به نام خدای عظیم الشان



امام زمان هشت سال دیگه ظهور می نماید:



مردم شریف ایران : من دیروز  اولین دور مناظره نامزدهای ریاست جمهوری سال 1400 را از شبکه ی  1 تلویزیون ایران بطور کامل دیدم .


اول از همه بگویم که جناب آقای رئیسی در آخرین جملات اش از عنوان پست قبلی وبلاگ اینجانب الهام گرفت و گفت : رئیس جمهور یعنی رئیس مردم !!!!

خوشم می آید که ایشان به شدت در فضای مجازی فعال هستند و ما بلاگرها را زیر ذره بین  گرفته اند و تمام پستهای این وبلاگ را خوانده است !!


اینکه آقای رئیسی از عنوان و محتوای یکی از پستهای یک وبلاگ  جنجالی و حاشیه ساز و خطرناک  ( وبلاگ وحیدمی)  بعنوان جمع بندی حرفهایش الهام گرفت باعث شگفتی و تعجب اینجانب شد !


ایشان مدعی است که هزاران فالوور در اینستاگرام دارد !!


خب از طرفی مدعی است که تک تک وبلاگها و سایتها و شبکه های اجتماعی را شخصا رصد می کند !


این حرف آخر که ایشان زد به من ثابت کرد که ایشان  راستگو می باشد و حقیقتا در جهت شناسایی عوامل ضد انقلاب و اخلالگر و مفسد ( از جمله وبلاگ وحیدمی )  شبانه روز در حال تلاش است .


از همین تریبون به جناب رئیسی خسته نباشید می گویم و  امیدوارم در دنیای واقعی و فیزیکی نیز با دشمنان مردم ایران بجنگد و خسته و ناامید نشود .


ولی عجیب است که جناب رئیسی در مقابل اتهامات وارده از طرف همتی و سایر رقبایش ،  خرد و خاکشیر شد و من آثار خرد شدن و نابود شدن اش را در جسم و روح ایشان با  چشمانم دیدم:  قشنگ  مچاله شد و نتوانست جلوی خشم و درماندگی اش را بگیرد و عملا ایشان در مقابل همتی  به  مظلوم نمایی و قرآن و احادیث  و گریه و زاری  متوسل شد تا بلکه بتواند احساسات پاک مردم ایران را به جوش آورد و  مردم را تشویق کند که مخالفین رهبر و البته رقیبهای  او را تکه تکه نمایند .


این مظلوم نمایی  و گریه و زاری  را نخستین بار سید محمد خاتمی ابداع کرد و بعد  محمود احمدی نژاد  این ترفند را تکرار کرد و حالا  نوبت  رئیسی و  رضایی است که با سو استفاده از احساسات مذهبی و ملی مردم ایران  و مظلوم نمایی و اشک و لبخند  مردم را فریب داده و  رقیب را از صحنه  بدر نمایند !!


 گول این اشکها و لبخندها را نخورید و صرفا با عقل و منطق رای بدهید .


وقتیکه جناب رئیسی اینقدر ضعیف است که  در یک مناظره به راحتی  از یک رقیب ضعیف تر یعنی همتی  شکست می خورد و درمانده می شود و به  مظلوم نمایی و شعار روی می آورد چطور می خواهد در مقابل رهبر ایران که در اوج قدرت است  مقاومت نماید ؟؟؟؟


خودتان قضاوت نمایید .


از نظر من  ، آقای رئیسی چه با کاندید پوششی چه بدون کاندید پوششی حریف آقای همتی نخواهد شد . چون ضعیف و ترسو و بیسواد و منفعل است و تجربه ی کافی در کار اجرایی ندارد .  این نظر شخصی من است جناب پلیس فتا . 


اخیرا پلیس فتا  به ما کاربران هشدار داده که مواظب نوشته ها و رفتارهایمان باشیم و گرنه با ما برخورد قضایی می نماید و ....


جناب پلیس فتا اولا  فضای مجازی آخرین سنگر و تریبون ما مردم ایران است . ثانیا شما اصلا معنای آزادی بیان را درک نمی کنی و نمی فهمی و  یکسری قوانین من درآوردی را برای کاربران بلغور می نمایی . شما مجری قانون هستی نه وضع کننده ی قانون . فرق این دو را هنوز نمی فهمی . واقعا برای پلیس فتا متاسفم .


اخطارهای پلیس فتا علیه کاربران فضای مجازی نوعی توهین به شعور و آزادی کاربران است .  


حتی سید علی خامنه ای که رهبر و فرمانده ی کل قوا و در اوج قدرت است نمی تواند حریف من بشود . پلیس فتا که دیگه جای خود دارد .  نا سلامتی من خودم پلیس هستم .   مرده را از مرگ نترسان جناب پلیس فتا .


من وحید محمدی مدیر وبلاگ وحیدمی  رسما اعلام می کنم که فقط از خدای عظیم الشان می ترسم نه از هیچ مخلوق دیگری . پس لطفا  ما کاربران را تهدید نکنید که بی فایده است . خودتان  را خسته و بی عزت نکنید .


ما کاربران بنده ی خدا هستیم نه بنده ی پلیس فتا یا قوه ی قضائیه یا مجلس یا رهبر یا دولت یا ....


+

+


من  ( وحیدمی )  کامنتهای شما مردم ایران را در سایتهای مختلف ، خواندم  :


احتمال دارد که  از میان کاندیداهای مناظره ی دیروز فقط این دو نفر تا اخرین لحظه باقی بمانند و حتی رای بیاورند :


1- سید ابراهیم رئیسی ( تعداد هواداران ایشان بسیار زیاد است و اکثرا گفته اند که به ایشان رای می دهند )


2- دکتر عبدالناصر همتی ( اکثر کاربران گفته اند که به همتی رای می دهند )


سایر کاندیداها حقیقتا پوششی هستند البته بجز دکتر محسن رضایی که عملا از لحاظ قدرت  سیاسی و اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی و نظامی  ؛  از رئیسی  بسیار قویتر و مجرب تر و با سوادتر  است و هرگز کاندیدای پوششی محسوب نمی شود .


بنابراین به احتمال زیاد دکتر محسن رضایی نیز رای بالایی را کسب خواهد کرد .  درواقع محسن رضایی یک پکیج کامل محسوب می شود و شانس بالایی در کسب رای دارد .


محسن رضایی شانس بالایی برای کسب رای دارد و قدرت اش از رئیسی  بسیار بیشتر است  و هواداران خاص خود را دارد که تعدادشان خیلی زیاد است ( پاسدارها  و بسیجیان و سایر نیروهای مسلح و البته نیروهای اطلاعاتی و امنیتی از جمله پلیس فتا  و وزارت اطلاعات )  . لذا گزینه ی سوم احتمالا آقای محسن رضایی می باشد .


بنابراین احتمالا انتخابات به دور دوم کشیده خواهد شد .



خب جمع بندی سخنان اینجانب !! :


1- آزادی بیان حق مسلم هر انسان است و هیچ سازمان یا وزارتخانه یا قانون یا مجلس یا دولت  نمی تواند به اسم قانون ، جلوی آزادی بیان را بگیرد . مخصوصا پلیس فتا . پلیس فتا اگر خیلی هنرمند است جلوی ورود اشرار پاکستانی که جان مردم ایران را به خطر انداخته اند یا جلوی سایتهای مخرب و هکرهای  کلاه سیاه را بگیرد . اینکه بیاید وبلاگها و کانالهای تلگرامی را مسدود و مالکین شان را زندانی کند هنر نیست  .  اوج بی هنری است .



2- طرفداران لینوکس اخیرا برخی از صفحات سیستم عامل دبیان را  مجددا  فارسی کرده اند !!

اما فقط عناوین را فارسی کرده اند و گویا حال و حوصله نداشتند که تمام متون صفحات سایت سیستم عامل دبیان را فارسی نمایند . ضمنا بعضی از لینکها اصلا کار نمی کنند .


( این مورد شماره ی 2 فقط برای این بود که خواستم بگویم طرفداران لینوکس قصد دارند مرا ضایع نمایند . خب ایرادی ندارد . ضایع شدیم  !!!)



3- من فقط از خدا می ترسم و از  هارت و پورت سپاه پاسداران و پلیس فتا و رهبر ایران اصلا و ابدا نمی ترسم زیرا من بنده ی خدا هستم و فقط از خدا می ترسم . به همین سادگی .



4- من طرفدار آزادی بیان هستم . پلیس فتا و سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات و  رهبر ایران باید یاد بگیرند که فضای مجازی  ، حیات خلوت شان نیست بلکه مایملک مردم جهان است و به همه ی مردم جهان تعلق دارد . ورود این افراد قدرتمند و خشن و بیسواد و بی منطق و زورگو  به فضای مجازی یعنی نابود شدن آزادی بیان .  باید با ورود این قلدرها به فضای مجازی مقابله و مبارزه کرد .


 وظیفه ی پلیس فتا فقط حفظ امنیت فضای مجازی  و  مبارزه با هکرها و مجرمین سایبری  می باشد . همین و بس .

 

پلیس فقط  پلیس است .


پلیس فتا حق ندارد به بهانه ی اجرای قوانین ، در کار وبمسترها و مدیران سایتها و وبلاگها و شبکه های اجتماعی دخالت کند . اگر اینکار را انجام دهد مملکت  منفجر می شود و دودش اول به چشم خود پلیس فتا و سپس به چشم رهبر ایران می رود . از ما گفتن بود و از این آقایان قلدر ،  نشنیدن .


قانون جرایم رایانه ای فقط تا جاییکه امنیت فضای مجازی و امنیت سایر ارکان زندگی را تامین کند قابل احترام و قابل اجرا می باشد اما ان بخش از قانون جرایم رایانه ای که آزادی بیان را نابود می کند غیرقابل عمل است و نباید به ان توجه کرد .


5- من اجازه نمی دهم هیچکس خصوصا رهبر ایران ، در فضای مجازی فعالیت مخرب انجام دهد و آزادی بیان را از ما بلاگرها بگیرد و هارت و پورت کند و عربده بکشد . با این متخلفین و دشمنان آزادی بیان با شدت و قدرت برخورد خواهم کرد .


رهبر ایران حق ندارد در فضای مجازی دخالت کرده یا انرا محدود نماید  . فضای مجازی ارث بابای سید علی خامنه ای نیست بلکه ابزار ارتباط جمعی بین المللی تمام کشورهای دنیا می باشد و  اخلال در آزادی بیان موجب تشنج در کل وب جهانی می شود و تبعات وحشتناک بین المللی دارد .




دوران قطع سرتاسری وب جهانی  و کشتار مردم ایران  به آخر رسیده است جناب خامنه ای !


همینکه نوچه ی جنابعالی  یعنی آقای رئیسی در جمع بندی حرفهای دیروز اش  از عنوان پست وبلاگ اینجانب الهام گرفت ثابت می کند که ایشان کاملا بی مغز و تهی مغز هستند و هیچ فکر و ایده و برنامه ای ندارد و به درد ریاست جمهوری نمی خورد . دزدی از  افکار بلاگرها  در روز روشن واقعا نوبر است .


جناب آقای سید علی خامنه ای برو درب منزل آقای احمدی نژاد و ضمن عذرخواهی رسمی از ایشان و دلجویی کردن از ایشان از شورای نگهبان درخواست کن تا نام دکتر احمدی نژاد وارد لیست کاندیداهای صلاحیت شده قرار  گیرد  و در مناظره ی بعدی بجای کاندیداهای سوپرپوششی جناب رئیسی ،  جناب دکتر محمود احمدی نژاد بعنوان کاندید ریاست جمهوری حضور یابد و صحبت کند .


یا احمدی نژاد را رئیس جمهور می کنی یا حق نداری علیه فضای مجازی و آزادی بیان  و فعالیت کاربران فضای مجازی ، بیانیه صادر کنی .


یک راه دیگه هم برایت باقی می گذارم : سکوت و بی اعتنایی به تمامی این جریانات .  چرا خودت را بازنشسته نمی کنی و از حقوق و مزایای بازنشستگی استفاده نمی کنی و به گردش و استراحت و رفع خستگی نمی پردازی جناب سید علی خامنه ای ؟؟؟؟!!


برو استراحت کن و مملکت را به  دست من بسپار و آسوده خاطر باش .  من رهبر فضای مجازی هستم و خودم می دانم چطوری فضای مجازی را مدیریت کنم . شما برو خودت را بازنشسته کن و به گردش و زیارت و سیاحت بپرداز .


+

وبلاگ وحیدمی قدرتمندانه علیه جنایات حاکمان ایران افشاگری کرده و افشاگری خواهد کرد و بجز از خدا   از هیچکس نمی ترسد .


سید علی خامنه ای باید از ستاد کل نیروهای مسلح ،  تقاضای بازنشستگی نماید  و خودش خودش را بازنشسته نموده و به استراحت و رفع خستگی بپردازد . 

+

+

پیش بینی بزرگ :


هشت سال دیگه  یعنی حدودا  در سال 1408 شمسی  ، طبق اشعار شاه نعمت ا... . ولی  ( قصیده شماره ی 21 در نرم افزار گنجینه )  و  اشعار و بیانات و سخنرانی های  آیت ا...  خمینی ،؛  جمهوری اسلامی به پایان می رسد و امام زمان (عج) ظهور خواهد کرد  و حکومت از جمهوری اسلامی به  حکومت جهانی مهدی موعود (عج) منتقل می شود  و حضرت سلمان فارسی علیه السلام  به رهبری ایران منصوب خواهد شد  و خود امام زمان (عج) در شهر کوفه مستقر شده و رهبر کل جهان خواهد شد .  دوران رهبری امام زمان (عج) طبق روایات ، حدود هفتاد سال طول می کشد .

+



قصیده ی شماره ی 21 . نرم افزار گنجینه . شاه نعمت ا... ولی:


قدرت کردگار می بینم
حالت روزگار می بینم
حکم امسال صورت دگر است
نه چو پیرار و پار می بینم
از نجوم این سخن نمی گویم(نجوم در این شعر=طالع بینی)
بلکه از کردگار می بینم(کشف و شهود-ریاضت)
غین در دال چون گذشت از سال(حروف ابجد=1299)
بوالعجب کار و بار می بینم(تجارت)
در خراسان و مصر و شام و عراق(جنگهای آخر الزمان)
فتنه و کارزار می بینم(شروع جنگ جهانی سوم)
گرد آئینه ضمیر جهان
گرد و زنگ و غبار می بینم(نفاق وعوام فریبی)
همه را حال می شود دیگر
گر یکی در هزار می بینم
ظلمت ظلم ظالمان دیار
غصة‌ درد یار می بینم
قصة‌ بس غریب می شنوم
بی حد و بی شمار می بینم
جنگ و آشوب و فتنه و بیداد 
(جنگ در جنگ)
از یمین و یسار می بینم (خروج سفیانی و یمانی)
غارت و قتل و لشکر بسیار(غارت و کشتار حجاج)
در میان و کنار می بینم
بنده را خواجه وش همی یابم
خواجه را بنده وار می بینم
بس فرومایگان بی حاصل
عامل و خواندگار می بینم
هرکه او پار یار بود امسال
خاطرش زیر بار می بینم
مذهب ودین ضعیف می یابم
مبتدع افتخار می بینم (مبتدع=بدعت گذار)
سکة‌ نو زنند بر رخ زر
درهمش کم عیار می بینم(غش در معامله)
دوستان عزیز هر قومی
گشته غمخوار و خوار می بینم
هر یک از حاکمان هفت اقلیم(هفت کشور باستانی)
دیگری را دچار می بینم(دچار=گرفتار)
نصب و عزل تبکچی و عمال(نصب وعزل وزرای کابینه)
هر یکی را دوبار می بینم (ظهور ستاره طارق)
ماه را رو سیاه می یابم(ماه گرفتگی در آخر ماه رمضان)
مهر را دل فَگار می بینم(خورشیدگرفتگی در وسط ماه رمضان)
ترک و تاجیک را به همدیگر(جنگ ترکیه و تاجیکستان)
خصمی و گیر و دار می بینم(شروع جنگ در ماه شوال)
تاجر از دست دزد بی همراه(شروع فتنه ها و آشوب ها)
مانده در رهگذار می بینم
مکر و تزویر و حیله در هر جا (عوام فریبی و ریاکاری)
از صغار و کبار می بینم
حال هندو خراب می یابم
جور ترک و تتار می بینم (ترکیه و مغولستان)
بقعه خیر سخت گشته خراب (تخریب اماکن مذهبی)
جای جمع شرار می بینم
بعض اشجار بوستان جهان
بی بهار و ثمار می بینم
اندکی امن اگر بود آن روز( روز فتح تهران توسط مردم)
در حد کوهسار می بینم (کوهسار= رشته کوه البرز)
همدمی و قناعت و کُنجی
حالیا اختیار می بینم
گرچه می بینم این همه غمها
شادئی غمگسار می بینم
غم مخور زانکه من در این تشویش
خرمی وصل یار می بینم
بعد امسال و چند سال دگر(بعد ازسال 1409 خورشیدی)
عالمی چون نگار می بینم(دانشمندعلوم دینی)
چون زمستان پنجمین بگذشت(جمهوری اسلامی ایران)
ششمش خوش بهار می بینم(شروع حکومت شاهنشاهی)
نایب مهدی آشکار شود (شروع فاصله ی زمانی)
بلکه من آشکار می بینم(بی اعتبار شدن جمهوری اسلامی)
پادشاهی تمام دانائی (پادشاه آینده ی ایران )
سروری با وقار می بینم (پادشاه مقتدر ایران)
هر کجا رو نهد بفضل اله
دشمنش خاکسار  می بینم( دشمن= آخوندهای فاسد)
بندگان جناب حضرت او
سر به سر تاجدار می بینم(عزت و اقتدار وزرای شاه)
تا چهل سال ای برادر من( حکومت چهل ساله پادشاه ایران)
دور آن شهریار می بینم( شهریار= پادشاه)
دور او چون شود تمام به کار
پسرش یادگار می بینم( شروع سلطنت ولیعهد)
پادشاه و امام هفت اقلیم(پادشاه و امام زاده)
شاه عالی تبار می بینم (ملک سلیمان نبی)
بعد از او خود امام خواهد بود( ظهور قطعی امام زمان
که جهان را مدار می بینم
میم و حا ، میم و دال می خوانم(محمد)
نام آن نامدار می بینم
صورت و سیرتش چو پیغمبر
علم و حلمش شعار می بینم
دین و دنیا از او شود معمور
خلق از او بختیار می بینم
ید و بیضا که باد پاینده
باز با ذوالفقار می بینم
مهدی وقت و عیسی دوران(سلمان فارسی وعیسی مسیح)
هر دو را شهسوار  می بینم
گلشن شرع را همی بویم
گل دین را به بار می بینم
این جهان را چو مصر مینگرم(مصر= کشور)
عدل او را حصار می بینم(حصار=امنیت)
هفت باشد وزیر  سلطانم(کوچک شدن دولت)
همه را کامکار می بینم
عاصیان از امام معصومم(عاصیان=آخوندها)
خجل و شرمسار می بینم
بر کف دست ساقی وحدت
بادة‌ خوش گوار می بینم
غازی دوست دار دشمن کش(غازی=جنگجو)
همدم و یار و غار می بینم
تیغ آهن دلان زنگ زده(آهن دلان=آخوندها)
کُند و بی اعتبار می بینم
زینت شرع و رونق اسلام
هر یکی را دو بار می بینم
گرک با میش شیر با آهو
در چرا برقرار می بینم
گنج کسری و نقد اسکندر(تقویم باستانی ایران)
همه بر روی کار می بینم(تمدن هشت هزار ساله ایران)
ترک عیار مست می نگرم(ترک=ترکیه)
خصم او در خمار می بینم
نعمت الله نشسته در کنجی
از همه بر کنار می بینم


+

نکته ی ظریف: هم اکنون حدود 42 سال از شروع جمهوری اسلامی ایران می گذرد . قرار است مدت 8 سال جناب رئیسی رئیس جمهور ایران باشد . که روی هم می شود: 50 سال ! 


1 سال را طبق اشعار شاه نعمت ا... ولی ، باید بعنوان سال ظهور ستاره ی طارق در نظر گرفت زیرا این ستاره دقیقا 1 سال قبل از امام زمان ، در آسمان مشرق،  ناگهان ظهور می کند و موجب خورشیدگرفتگی حلقوی در هنگام صبح می شود .


بعد  از این یکسال یعنی بعد از حدودا 51 سال ، ما انشاء ا... شاهد ظهور امام زمان (ع) خواهیم بود .

یعنی دقیقا بعد از سال 1409 شمسی باید شاهد ظهور امام زمان باشیم .


مسلما در سالهای 1408 و 1409 شمسی اوضاع ایران به شدت متفاوت از الان  ( سال 1400 شمسی ) خواهد بود و جمهوری اسلامی به پایان ماموریت خود می رسد  و حکومت ، توسط جمهوری اسلامی به امام زمان تحویل داده می شود .


درواقع بین جمهوری اسلامی ایران و حکومت جهانی امام زمان نباید فاصله ی زمانی ایجاد شود و گرنه مشروعیت جمهوری اسلامی  ایران زیر سوال می رود (برگرفته از سخنان استاد رائفی پور ) .


 از بیانات آیت ا... خمینی نیز می توان فهمید که کل مدت حکومت جمهوری اسلامی ایران ، 50 سال بیشتر نیست . یعنی به پنجاه سال نمی رسد  .

اون 1 سال اضافی  به ظهور ستاره طارق مربوط می شود .


بروید به بیانات امام خمینی رجوع کنید . خودشان فرمودند که اگر مردم در انتخابات شرکت نکنند و رای ندهند  جمهوری اسلامی به پنجاه سال هم نمی کشد !!

 

فیلم این سخنرانی مرموز و عجیب ، یک روز پیش ، از تلویزیون ایران - شبکه ی یک -  پخش شد . دقیقا در لابلای دور اول مناظره انتخابات 1400 ریاست جمهوری ایران !!!


قطعات این پازل در حال تکمیل است .


با توجه به اشعار شاه نعمت ا... ولی و  رمزگشایی از سخنان امام خمینی ، براحتی می توان حدس زد که جمهوری اسلامی ایران در سال 1409 شمسی به کار خود پایان می دهد و حکومت ایران  به سلمان فارسی نماینده ی امام زمان منتقل خواهد شد  .



اگر باور نمی کنید اجازه دهید یک خاطره بگویم :


در  بهار سال 1379 شمسی در میدان صبحگاه مشترک  پادگان امام رضا (ع) مشهد به ما گفتند که اگر مدت 30 سال از خدا عمر بگیرید توفیق دیدار با امام زمان (عج)  نصیب تان می شود .


با وجود اینکه خود امام زمان فرمودند که :(( کذب الوقاتون : تعیین کنندگان زمان ظهور من ، دروغگو هستند و بجز خدا هیچکس حتی خودم از زمان ظهور خبر ندارد )) ، اما من نمی دانم چرا با وجود اینکه  به این حدیث اعتقاد کامل داشتم ( و دارم )  اما یک حس خیلی خوب در سینه و قلب ام حس کردم و سینه ام خنک شد و آرامش یافتم .


هنوز هم معتقدم که حرف فرمانده ی پادگان درست بوده و امام زمان واقعا در سال 1409 شمسی یعنی دقیقا 30 سال بعد از مراسم صبحگاه مشترک پادگان امام رضا مشهد ،  ظهور خواهد کرد .


هرچیز را که حدس و گمان بدانم این یکی را نمی توانم حدس بنامم . در این مورد یک حس عجیب قلبی سالهاست که در وجودم هست و به من آرامش و قدرت می دهد .


فقط آخرین مهره ی این تسبیح هنوز پیدا نشده است . حلقه ی مفقوده ی ظهور امام زمان ، ظهور ناگهانی ستاره ی طارق می باشد که هنوز موفق به دیدن اش نشده ام .  تا ستاره طارق ظهور نکند نمی توان با اطمینان کامل و صد درصدی گفت که زمان دقیق ظهور امام زمان چه سال یا چه روزی می باشد . بنابراین من  حدس می زنم که به احتمال 99 درصد ما شاهد ظهور امام زمان در سال 1409  شمسی خواهیم بود . این 1 درصد باقیمانده مربوط به ستاره ی طارق می باشد . . باید منتظر ظهور ستاره طارق باشیم . این تفاوت یکسال به احتمال زیاد مربوط به زمان ظهور ستاره ی طارق می باشد که یکسال قبل از امام زمان ، ظهور می کند .



+

ایده : خودتان  را برای ظهور ستاره طارق ( بین 8 تا  9 سال دیگه ظهور می کند ) و البته ظهور و قیام امام زمان آماده نمایید و فقط برای خدا زندگی کنید و از هیچکس بجز خدا نترسید و فقط به خدا امیدوار باشید و فقط از خدا یاری بجویید و برای خدا شریک قائل نشوید و به هیچکس جز خدا دل نبندید چون بجز خدا سایر موجودات فانی هستند و نباید به آنها دل بست .


+


+


بروزرسانی :


با تفسیر مجدد اشعار شاه نعمت ا... ولی ، متوجه می شویم که نگرانی استاد علی اکبر رائفی پور مبنی بر ایجاد فاصله ی زمانی بین پایان جمهوری اسلامی و شروع حکومت امام زمان و زیر سوال رفتن مشروعیت نظام جمهوری اسلامی ، به حقیقت می پیوندد و بعد از سال 1409 شمسی ، یک حکومت عادلانه ی شاهنشاهی بر سر کار می آید و آخوندها همگی تسلیم و منزوی می شوند و مردم از شر آخوندها راحت می شوند . انشاا...-  متاسفانه یا خوشبختانه ظهور امام زمان باز هم مشمول بدا گردید و به تاخیر افتاد  . یعنی سال 1409 خورشیدی ،  نمی تواند سال ظهور باشد . بلکه باید دستکم چهل سال حکومت شاهنشاهی عادلانه و مردم دار و منصف و خداپسندانه  برقرار شود و تقویم خورشیدی و تمدن هشت هزار ساله ی ایران ، تایید و جهانی شود  تا نوبت به امام زمان برسد. حالا حالا ها باید صبر کنیم تا زیر پایمان علف سبز شود !!!) 


تاریخ بروزرسانی :


جمعه مورخ 13 مرداد سال 1402 خورشیدی 


مصادف با 4 آگوست سال 2023 میلادی 


برابر با 17 محرم سال 1445 قمری


نکته ی بسیار مهم:


با توجه به حروف ابجد ، باید سال دقیق شروع حوادث را کشف و استخراج کنم . به احتمال زیاد ، این شعر مجددا بازتفسیر خواهد شد 

بنابراین ، فعلا به این تفسیر نمی توان تکیه کرد و باید سال دقیق را از روی حروف ابجد ، به دست آورم . احتمال بازنگری و اصلاح در این تفسیر ، وجود دارد . شاید این تفسیر ، غلط یا ترکیبی از درست و غلط باشد . هنوز هیچ چیز معلوم نیست و همه چیز براساس حدس و گمان می باشد . پس از بازنگری در این شعر ، تفسیر نهایی را انجام خواهم داد . انشاا... 



+


بروزرسانی جدید !!!


به حساب ابجد ،  عبارت " غین در دال " برابر با عدد 1299 می باشد . احتمالا 1299 سال برحسب تقویم قمری . 


 یعنی شاه نعمت ا... ولی  می گوید :


وقتیکه 1299 سال قمری از الان که من ( شاه نعمت ا... ولی)  دارم این اشعار را می سرایم ، گذشت ، آنوقت این وقایع و رخدادها روی می دهند . 


یعنی شاه نعمت ا... ولی ، وقایع مربوط به 1299سال پس از خودش را پیشگویی کرده و این را از طریق ریاضت و تهذیب نفس و چشم برزخی و عرفان  بدست آورده است . یعنی در عالم کشف و شهود توانسته حوادث مربوط به 1299سال بعد از خودش را با چشم برزخی ببیند و در قالب شعر ، پیشگویی نماید . 


متاسفانه در فضای مجازی ( ویکی پدیا و سایتهای وابسته به  حکومت ) ، سایتهای خودفروخته و سیاسی و جیره خور ،  یافت می شوند که یا بطور کامل ، پیشگویی های شاه نعمت ا... ولی را تکذیب می کنند یا اینکه اشعار ایشان را به یک شاعر دیگر منتسب می نمایند  یا اینکه از این اشعار که امروزه تحریف شده اند به نفع نظام جنایتکار جمهوری اسلامی ایران و بر علیه نظام شاهنشاهی قبل از انقلاب و یا در مورد دوران صفویه  و قاجاریه  ، تفسیر می نمایند . 


من (وحیدمی ) یادم هست بچه بودم که پدرم می گفت:  شخصی اشعار شاه نعمت ا... ولی را برای ما می خواند و می گفت که بطور واضح نام  خمینی را برده که  از او بعنوان یک سید جنایتکار و قاتل یاد کرده است که هزاران انسان بی گناه را مستقیم یا غیر مستقیم به قتل می رساند . 


و حتی می گفت که شاه نعمت ا... ولی پیشگویی کرده که همین سید  توانسته شاه مملکت را بیرون بیندازد و بعد خودش می خندیده و مسخره می کرده و می گفته :  این شاعر ، دیوانه بوده است !!  مگر یک سید می تواند یک شاه مقتدر را از مملکت بیرون کند؟؟


پدرم می گفت  که او باور نمی کرد که خمینی بتواند محمد رضا شاه پهلوی را از مملکت بیرون کند  و مدام شاه نعمت ا... ولی را مسخره می کرد و می خندید . 


همچنین پدرم می گفت که همیشه کتابهای شاه نعمت ا... ولی توسط پادشاهان ، تحریف شده و هر پادشاهی که به قدرت رسیده ، دستور داده این اشعار را به نفع او تفسیر نمایند . 


او می گفت که بعد از انقلاب نیز این اشعار،  به نفع خمینی ، تحریف شده اند . 



انقلاب شروع شد و من که شاهد جنایات خمینی و رفسنجانی و خامنه ای و سایر آخوندها بودم فهمیدم که پیشگویی های شاه نعمت ا... ولی  حالت کلی و عمومی دارد و در تمام تاریخ می توان از آنها به نفع خودمان استفاده کنیم و به گذشته و حال اختصاص ندارد  .


 یعنی اشعار شاه نعمت ا... ولی ، تاریخ مصرف ندارند و همچون قرآن ، برای تمام ادوار تاریخ قابل استفاده هستند هرچند که پادشاهان و حاکمان در هر دوره ای ، این اشعار را به نفع خودشان تفسیر می نمایند . 



دقیقا مثل الان که جمهوری اسلامی به سایتهای مزدور پول می دهد تا این اشعار را به نفع خمینی و خامنه ای ، تحریف و بازتفسیر نماید و مردم را فریب دهد . 


ولی این کلک ها و حقه ها دیگه قدیمی و نخ نما شده است و انسانهای عاقل دیگه هرگز گول نمی خورند چون می دانند که بجز قرآن ، سایر نوشته ها براحتی قابل تحریف و بازتفسیر هستند . 


الان مدتهاست که اشعار شاه نعمت ا... ولی را به نفع خمینی و خامنه ای تحریف و بازتفسیر کرده و می کنند و این اصلا چیز جدید و عجیبی نیست و تازگی ندارد و ما به این  رفتارهای جلف و احمقانه و جنگولک بازیهای دولتها و حاکمان  و مزدوران شان ، عادت کرده ایم و توی دلمان به این رفتارها می خندیم . چون می دانیم که بجز قرآن هر نوشتار دیگری را براحتی می توان تحریف کرد و این اصلا مرا ناراحت نمی کند بلکه می خنداند .  من دارم توی دلم به  ریش این احمق ها می خندم . 


حالا یک لینک از یک سایت خبری مزدور و طرفدار جمهوری اسلامی  که پر از  تبلیغات کور کننده می باشد می گذارم و بخشهایی از شعر شاه نعمت ا... ولی را که پیشگویی کرده همراه با تفسیر شخصی مدیر سایت که به نفع خمینی و خامنه ای می باشد را برایتان نمایش می دهم . 


قضاوت با خودتان !!


منبع : سایت خبر فوری 


آدرس :


khabarfoori.com


روی لینک زیر کلیک کنید تا بدانید که من اهل سانسور نیستم و نظرات دشمنان ام را نیز منتشر می کنم . من برخلاف جمهوری اسلامی ایران ، اهل سانسور و فیلترینگ نیستم و تمام نوشته های مزدوران این رژیم را کمال و تمام به شما نشان می دهم تا صداقتم را بر شما ثابت کنم . 


لطفا روی لینک زیر کلیک کنید و شاهد تفسیر به رای سایت خبر فوری که به نفع جمهوری اسلامی می باشد باشید !!!


نکته ی مهم :


سایت خبر فوری ، هنوز نمی داند که حافظ شیرازی قبل از شاه نعمت ا... ولی  زندگی کرده و اصلا او را نمی شناخته است و لذا شعری که حافظ گفته است ( آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند )  اصلا خطاب به شاه نعمت ا... ولی نبوده بلکه خطاب به صوفیان و اهل تزویر و ریا بوده است و در واقع  ، حافظ شیرازی ، قبل از اینکه شاه نعمت ا... ولی را ببیند از دنیا می رود و سپس شاه نعمت ا... ولی  در پاسخ به آن شعر معروف حافظ ،  شعر خودش را می گوید ( ما خاک را به نظر کیمیا کنیم


بنابراین باید بگویم که این سایت ، دچار اشتباه شده است زیرا خیال کرده که حافظ شیرازی ،  شاه نعمت ا... ولی را  تصدیق و تایید کرده است در حالیکه حافظ ، چند سال قبل از  ظهور شاه نعمت ا... ولی  ؛  وفات یافته است . 


بگذریم !!


علی الحساب روی لینک دشمنان وبلاگ وحیدمی ، کلیک نمایید و نظر دشمنان مرا نیز بخوانید .  من برخلاف خمینی و خامنه ای ، اهل سانسور و تقطیع و خفقان و استبداد و تحریف و عوام فریبی نیستم


ببخشید!  حواسم نبود که مردم آخرالزمان همه چیز را برعکس می فهمند . 


پس باید بگویم :


هرگز روی لینک زیر کلیک نکنید !!!


اگر روی این لینک ، کلیک کنید ، سیستم تان به انواع بدافزار و ویروس آلوده می شود . حالا خود دانید !!


من جای شما باشم هرگز روی لینک زیر ، کلیک نمی کنم . 




متن کامل پیش گویی‌های شاه نعمت الله ولی، درباره آینده ایران / پیش گویی های تکان دهنده در عصر حافظ! (khabarfoori.com)








تا بعد....




+

+



مقالات مرتبط :


ظهور سفیانی در پنجشنبه 16 آبان 1409 شمسی :: vahidmy (blog.ir)


+

الهم عجل لولیک الفرج .  آمین .

+

+

وحید محمدی - وبلاگ وحیدمی


https://vahidmy.blog.ir




+

+

دانلود فایل ظهور و طارق با حجم کمتر از 200  مگابایت :


Size of file is 200MB



https://bayanbox.ir/download/9203858077875394552/ZohoorAndTarek.zip



لینک کوتاه به آدرس بالا برای دستگاههای کوچک که نمایشگر کوچکی دارند از قبیل گوشی هوشمند و ساعت مچی هوشمند :  

لطفا کلیک کنید: 



ZohoorAndTarek