بنام خدا


من   وحید محمدی ، تایپیست و   مبلغ و  مروج زبان برنامه نویسی اسمبلی می باشم.  من  چندین وبلاگ در سرویسهای مختلف وبلاگدهی دارم که در همه ی آنها  زبان برنامه نویسی اسمبلی را  تبلیغ  می کنم .

همچنین مبلغ زبان برنامه نویسی ماشین نیز هستم و تنها هدف ام از ورود به دنیای وبلاگنویسی ، احیای زبانهای سطح پایین یعنی ماشین و اسمبلی بود .


بدلیل مشکلات فنی کامپایلرهای زبان اسمبلی و بدلیل اینکه تنها راه رفع مشکلات فنی دنیای فناوری اطلاعات ، آشتی کردن با زبان ماشین می باشد و برای بیان اسرار هگز ادیتورها و سیستم عاملها  و تامین امنیت فضای مجازی ؛  طبق آخرین تصمیمات ، قرار بر این شد که زبان برنامه نویسی اسمبلی را رها کرده و مستقیما با زبان ماشین برنامه نویسی نمایم  و کاربردهای فراوان و متنوع هگز ادیتورها را آموزش دهم .


اولین وبلاگ که ساختم ، با نام " دنیای هگز ادیتور "  در بلاگفا ساخته شده بود و منحصرا برای تدریس کاربردهای هگز ادیتورها  بکار می رفت تا اینکه مورد سو استفاده ی مجرمین سایبری قرار گرفت و من مجبور شدم آنرا متوقف نمایم .


به دلیل ضعفهای امنیتی بلاگفا و مشکلات فنی این سیستم و دخالتهای بیجای بلاگفا در کار  بلاگرها ، تصمیم گرفتم برای همیشه از بلاگفا خارج شوم . لذا در بلاگ شرکت بیان به آدرس"  بلاگ دات آی آر"   به وبلاگنویسی ادامه دادم  .


مدت دو سال است که درحال تبلیغ از زبانهای برنامه نویسی ماشین و اسمبلی هستم و از امروز پنجشنبه مورخ  19 خرداد سال 1401 خورشیدی  رسما با زبان اسمبلی خداحافظی کرده و منحصرا با زبان ماشین برنامه می نویسم و روش برنامه نویسی با زبان ماشین را به شما نیز یاد خواهم داد . اینکار نوعی ادای دین به وبلاگ " دنیای هگز ادیتور "  و البته ادای دین به زبان ماشین و طبیعت ذاتی کامپیوترها  محسوب می شود . زیرا کامپیوترها و سایر لوازم الکتریکی منحصرا زبان ماشین را درک می کنند . بنابراین باید با همان زبانی برنامه  نویسی کرد که مستقیما توسط آنها درک می شود .


کامپیوتر همچون یک کودک است که باید با زبان خودش با او صحبت کرد . برنامه نویسی یعنی صحبت کردن با کامپیوتر و دستور دادن به او .


برنامه نویسی هرگز یک پروژه ی انسانی نیست بلکه یک فرایند فنی است که بطور ذاتی در پردازنده ی کامپیوتر رخ می دهد . زیرا کامپیوتر فقط زبان ماشین را درک  و اجرا می کند . لذا برنامه نویسی باید منحصرا با زبان ماشین یعنی با اعداد 0 و 1  انجام شود .


استفاده از زبانهای سطح بالا و حتی زبان اسمبلی ، بزرگترین ظلم و خیانت به کامپیوتر و نوعی خودفریبی و عوام فریبی و استبداد و دروغ و نیرنگ محسوب می شود .


برای برنامه نویسی با زبان ماشین ، می توانیم از هر نوع هگز ادیتور دلخواه ، استفاده نماییم و دستمان کاملا باز است و آزادی داریم .


برنامه نویسی با زبان ماشین ؛ به ما و به کامپیوتر ، آزادی و قدرت و سرعت و هوشمندی و انعطاف پذیری  و امنیت  را هدیه می دهد .


اگر به کامپیوتر رحم کنیم و فقط با زبان ماشین برنامه نویسی کنیم کامپیوتر نیز به ما رحم می کند و تا ابد به ما خدمت می کند و در هزینه ها صرفه جویی می شود . برنامه نویسی با زبان ماشین یعنی برنامه نویسی بدون باگ . اگر می خواهید از شر باگ ها و حفره های امنیتی و حملات سایبری  و  ویروسها و بدافزارها  و باج افزارها  و جاسوس افزارها  خلاص شوید چاره ای بجز برنامه نویسی با زبان ماشین ، ندارید . با کمک زبان ماشین ، خودتان و  کامپیوترتان را در مقابل بدافزارها و ویروسها و حملات سایبری بیمه نمایید  و از نعمت آزادی و امنیت و قدرت ، لذت ببرید .




این وبلاگ،   وبلاگ اصلی و شخصی من است .  



من  در بلاگ بیان و  بلاگ اسکای   چند وبلاگ در مورد زبان برنامه نویسی اسمبلی  ساخته ام  که از امروز به بعد آنها را به حال خودشان رها می کنم . زیرا با زبان اسمبلی و البته با سایر سایتهای وبلاگدهی خداحافظی کرده ام .  



نکته :


کپی برداری از مطالب وبلاگ وحیدمی ، به شرط لینک دادن به آدرس وبلاگ ؛  کاملا آزاد و بلامانع می باشد .   باید بدانید که وبلاگ وحیدمی فقط از دامنه "  بلاگ دات آی آر "  به آدرس   blog.ir استفاده می کند و سایر دامنه ها ممکن است جعلی و خطرناک باشند . مواظب باشید 



بنابراین لطفا هنگام کپی برداری سعی کنید به آدرس اصلی وبلاگ وحیدمی در قالب عبارت "  وحیدمی دات بلاگ دات آی آر"   و به آدرس  vahidmy.blog.ir  لینک دهید زیرا سایر دامنه ها  از نظر من ؛  جعلی و خطرناک هستند . 


لطفا هنگام کپی برداری ؛ عبارت vahidmy.blog.ir را عینا به همین شکل  و با حروف کوچک و  تحت عنوان " وحیدمی دات بلاگ دات آی آر "    در وبلاگ یا  وبسایت خود ؛ قید نمایید . 


وبلاگ وحیدمی بجز آدرس  vahidmy.blog.ir هیچ آدرس دیگری ندارد و منحصرا  توسط سایت  " بلاگ دات آی آر  " و به آدرس  blog.ir  میزبانی می شود . 


برای کسب اطلاعات کاملتر لطفا به آدرس ذیل مراجعه فرمایید : 


https://vahidmy.blog.ir/post/1


  


با تشکر



وحید محمدی - مبلغ و مدرس زبان برنامه نویسی ماشین




  وبلاگ شخصی  وحید محمدی :


نام وبلاگ : وحیدمی



آدرس وبلاگ :


https://vahidmy.blog.ir



فید و خوراکخوان وبلاگ


https://vahidmy.blog.ir/rss








نقشه ی وبلاگ وحیدمی