بنام  خدا


آدرس جدید این پست براساس شماره ترتیبی :


https://vahidmy.blog.ir/post/22




عنوان مطلب :


من سانسور نمی کنم:


یک نگاه به کامنتهایی که برایم آمده بیندازید تا متوجه شوید که من اصلا و ابدا اهل سانسور نیستم  .  من از هیچکس نمی ترسم پس دلیلی نمی بینم که نظرات  کاربران را سانسور کنم .


افرادی آمدند و زیر پست  سرباز خدا باشید   تا توانستند به من توهین و فحاشی کردند و تهمت زدند  و از رکیک ترین و کثیفترین  الفاظ استفاده کردند ولی من کامنتهایشان را بدون سانسور  تایید کردم چون به آزادی بیان   اعتقاد دارم . چون اهل سانسور نیستم .  چون اهل آدمفروشی و بگیرو ببند نیستم . چون خودم با  بگیرو ببندهایی که علیه مدیران سرویسهای وبلاگدهی و بلاگرها در دهه ی 80  انجام شد بشدت مخالف هستم و این حرکات زشت و غیرانسانی  و غیراسلامی   دولت ایران را که خلاف شرع اسلام و آزادی بیان بود  بشدت محکوم می کنم . دولت ایران در دهه ی 80 بزرگترین اشتباه  را مرتکب شد . دستگیری مدیران سرویسهای وبلاگدهی و بلاگرها  توسط دولت ایران یکی از زشت ترین و احمقانه ترین کارهایی بود که دولت ایران مرتکب شد . یک رسوایی بزرگ . دقیقا خلاف شرع اسلام رفتار کرد . برفرض که فلان بلاگر  زشت ترین و کثیفترین  کار را در وبلاگش انجام دهد آیا نمی توانستند ابتدا به او تذکر بدهند و اگر تذکرات پی در پی بی تاثیر بود بعد او را بازداشت کنند؟؟؟   یعنی همان اول امدند بدون تذکر  مثل زامبی ها ریختند  توی خانه ی فلان بلاگر یا فلان مدیر سیستم وبلاگدهی و او را بازداشت کردند و بردند زندان .  دقیقا مثل همان رفتاری که مامورین  ساواک در شب 15 خرداد با حضرت امام رحمت ا...  علیه   انجام دادند .

این ثابت می کند که مسئولین و فرماندهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخلاف ادعاهایشان  اصلا  جنبه ی انتقاد ندارند و دروغگو و منافق هستند و شدیدا با آزادی بیان مخالف هستند  و رفتاری دیکتاتور گونه دارند .  اسلام و قران  فقط لقلقه ی زبان اینهاست . یک اسلام دروغین و شرک آلود . پشت همین آیات قران  چه جنایتها که نکردند .

اما من نماینده ی دولت ایران نیستم و خدا نیارد روزی که بخواهم نماینده ی  چنین دولت منافقی باشم . این دولت هم منافق و ریاکار است و هم دروغگو ومکار و هم اهل جاسوسی و بگیر و ببند .  من  اینطوری نیستم. من فقط از خدا دستور می گیرم نه از رهبر یا  مسئولین و فرماندهان .  من سانسور نمی کنم . آدم فروشی نمی کنم .

چون از کسی جز خدا دستور نمی گیرم و سرباز خدا هستم .  بله من سرباز خدا هستم و خدا به من  می گوید حق نداری  جو خفقان توی مملکت  ایجاد کنی  و بگیر و ببند راه بندازی و مردم رو به ناحق  پشت میله های زندان بیاندازی و بعد  ادعا کنی که در ایران آزادی بیان وجود دارد !!!  . خدا به من می گوید اجازه بده کاربرها هرکدام نظراتشان را بگویند . جلوی آزادی بیان را نگیر . تو روزی ات دست من (خدا) می باشد نه  دست مسئولین کشوری و لشکری . 

رزق و روزی و مرگ و زندگی  و خوشبختی و بدبختی تو  دست من (خدا) است نه دست فرماندهان و مسئولین عالی رتبه ی ایران . پس شجاع باش و نترس و حرف حق را بزن و تاوان حرف حق را هم بده .


بله دوستان ! اینجا  شما  آزادی کامل دارید که  کامنت  بگذارید . پس لطفا کامنت بگذارید و دلتان را خنک کنید . من تمام کامنتهای این افراد ناشناس  را  بی کم و کسر  تایید کردم . ستاره نگذاشتم . سانسور نکردم .   من سانسور نمی کنم .   من سانسورچی نیستم .

من بدنبال منافع شخصی و پست و مقام و رتبه   و درجه و جایگاه اجتماعی و محبوبیت بین مردم نیستم  .  من  به  دنیا و زخارف دنیا از جمله  پست و مقام و رتبه و درجه و جایگاه اجتماعی هیچ اهمیتی نمی دهم .  من جاه طلب نیستم . دنبال پست و مقام نیستم و از هیچکس دستور نمی گیرم .

من هیچ پست و مقامی ندارم و به میز ریاست  دودستی نچسبیده ام .  من فقط از خدا دستور می گیرم نه از رهبر یا رئیس جمهور یا  فرماندهان و مسئولین . پس نیازی ندارم  کسی یا چیزی را سانسور کنم . 

من  برخلاف صدا و سیمای ایران اهل سانسور نیستم و همه چیز را به تمام و کمال منتشر و تایید می  کنم .  چون برخلاف رئیس صدا و سیمای ایران  دنبال منافع شخصی ام نیستم . ترسو و منفعل و بی اراده  نیستم . از هیچکس جز خدا نمی ترسم و از هیچکس جز خدا دستور نمی گیرم .

من کامنتهای شما را برعلیه خودتان بعنوان مدرک جرم  بکار نمی برم  و شما را  ضایع نمی کنم  و با آبروی شما بازی نمی کنم  چون اینکار یکی از زشت ترین و کثیف ترین کارهایی است که برخی بلاگرها در حق خودم انجام دادند و من این کار کثیف و غیراخلاقی را هرگز انجام نمی دهم . من با هیچکس جر و بحث نمی کنم . فقط  کامنتها  را تایید می کنم و پاسخ می دهم اما بحث را کش نمی دهم .  اهل گیس و گیس کشی نیستم .    برای هر کامنت فقط یک بار پاسخ می دهم و بحث را تمام می کنم . شما را به حرفهای قبلی تان ارجاع نمی دهم و سعی در ایجاد تشنج و التهاب ندارم .

من آدمفروش و  جاسوس و خائن نیستم . چه باور بکنید و چه باور نکنید من هرگز  از کامنتهای شما بعنوان مدرک جرم برعلیه خودتان استفاده نمی کنم چون می دانم اینکار تا چه حد زشت و کثیف است .   من اشتباه برخی بلاگرها را که مطالب و پستها و کامنتهای قدیمی ام را بعنوان مدرک جرم علیه خودم بکار بردند تکرار نمی کنم . 

اینجا دادگاه نیست که من یا شما بخواهیم مطالب قدیمی مان را به عنوان مدرک جرم علیه همدیگر به رخ بکشانیم .  اینجا یک محیط دوستانه است و قرار است حرفهای دلمان را بزنیم و حرف حق بزنیم و به کسی باج ندهیم  و فقط از خدا بترسیم .

پس با خیال راحت پای تک تک  پستهای این وبلاگ کامنت بگذارید و نظرتان را بگویید و مطمئن باشید که کامنت هایتان را  تمام و کمال و دست نخورده تایید می کنم حتی اگر توی کامنتها فحش و توهین و تهمت و تهدید یا هر چیزی باشد .  فرقی نمی کند .  همه را تایید می کنم .

بروید به کامنت کاربران میهمان که به من توهین کردند نگاه کنید تا حرفهایم را باور کنید.


اگر به طرز کارم یا  افکار و عقایدم اعتراض دارید خب بیان کنید . چرا می ترسید ؟؟؟؟

من که خطری برای شما ندارم .   اگر اعتراض یا پیشنهاد یا انتقادی دارید بیان کنید . همه را منتشر می کنم .

اگر من آدم خائن و آدمفروش و جاسوسی بودم  هرگز از جاسوسی آشکار سایت تبیان حرف نمی زدم . 

لطفا به من اعتماد کنید .  من فقط با هکرها و مجرمین سایبری  که کامپیوترها و سایتها  و  وبلاگهای متعلق به  دولت و مردم را  مختل می کنند  مبارزه می کنم . کاری به بقیه ی کاربرها ندارم .

شک نکنید که من هرگز به شما خیانت نمی کنم و هرگز حرفهایتان را بر علیه خودتان بکار نمی برم .

اگر من دچار ضد و نقیض در حرفهایم شده ام خب تذکر دهید . ایرادی ندارد . اما  لطفا حرفهای مرا برعلیه خودم بکار نبرید . اینجا دادگاه نیست . من هم متهم نیستم . یک تذکر ساده بدهید اما لطفا  مرا به فلان مطلب یا فلان آدرس از وبلاگهایم  ارجاع ندهید که من حوصله کلیک کردن روی این آدرسها را ندارم  و هرگز روی لینکهایی که می فرستید کلیک نمی کنم .  بجای ارجاع دادن من به فلان ادرس ، مستقیما تذکر بدهید . در یک یا چند خط بطور مستقیم با من حرف بزنید . اما لطفا لینک ندهید .   اینطوری بهتر است . من وقت و حوصله ی کلیک کردن روی لینکها را ندارم . 

مخلص کلام:  من سانسور نمی کنم  . 



+



بروزرسانی :


1- من ذاتا دوست دارم کامنت دانی وبلاگم خالی و خلوت باشد و روی کارم تمرکز کنم ولی کامنتها محیط  وبلاگ را شلوغ کرده بودند و تمرکز مرا به هم می زدند و مانع تولید محتوا شده بودند 


 لذا تمام کامنتهای شما کاربران گرامی را حذف کردم !  امیدوارم که ناراحت نشده باشید و به من حق بدهید که وبلاگم را از کامنت ، پاکسازی نمایم  چون از شلوغی و محیطهای شلوغ بدم می آید . 



من سانسور نکردم بلکه از بیخ حذف کردم !!


اما این حذف فقط به خاطر این بود که کامنتها باعث حواس پرتی و شلوغی می شدند و اجازه نمی دادند که روی کارم یعنی تولید محتوا تمرکز کنم . لذا مجبور شدم  کامنتها را حذف کنم . 

امیدوارم به دل نگرفته باشید و مرا درک کرده باشید . 


2  . به دلیل کمبود وقت  و نیاز به تمرکز و آرامش و با توجه به اینکه من ذاتا یک انسان منزوی و درونگرا هستم و از بحث و جدل کردن بیزارم و به سکوت و آرامش و خلوت و تفکر و کسب انرژی  نیاز دارم ؛ از بحث کردن با مردم خودداری می کنم لذا  نظرات کاربران ، منتشر و تایید نمی شود .


نظردهی بر روی تمامی وبلاگهای من ، غیرفعال است . 


این تصمیم و این حرکت جزو اختیارات هر مدیر وبلاگ یا مدیر سایت می باشد  و کاربرها باید برای این اختیار و حقی که مدیر وبلاگ یا سایت دارد احترام قائل شوند . 


انتشار یا عدم انتشار نظرات کاربرها جزو اختیارات هر وب مستری می باشد . 


ارسال نظر بر روی مطالب می تواند فعال یا غیرفعال باشد و حذف یا عدم حذف و حتی  ویرایش نظرات نیز جزو اختیارات هر وب مستری می باشد و اصلا خلاف شرع یا خلاف قانون  و مخالف آزادی بیان ، نیست . 


گرچه من برای حذف کردن کامنتها و غیرفعال کردن  امکان نظردهی ، دلایل منطقی داشتم که در بالا ذکر کردم . 



+






وحید محمدی - وبلاگ  وحیدمی


https://vahidmy.blog.ir






بروزرسانی

براثر حملات سایبری به وبلاگ وحیدمی ؛ تمام کامنت های کاربرها و پاسخ های من به کاربرها  ؛ حذف شدند 


لعنت خدا و نفرین ملائکه بر هکرها و اتکرها و مجرمان سایبری . 


تاریخ بروزرسانی 


یکشنبه مورخ  29 مرداد 1402 خورشیدی 


نکته : 

آدرسهای  آخرین پست وبلاگ وحیدمی را در زیر مشاهده می فرمایید . 




در پناه خداوند متعال عظیم الشان باشید 

ِ

الهم  عجل  لولیک الفرج . 



امضای همیشگی اینجانب  در جهت تایید صحت و درستی مطالب وبلاگهایم   : 


وحید محمدی . وبلاگ  وحیدمی 


https://vahidmy.blog.ir





https://vahidmy.blog.ir/archive


https://vahidmy.blog.ir/post/764