به نام خدا


به عشق خدا


من هرکار که انجام می دهم به عشق خدا انجام می دهم . 


اگر تایپ می کنم یا اگر وبلاگنویسی یا اگر برنامه نویسی یا اگر تلاوت قرآن یا اگر فعالیت در اینستاگرام یا هر کار دیگری که انجام می دهم تنها به عشق خدا انجام می دهم زیرا من سرباز خدا هستم و مستقیما از خدا دستور می گیرم


شاید بپرسید : چطوری می توان مستقیما از خدا دستور گرفت ؟؟!!


در پاسخ می گویم : با تلاوت قرآن و فهم قرآن وعمل کردن به آیات قرآن

بله ، وقتیکه شما قرآن را تلاوت کنید و به آیات قرآن عمل نمایید درواقع مستقیما از خدا دستور می گیرید و به عشق خدا  زندگی می کنید .  من فقط از خدا دستور می گیرم . یعنی قرآن می خوانم و سعی می کنم به آیات قرآن عمل کنم . 

عمل به آیات قرآن یعنی سرباز خدا بودن . سرباز خدا باشید

+

+

اگر مردم ایران به عشق شهدا یا امام خامنه ای یا امام خمینی یا سردار قاسم سلیمانی یا میهن یا کشور یا آب و خاک یا ایران یا پرچم ایران یا .....  در مراسمات ملی یا مذهبی مثل  راهپیمایی 22 بهمن یا انتخابات یا ... شرکت می کنند اما من در این مراسمات یا در هر کار دیگری تنها به عشق خدا  شرکت می کنم . یعنی اگر در این مراسمات حضور داشته باشم این حضور تنها به عشق خدا و به دستور خدا می باشد . 


اگر در انتخابات شرکت کنم به عشق خدا می باشد 


اگر در راهپیمایی شرکت کنم به عشق خدا شرکت کرده ام . 


اگر پای سخنرانی علما بنشینم به عشق خدا نشسته ام . 


حالا چرا مدام این حرفهای تکراری و کلیشه ای را تکرار کردم ؟؟؟؟


زیرا می خواهم بگویم که بالاترین عشق ، عشق به خدا می باشد  .  


بهترین معشوق ، خداوند است .  ما معشوقی بهتر و عزیزتر از خدا نداریم . 


اگر وبلاگنویسی می کنم تنها به عشق بهترین معشوق عالم است . 


اگر در اینستاگرام ، آواز یا قرآن می خوانم تنها به عشق خدا می باشد . 


اگر اینجا اخلاق ام را عوض کردم تنها به عشق خدا عوض کردم . 


اگر از درونگرایی و گوشه نشینی به برونگرایی  روی اوردم تنها به عشق خدا بود . 


خودم می دانم که اخلاق انسان به ژنتیک وابسته است . اخلاق هر انسانی به ژنتیک او وابسته است . خیلی سخت است که یک درونگرا بخواهد برونگرا بشود .واقعا  یک شکنجه دردناک  است . یک شکنجه روحی


اگر شانس ندارم  و بدشانس هستم نیز به خاطر خواست خدا  می باشد و به عشق خدا این بدشانسی را تحمل  می کنم . 


قصد داشتم تعدادی تلاوت تصویری را که از خودم تهیه کرده بودم در پیکوفایل  آپلود کنم اما از بدشانسی همیشگی ، هیچکدام از فایلها آپلود نشدند !!

نمی دانم شاید صلاح نبود . شاید حکمت  و مصلحت خدا در این بود که این فایلها  آپلود نشوند  . شاید خدا دوست ندارد که من بیش از این ، خودم را سوژه ی رسانه ها بکنم و دوست دارد من همان وحیدمی گوشه نشین و خلوت گزین و درونگرا و بی حاشیه باشم . 


شاید از این به بعد کماکان تلاوتهای صوتی و کم حجم از خودم بسازم و اگر شانس داشته باشم و خدا بخواهد بتوانم آپلود نمایم . 


بهرحال همه چیز در دست خداست و من به عشق خدا زندگی می کنم . 

+

وحید محمدی - وبلاگ وحیدمی 


https://vahidmy.blog.ir/sitemap.xml