vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

وحیدمی

وبلاگ شخصی وحید محمدی . یک تایپیست که عاشق علم و تجربه است.


آدرس وبلاگ وحیدمی :

Home Page


https://vahidmy.blog.ir

+


Archive

آرشیو و بایگانی وبلاگ وحیدمی

https://vahidmy.blog.ir/archive

+


نقشه وبلاگ وحیدمی:

Sitemap

https://vahidmy.blog.ir/sitemap.xml

+

خوراکخوان وبلاگ وحیدمی

Feed

RSS

https://vahidmy.blog.ir/rss

+

آدرس مورد استفاده خزنده ها روباتها و موتورهای جستجوگر

Robot

https://vahidmy.blog.ir/robots.txt


+

مشخصات وبلاگ وحیدمی:


ساعات انتشار پست جدید وبلاگ :

بیست و چهار ساعته

وضعیت انتشار پست : نامنظم . در طول شبانه روز و در صورت صلاحدید ؛ پست جدید منتشر می کنم.


نام مدیر : وحید محمدی

گونه : وبلاگ شخصی با آدرس اختصاصی و محتوای عمومی

ژانر : تمام ژانرها

کاربرد : همه منظوره

هدف وبلاگ : به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه با مردم و پرداخت زکات علم

مقصد مدیر وبلاگ : کسب رضای خداوند .

جنس وبلاگ : وبلاگ شخصی

تاریخ تاسیس : تیر 1398 خورشیدی



موضوعات وبلاگ : تمام علوم و فنون و مسائل مختلف در تمام زمینه


کپی برداری از مطالب وبلاگ وحیدمی به شرط لینک دادن به آدرس اصلی وبلاگ با دامنه vahidmy.blog.ir ، بلامانع و آزاد است . با خیال راحت ، کپی برداری نمایید . هیچگونه کپی رایت و انحصار برای وبلاگ وحیدمی ، وجود ندارد .

بروزرسانی:

وبلاگ وحیدمی منحصرا توسط سایت بلاگ دات آی آر به آدرس blog.ir میزبانی می شود . بنابراین بجز دامنه vahidmy.blog.ir سایر دامنه ها جعلی و فیک و خطرناک هستند .
برای مشاهده نکات جدید و ترفندهای امنیتی لطفا به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

https://vahidmy.blog.ir/post/1



آدرس وبلاگهای تخصصی :

https://spasm.blog.ir

https://fasmy.blog.ir

https://binasm.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر
  • ۰۱/۰۴/۱۱
    adc
نویسندگان
پیوندها

مهندسی معکوس نشانه های ظهور امام زمان

پنجشنبه, ۱۷ فروردين ۱۴۰۲، ۰۲:۱۱ ب.ظ





به نام خدا



آدرس این پست.  در صورت نیاز،  به این آدرس ارجاع دهید:


https://vahidmy.blog.ir/post/692



عنوان پست :


مهندسی معکوس نشانه های ظهور امام زمان


ابتدا سعی کنید به کلمات کلیدی زیر این پست با دقت نگاه کنید و آنها را به خاطر بسپارید یا در یک جایی یادداشت کنید .


در پست قبلی به شماره 691 ، از اینکه دولت و مردم ایران ، به سمت مهندسی معکوس روی آورده اند و از اینکه صدا و سیمای ایران ، اخبار مربوط به مهندسی معکوس دستگاهها و ماشین آلات و توربین و ژنراتور نیروگاه برق و سایر ابزارها و لوازم سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین مهندسی معکوس پهباد و سایر اشیای پرنده ی ناشناس   و جنگ افزارها و مهندسی معکوس اینترنت و سیستم عامل و شبکه های اجتماعی و سایر موجودات زنده و غیر زنده و پدیده ها و افکار و نوشته ها را  ، پوشش داده است ابراز خوشحالی کردم . 


همچنین اعلام کردم که هیچکس تحت هیچ شرایطی  و با هیچ فناوری و نرم افزار و سخت افزار نمی تواند جلوی فرایند مهندسی معکوس را بگیرد . 


الان می خواهم اعلام کنم که فرایند مهندسی معکوس ، هرگز یک پروسه و جریان یکبار مصرف نیست و شما می توانید تا ابد و تا همیشه  ، از مهندسی معکوس ، به کشف و اختراع برسید و چیزهای جالب را ایجاد کنید و از وابستگی خارج شده و به استقلال کامل برسید . 


بنابراین برخلاف تصور احتمالی مخاطبان پست قبلی ،  مهندسی معکوس؛ هرگز ، یکبار مصرف نیست و یک فرایند همیشگی و ابدی است و در تمام زمینه ها و موضوعات کاربرد دائمی دارد .


+

در این پست می خواهم یکی از کاربردهای علم و هنر مهندسی معکوس را به شما نشان دهم تا ثابت کنم که مهندسی معکوس چیزی فراتر از یک هک ساده یا یک ترفند یا رمزگشایی و حل معما  می باشد. 



این چیزی که در این پست به شما نشان می دهم یک بحث معنوی و فرا زمینی و ماورایی و جزو خطوط قرمز  است که مهندسی معکوس برای این نوع پدیده و سایر خطوط قرمز ، یک کار بسیار بسیار دشوار و مبهم و خطرناک و پردردسر و گیج کننده ای است که فقط ایده پردازها و تئوریسین ها و سایر کسانی که دارای تیپ شخصیتی INTP  می باشند از عهده ی این نوع مهندسی معکوس بر می آیند . 



قرار است یک موجود فرا حسی و فرا زمینی و غیر قابل درک را مهندسی معکوس کنیم :


ظهور امام زمان 


خود فرایند ظهور امام زمان ، یک موجود زنده ی غیر مادی  و مجرد و محض و البته جزو خطوط قرمز ما مسلمانان  است که می توانیم با کمک آیات قرآن و احادیث معتبر و البته علم نجوم و علم کیهان پژوهی و  طالع بینی و البته با تفکر و حدس و گمان و استفاده از شهود و حس ششم و سایر حواس ماورایی و علوم غریبه ،   تا حدودی آنرا رمزگشایی و مهندسی معکوس نماییم . 


البته استفاده از یک تقویم معتبر علمی و کامل و صد البته استفاده از فناوری اطلاعات و نرم افزارهای تقویم  و همچنین مقایسه بین ستاره شناسی و ستاره بینی و تفکر در مورد انواع طالع بینی اعم از طالع بینی هندی و چینی و ایرانی و یونانی و مصری و ...  و   تفکر و تحقیق در مورد علوم غریبه و خفیه ، و مطالعه کتابهایی همچون کتاب معروف   " الفتن " ( که می توانید این کتاب را از همین وبلاگ و تحت عنوان AL-FATAN.zip ، دانلود نمایید )   ، می تواند کمک بزرگی به ریشه یابی و رمزگشایی و مهندسی معکوس  پدیده ی معنوی ظهور امام زمان  بنماید  و زحمت ما را کم کند و ما را از تردید و سردرگمی  بیرون آورد . 


برای دانلود کتاب معروف  الفتن ،  به لینک زیر مراجعه فرمایید :



دانلود کتاب الفتن و فیلمهای زلزله ترکیه و تاجیکستان :: vahidmy (blog.ir)


+


امروز پنجشنبه مورخ 17 فروردین سال 1402 خورشیدی ، مصادف با 15 رمضان سال 1444 هجری قمری و 6 آوریل سال 2023 میلادی یعنی سال ورود به دوران دلو یا عصر آکواریوس  ، می باشد . 


نام سال :  خرگوش 


برج فلکی : حمل (بره - گوسفند نر چاق و پشمالو) 


شروع ایام قمر در عقرب 



امروز اولین روز از ایام قمر در عقرب است 


البته من معتقدم که  اعتقاد به نحس بودن و خطرناک بودن ایام و روزها و شبها و اعداد ، فقط خرافه پرستی و جمود فکری می باشد . 


من معتقدم که اعتقاد به قمر در عقرب و  نحس بودن  عدد 666  فقط نوعی ترویج خرافات است . یعنی همان چیزی که توسط پیروان استاد علی اکبر رائفی پور در فضای مجازی  انجام می شود .


استاد علی اکبر رائفی پور ، استاد توهم توطئه و نشر خرافات و تولید شبه علم و البته استاد عوام فریبی و شستشوی مغزی و مکر و حیله می باشد و لذا من،  لقب  دجال  اعظم را به استاد علی اکبر رائفی پور ، اهدا کرده ام !!


از نظر من ،  آقای علی اکبر رائفی پور که گویا فقط لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد دارد ،  به واسطه ی هوش بسیار زیاد و زیرکی خاص و توانایی عجیب در مظلوم نمایی و فریب عوام الناس و گول زدن نوجوانان و جوانان و مهارت بسیار بالا در سخنرانی و فن بیان  و مهارت بالا در مناظره و رکب زدن به رقیب ، و گرد آوری اسناد و مدارک به ظاهر علمی برای مطالب شبه علمی ،   یک مصداق کامل از دجال آخرالزمان است . 



دجال = مکار - حیله گر - زیرک و باهوش - کسی که حقیقت را به طرز ماهرانه ای با واقعیت و دروغ و شبه دروغ و علم و شبه علم در هم ترکیب می کند و با فن بیان بسیار قوی و استفاده از رسانه و با کمک جریان  حاکم بر جهان ،  افکار عمومی را به نفع خودش تغییر می دهد . 


دجال ، هرکسی می تواند باشد :


از  استاد رائفی پور گرفته تا خود من . 



بله حتی من نیز می توانم مصداق بارز دجال آخرالزمان باشم !


از کجا معلوم که من خودم ، دجال نباشم ؟؟؟؟


من خودم را نیز دجال می دانم و بی انصاف نیستم که مدام پشت سر علی اکبر رائفی پور غیبت کنم . 


برای رعایت عدل و انصاف ،  علاوه بر نام علی اکبر رائفی پور ، نام خودم را نیز در لیست افراد مظنون به دجال  ،  قید می کنم .  


هرچند که افشاگری و بیان کردن حقایق و آگاه سازی مردم از ظلم و ستم و فریبکاری افراد حقیقی یا حقوقی ، از مصادیق غیبت یا تهمت محسوب نمی شود و روزه را باطل نمی کند . 


اینکه چرا افرادی همچون وحیدمی ( خودم - مدیر این وبلاگ )  برای حرفها و نوشته های خود  هیچگونه سند و مدرکی ارائه نمی دهند بخاطر این است که این افراد ، بسیار محتاط هستند و حاضر نیستند به هر قیمتی رسانه ی خودشان را به باد فنا دهند . 


من برای تمام نوشته های قبلی و فعلی و آتی  ، مدرک و سند در دست دارم ولی هرگز این اسناد و مدارک را برملا نمی کنم مگر اینکه امام زمان ظهور کند . 


من فقط در حضور امام زمان (عج)  ، تمام اسناد و مدارک را برملا می کنم . زیرا هر لحظه امکان دارد که این وبلاگ و سایر رسانه هایی که در دست دارم  فیلتر یا مسدود شوند . 


لذا برای جلوگیری از فیلتر شدن وبلاگ وحیدمی ،  از برملا کردن اسناد و مدارک خودداری می کنم و تا ظهور امام زمان صبر می کنم . 


به محض اینکه امام زمان ظهور و  قیام کردند و حکومت ایران ، عوض شد و من به اوج قدرت و امنیت رسیدم و خیالم بابت همه چیز راحت شد ، آنگاه  برای تمام نوشته هایم مدرک و سند معتبر و محکمه پسند  می آورم و صحت حرفها و نوشته های خودم را رسما تایید می کنم . 


بنابراین ، برخلاف تصور مخاطبین گرامی ،  من یعنی مدیر این رسانه  صرفا از روی حدس و گمان ، مطلب نمی نویسم و برای تک تک حرفها و نوشته هایم مدرک و سند معتبر در دست دارم که تا زمان  ظهور امام زمان ، آنها را برملا نخواهم کرد . 



تاکید می کنم :


من فقط در حضور امام زمان (عج)  ، مدارک و اسناد را به شما مردم و البته به  حکومت ایران ، نشان می دهم . تا آن موقع باید صبر کنید . ان ا... مع الصابرین . 



+


شروع مهندسی معکوس نشانه های ظهور امام زمان :


ابتدا با کمک کلمات کلیدی وبلاگ وحیدمی و نوشته های درون کتاب  " الفتن "  و استفاده از مدارک و اسنادی که فعلا در ذهنم جای دارند و هنوز منتشر نشده اند ، قصد دارم بگویم که :


اگر قمر در عقرب که امروز یا امشب ، اولین روز یا شب آنست حقیقتا نحس و خطرناک است ، بنابراین  ما باید به احتمال زیاد در روز جمعه مورخ 18 فروردین سال 1402 خورشیدی مصادف با 16 رمضان سال 1444 قمری ، شاهد ظهور ستاره طارق باشیم . 



سوال :


مگر شما مردم و مسئولین ایران به نحس بودن و خطرناک بودن قمر در عقرب اعتقاد ندارید ؟؟؟


اگر شما مردم و مسئولین معتقد هستید که  قمر در عقرب  ، یک پدیده ی خطرناک است بنابراین ، باید فردا صبح شاهد اولین ظهور احتمالی ستاره طارق  باشیم ! 


اما اگر  فردا صبح یعنی در صبح روز  جمعه  مورخ 16 رمضان سال 1444 قمری ( سالی که تمامی ارقامش  عدد زوج یعنی 4  می باشد )  ،  هیچ اتفاقی  در زمین و آسمان رخ نداد و ستاره نوترونی طارق  واقع در صورت فلکی  دوپرگار یا صورت فلکی قنطورس یا صورت فلکی گاو  ،  با استفاده از کرم چاله و ماشین زمان ،  به آسمان اول و جو زمین وارد نشد و باعث خورشید گرفتگی حلقوی  نگردید ،  آنگاه من می توانم بگویم که قمر در عقرب اصلا نحس نیست و اعتقاد به نحس بودن ستاره طارق  فقط نوعی خرافات است . 



شاید بگویید :  در طول تاریخ حیات کره زمین و کره ماه ، میلیونها بار پدیده قمر در عقرب رخ داده  ولی هرگز ستاره طارق یا هیچ نشانه ی عذاب  رویت نشده است و این قیاس  که اینجا آورده ای  اعتبار ندارد . 


من نیز در پاسخ می گویم :


از کجا معلوم که این قمر در عقرب که امشب به آن وارد می شویم ،  مثل قبلی ها  بی خطر  و  بی دردسر  باشد و از کجا  معلوم که شاهد ظهور ستاره طارق نباشیم  ؟؟؟


من می توانم بگویم که :


برخی حوادث تلخ تاریخی اتفاقا در قمر در عقرب رخ دادند و برخی حوادث تلخ نیز هیچ ربطی به قمر در عقرب نداشتند و در زمان دیگری رخ دادند و  ستاره طارق قرن ها و صدها و هزاران سال  قبل از ما یعنی از زمان خلقت حضرت آدم تا زمان تولد پیامبر اسلام ،  نیز بارها و بارها  ظهور کرده و باز هم ظهور خواهد کرد .


من می توانم هر چیز دیگری بگویم و بحث را پیچیده و شما را سردرگم و گمراه کنم !!



اینکه طرفداران استاد علی اکبر رائفی پور معتقدند که ستاره پرچم اسرائیل هیچ ربطی به ستاره حضرت داوود ندارد و  چون شش پر می باشد پس  لابد نحس است و اینکه همین افراد که اکثرا افسران جنگ نرم می باشند و در فضای مجازی  قدرت را در دست دارند و اکثرا هکر هستند معتقد هستند که اعداد 666 یا 66 یا 6  نحس هستند ولی عدد 7  مبارک می باشد و ....  ، همگی  خرافه پرستی  و جمود فکری و ترویج خرافات است . 


اعتقاد به سعد یا نحس بودن روزها و شبها  نشانه خرافه پرستی و جمود فکری است 


اعتقاد به سعد یا نحس بودن اعداد و ارقام ریاضی و اشکال هندسی از قبیله پرگار و گونیا و نقاله ،  نشانه خرافه پرستی و ترویج خرافات و جمود فکری است . 


اعتقاد بر اینکه  فراماسون ها ( بناها . سازندگان ساختمان . معمارها و مهندسان معماری )   بواسطه ی کینه ای که از  حضرت سلیمان دارند خودشان را  معمار خوب و شایسته ( فراماسون )  می نامند و کل دنیا در دست این اقلیت یهودی است که معمار ذهن و مهندس افکار  و عقاید می باشند  ،  نیز یک شبه علم است که هنوز ثابت نشده  است . 


هروقت که ثابت شد از حالت خرافات و شبه علم و توهم توطئه خارج شده و به یک علم کاملا  معتبر تبدیل می شود . تا آن  موقع باید صبر و تحقیق و جستجو کرد . 




از نشانه های سال پر دردسر  این است :


زلزله 


سیل 


آتشفشان 


رانش زمین 


طوفان 


گردباد 


تورنادو - Tornado ( گردباد بسیار قدرتمند به شکل خرطوم فیل که از ابرهای قدرتمند به سمت زمین آمده و اشیا و انسانها و حیوانات و سایر موجودات سبک و نیمه سنگین را از زمین بلند کرده و به آسمان می برد و سپس کیلومترها دورتر به زمین می اندازد .   تورنادو ،  قدرتمندترین و خطرناک ترین شکل گردباد است که عموما در قاره ی آمریکا و سواحل اقیانوس و مناطق استوایی رخ می دهد . تاکنون هیچ موردی از تشکیل تورنادو  در  ایران  گزارش نشده است . آب و هوای ایران بگونه ای است که گردبادها  بسیار ضعیف هستند و نمی توانند یک تورنادو را ایجاد کنند ) . 




لینک معرفی تورنادو در ویکی پدیا انگلیسی :


https://en.wikipedia.org/wiki/Tornado


صاعقه های مرگبار 



خب از طرفی نیز در  باور عموم مردم این است که می گویند سال گوسفند ، یک سال پر از  حادثه و تلفات و مرگ و میر است . 


اما الان در سال خرگوش قرار داریم . 


آیا در سال خرگوش نیز باید شاهد حوادث مرگبار و قربانی شدن مردم باشیم ؟؟؟؟



اینکه به عصر دلو ( آکواریوس )  وارد شده ایم  دقیقا چه معنایی دارد ؟؟


آیا  دلو یا صورت فلکی دلو  یا  برج حمل ( بره )  می تواند نشانه ی شروع آرامش پیش از طوفان باشد ؟؟؟


آیا متوجه نشدید که تا همین چند روز پیش هوای اکثر مناطق ایران ، بسیار سرد و طوفانی بود ولی الان چند روزی است که شاهد آرامش پیش از طوفان هستیم ؟؟؟؟


نمی خواهم توی دلتان را خالی کنم و موج منفی ارسال کنم . 


فقط می خواهم بگویم  که شرایط کنونی  واقعا مشکوک هستند . 


+



بنا به روایات و احادیث ، ستاره طارق باید حتما  در شرایط زیر ظهور کند :


1. سرما یا گرمای بسیار شدید


2- افزایش شدید قیمت کالاها و اجناس و خدمات ضروری و مورد نیاز مردم 


3- قحطی  و خشکسالی و گرسنگی و تشنگی شدید مردم 


4 - افزایش زلزله و آتشفشان در سرتاسر جهان در طول یکسال 


5- افزایش حوادث ترسناک و خطرناک زمینی و آسمانی 


6- افزایش ظلم و ستم و فساد و فحشا در سرتاسر جهان به طرز عجیب و شگفت انگیز 


7- افزایش فتنه ها و آشوبها در کمتر از یکسال 


8- خروج سفیانی 


9-  خورشید گرفتگی  و ماه گرفتگی در وقت غیرقابل انتظار 


خورشید گرفتگی در نیمه ماه رمضان ( 15 یا 16 رمضان )  و ماه گرفتگی در شبهای آخر ماه رمضان 


این خورشید گرفتگی و ماه گرفتگی توسط ستاره طارق انجام می شوند . 



10-  خورشید گرفتگی حلقوی .  فیلم این خورشید گرفتگی ترسناک و عجیب حلقوی را می توانید از  لینک زیر دانلود نمایید :




https://vahidmy.blog.ir/post/Tariq1


عنوان پست :


ظهور ستاره طارق در 20 دی 1409 شمسی 



در این پست که  عنوان و آدرسش را در بالا نوشتم ، ضمن پیشگویی تاریخ دقیق  ظهور ستاره طارق ،  فیلم خورشید گرفتگی حلقوی و  همچنین فیلم طلوع و غروب ابر ماه غول پیکر را  آپلود کردم . 


همچنین شما می توانید از نقشه وبلاگ وحیدمی ، پستهای مربوط به نرم افزار و تقویم خورشید گرفتگی  با نام emapwin  را دانلود نمایید . 


این تقویم خورشید گرفتگی توسط یکی از منجمین ژاپنی طراحی و ساخته شده است . شما می توانید جدیدترین نسخه ی تقویم خورشید گرفتگی حلقوی را نیز از پستهای مربوط به emapwin  و با  کمک  نقشه وبلاگ وحیدمی ،  دانلود نمایید . 





لینکهای مربوط به ستاره طارق و نرم افزار و تقویم خورشیدگرفتگی :



emapwin = نرم افزار تقویم خورشیدگرفتگی حلقوی 



عنوان پست :


نرم افزار تخصصی خورشید گرفتگی 


آدرس پست :


https://vahidmy.blog.ir/post/emapwin_eng_1.21


عنوان پست :  مظلومیت قرآن و علم نجوم 


آدرس پست :


https://vahidmy.blog.ir/post/emapwin




اگر  در  تاریخ  جمعه مورخ 18 فروردین سال 1402 خورشیدی ، یعنی در نیمه ماه مبارک رمضان سال 1444 قمری ، شاهد خورشید گرفتگی حلقوی باشیم ، آنوقت این خورشیدگرفتگی بی موقع  که هرگز با تقویم خورشیدگرفتگی یعنی نرم افزار  emapwin  سازگار نیست ، توسط ستاره طارق رخ داده است و این یعنی شروع مهندسی معکوس مهمترین و مظلوم ترین نشانه حتمی ظهور امام زمان . 



متاسفانه صدا و سیمای ایران  در معرفی یک کتاب مربوط به پرسش و پاسخ نشانه های ظهور امام زمان ، فقط از  سفیانی  نام برد و هیچ اشاره ای به ستاره طارق نکرد !!!


کافیست به شبکه  پویا و نهال صدا و سیما مراجعه فرمایید . 



انتظار داشتم صدا و سیمای ایران ، ستاره طارق را جدی بگیرد و نام آنرا جزو نشانه های ظهور در شبکه پویا و نهال  ذکر کند .  


خب البته  تقصیری هم ندارند زیرا هیچ شخص حقیقی یا حقوقی  تا به حال و تا به این لحظه ،  ستاره ی طارق را مهندسی معکوس نکرده و هرگز آنرا جزو نشانه های حتمی ظهور ندانسته است. 




بنابراین صدا و سیما در این مورد بی تقصیر است .   


مقصر چه کسی است ؟؟؟


خدا می داند . 


 دنبال مقصر نیستم .



فقط این را بدانید که در طول تاریخ ، شاهد خروج دهها سفیانی و یمانی دروغین بوده ایم و از این به بعد نیز دهها سفیانی و یمانی دروغین خروج  می کنند . 


بنابراین برخلاف تصور عامه مردم و کارشناسان ،  سفیانی اصلا وجود خارجی ندارد یا اگر هم داشته باشد براحتی قابل جعل و تحریف است . 


هر ننه قمری می تواند خودش را سفیانی یا یمانی یا سید خراسانی بنامد و مردم را قتل عام کند  یا  فریب دهد !!


از هر انسان مقتولی می توان نفس زکیه  ساخت و مردم را فریب داد !! 


تنها چیزی که هیچ انسانی نمی تواند ادای او را در بیاورد و جعل و تحریف و شبیه سازی کند ستاره نوترونی طارق است . 


ستارگان نوترونی که ما آنها را با نام عمومی  طارق  می شناسیم  تحت هیچ شرایطی  قابل جعل و تحریف و شبیه سازی  نیستند . زیرا معجزه  می باشند . 



بله ! 


ستاره طارق ؛  تنها نشانه حتمی ظهور امام زمان است.  زیرا قابل جعل و تحریف نیست


ستاره طارق ، یک ستاره ی نوترونی است که  از میان  انبوه این ستاره ها و با استفاده از ماشین زمان یعنی کرم چاله ، از  مکان اصلی اش به جو زمین وارد می شود و باعث خورشیدگرفتگی حلقوی ،  می گردد. 



بجز ستاره نوترونی طارق ( وگا  یا ولا  یا  PSR B1509-58 واقع در صورت فلکی دو پرگار و زیر پای صورت فلکی قنطورس )   ، سایر نشانه های حتمی ظهور ، همگی در  هاله ای از ابهام و البته در تخیلات انسان ،  وجود دارند . 


به جرات می گویم :


بجز ستاره نوترونی طارق ، سایر نشانه های حتمی ظهور امام زمان ، فقط یک مشت خرافات و دروغ هستند مگر اینکه خلاف این حرف  ثابت شود . 


ستاره طارق یک موجود عینی و واقعی است که عکسها و فیلمهای مستندش را قبلا در همین وبلاگ آپلود کرده ام . لذا ستاره طارق هرگز خرافات نیست بلکه واقعیت عینی و غیرقابل انکار و غیرقابل تحریف  و غیرقابل شبیه سازی است . 



زیرا هیچ انسانی نمی تواند خودش را ستاره طارق بنامد و بگوید من ستاره هستم !!!!



انسان ، انسان است و ستاره نیز ستاره است . به  همین سادگی 



اما سایر نشانه های حتمی ( سفیانی - یمانی - سید خراسانی - کشته شدن نفس زکیه )  را می توان خیلی راحت،  جعل و تحریف  و شبیه سازی  کرد و مردم را فریب داد . 





تکرار و تاکید می کنم :


تنها نشانه حتمی ظهور امام زمان ، ستاره نوترونی طارق می باشد .  زیرا قابل جعل و تحریف و شبیه سازی نیست  و هیچ انسانی نمی تواند نقش ستاره ی نوترونی را بازی کند یا او را شبیه سازی نماید !!! 


جالب بود نه ؟؟؟





ستارگان نوترونی به سه دسته تقسیم می شوند :


1- ستاره نوترونی پالسی ( دارای پالسهای قدرتمند از امواج الکترومغناطیس و اشعه ایکس و امواج فروصوت یا فراصوت ) 


2- ستاره  نوترونی مغناطیسی ( مستعد تبدیل شدن به  سیاه چاله یا کرم چاله یا سفید چاله ) 



3- ستاره نوترونی پالسی - مغناطیسی ( دارای خصوصیات هردو نوع بالا . هم مغناطیسی هستند و هم پالسهای قدرتمند به سمت جو زمین ارسال می کنند  و صدای آنها توسط دانشمندان ناسا  ضبط شده است . ) 



اینکه ستاره طارق مورد اشاره در سوره طارق و سوره تکویر و سوره قیامت قرآن مجید  ، دقیقا از کدام یک از سه نوع ستاره طارق مذکور  می باشد ، هنوز معلوم نیست . 


زیرا ظهور امام زمان بصورت ناگهانی و غافلگیری است و حساب و کتاب منجمین  به هم می خورد . 


بنابراین شاید ستاره نوترونی PSR B1509-58  که در سحابی دست کیهانی واقع در صورت فلکی دوپرگار ، قرار دارد و به رنگ آبی و قرمز است ، ستاره طارق مورد نظر خداوند باشد یا نباشد


من معتقدم که ستاره نوترونی PSR B1509-58 با نام عمومی  ولا ، یا  وگا  همان ستاره طارق مورد اشاره خداوند در سوره طارق و سوره تکویر  و سوره قیامت ؛  می باشد . 




اما بازهم این سوال  در ذهن ایجاد می شود که چگونه  سحابی دست کیهانی با آن عظمت و بزرگی و وسعت و فاصله زیاد از زمین ،   می تواند هزاران سال نوری را بپیماید و کوچک و فشرده شود و فقط ستاره نوترونی ولا پولسار با نام علمی PSR B1509-58 را به درون جو زمین شلیک کند ؟؟؟؟!!!


( در این مورد  می توانید به کتاب  الفتن  رجوع کنید . در کتاب الفتن به این نکته اشاره شده که تعداد ستارگان ظهور ،  بیش از یکی است که تمام آنها؛  ستاره ی اصلی را به درون آسمان و به سمت زمین ، پرتاب می کنند ) 


آیا سحابی دست کیهانی با هزاران سال نوری وسعت و پهنا می تواند در جو زمین جا بگیرد ؟؟؟؟؟!!!!!!



مسلما خیر . نمی تواند جا بگیرد . 


بنابراین  ،  به احتمال زیاد ،  ستاره نوترونی ولا پولسار  با نام علمی PSR B1509-58  واقع در صورت فلکی دوپرگار  ،  طی یک انفجار بسیار عظیم،  از مکان اصلی اش جابجا شده و پس از عبور از کرمچاله و ماشین زمان ،  در ابعاد یک ستاره نوترونی کوچک و فشرده  ظاهر می گردد و  به راحتی  می تواند درون جو  زمین جا بگیرد و باعث خورشیدگرفتگی و ماه گرفتگی شود . 



اینها همه فرضیات و حدس و گمان است و البته به علاوه  اسناد علمی و معتبر که از ویکی پدیا  و کتاب  الفتن  استخراج کردم . 


این  مطلب ، می تواند یک مصداق بارز از  شبه علم باشد  یا نباشد !!! 


هنوز معلوم نیست . باید منتظر بمانیم . 


تا 24 ساعت آینده  همه چیز معلوم  می شود . 



پایان بخش اول مهندسی معکوس نشانه های ظهور امام زمان 



منتظر بخشهای بعدی مقاله مهندسی معکوس نشانه های ظهور امام زمان ، باشید . 


اگر خدا عمری بدهد   و به امید خدا  ،  معمای ستاره طارق را یک تنه و بدون کمک گرفتن از صدا و سیما  ،  حل  می کنم .  انشاا... 




تاریخ نگارش مقاله :


پنجشنبه مورخ 17 فروردین سال 1402 خورشیدی مصادف با 16 رمضان سال 1444 قمری  و شروع ایام قمر در عقرب  و اولین ظهور احتمالی ستاره طارق !!


ظهورهای احتمالی بعدی ستاره طارق و خروجهای احتمالی بعدی سفیانی  را می توانید از درون یکی از پستهای مشابه استخراج نمایید . 


کافیست به نقشه وبلاگ وحیدمی مراجعه فرمایید . 



ساعت نگارش مقاله :


چهار بعد از ظهر  به وقت تهران 




به روز رسانی :


نکته مهم و ترسناک :


فیلم زوزه ی ترسناک سگ سفید قبل از زلزله 2023 ترکیه - سوریه را می توانید از سایت آپارات دانلود نمایید . 


https://www.aparat.com/v/RKtp0



تماشای همین فیلم  زوزه ی ترسناک سگ  از سایت نماوید :





اگر دیدید که در مکان زندگی تان  ، سگ ها  به این شکل ترسناک و عجیب و غیرمعمول  ، زوزه کشیدند  بدانید که ممکن است خدای ناکرده  با یک زلزله شدید روبرو شوید .  

امیدوارم که این اتفاق  تلخ ، دیگه هرگز رخ ندهد . انشاا...  



تاریخ بروزرسانی :


پنجشنبه مورخ 17 فروردین (حمل)  سال 1402 خورشیدی ساعت  6 بعد از ظهر به وقت سیستم !!! 




نقشه وبلاگ وحیدمی :


https://vahidmy.blog.ir/sitemap.xml

















  • ۰۲/۰۱/۱۷
  • vahidmy

PSR B1509-58

PSR B1509-58=ستاره طارق

Reverse Engineering

Reverse engineering

Tarek

Tariq

astronomy

cosmology

idea

reverse engineering

time.ir

vahidmy

آرامش پیش از طوفان

آیا ستاره طارق حقیقتا ظهور می کند

ابر عجیب در آسمان یعنی وقوع زلزله

ابر عجیب در آسمان یعنی پروژه هارپ

اعتقاد به سعد و نحس اعداد یعنی خرافات و جمود فکری

اعتقاد به سعد و نحس روزها یعنی خرافات و جمود فکری

اعتقاد به قمر در عقرب و روزهای نحس و اعداد نحس فقط خرافات است

افزایش سرسام آور قیمت کالاها و خدمات

اقتصاد

اولین خروج احتمالی سفیانی

اولین ظهور احتمالی ستاره طارق

ایام قمر در عقرب

ایده

برج حمل

برج فلکی

بره

تقویم

تورم

تورنادو

جمود فکری

حدس

حمل

حوادث آخر الزمان

حوادث احتمالی سال 1402 خورشیدی

حوادث عجیب آسمانی و زمینی در سال 1402خورشیدی

خرگوش

دجال آخرالزمان

رائفی پور

رانش زمین

زلزله

زمین لرزه

زوزه ی ترسناک سگ سفید قبل از زلزله ترکیه سوریه

سایت تقویم

ستاره بینی

ستاره شناسی

ستاره طارق

ستاره نوترونی

ستاره نوترونی ولا

ستاره نوترونی وگا همان ستاره طارق است

سحابی خرچنگ

سحابی دست کیهانی

سرمای شدید

سفیانی

صورت فلکی دوپرگار

صورت فلکی گاو

طارق

طارق شامل کدام ستاره یا سیاره است

طالع بینی هندی

طالع بینی چینی

طوفان

عدد 666 نحس نیست

عدد ششصد و شصت و شش نحس نیست

عقیده

علی اکبر رائفی پور

علی اکبر رائفی پور همان دجال آخرالزمان است

فناوری اطلاعات

قحطی

قمر در عقرب

قمر در عقرب یک پدیده ی طبیعی و بی خطر است

مشاهدات وحیدمی از آسمان غیرطبیعی شهر کرمان

مشاهدات وحیدمی از شیئ نورانی در روز روشن

مشاهدات وحیدمی از کاهش درخشش ستاره سهیل

مشاهده دست در آسمان یعنی نزدیک شدن به ظهور امام زمان

مشاهده شیئ سفید در لابلای ابرهای اطراف خورشید

مشاهده شیئ سفید رنگ افقی در کنار هلال ماه

مشاهده شیئ نورانی در آسمان روز

مهندسی معکوس

مهندسی معکوس قرآن و احادیث

مهندسی معکوس موجودات و پدیده ها

مهندسی معکوس نشانه های ظهور امام زمان

موجودات

نجوم

نرم افزار تقویم

نشانه

نشانه های حتمی ظهور

نشانه های حتمی ظهور امام زمان

نشانه های ظهور امام زمان (عج)

نظر شخصی

نظرات شخصی در مورد همه چیز

هارپ

پدیده ها

پولسار

چه مقدار به ظهور ستاره طارق اعتقاد دارید

کیهان شناسی و ستاره شناسی

کیهان پژوهی

گردباد

گرسنگی

گرمای شدید