رویم و سرمان توی لاک خودمان هست و هیچوقت ویندوز را به زور توی حلق شما فرو نکرده ایم . اما شما همیشه دوست دارید لینوکس را به زور توی حلق ما کاربران ویندوز فرو کنید !!


این یعنی دیکتاتوری  و استبداد شما کاربران لینوکس . 


اینکه ما ویندوزیها به سمت لینوکس نمی رویم به خاطر معماری و ساختار قدیمی و مازوخیستی و غیرکاربردی و خطرناک لینوکس است زیرا لینوکس براساس یونیکس ساخته شده و پارتیشن ندارد و ما نمی توانیم فایلهای شخصی مان را روی هارد دیسک نگهداری کنیم . ضمنا در لینوکس همه چیز حتی سخت افزار به شکل فایل متنی دیده می شود و این نوعی فاجعه ایجاد می کند و مثلا باعث تخریب تمام یا بخشی از پارتیشنهای هارد می شود . این فاجعه سالها پیش توسط لینوکس اوبونتو برای هارد لپ تاپ خودم  رخ داد و من هیچوقت نتوانستم آن مقدار از ظرفیت هارد را که توسط لینوکس نابود شده بود را ریکاوری کنم . 


لینوکس نرم افزارها را به هزاران تکه ی پخش و پلا که در فولدرهای خاصی زندانی شده اند تقسیم می کند . لذا برنامه نویسی در لینوکس برخلاف شعار شما کاربران لینوکس ، از دشوارترین کارها محسوب می شود . اما برنامه نویسی در ویندوز از آب خوردن هم آسانتر است . 


ویندوز بهشت برنامه نویسان است . لینوکس بهشت مجرمین سایبری است . این را دیگه نمی توانید منکر شوید . 


شما لینوکسی های محترم تا عصبانی می شوید چاقو و ساطور را در کامنتها به ما نشان می دهید و عملا مروج خشونت و خونریزی هستید و مدعی هستید که حوصله ندارید که بگویید گنو لینوکس و به گفتن  لینوکس قناعت می کنید زیرا به شدت بی حوصله و خسته و عصبی هستید و با فرو کردن چاقو و ساطور روی میز ما  ویندوزی ها عملا به دنبال دعوا و درگیری و خشونت هستید . 


منطق شما کاربران لینوکس ، چاقو و قمه و شمشیر و ساطور می باشد .  


منطق ما کاربران ویندوز ، مناظرات و بحثهای دوستانه می باشد زیرا ما کاربران ویندوز ذاتا انسانهایی خونسرد و آرام و منطقی هستیم و اگر هم حوصله مان سر برود و خسته شویم میدان را خالی می کنیم اما هرگز چاقوکشی نمی کنیم ! 


ما از دارک وب و جنایات درون این دنیای کثیف  به شدت متنفر و بیزار هستیم . 


اما شما به دارک وب علاقه دارید و متاسفانه دست تان به انواع جرم و جنایت آلوده شده است . 


ما کاربران ویندوز اگر بخواهیم چیزی را هک کنیم آن چیز ، کامپیوتر شخصی خودمان است نه کامپیوتر میلیاردها انسان بی گناه . 


ما هر بلایی که بخواهیم بیاوریم بر سر سیستم شخصی خودمان می آوریم ولی شما کاربران لینوکس میلیاردها کامپیوتر را شخم می زنید . 


این است تفاوت بین هکرهای ویندوز و هکرهای لینوکس . 



ما کاربران ویندوز از نرم افزارهای زیر که به ابزارهای کرک  مشهور می باشند برای هک کردن ویندوز و رایگان کردن ویندوز و فوتوشاپ و تری دی مکس و اتوکد و کرل دراو و مایکروسافت آفیس و .... استفاده می کنیم و هرگز کاری به خیر و شر  سایر کامپیوترها و زندگی مردم نداریم و جاسوس و دزد اطلاعات نیستیم و هرگز بدافزار نمی سازیم . 


ابزارهای هک سفید و قانونی ( کرک و مهندسی معکوس ) :


1- هگز ادیتور


2- دیس اسمبلر و ری اسمبلر 


3- زبان برنامه نویسی اسمبلی


4- زبان برنامه نویسی ماشین 


5- ریسورس هکر و ریسورس ادیتور


6- ابزارهای مبدل کتابخانه ها و هدرهای زبانهای سطح بالا به کتابخانه ها و هدرهای زبان اسمبلی 


7- آنالیز ویندوز و نرم افزارها و انجام آزمایشات بی خطر بر روی سخت افزار و نرم افزار شخصی خودمان 


8- دیباگرها . برای اطمینان از عدم وجود باگ یا حفره ی امنیتی از دیباگرها استفاده می کنیم . 


9- ردگیری ردپای بدافزارها و ویروسها و تروجانها با  کمک ابزارهای مهندسی معکوس 


10- پیدا کردن و ریکاوری کردن پارتیشنهای مفقود شده ی ویندوز و هارد دیسک


11- تولید فایلهای موسیقی و ایجاد ملودی و آهنگ با کمک زبانهای ماشین و اسمبلی و البته با کمک گرفتن از اسپیکر کامپیوتر 


12- تولید انیمیشنهای زیبای سه بعدی با  کمک هگز ادیتور 


13- رمزگشایی از باینری تمام سیستم عاملها خصوصا ویندوز در جهت اصلاح باینری و حذف حفره های امنیتی و کوچکتر و سریعتر کردن ویندوز 


14- تعمیر سکتورهای خراب هارد دیسک با کمک هگز ادیتور 


15- تعمیر ویندوز با  کمک هگز ادیتور 


16- پیدا کردن پارتیشنهای لینوکسی با کمک  هگز ادیتور و از درون محیط ویندوز !!!


17- حذف کردن ابزارهای جاسوسی شرکت مایکروسافت از جمله کورتانا . 


18- انالیز و کالبد شکافی کامپایلر زبانهای سطح بالا و طراحی دیکامپایلر 


19- هک پردازنده ی  شخصی خودمان در جهت رفع مشکلات احتمالی .


20- حذف کردن پروسه های اضافی و جاسوسی ویندوز 


21- پیدا کردن بدافزارها در شکم فایلهای گلاسری دیکشنری بابیلون !!!


22- پیدا کردن بد افزارها در شکم فایلهای pdf


23-  پیدا کردن بد افزارها در شکم فایلهای با پسوندهای زیر 


jpg,jpeg,tif.png,txt,html,php,xml.rtf,ico,bmp,psd,3ds,doc,docx,


و سایر فایلهای به ظاهر بی خطر !!!


بله . حتی در فایلهای غیرنرم افزاری و غیر اجرایی می توانیم دهها بد افزار را پیدا کنیم . 



24- مهندسی معکوس ویندوز و نرم افزارهای کدبسته و درایورها و سخت افزار شخصی خودمان در جهت به دست آوردن آزادی و استقلال و رها شدن از دیکتاتوری و جاسوسی مایکروسافت و شرکا !!


25- مهندسی معکوس هارد دیسک و رم و پردازنده ی کامپیوتر شخصی خودمان برای پیدا کردن باگها و حفره های امنیتی و بدافزارهای احتمالی و رفع کردن این مشکلات 


26- مهندسی معکوس باینری ویندوز در جهت ایجاد یک سیستم عامل شبه ویندوزی کوچک و سریع و جمع و جور و بدون حفره ی امنیتی و دارای امنیت بالا و انعطاف پذیری بالا و سرعت بالا و قدرت و استقامت بالا و ....


به کلمات کلیدی زیر این پست نگاه کنید . 


متاسفانه نرم افزار محبوب و مشهور   ollydbg  فریز و  منجمد شده است و عملا نسخه ی 64 بیتی این نرم افزار مشهور دیباگ و مهندسی معکوس ، منتشر نشد . 


طبق گفته ی طراح نرم افزار مشهور  ollydbg این پروژه ، منجمد شده است . یعنی متوقف شده است . خیلی حیف شد . 


نرم افزارهای جایگزین برای دیباگ کردن مثل x86dbg چندان مناسب نیستند . مثلا اگر یک نرم افزار را بسازیم و بعد با این دیباگر آنرا دیباگ کنیم بجای کدهای اسمبلی سورس کد نرم افزار ، کدهای اسمبلی درون فایل  ntdll.dll را به ما نشان می دهد و عملا نمی توانیم دیس اسمبلی سورس برنامه مان را پیدا کنیم . 


اما  ollydbg دقیقا و منحصرا دیس اسمبلی مربوط به سورس کد برنامه مان را به ما نشان می داد و خیلی خوب و عالی بود . 


من هنوز معتقدم که  ollydbg  بهترین دیباگر جهان می باشد .  حیف که متوقف شد . 



 من از نرم افزار winhex  برای رمزگشایی از باینری ویندوز و البته نفوذ به فولدرهای سیستمی و مخفی ویندوز استفاده می کنم . زیرا تنها نرم افزاری که قادر است به راحتی به فولدرهای مخفی و سیستمی ویندوز نفوذ کند همین winhex است . سایر هگز ادیتورها از انجام اینکار عاجز هستند . 


البته از وین هگز برای جرم شناسی و بازیابی پارتیشنهای مفقود شده ی هارد دیسک و هک رم کامپیوتر نیز استفاده می شود . 


ولی متاسفانه دیس اسمبلر  و ری اسمبلر ندارد . 


من برای دیس اسمبل و ری اسمبل و کرک کردن نرم افزارهای ویندوز  به سایر ابزارهای کرک مراجعه می کنم :


c32asm


ollydbg


w32dasm


hackman


hexplorer


cff explorer


RosAsm


و ....



بگذریم . این پست خیلی طولانی شد .  فقط خواستم بگویم که ما دو نوع هک داریم یکی هک سیاه که مخرب و غیرقانونی و زشت و کثیف است و دیگری هک سفید که جنبه ی شخصی دارد و هیچ خطری برای خودمان و سایر کاربران ندارد و برای اهداف مفید و صلح جویانه بکار می رود . 


کرک یا شکستن قفل  اصلا غیرشرعی نیست و این انحصار و استبداد مایکروسافت را باید با همین کرک  از بین برد . 


مهندسی معکوس زیر مجموعه ی مهندسی کامپیوتر است و هیچ ایراد اخلاقی ندارد. 


استفاده از ابزارهای مهندسی معکوس در جهت نابودسازی استبداد و دیکتاتوری و جاسوسی و انحصارطلبی مایکروسافت و شرکایش ، واجب شرعی است . 


من روی زبانهای سطح پایین ( ماشین و اسمبلی ) تعصب ندارم ، غیرت دارم . 


شخصا معتقدم که یک هکر واقعی هرگز از زبانهای سطح بالا خصوصا پایتون و سی و سی پلاس پلاس استفاده نمی کند بلکه از زبانهای سطح پایین یعنی ماشین و اسمبلی استفاده می کند . 



کلام آخر :


گرچه  حال و حوصله ی تدریس برنامه نویسی با هگز ادیتور را ندارم ولی اگر هم حال و حوصله داشتم هرگز روش برنامه نویسی با هگز ادیتور را آموزش نمی دادم زیرا اینطوری باعث می شود که قدرت هکرهای کلاه سیاه و مجرمین سایبری ،  هزار برابر شود و متاسفانه  من ناخواسته شریک جرم محسوب خواهم شد و به دردسر می افتم . 


لذا در جهت جلوگیری از افزایش قدرت هکرهای کلاه سیاه و مجرمین سایبری ، از آموزش برنامه نویسی با هگز ادیتور  معذور هستم . شرمنده . اصلا دوست ندارم این افراد خبیث ، از قدرت بی انتهای زبان ماشین  سو استفاده کنند . 


هر راز و رمزی را نباید افشا کرد . 


هر حقیقتی را نباید برملا کرد . 


به قول معروف :


جز راست نباید گفت 


هر راست  نشاید گفت . 



یعنی هر حرف راست و حقیقت را نیز نباید به زبان بیاوریم چون ممکن است دشمن از این حقیقت و راز ،  سو استفاده نماید . 


خیلی وقتها ما انسانها چوب صداقتمان را می خوریم .  من خودم همیشه چوب صداقت ام را خورده ام . 


لذا سعی می کنم  از افزایش قدرت هکرهای کلاه سیاه  که ناشی از صداقت ام می باشد خودداری کنم و پا روی نفس ام بگذارم و این صداقت  را مهار و کنترل کنم . و هرگز اسرار هگز ادیتورها را فاش نکنم که اگر فاش کنم دیگه اسم اش اسرار نیست !!


حتی آموزش زبان اسمبلی نیز  یک کار پر ریسک و خطرناک است و می تواند موجب افزایش قدرت و خطر  هکرهای کلاه سیاه شود . لذا در تدریس زبان اسمبلی نیز مردد هستم و شاید اسمبلی را نیز تدریس نکنم . 

به خطرش نمی ارزد . 


هک اخلاقی را بهتر است به شیوه ای متفاوت یاد بدهیم .  باید در این مورد بیشتر فکر کنم تا از بروز خطر و آسیب جلوگیری نمایم . شاید اسمبلی را یاد بدهم و شاید هم یاد ندهم . باید خیلی فکر کنم و یک راه بی خطر را آزمایش نمایم . 




بهتر است که دیگه سکوت کنم  . تا بعد ...... 



بروزرسانی :


همین الان نسخه ی 64 بیتی نرم افزار معروف ollydbg را از سایت رسمی اش دانلود و اجرا کردم . متاسفانه  حتی این نرم افزار نیز نمی تواند دیس اسمبلی سورس اصلی نرم افزارهای 64 بیتی را به ما نشان دهد و همچون نرم افزار x64dbg  ،  نسخه ی  64 بیتی  ollydbg نیز قادر به نمایش دیس اسمبلی اصلی نرم افزارهای 64 بیتی نیست و دیس اسمبلی درون فایل ntdll.dll را به ما نشان می دهد . 


گویا ویندوز 64 بیتی عمدا طوری طراحی شده که برنامه نویسان زبان اسمبلی را مایوس و ناامید کند. 


ایرادی ندارد .  از هگز ادیتورها استفاده می کنیم و البته از c32asm و از دیس اسمبلی دستی c32asm استفاده می کنیم  و این نقشه ی کثیف شرکت مایکروسافت را خنثی خواهیم کرد .  با دیس اسمبلی دستی می توانیم همه نوع نرم افزار در همه مدل را دیس اسمبل و ری اسمبل و کرک نمود . 


آهای مایکروسافت ملعون و جنایتکار ، آرزوی مرگ زبان اسمبلی را به گور خواهی برد . باید در مقابل اصالت و قدرت زبان اسمبلی تسلیم شوی . 


مرگ بر مایکروسافت و سایر شرکتهای انحصارطلب و دیکتاتور