vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

وحیدمی

وبلاگ شخصی وحید محمدی . یک تایپیست که عاشق علم و تجربه است.


آدرس وبلاگ وحیدمی :

Home Page


https://vahidmy.blog.ir

+


Archive

آرشیو و بایگانی وبلاگ وحیدمی

https://vahidmy.blog.ir/archive

+


نقشه وبلاگ وحیدمی:

Sitemap

https://vahidmy.blog.ir/sitemap.xml

+

خوراکخوان وبلاگ وحیدمی

Feed

RSS

https://vahidmy.blog.ir/rss

+

آدرس مورد استفاده خزنده ها روباتها و موتورهای جستجوگر

Robot

https://vahidmy.blog.ir/robots.txt


+

مشخصات وبلاگ وحیدمی:


ساعات انتشار پست جدید وبلاگ :

بیست و چهار ساعته

وضعیت انتشار پست : نامنظم . در طول شبانه روز و در صورت صلاحدید ؛ پست جدید منتشر می کنم.


نام مدیر : وحید محمدی

گونه : وبلاگ شخصی با آدرس اختصاصی و محتوای عمومی

ژانر : تمام ژانرها

کاربرد : همه منظوره

هدف وبلاگ : به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه با مردم و پرداخت زکات علم

مقصد مدیر وبلاگ : کسب رضای خداوند .

جنس وبلاگ : وبلاگ شخصی

تاریخ تاسیس : تیر 1398 خورشیدی



موضوعات وبلاگ : تمام علوم و فنون و مسائل مختلف در تمام زمینه


کپی برداری از مطالب وبلاگ وحیدمی به شرط لینک دادن به آدرس اصلی وبلاگ با دامنه vahidmy.blog.ir ، بلامانع و آزاد است . با خیال راحت ، کپی برداری نمایید . هیچگونه کپی رایت و انحصار برای وبلاگ وحیدمی ، وجود ندارد .

بروزرسانی:

وبلاگ وحیدمی منحصرا توسط سایت بلاگ دات آی آر به آدرس blog.ir میزبانی می شود . بنابراین بجز دامنه vahidmy.blog.ir سایر دامنه ها جعلی و فیک و خطرناک هستند .
برای مشاهده نکات جدید و ترفندهای امنیتی لطفا به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

https://vahidmy.blog.ir/post/1



آدرس وبلاگهای تخصصی :

https://spasm.blog.ir

https://fasmy.blog.ir

https://binasm.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر
  • ۰۱/۰۴/۱۱
    adc
نویسندگان
پیوندها

تافته جدا بافته یعنی انسان خودساخته و خودکفا

چهارشنبه, ۲۵ اسفند ۱۴۰۰، ۰۸:۵۳ ب.ظ



به نام خدا


تافته جدا بافته یعنی انسان خودساخته و خودکفا


مدتی است که کامنتهای طرفداران استاد محمد رضا شجریان و استاد اکبر گلپایگانی و استاد حسین خواجه امیری (ایرج ) را در اینستاگرام می خوانم . 


امروز دیدم که یک کاربر  ، مرحوم استاد محمد رضا شجریان را به تافته جدا بافته بودن و خودبزرگ بینی متهم کرد !!!!


من اصلا در اینستاگرام کامنت نمی گذارم زیرا یک پلتفرم بین المللی است و من انجا فقط یک عضو هستم و به راحتی آب خوردن اکانت ام را از دست می دهم . 


لذا در پاسخ به طرفداران محترم استاد  اکبر گلپایگانی ( گلپا ) و استاد حسین خواجه امیری ( ایرج ) می گویم که :



ببنید زبانهای طبیعی بخصوص زبان فارسی پر از ابهام هستند و این می تواند موجب بروز سو تفاهم و دعوا و کینه شود  



عبارت  " تافته جدا بافته " می تواند هزار معنای مختلف داشته باشد . هم معنای خوب و هم  معنای بد . 


از نظر من ،  عبارت  " تافته جدا بافته " به معنای " خودکفا و مستقل و خودساخته " می باشد و این اصلا چیز بدی نیست و اتفاقا خیلی خوب است . 


من خودم یک انسان تافته جدا بافته هستم یعنی اینکه من مستقل هستم و کاری به خیر و شر هیچکس ندارم و خودساخته هستم و توانسته ام با تحمل دشواریهای فراوان یکسری معلومات و تجربیات را در حوزه های مختلف کسب کنم بدون اینکه استاد یا مربی داشته باشم . 


به این می گویند : خودساخته بودن و خودکفا بودن و تافته جدا بافته بودن . 



استاد شجریان نیز مثل من بود . مستقل بود و سرش توی لاک خودش بود . بنابراین  استفاده از لفظ تافته جدا بافته علیه ایشان کاملا غلط و نابجا می باشد زیرا این عبارت کاملا به نفع ایشان است در حالیکه شما این را متوجه نمی شوید !!!


بنابراین به تمام طرفداران محترم ایرج و گلپا عرض می کنم که اینقدر علیه استاد شجریان حرفهای نامناسب نزنید و از خدا بترسید و به کار و زندگی خودتان مشغول باشید . شما قاضی نیستید و این خدا است که بین این سه استاد در روز قیامت قضاوت می کند . پس بجای خدا حرف نزنید . 


خواننده های محبوب اینجانب عبارتند از :


1- استاد محمد رضا شجریان 

2- استاد شهرام ناظری

3- استاد سید عبدالحسین مختاباد

4 - استاد ایرج بسطامی 

5 - استاد سید حسام الدین سراج 


اینها خواننده های محبوب و مورد علاقه ی اینجانب می باشند . 


هرچند که من ذاتا تمام خواننده های دنیا را دوست دارم حتی هایده و مهستی و بنان و گلپا و ایرج و سوسن و عبدالوهاب شهیدی و  دیماش گودای برگن و لوچیانو پاواروتی و ....   


بله من تمام خواننده های دنیا را دوست دارم اما این پنج نفر ،  گل سر سبد تمام خواننده های دنیا می باشند . 


من روی هیچ قاری قرآن یا خواننده یا .... تعصب ندارم . فقط گفتم که این پنج نفر از بقیه بهتر هستند . همین و بس . 


ضمنا تحریر در موسیقی سنتی اصیل ایرانی ، یک چیز فرعی می باشد و هرکس که چهچه بزند لزوما استاد موسیقی اصیل ایرانی نیست ! 


خب دیگه . به کلمات کلیدی این پست نگاه کنید . 


ضمنا فراموش نکنید که تمام این دعواهای بین کاربران فضای مجازی ریشه در سیاست و احزاب سیاسی دارد . جنگ بین اصولگرا و اصلاح طلب . 


اصولگراها حتی از جنازه استاد شجریان هم می ترسند . لذا دست به تخریب چهره ی مرحوم استاد شجریان می زنند .  سیاست پدر  و مادر ندارد . خودتان را از جریانات خطرناک سیاسی بیرون بکشید و نجات دهید  . 


سیاست به صغیر و کبیر رحم نمی کند



متاسفانه زبان فارسی پر از ابهامات و حرفهای دو پهلو می باشد که اکثر اوقات باعث سو تفاهم و دعوا و خون و خونریزی می شود . 


این سو تفاهم ها و دعواها را همیشه می توان در فضای مجازی و حقیقی مشاهده کرد و تاسف خورد . 


واقعا جای تاسف دارد که همیشه در فضای مجازی بر سر حمایت یا نفرت از فلان شخص یا فلان جریان یا ...   توی سرو کله خودمان می زنیم و همدیگه را تیکه پاره می کنیم  بدون اینکه به مشکلات و بدبختی های خودمان فکر کنیم . 



+

+

وحید محمدی - همه کاره هیچکاره 



  • ۰۰/۱۲/۲۵
  • vahidmy

Extra

IT

Music

vahidmy

vahidmy.blog.ir

ابهام در زبان های طبیعی

استاد شجریان تافته جدا بافته و خودکفا بود

استاد شجریان یک انسان مستقل بود

استاد شهرام ناظری

استاد محمد رضا شجریان

اصلاح طلب

اصولگرا

اکبر گلپایگانی

ایرج

تافته جدا بافته

تافته جدا بافته یعنی انسان خودکفا

تافته ی جدا بافته

تحریر

تحریر در موسیقی سنتی الزامی نیست

توهین مردم به استاد شجریان

جریانات خطرناک سیاسی

جنگ بین اصولگرا و اصلاح طلب

حتی از جنازه شجریان می ترسند

حرفهای دو پهلو

حسین خواجه امیری ملقب به ایرج

خواننده فقط شجریان و شهرام ناظری

خودساخته

خودکفا

خودکفایی

خون

خون و خونریزی

دعوا

زبان فارسی

سو تفاهم

سو تفاهم در عبارات زبان فارسی

سیاست

سیاست به صغیر و کبیر رحم نمی کند

سیاست پدر و مادر ندارد

شجریان مظلوم ترین خواننده جهان است

شهرام ناظری خوش صداترین خواننده ی جهان است

شهرام ناظری مرد حنجره طلای موسیقی

شهرام ناظری یا مرد حنجره طلایی

فضای مجازی

مظلومترین خواننده جهان

مظلومیت استاد محمد رضا شجریان

همه کاره هیچ کاره

وبلاگ وحیدمی

وحید محمدی

وحیدمی

کلمات کلیدی

گلپا