بنام خدا


بازگشت اژدها !!!


سلام  کاربران عزیز .   من  مجددا  بازگشتم به اینجا . بله من  دوباره  آمدم اینجا تا بتوانم مثل بچه ی آدم و براحتی  تایپ  کنم چون  تایپ کردن در  بلاگ اسکای  یک عذاب الیم برایم بود و مدام می بایست  کلمات  نامفهوم که  بصورت خودکار و غیرارادی توسط ادیتور بلاگ اسکای تایپ می شدند را ویرایش کنم  که  دقایق طولانی وقت ام را هدر می داد . کافی بود کوچکترین غلط املایی داشته باشم دیگه واقعا دردسر می شد و خود ادیتور بلاگ اسکای بجای من لغات نامفهوم و عجیب و غریب را تایپ می کرد و عملا کلمات را به طرز وحشتناکی به هم می چسباند و اصلا نمی شد تایپ کرد .


ادیتور بلاگ اسکای از نظر من مزخرف ترین و آشغالترین ادیتور تاریخ بشریت می باشد .

همینطور از پیش خودش لغت می سازد و اصلا اجازه ی ویرایش نمی دهد و من مجبور بودم با این ادیتور زامبی و احمقانه هرروز کشتی بگیرم .


برای یک تایپیست مثل من  واقعا تایپ کردن در ادیتور بلاگ اسکای بزرگترین شکنجه می باشد .


لذا برای همیشه از بلاگ اسکای بیرون آمدم چون حتی یک تایپ ساده را نمی توانی در آن انجام بدهی و لغات به طرز احمقانه ای به همدیگه می چسبند و امکان ویرایش وجود ندارد .




اینجا  بود  که  قدر  بلاگ بیان  را  دانستم  چون در بلاگ بیان لااقل می توانم بدون مشکل و بدون غلط املایی  و خیلی سریع  و راحت به دو زبان فارسی و انگلیسی و بصورت همزمان و خیلی  روان و سریع و  بی دردسر   در 3 ادیتور مختلف و استاندارد و قدرتمند   تایپ  کنم . 


شاید هم این مشکل فنی فقط  برای من بود و مابقی بلاگرهای  بلاگ اسکای  این مشکل را نداشته  باشند .  ا...  اعلم . 

ولی از نظر من  ادیتور  بلاگ اسکای،  وحشی و غیرقابل کنترل می باشد و خودش بجای کاربر تایپ می کند که وحشتناک است .



بگذریم 


من  مجددا  به اینجا  آمدم  چون  سایر   سرویسهای  وبلاگدهی   دیگه  فسیل شده اند و کارایی  ندارند .  میهن بلاگ  که برای همیشه  نابود شد و دیگه نمی تونیم  وبلاگ  بسازیم . 

بلاگفای همیشه ناامن  هم  مجددا  دچار  مشکل  شد . مابقی سرویسهای وبلاگدهی هم  عملا  کارایی ندارند  و  واقعا  به درد  وبلاگنویسی  نمی خورند  . 



البته یک دلیل  دیگه هم داشت و آن این بود که دیدم شما  عزیزان  کماکان  به من  وفادار  هستید  و این وبلاگ فکستنی و درب و داغون  رو  دنبال  می کنید . از این  بابت  از شما عزیزان  وبلاگنویس بلاگ بیان  تشکر  می کنم  و بابت  رفتارهای گذشته از شما  عذرخواهی می کنم . 


می دانم که  مرا  دوست دارید و دلتان برایم  تنگ  شده بود . خب البته دل به دل راه دارد چون من هم شما  را  دوست  دارم  و دلم  برایتان  تنگ  شده بود . 


بیایید  کدورتهای گذشته را دور  بریزیم  و با  هم  دوست  شویم  البته بین خودمان باشد و به هیچکس چیزی نگویید چون می خواهم یک راز بزرگ را به شما بگویم و این راز اینست : 


من بجز  خدا  با  هیچکس دوست نشده ام و نمی شوم  و نخواهم شد . بله من فقط با  خدا  پیوند دوستی برقرار کرده ا م چون خدا  تنها  کسی است که هرگز  او را  از دست نمی دهم و همه جا چه در دنیا چه عالم برزخ و چه روز قیامت  خدا  در کنارم  می باشد و به من روحیه می دهد و هوای مرا  دارد  و مرا  درک  می کند .  پس خدا  تنها  کسی است که من به او  دلبسته ام و هرگز دلم برایش تنگ نمی شود  چون خدا  در  قلب و روح  و فکرم  جا خوش کرده  و  مرا  رها  نمی کند . 

من از کودکی تا الان فقط با خدا دوست بودم و فقط به خدا امید داشتم و دارم .  


بگذریم.....


چند نکته :


نه  اینترنت اکسپلورر  و  نه  مایکروسافت اج   بلاگ  بیان  را  باز  نمی  کنند  و می  گویند که بلاگ  بیان  ناامن است  و  تبلیغات  نشان  می  دهد .  البته  سایر  سیستمهای  وبلاگدهی  مثل  بلاگ اسکای  و  میهن  بلاگ  و پرشین  بلاگ  را  نیز  ناامن  و خطرناک  تشخیص  می دهد . 


لذا  من  مجبورم  از  کروم  و  گوشی  اندروید  وارد  وبلاگهایم  بشوم !!  


اخیرا  مایکروسافت  بشدت  محتاط  شده  و  حتی گوگل  را  هم  با  دشواری  باز  می کند . 


البته  حق  دارد چون  در طی  یک  ماه  اخیر  هکرهای  ایرانی  و  روسی و  چینی  با  حملات  سایبری  از  مایکروسافت  انتقام  سخت  گرفتند .  بله  انتقام  سخت !!!!!


با  اینهمه  مایکروسافت  با من که  مقیم  ایران  هستم  و از  ویندوز  کرکی  و  دزدی  استفاده  می  کنم  مهربان  است   و با  زبان  شیرین  فارسی  با  من  صحبت  می  کند و بشدت   مودب و دلسوز است  و امنیت ویندوز کامپیوترم را  ثانیه به ثانیه  بیشتر  می  کند و مرا  و سیستم ام  را لحظه به لحظه  ایمن می کند.   از  مایکروسافت  متشکرم که به دشمن قسم خورده اش یعنی  ایران  اینقدر  کمک  می  کند.   


سوال از مسوووولین عاقل ایران :  آیا  اگر  ویندوز  نبود  می  توانستید  مثل  بچه ی  آدم  تمام  اسناد  محرمانه ی دولتی  را  روی هارد دیسک  کامپیوترتان  ذخیره  کنید ؟؟؟ 


مسلما  می  دانید که ویندوز  تنها  سیستم  عامل  جهان  است که مثل یک بچه ی خوب  فقط  در  درایو  C  نصب شده  و هرگز  به  سایر  پارتیشنهای  حاوی  فایلهای  کاربر  کاری  ندارد و هرگز  کل  هارد  را  فرمت  نمی  کند .  اما لینوکس چرا . لینوکس کل هارد را یکپارچه فرمت می کند و فایلهای کاربر  نابود می شوند. 


راستی  این  انتقام  سخت  را  با  کدام  توزیع  لینوکس  گرفتید ؟؟   کالی  لینوکس ؟؟  یا  بلک  آرچ  یا  ....


راستی  چه  خبر  از  سیستم  عامل  میلی  و بومی  ؟؟؟  


خدایا  یک  عقل  به  مسووووووولین  انتقام گیر  و  یک  گونی  پر  از  دلار  به  من  بده !!! 


من  که  توی  بورس  (قمارخانه ی رسمی  و  دستوری ایران )   ورشکسته  شدم . لااقل بروم  دلال  دلار  بشوم !! 



کسی  از  واکسن چینی- روسی  کرونا تحت عنوان واکسن ایرانی  خبری دارد ؟؟  کدامیک از شما  این واکسن  حرامزاده  را  به  بدن  زده اید ؟؟؟!!! 



من  حاضرم  بمیرم  اما  دولت  ایران  مرا  احمق  فرض  نکند . 


با عرض معذرت از  کسانیکه  این  واکسن  مشکوک  چینی  را  زدند .  


اگر   دوست  داشتید به  اون یکی  وبلاگ  شخصی ام  یعنی  وبلاگ  وحیدمو  سر  بزنید . 


https://vahidmo.blogsky.com





من  یک  همه کاره ی هیچ کاره ی  بیکار الدوله هستم !! 


بله  من  اقیانوسی  پهناور ولی بی عمق  هستم . عمق ندارم .  دقیقا مثل بازار بورس ایران ! 


از  وبلاگهای  من  چیزی عایدتان  نمی شود  جز اتلاف  وقت . 


من بزرگترین  ترول  تاریخ  بشریت  هستم !  


من  احمق ترین  و  روانپریش ترین  و پرمدعاترین  کسی  هستم  که  تاریخ  به  خود  دیده است .  همه ی مردم  جهان  حتی  نوزادان از من عاقل تر  و  باهوشتر می باشند. 


من  حتی  به  اندازه ی یک سر سوزن  عقل  و  هوش  و درک   و بصیرت  ندارم  . 


من جزو  عوام  بیسواد بی بصیرت هستم  که  آب به  آسیاب دشمن  می ریزم و صدای  دشمن  هستم  .  


من  بشدت  پرحرف  و  یاوه  گو  هستم .  به  چرندیات ام  که  در وبلاگهایم  می  نویسم اصلا    توجه  نکنید .  


من  بشدت  بدبین  و منفی باف  هستم.   من تافته ی جدابافته هستم .   من  حرف  مفت  زیاد  می  زنم  و فقط  وقت شما  کاربران  عزیز  را  هدر  می  دهم .   صرفا  اگر  دوست  داشتید  مطالب وبلاگهایم  را  دنبال  کنید . 

البته  اگر  وبلاگهایم  ارزش دنبال شدن داشته باشند !! 



مطلب بعدی:  


من  خیلی  گرفتارم و کلی کار نیمه  تمام  دارم  که  باید  تمام  کنم.  . پس وقت  ندارم  به  کامنت های شما  مردم  عزیز  جواب  دهم . شرمنده .   امیدوارم  مرا  عفو  کنید .  


اگر به  من  و  عملکرد  و  رفتار  و نوشتار  و  گفتار  و  افکارم  انتقاد  دارید  لطفا  این  انتقادات  را  در  وبلاگهای  خودتان  بازگو  کنید و از کاربران  نظرخواهی  کنید   چون  حقیقتا  فرصتی  برای  پاسخگویی  ندارم  .  مجددا  بابت  گذشته و حال  و البته  آینده  از  شما  عذرخواهی  می  کنم.  


اگر  عمرم  به دنیا  باشد  سعی  می  کنم  هرچیزی  که  می  دانم  و بلد  هستم  را  در  اختیار شما  عزیزان  قرار  دهم . 


وصیتنامه :  اگر  خدای  ناکرده  از  دنیا  رفتم  شما  از  جانب  من  وکیل  هستید  که  زبان برنامه نویسی  اسمبلی  را  در  ایران  احیا  کنید . این  وکالت از نوع وکالت  بلاعزل  و تام الاختیار با امکان  توکیل به غیر   می باشد . 


خب دیگه . پرحرفی بسه  .    امیدوارم  بتوانم  شما  را  مجددا  زیارت  کنم . 


تا  مطلب  بعدی   فعلا  خداحافظ .  امیدوارم  شاد و تندرست باشید و از  خواندن  جفنگیات وبلاگهایم  یک دل  سیر  بخندید  و  غم  نان  یادتان  برود !!! 





امضای همیشگی  اینجانب  در جهت  جلوگیری از سو استفاده ی  هکرهای  محترم  و زحمتکش لینوکس خصوصا جناب علیرضا آهنی  !! 



وحید محمدی . وبلاگ وحیدمی 




https://vahidmy.blog.ir


+

موضوعات وبلاگ وحیدمی :

من  در تمامی پستهای وبلاگ وحیدمی ، سعی می کنم لااقل یک اشاره ای به موضوعات این وبلاگ داشته باشم . به همین دلیل برای تمامی پستهای این وبلاگ ،  تمام جعبه های موضوعات  وبلاگ  شامل  Idea ،  Assembly  ،  vahidmy  ، Music  ، Binary ، OS ، Weblog ، IT   ؛  را تیک می زنم که البته در دنیای وبلاگنویسی،  این رفتار ؛   کاری مضحک  و بی معنا و غیرحرفه ای محسوب می شود  ولی من به این قواعد و استانداردهای وبلاگنویسی اهمیت نمی دهم و دوست دارم هرطور که دلم می خواهد وبلاگنویسی نمایم و آزاد باشم . لذا  همینقدر که یک اشاره ی کوچک به این موضوعات در همین پاراگراف شد ،  از نظر خودم ، کافی است !!

من تافته ی جدابافته هستم و به سبک خودم وبلاگنویسی می نمایم  و به استانداردهای دنیای وبلاگنویسی اهمیت نمی دهم و برایم مهم نیست که مخاطبان پشت سرم چه می گویند . من به اشتهای مردم غذا نمی خورم و نگران حرف و حدیثهایی که مردم پشت سرم در می آورند نیستم و بی خیال و خونسرد هستم .

من رسومات  کهنه ی دنیای  وبلاگنویسی و مرزهای علم را جابجا می کنم !!

از نظر من ضرورتی ندارد که محتویات یک پست با موضوع مربوطه همخوانی داشته باشد لذا مجبور نیستم در تمام پستها در رابطه با  موضوعات وبلاگ ام  ، مطلب بنویسم . همینقدر که در همین پاراگراف که در تمام پستها انرا کپی  و الصاق می نمایم ، به این موضوع اشاره کردم از نظر خودم کفایت می کند !!


از نظر شما اینکار نوعی ترول گری و اسپم سازی است ولی من اهمیت نمی دهم که اینکار اسپم می باشد یا نه . می توانید پشت سرم هرچه قدر خواستید حرف بزنید و مرا مسخره کنید و به من بخندید ولی من اصلا اهمیت نمی دهم  .


این پاراگراف در تمامی پستهای وبلاگ وحیدمی  توسط خودم ، عینا الصاق و تکرار می شود .



+




بروزرسانی

براثر حملات سایبری به وبلاگ وحیدمی ؛ تمام کامنت های کاربرها و پاسخ های من به کاربرها  ؛ حذف شدند 


لعنت خدا و نفرین ملائکه بر هکرها و اتکرها و مجرمان سایبری . 


تاریخ بروزرسانی 


یکشنبه مورخ 29 مرداد 1402 خورشیدی 


نکته : 

آدرسهای  آخرین پست وبلاگ وحیدمی را در زیر مشاهده می فرمایید . 




در پناه خداوند متعال عظیم الشان باشید 

ِ

الهم  عجل  لولیک الفرج . 



امضای همیشگی اینجانب  در جهت تایید صحت و درستی مطالب وبلاگهایم   : 


وحید محمدی . وبلاگ  وحیدمی 


https://vahidmy.blog.ir





https://vahidmy.blog.ir/archive


https://vahidmy.blog.ir/post/764