vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

وحیدمی

وبلاگ شخصی وحید محمدی . یک تایپیست که عاشق علم و تجربه است.


آدرس وبلاگ وحیدمی :

Home Page


https://vahidmy.blog.ir

+


Archive

آرشیو و بایگانی وبلاگ وحیدمی

https://vahidmy.blog.ir/archive

+


نقشه وبلاگ وحیدمی:

Sitemap

https://vahidmy.blog.ir/sitemap.xml

+

خوراکخوان وبلاگ وحیدمی

Feed

RSS

https://vahidmy.blog.ir/rss

+

آدرس مورد استفاده خزنده ها روباتها و موتورهای جستجوگر

Robot

https://vahidmy.blog.ir/robots.txt


+

مشخصات وبلاگ وحیدمی:


ساعات انتشار پست جدید وبلاگ :

بیست و چهار ساعته

وضعیت انتشار پست : نامنظم . در طول شبانه روز و در صورت صلاحدید ؛ پست جدید منتشر می کنم.


نام مدیر : وحید محمدی

گونه : وبلاگ شخصی با آدرس اختصاصی و محتوای عمومی

ژانر : تمام ژانرها

کاربرد : همه منظوره

هدف وبلاگ : به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه با مردم و پرداخت زکات علم

مقصد مدیر وبلاگ : کسب رضای خداوند .

جنس وبلاگ : وبلاگ شخصی

تاریخ تاسیس : تیر 1398 خورشیدی



موضوعات وبلاگ : تمام علوم و فنون و مسائل مختلف در تمام زمینه


کپی برداری از مطالب وبلاگ وحیدمی به شرط لینک دادن به آدرس اصلی وبلاگ با دامنه vahidmy.blog.ir ، بلامانع و آزاد است . با خیال راحت ، کپی برداری نمایید . هیچگونه کپی رایت و انحصار برای وبلاگ وحیدمی ، وجود ندارد .

بروزرسانی:

وبلاگ وحیدمی منحصرا توسط سایت بلاگ دات آی آر به آدرس blog.ir میزبانی می شود . بنابراین بجز دامنه vahidmy.blog.ir سایر دامنه ها جعلی و فیک و خطرناک هستند .
برای مشاهده نکات جدید و ترفندهای امنیتی لطفا به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

https://vahidmy.blog.ir/post/1



آدرس وبلاگهای تخصصی :

https://spasm.blog.ir

https://fasmy.blog.ir

https://binasm.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر
  • ۰۱/۰۴/۱۱
    adc
نویسندگان
پیوندها

لذت تنهایی

پنجشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۴۵ ق.ظ



به نام خدا


لذت تنهایی


من از چهار سالگی که عاشق خدا و نجوم شدم لذت تنهایی و تفکر و خلوتگزینی را چشیدم و تا به امروز از این لذت بهره مند شده ام . 


شاید باور نکنید ولی تنهایی و تفکر واقعا لذتبخش است . 


هیچ چیز به اندازه ی تنهایی به انسان آرامش نمی دهد . 


دور باش دوست باش


دوری و دوستی


من شدیدا درونگرا هستم 


اخیرا در یک سایت معتبر ، از خودم تست تیپ شناسی MBTI  گرفتم :


نتایج تست این بود :


I= درونگرایی = 100 درصد 


خیلی خوشحال شدم زیرا برای اولین بار بود که یک سایت  به درستی تشخیص داد که من نه 95 درصد و نه 98 درصد بلکه 100 درصد درونگرا هستم . 


واقعا لذت بردم . 


من عاشق تنهایی و درونگرایی و تفکر هستم .


من از هردو نیمکره ی مغزم استفاده می کنم و تمام خصوصیات افراد درونگرا را در خودم دارم . 


من هم منطقی هستم و هم شهودی


من هم متفکر و عقلی  هستم و هم همدل و احساساتی 


من هم مقرراتی هستم و هم آزاد منش و انعطاف پذیر


من فقط یک درونگرا هستم و این درونگرایی و تنهایی را دوست دارم . 


لذت تنهایی را فقط یک فرد درونگرا و متفکر می فهمد . 


شما نمی دانید تنهایی و تفکر و خلوتگزینی چه کیفی دارد!


شما نمی دانید جمع اضداد بودن چه لذتی دارد 


شما نمی دانید متنقاض و چند قطبی بودن! چه لذتی دارد


من تناقضهای ذهنم را با کمک تمام خصوصیات انسانهای درونگرا که در هر دو نیمکره ی مغزم قرار دارند حل کرده ام .


من در برخورد با تناقضهای قرآن هم از عقل استفاده می کنم و هم از شهود . بنابراین قرآن برایم ساده و قابل فهم می شود


من همزمان از هردو نیکره ی مغزم برای حل مسائل استفاده می کنم . واقعا خیلی لذتبخش است . 


من هم تصویر بزرگ و کلی را می بینم و هم تصویر کوچک و جزئی را 


من مدتی است که مجددا به حل تست های هوش و شخصیت و حل معما و پازل علاقه مند شده ام زیرا حس می کنم که اینطوری هر دو نیمکره ی مغزم بطور یکسان و مساوی رشد کرده و قوی می شوند . 


من مدتی است که هم روح و هم جسم و هم ذهن ام را تقویت می کنم  . واقعا لذتبخش است . 


من هرگز هیچ انسانی را دستکم نگرفته ام و با خودم گفته ام که تمام انسانها از من قویتر و باهوشتر و بهتر هستند . 


من برای مبارزه در رینگ بوکس یا قفس آهنین ، آماده ام . 


البته به حریف صدمه نمی زنم ولی اجازه می دهم حریف هرچقدر دلش خواست به من ضربه بزند زیرا اصلا دردم نمی گیرد زیرا پوستم کلفت شده است و خونسرد وبی خیال هستم و اصلا به برد و باخت و جایزه و مدال و اسم و رسم و شهرت فکر نمی کنم . 


من با اولین مشت حریف ، خودم را به زمین می زنم تا از صدمات بعدی در امان باشم و جان سالم به در ببرم . 


من در مبارزه با حریف  ، خودم را خسته نمی کنم و اجازه می دهم حریف اینقدر مرا کتک بزند تا خسته و بی حال شود سپس یک ضربه ی مجاز به او می زنم و او را شکست می دهم . 



من هر روز به بدن خودم مشت می زنم تا ضد ضربه شود 


من حتی به نقاط حساس بدنم نیز ضربه زده ام . 


تمرینات مرگبار کونگ فوی شائولین را دیده ام و تکرار کرده ام 


تمرینات مرگبار موی تای و نینجوتسو و یاهینگ من و کاراته و تکواندو و کوکساروان و آیکیدو و  جودو و جوجیتسو و بوکس و فول کنتاکت و پرورش اندام و کشتی را سالهاست که انجام می دهم . 


شکستن اجسام سخت را سالهاست که تمرین می کنم . 



من تمام فنون تمام ورزشهای رزمی را با هم ترکیب کرده ام و یک ورزش رزمی کامل و جدید را ابداع نموده ام  . 



ضربات زانو و آرنج و ضربات ساق پا و قفل مفصل و لگدهای مرگبار کاراته و تکواندو و موی تای 


مشتهای مرگبار بوکس و ضربات فلج کننده سیستم عصبی



ضربات مهلک و مرگبار تای چی چوان را تمرین کرده ام . 



سالهاست که انواع و اقسام تمرینات دشوار یوگا را تمرین کرده ام 



انرژی درون 




البته از قوای ماورایی یعنی حس ششم و خود هیپنوتیزم و تله کینزی و یوگا و آینده بینی  نیز استفاده می کنم  و تمام حرکات بعدی حریف را می بینم . 



شطرنج نیز انجام داده ام و می دانم که شطرنج چقدر بی رحم است . 


دقیقا مثل فوتبال ، پر از ناجوانمردی و کینه توزی است 



من تاریخ را خوانده ام . از اشتباهات مردم دوران گذشته درس گرفته ام . 



مبارزات را دیده ام و می دانم که هر حریفی چه نقاط قوت و ضعف دارد . 



تمرینات عجیب و شگفت انگیز بروسلی را دیده ام 



تمرینات مرگبار راهبان معبد شائولین را دیده ام 



از کودکی با ورزش باستانی و زورخانه ای آشنا بودم و هر روز تمرین می کردم . 


از کودکی عاشق ژیمناستیک و دوچرخه سواری و کوهنوردی بودم و سالهای سال کوهنوردی و دوچرخه سواری می کردم . 


با ورزش دارت آشنا هستم . نشانه گیری ام بد نیست 



در زندگی واقعی  با حریفان واقعی درگیر شده ام و سالهای سال از مردم کتک خورده ام و پوستم کلفت شده است 


کتک خورم ملس است 



سالهاست که وزنه بردار هستم و پرورش اندام نیز جزو تمریناتم هست 



با کشتی گیران واقعی و قدرتمند کشتی گرفته ام . لگدهای مرگبار کاراته و مشتهای مرگبار بوکس را نوش جان کرده ام . 


بدنم مثل فولاد محکم و ضد ضربه شده است . 



من گارد مخصوص خودم را می گیرم . هیچکس با فنون ابداعی من آشنا نیست و این یک راز است . 




من ورزش رزمی خاص خودم را ابداع کرده ام . اما هرگز جلوی چشم هیچ انسانی تمرین نکرده ام تا به رازم پی نبرد 


من در تنهایی به تمام اسرار قدرت پی برده ام 


من راز داوینچی را می دانم 


حقیقت راز داوینچی را نیز می دانم


من اسرار هزار ساله را خواندم 


کشف الاسرار را نیز خواندم 


من با اعداد پی و فی آشنا هستم 


من دنباله ی فیبوناچی را می دانم 


من باینری را می فهمم 


من اسمبلی را می فهمم 


من با راز اهرام ثلاثه مصر آشنا هستم 


من با علوم غریبه یعنی علم رمل و علم جفر و علم الاعداد و علم الحروف و کیمیا و سیمیا و احضار ارواح آشنا هستم 



من تفاوت هیپنوتیزم و مانیه تیزم را می دانم 


من با پرواز روح و فراق بدن و طی الارض آشنا هستم



من با انرژی درونم و با کمک تله کینزی ، توانستم کامیون هجده چرخ را تکان بدهم . 



من ماهها ریاضت کشیدم و به قدرتهای  فوق العاده ای دست یافتم 



من ذهن مردم را می خوانم  و می توانم ذهن مردم را به نفع خودم تغییر بدهم . نیازی نیست زبان بدن را بلد باشم . من با نیروهای ماورایی ذهن مردم را می خوانم و تغییر می دهم . زبان بدن دیگه چه صیغه ای است؟؟؟



من آینده را می بینم 



من از زیر اتوبوس زنده بیرون آمدم



من از سقوط هواپیمای ایلوشین جان سالم بدر بردم 



من از غرق شدن در استخر آب نجات یافتم 



من آنقدر به دیوارهای خانه و مدرسه و محل کارم مشت زدم تا مشتم شکست 


بله دستم شکست .


پایم شکست 


بینی ام شکست


از بس تمرینات دشوار بدنسازی را  انجام دادم که فتق شدم 



از بس تمرینات دشوار وزنه برداری را انجام دادم که دیسک کمر گرفتم 


ولی هرگز قرص مسکن مصرف نکردم زیرا دوست نداشتم به سرنوشت بروسلی دچار شوم 



زیرا دوست داشتم تا روز قیامت زنده باشم و هرگز از پیری و ناتوانی و کم شدن قوای جسمی نترسیدم 



من همین حالا هم از بروسلی قویتر و جوانتر هستم . 


من تحمل درد را دارم 


من کرونا گرفتم ولی کرونا را شکست دادم 


همه جور بلایی بر سرم آمده است و پوستم کلفت شده . 


اکنون سرحال و قبراغ  به دنبال حریف هستم و می خواهم مبارزه کنم 


من هرگز حریفم را دستکم نمی گیرم و می دانم که حریفم از من قویتر و شجاعتر و زیرکتر و خطرناکتر است . 


با اینحال در تنهایی خودم و در افکارم هر روز با مردم دنیا مبارزه می کنم و آنها را شکست می دهم .



من تست رور شاخ را انجام دادم و فهمیدم که چقدر دیوانه و خطرناک هستم و البته فهمیدم که تست رور شاخ نیز همچون سایر تستهای روانشناسی ، یک مشت جفنگیات است . 


من با حیوانات درونم آشنا هستم :


شیر


ببر


پلنگ 


خرس


گرگ


روباه


عقاب


تمساح


لاک پشت


فیل


اژدها


جغد


ماهی





من با قوانین مبارزه آشنا هستم 



پس خودتان را برای مبارزه ی قرن آماده کنید زیرا من در تنهایی ، به اوج قدرت رسیده ام . 


و اینست فایده ی تنهایی








  • ۰۳/۰۲/۲۰
  • vahidmy

vahidmy

وحیدمی