vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

وحیدمی

وبلاگ شخصی وحید محمدی . یک تایپیست که عاشق علم و تجربه است.


آدرس وبلاگ وحیدمی :

Home Page


https://vahidmy.blog.ir

+


Archive

آرشیو و بایگانی وبلاگ وحیدمی

https://vahidmy.blog.ir/archive

+


نقشه وبلاگ وحیدمی:

Sitemap

https://vahidmy.blog.ir/sitemap.xml

+

خوراکخوان وبلاگ وحیدمی

Feed

RSS

https://vahidmy.blog.ir/rss

+

آدرس مورد استفاده خزنده ها روباتها و موتورهای جستجوگر

Robot

https://vahidmy.blog.ir/robots.txt


+

مشخصات وبلاگ وحیدمی:


ساعات انتشار پست جدید وبلاگ :

بیست و چهار ساعته

وضعیت انتشار پست : نامنظم . در طول شبانه روز و در صورت صلاحدید ؛ پست جدید منتشر می کنم.


نام مدیر : وحید محمدی

گونه : وبلاگ شخصی با آدرس اختصاصی و محتوای عمومی

ژانر : تمام ژانرها

کاربرد : همه منظوره

هدف وبلاگ : به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه با مردم و پرداخت زکات علم

مقصد مدیر وبلاگ : کسب رضای خداوند .

جنس وبلاگ : وبلاگ شخصی

تاریخ تاسیس : تیر 1398 خورشیدی



موضوعات وبلاگ : تمام علوم و فنون و مسائل مختلف در تمام زمینه


کپی برداری از مطالب وبلاگ وحیدمی به شرط لینک دادن به آدرس اصلی وبلاگ با دامنه vahidmy.blog.ir ، بلامانع و آزاد است . با خیال راحت ، کپی برداری نمایید . هیچگونه کپی رایت و انحصار برای وبلاگ وحیدمی ، وجود ندارد .

بروزرسانی:

وبلاگ وحیدمی منحصرا توسط سایت بلاگ دات آی آر به آدرس blog.ir میزبانی می شود . بنابراین بجز دامنه vahidmy.blog.ir سایر دامنه ها جعلی و فیک و خطرناک هستند .
برای مشاهده نکات جدید و ترفندهای امنیتی لطفا به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

https://vahidmy.blog.ir/post/1



آدرس وبلاگهای تخصصی :

https://spasm.blog.ir

https://fasmy.blog.ir

https://binasm.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر
  • ۰۱/۰۴/۱۱
    adc
نویسندگان
پیوندها

تبلیغ همزمان زبانهای ماشین و اسمبلی در چند وبلاگ

چهارشنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۲، ۰۶:۴۸ ب.ظ





به نام خدایی که باینری ( زوج و فرد ) را آفرید



تبلیغ همزمان زبانهای ماشین و اسمبلی در چند وبلاگ


در دوران پسا بازنشستگی وبلاگ وحیدمی و با توجه به عدم تمایل مخاطبان به وبلاگهای تخصصی ، تصمیم گرفتم که وبلاگ وحیدمی را از بازنشستگی خارج کرده و مجددا استخدام نمایم !!!


البته سعی می کنم بطور همزمان در تمام وبلاگهایم ، از زبانهای سطح پایین یعنی ماشین و اسمبلی  تبلیغ نمایم . 


این تبلیغ  در طول چند سال و به صورت آرام و آهسته و با یک حرکت آهسته و پیوسته انجام می شود . لذا تا افشای تمام اسرار هگز ادیتورها شاید بیش از بیست سال مهمان خانه های شما باشم !!!


چه از من خوشتان آید و چه از من متنفر و بیزار باشید چاره ای ندارید بجز اینکه مرا تحمل کنید زیرا من خیر و  صلاح شما را می خواهم و دوست دارم شما را نیز همچون خودم ، به اوج قدرت و آزادی و انعطاف پذیری برسانم و از شر زبانهای دیکتاتور و محدود کننده و فاشیست و قلدر و کودن ( زبانهای سطح بالا  خصوصا زبانهای منحوس سی و سی پلاس پلاس و البته زبان کثیف انگلیسی ) خلاص کنم و نجات دهم . 


من الان در اوج قدرت و آزادی و انعطاف پذیری هستم و به هیچکس و هیچ چیز نیاز ندارم مگر خدا . 


من فقط به خدا نیاز دارم و لاغیر . 


لذا دوست دارم شما را نیز بی نیاز کنم . 


اگر می خواهید همانند من ، مستقل و بی نیاز باشید و در اوج قدرت و آزادی قرار بگیرید پس با من همراه باشید و مطالب بعدی وبلاگهای مرا پیگیر باشید . 


من با انسانها هیچ مشکلی ندارم . من با زبانها مشکل دارم . 


من قصد دارم زبان ماشین یعنی باینری را که دارای قدمت چند هزارساله می باشد بعنوان زبان های خانواده ی هند و اروپایی یعنی زبان قوم آریایی  به دنیا و البته به ویکی پدیا  معرفی نمایم . 


من قصد دارم زبان ماشین را به زبان مشترک انسان و کامپیوتر تبدیل نمایم . 


اینکه ارتش آلمان نازی از واژه ی  آریا و نژاد آریا و زبان آریا  سو استفاده کرد  دلیل نمی شود که ویکی پدیا   مدعی گردد که  زبان آریایی تنها به زبانهای هند و ایرانی محدود است . 


نه خیر !  جناب ویکی پدیا ، زبان آریایی  کما فی السابق شامل تمام زبانهای مشرق زمین و مغرب زمین می باشد و اصطلاح زبانهای هند و اروپایی را باید همچون گذشته  تحت عنوان  زبان آریایی و زبان قوم آریا  بدانیم .  


نفرت انگلیسی ها و یهودی ها و آمریکایی ها از قوم ژرمن و زبان آریا  دلیل نمی شود که ما لفظ زبان آریایی را به زبانهای هند و ایرانی محدود کنیم .  زبان آریایی و قوم آریایی  شامل مردم اروپا و قاره ی آمریکا نیز می شود . 


در این میان ، زبان برنامه نویسی ماشین یعنی 0 و 1 نیز بدلیل اینکه از زمان تمدن مصر باستان و چین باستان و هند باستان و ایران باستان و تمدن سومری و تمدن ایلام باستان   تا به امروز بکار می رفته است  نیز باید جزو زبانهای هند و اروپایی و البته زبان قوم آریایی قرار گیرد . 


این حرفهایی که اینجا می نویسم هرگز نشانه ی  تعصب قومی و نژادی یا تایید جنایات آلمان نازی در حق یهودیان ، نیست و من معتقدم که هولوکاست واقعا وجود داشته است اما آلمانی ها که ذاتا بسیار باهوش هستند تمام عکس ها و فیلمهای مربوط به کشتار قوم یهود را نابود کردند و فقط یکی دو عکس مبهم از هولوکاست را می توان در ویکی پدیا مشاهده کرد . 


آلمانی ها اگر باهوش نبودند که اولین کامیپوترهای تاریخ را اختراع نمی کردند . 


هیتلر اگر باهوش نبود هرگز به دکتر کنراد زوس نمی گفت که از روی نقشه ی کامپیوترهای سری زد  چندین عکس بگیرد تا اگر شهر برلین بمباران شد نسل کامپیوترها منقرض نشود  و چنین شد که کامپیوترها که نخستین بار توسط آلمان نازی اختراع شدند زنده ماندند و هم اکنون در دستان تمام مردم جهان قرار دارند . 


باز هم می گویم که کامپیوترها بقای نسل خود را مدیون تدبیر هوشمندانه ی آدولف هیتلر  هستند . 


اگر هیتلر نبود کامپیوتر هم نبود . 


آلمان نازی نهایتا  پنج سال جنایت و نسل کشی کرد . اما  انگلستان  بیش از چهارصد سال است که انواع و اقسام جنایت و نسل کشی را مرتکب شده است ولی هرگز محکوم و محروم نشده است . 


ژاپن از جنگ جهانی دوم تا مدت چهل سال از جام جهانی فوتبال  محروم شد . آلمان مدت چهار سال از جام جهانی فوتبال  محروم شد . انگلستان نه فقط محروم نشد بلکه بعنوان منجی و قهرمان جنگ به دنیا معرفی شد . آمریکا هم که نقش یک  پدر دلسوز را البته با بمباران اتمی و کشتار بیش از سیصد هزار ژاپنی  بازی کرد !!! 


تمام این جنایات وحشیانه از گور انگلستان خبیث بلند می شود که زبان آشغال و احمقانه ی خود را بر مردم دنیا تحمیل کرد . 


هیتلر فقط می خواست قرارداد ننگین پایان جنگ جهانی اول را که بر او و کشورش تحمیل شده بود نابود کرده و عزت و غرور ملی را به آلمان باز گرداند . 


همین هیتلر باعث شد آلمان از یک کشور سنتی و عقب افتاده به یک کشور جهان اول و متمدن تبدیل شود . 


تمام جاده ها و خیابان ها و بزرگراههای درجه ی اول دنیا که در جهان مشهور هستند به دستور هیتلر ساخته شدند . 


هیتلر ، یک کشور جنگ زده و عقب افتاده را به یک کشور متمدن و قدرتمند تبدیل کرد و غرور ملی و عزت مردم کشورش را بازگرداند و احیا کرد  و مشت محکمی به دهان انگلستان خبیث و مکار و آمریکای جنایتکار و نکبت  زد . 



بریتانیای نکبت و جنایتکار و حرامزاده و مکار و حیله گر ، هنوز هم جنایتکار جنگی و خونریز و فاشیست  است و باید محکوم و مجازات شود . 


زبان نحس انگلیسی باید با زبان مقدس ماشین یعنی 0 و 1  جایگزین گردد . 


من زبان ماشین یعنی 0 و 1 را به زور هم که شده توی حلق انگلستان  و  آمریکا  می ریزم و زبان منحوس و کثیف انگلیسی را نابود می کنم . انشاا... 


البته زبان ماشین باید بصورت مکاتبه و متن  و نامه نگاری و وبلاگ نویسی ، استفاده شود وگرنه در گفتار و محاورات و سخنرانی و صحبت کردن ، هر کسی می تواند با زبان مادری خودش حرف بزند . 


بهرحال من یک دیکتاتور خیرخواه هستم ولی مستبد و زورگو و جنایتکار نیستم . 


من زبان ماشین را فقط بعنوان زبان مکاتباتی و نوشتاری و رسمی و زبان اداری در نظر گرفته ام . 


زبان ماشین و خط ماشین یعنی ارقام صفر و یک ، حقیقتا  باستانی و به تمدن های مصر باستان و چین باستان و هند باستان و ایران باستان  مربوط می شود . 


من به مرور زمان ؛ خط باستانی ماشین یعنی اعداد 0 و 1 را در دنیا  تبلیغ خواهم کرد . 

ترویج زبان و خط باستانی ماشین یعنی 0 و 1  عملا باعث  پایان جنگ و خونریزی می شود و صلح جهانی برقرار می گردد . 



ما باید بتوانیم با کمک اعداد  صفر و یک ، نامه نگاری و وبلاگ نویسی  و نویسندگی کنیم .  یعنی زبان نوشتاری تمام مردم جهان ، باید از صفر و یک یعنی زبان ماشین ، تشکیل شده باشد و بجز  اعداد صفر و یک  ، هیچ چیز دیگری نباید نوشته شود . 


این ایده در جهت برقراری  صلح جهانی ، مطرح شده است  . 


اگر تمام مردم جهان بتوانند همانند کامپیوتر ، زبان ماشین یعنی اعداد  0 و 1 را درک کرده و بکار گیرند بسیاری از ابهامات و سوء تفاهم ها و جنگها و خونریزی ها خودبخود از بین می رود و صلح در تمام جهان برقرار خواهد شد . 




طرح پاکسازی زبانی و اصلاح زبان  و ترویج زبان برتر ( زبان ماشین یا 0 و 1 )  ظاهرا یک طرح نازیسم و فاشیسم و یاد آور دوران جنگ جهانی دوم و هیتلر و آلمان نازی می باشد ولی من به دنبال پاکسازی قومی و نژادی نیستم بلکه به دنبال پاکسازی زبانی هستم یعنی فقط زبان را اصلاح می کنم و اصلا و ابدا به نژاد و قوم  و ژنتیک مردم دنیا هیچ کاری ندارم . 


هرچند که معتقدم  آدولف هیتلر قصد داشت با اصلاح نژاد انسانها ، از شیوع بیماریهای لاعلاج ژنتیکی و مادرزادی جلوگیری کند اما افسوس که اینکار را با خشونت و جنایت انجام داد و هیچکس منظور او را نفهمید و اگر زنده می ماند و رفتارهای خشن اش را توضیح می داد  ، بهانه به دست انگلستان و آمریکای جنایتکار و ضد آریایی نمی داد . 


اگر من بجای هیتلر بودم بجای خودکشی که یک کار احمقانه است ، به دشمنان توضیح می دادم که چرا طرح اصلاح نژادی را اجرا کرده ام شاید اینطوری اینهمه سو تفاهم ایجاد نمی شد و انگلیسی های جنایتکار و مکار و خونریز  از حزب سوسیال کارگران آلمان یا همان حزب نازی ، به بدی یاد نمی کردند  و هزاران فیلم سینمایی و سریال احمقانه نمی ساختند و از آلمان نازی  یک غول بی شاخ و دم  درست نمی کردند . 


لعنت خدا و نفرین ملائکه بر انگلستان و آمریکای دروغگو و بی شرف و جنایتکار و حیله گر و جاسوس و خونریز 


+


من به دنبال اصلاح نژادی یا قومی یا ژنتیکی نیستم . اما به دنبال اصلاح زبانی هستم و زبانهای احمقانه ی سطح بالا و همچنین زبان کثیف انگلیسی را نابود می کنم و زبان مقدس ماشین را جایگزین خواهم کرد . 


باید به مرور زمان ، یاد بگیریم چطوری با میلیونها  صفر و یک   ، نامه نگاری و مکاتبه کنیم . 


من بطور همزمان در چند وبلاگ ، زبانهای ماشین و اسمبلی را تبلیغ می کنم تا مردم جهان ،  کم کم بتوانند با این زبانها ، نامه نگاری و مکاتبه و حتی وبلاگنویسی نمایند . 


اینکار را در طول مدت بیست سال و بدون جنگ و خونریزی و در فضای مجازی ، انجام خواهم داد . انشاا... 


زبان تمام مردم دنیا حتی چین و ژاپن و هند و مصر و روسیه و انگلستان  و عربستان ، باید زبان ماشین باشد . والسلام . 


اگر تمام مردم دنیا ، زبان ماشین را بکار گیرند صلح جهانی برقرار می شود. 


+

وحید محمدی . مبلغ و مروج زبان ماشین  



  • ۰۲/۰۳/۲۴
  • vahidmy

0 و 1

00000000

11111111

Assembly

binary

binary code

hex editor

idea

language

machine code

machine language

programming by hex editor

programming without Bug

wikipedia.org

آدولف هیتلر

آریا

آلمان

آلمان نازی

آمریکای جنایتکار

اختراع نخستین کامپیوترها توسط آلمانی ها

انگلستان باید اصلاح یا نابود شود

اگر تمام مردم دنیا زبان ماشین را بکار گیرند صلح جهانی برقرار می شود

اگر من بجای هیتلر بودم

ایده

باینری

باینری یعنی همه چیز

برقراری صلح جهانی با کمک زبان ماشین

برنامه نویسی با هگز ادیتور

برنامه نویسی بدون باگ

بریتانیای جنایتکار

بمب اتم

بمباران اتمی هیروشیما با کمک کامپیوتر انیاک

بیماریهای لاعلاج ژنتیکی و مادرزادی

تبلیغ همزمان زبانهای ماشین و اسمبلی در چند وبلاگ

ترویج زبان ماشین در قالب متن و نوشتار

ترویج زبان ماشین یعنی ترویج صلح جهانی

تمام آتش ها از گور انگلستان بلند می شود

تمام مردم دنیا باید با زبان ماشین مکاتبه نمایند

تمام موضو عات وبلاگ وحیدمی به باینری ربط دارند

تمدن ایران باستان

تمدن مصر باستان

تمدن هشت هزار ساله ی ایران

تمدن هند باستان

تمدن چین باستان

جام جهانی فوتبال

جنایات چهارصد ساله انگلستان در سطح جهان

خط باستانی ماشین

خط ماشین یعنی صفر و یک

دوران پسا بازنشستگی

دیکتاتور خیرخواه

زبان آریا

زبان اسمبلی

زبان انگلیسی

زبان انگلیسی باید نابود شود

زبان باستانی ماشین

زبان برتر

زبان برنامه نویسی ماشین

زبان شناسی

زبان فارسی

زبان ماشین

زبان مشترک انسان و کامپیوتر

زبان پاک

زبان کثیف انگلیسی

زبانهای هند و اروپایی

زبانهای هند و ژرمنی

صفر و یک

صلح جهانی

طرح اصلاح زبانی

طرح جایگزینی زبان ماشین بجای زبان انگلیسی

طرح پاکسازی زبانی

قوم آریا

من با انسانها هیچ مشکلی ندارم

من با زبانها مشکل دارم

من یک دیکتاتور خیرخواه هستم

موضوعات وبلاگ وحیدمی

نقش مثبت آدولف هیتلر در بقای نسل کامپیوتر

نقش هیتلر در آبادسازی آلمان

نقش هیتلر در بقای نسل کامپیوتر

نقش هیتلر در جلوگیری از بیماریهای ژنتیکی

هولوکاست

هولوکاست به روایت ویکی پدیا

هگز ادیتور

هیتلر

وبلاگ اسپاسم

وبلاگ باینسم

وبلاگ فسمی

وبلاگ وحیدمی

وبلاگهای اسمبلی

وبلاگهای تخصصی

وحید محمدی مبلغ زبانهای برنامه نویسی سطح پایین

وحیدمی

ویکی پدیا

کنراد زوس

کنراد زوس مخترع زبان برنامه نویسی ماشین