به نام  خدا




سرنوشت مبهم میهن بلاگ :  




هرچقدر صبر می کنم  گویا فایده ای ندارد . من  برای شرکت صباایده پیام فرستادم که بابا جان  این میهن بلاگ  چطوریه  که  اجازه ی ثبت وبلاگ جدید را به کاربر نمی دهد ؟؟؟

چرا نمی توان در میهن بلاگ  ،  وبلاگ ساخت ؟؟؟

از هر سیستمی که تصور کنید وارد میهن بلاگ شدم ولی هر بار با این پیام مواجه می شوم:

درحال حاضر امکان ثبت نام در میهن بلاگ وجود ندارد .بازگشت.....

معلوم نیست  مدیران شرکت  صباایده    مشغول چه کاری هستند که اصلا  توجهی به وضعیت میهن بلاگ ندارند . خب طبیعیه . چون میهن بلاگ مال خودشون نبود . از مالک قبلی اش خریدند . طبیعیه که زیاد دلسوز نباشند . اگر خودشون میهن بلاگ را ساخته بودند دلسوزی بیشتری داشتند . مثل همان دلسوزی که برای کلوب و آپارات دارند . چون کلوب و آپارات و فیلیمو را خودشون ساختند . میهن بلاگ مثل یک بچه ی سرراهی بود که می خواستند از اساس  تعطیل اش کنند بس  که هک می شد.  صباایده  این بچه ی سرراهی را به سرپرستی قبول کرد و البته بابت ش 90 میلیون تومان در سال 86  پول داد .

آدم بچه ی خودش رو خیلی بیشتر از یک بچه ی سرراهی پرورشگاهی دوست داره  کاملا طبیعیه .

اما حالا چه بچه ی خودشون  چه بچه ی پرورشگاهی فرقی نمی کنه باید  بهش رسیدگی کنند و موجبات رشدش رو فراهم کنند .

اگرچه  سیستم دریافت پیام این شرکت  خیلی خوب است و  پاسخگویی مناسبی برای همه حتی کاربران میهمان و ناشناس  دارد و از خیلی جهات ، سیستم پاسخگویی به سوالات و انتقادات شرکت صباایده  از  شرکت بیان  بهتر و مناسبتر است  ( بیان که  اصلا  و ابدا  پاسخگو نیست و به هیچ سوال یا انتقاد یا درخواست یا پیشنهادی  پاسخ نمی دهد  و برخی از کامنتها را نیز اصلا تایید نمی کند . کامنتهای  من  را  هیچوقت تایید نکرد و نخواهد کرد )  ولی صرف یک قول رسیدگی ،  برای رفع و رسیدگی کافی نیست .

اینکه صباایده  می گوید  در اسرع وقت  پیگیر می شویم  خوب است و یک امید در دل کاربر ایجاد می کند ولی گویا این پیگیری خیلی وقت است که طول کشیده و من هم که دیگه  نمی تونم بیشتر از این صبر کنم  و تقریبا  ناامید شده ام .

من که دیگه کلا بی خیال میهن بلاگ شدم  و  عملا  پیش خودم فرض می کنم که میهن بلاگ احتمالا به ایستگاه آخر رسیده و دیگه تمام!!

شاید هم  شرکت صباایده  قصد دارد از پایه  یک سیستم وبلاگدهی  برای خودش بسازد . یک چیزی  مثل  صبا بلاگ !!

من به قانون جذب ایمان دارم. هروقت یک افکاری  بصورت ناخواسته وارد ذهنم می شود و ذهنم را درگیر می کنند بعد از مدتی آن افکار به واقعیت می پیوندد .  چندین بار در مورد یک سری موضوعات افکاری ناخواسته وارد ذهنم شدند و درگیر خیالبافی شدم ولی بعدها این خیالبافی  به واقعیت تبدیل شد .

اینبار هم شاید قانون جذب  برایم صدق کند و یک سیستم  وبلاگدهی جدید بنام  صبا بلاگ  را  شاهد باشیم .  کسی چه می داند .

اگر چنین سیستمی  از طرف صباایده ساخته نشد مرا سرزنش نکنید . بهرحال این قانون جذب  بقول معروف  بگیر  نگیر دارد .  ممکن است این دفعه  کار نکند !!!

برای شرکت ثروتمند و قدرتمند و معروفی همچون صباایده  با اون محصولات غول پیکر   مثل  کلوب و آپارات و فیلیمو  و  صباویژن و سینماتیک  و لنزور و    سیستم خدمات رسانی   پلاک   ( خدمات رسانی به مردم در فضای واقعی پس از ثبت سفارش آنلاین  )   عملا  ایجاد   یک سرویس وبلاگدهی  تر و تمیز و قرص و محکم و ایمن و مدرن و کاربرپسند  دور از ذهن نیست .

صبا ایده خیلی راحت می تواند چنین سیستم وبلاگدهی قدرتمندی را  ایجاد کرده و خودش را از شر  میهن بلاگ  خلاص کند .

شما  همین  سرویس پلاک  را در نظر بگیرید:

سرویس پلاک شرکت صباایده  خدمات زیر را برای تان انجام می دهد :

1- قالی شویی

2- نظالت منزل

3- خشکشویی

4- کارواش

5- سرویس خودرو

6- درخواست خدمات ساختمانی

7- خدمات الکتریکی

8- باربری

9- باغبانی

10- آزمایشات پزشکی

شرکت غول و معروفی مثل صباایده  مسلما  باید هرچه زودتر خودش را از شر این میهن بلاگ ناامن ضعیف پکیده ی درب و داغون قدیمی  خلاص کند یا اینکه آنرا  از 0 تا 100  با دست خودش با یک معماری و ساختار  جدید  بازسازی کند . یا اینکه یک سرویس جدید با همان نامی که در ذهن من می باشد یعنی صبابلاگ  بسازد و عملا به دنیای  وبلاگنویسی  رنگ و جلایی تازه بدهد .

حیف است که  صباایده با  این قدرت و محبوبیت  نتواند  میهن بلاگ را سروسامان دهد .

بهرحال  سرنوشت سرویس وبلاگدهی میهن بلاگ در  هاله ای  از  ابهام است و معلوم نیست  درآینده  چه بلایی بر سر بیش  از  دو میلیون بلاگر  می آید .

اگر میهن بلاگ  همین الان  از این  حالت  جمود خارج شود و امکان ساخت وبلاگ  در ان فراهم شود من بازهم اعتماد ندارم زیرا می ترسم  میهن بلاگ برای هزارمین بار  دچار مشکلات عجیب و  غریب شود .

همه   به بلاگفا  انگ می بندند .  چرا کسی از  سست بودن ساختار و معماری  میهن بلاگ حرفی نمی زند ؟؟؟

بلاگفا الان درحال سرویسدهی است ولی میهن  بلاگ  چرا باید این وسط به   بلاگفای دوم  تبدیل شود ؟؟؟

الان  واقعا  وبلاگ ساختن در این سرویسها  دل و جرات شیر می خواهد  .

من که جرات نمی کنم در بلاگفا و میهن بلاگ و  صد البته در پرشین بلاگ عهد بوق  که اصلا نمی توان تحت هیچ شرایطی در ان وبلاگ ساخت و خروجی بسیار مضحک و خنده داری از  مطالب وبلاگ  را  به نمایش می گذارد  ،  وبلاگ بسازم .

من نمی دانم  این سرویسهای قدیمی چرا درحال تبدیل شدن به فسیل هستند ؟؟؟

از نظر من  پرشین بلاگ  که  متن پستهای وبلاگ را  بصورت حروف مقطع (بریده بریده) و بصورت عمودی در حاشیه ی سمت راست  صفحه نمایش می دهد و   صحنه ی بسیار زشتی  ایجاد می کند  و هیچ امکاناتی ندارد و یکبار هم که دامین اش توسط هکرها کاملا سرقت رفته است و اصلا هویت و مشخصات مالکین اش مشخص نیست و هیچ آدرس و شماره تلفن و ایمیل درست و حسابی ندارد  اصلا و ابدا  به درد وبلاگنویسی نمی خورد و باید از اساس آنرا منهدم کرد !!!

پرشین بلاگ را که باید  توی سطل  آشغال انداخت .  دقیقا بنا به دلایلی که در بالا  شرح دادم .  پرشین بلاگ را  مفت هم به من بدهند  برنمی دارم و توی سطح آشغال می اندازم .

بلاگفا  هم  که هر دو ماه یکبار بطور کامل از دسترس خارج می شود ( به مرخصی می رود)  و هربار امکاناتش کمتر می شود !!

میهن بلاگ  هم که تا حالا  هزار مرتبه  هک شده و عملا  یک چلوصافی (آبکش) است نه سرویس وبلاگدهی .  الان هم که  فسیل  شده و نمی توانیم در ان وبلاگ بسازیم !!

رزبلاگ  هم که هک شد و  از آن بدتر اینکه هاردهای  سرورش  داغون شدند و  هزاران وبلاگ  به ابدیت پیوستند !!!


ضمنا  رزبلاگ   فقط  300  مگابایت هاست رایگان برای آپلود و دانلود فایل دارد که بسیار اندک و ناچیز است و به هیچ دردی نمی خورد و بیشتر یک اسباب بازی است تا هاست !


300 مگابایت را اصلا نباید آپلود سنتر نامید . اسباب بازی است تا آپلود سنتر ! 




لوکس بلاگ  هم که اصلا و ابدا  قابل اعتماد نیست و یک سرویس کاملا غیرقانونی و دزد است  و عملا بدون کسب اجازه از ایرنیک  و بدون اینکه  کارگزار ایرنیک باشد  ،  دامین    دات  آی آر را  که دامین ملی و حقوقی ایران است مستقیما  و بدون اشاره به نام ایرنیک ؛   به بلاگرهای ساده لوح  می فروشد  و بلاگرها را   گول  می زند  و جیب شان را خالی می کند .

این وسط  فعلا فقط  بلاگ اسکای  است  که هنوز قرص و محکم سر جای خودش ایستاده است  و هرگز دامین  ملی  نمی فروشد و از کاربر هیچ پولی نمی گیرد  و امکانات خوبی دارد  و تقریبا من هیچ محدودیت فنی  در این سرویس  ندیدم جز اینکه از طریق اندروید اصلا نمی توان در ان وبلاگنویسی کرد زیرا کلمات را حین تایپ به هم می چسباند و امکان ویرایش کلمات را از کاربر می گیرد و از طریق مرورگرهای پیشفرض ویندوز 10 قابل دسترس نیست  ( یک خط در میان قابل دسترس است  و فقط از طریق گوگل کروم تقریبا همیشه قابل دسترس است .)   و  ( البته قوانین ضد بشری و ضد اسلامی و یکطرفه و ظالمانه دارد و توقع دارد کاربر عادی وکیل مدافع او در دادگاه شود !!!  . واقعا خنده دار است که یک سایت بزرگ و معروف توقع دارد  که کاربر خانگی وکیل او در دادگاه شود اما نسبت به همین  کاربر خانگی هیچ تعهدی ندارد و از خودش سلب مسئولیت کرده است.  واقعا مالکین بلاگ اسکای تا چه حد پررو و گستاخ و قلدر هستند که هزاران توقع احمقانه از کاربر دارند اما خودشان هیچ مسوولیتی در قبال کاربر بر عهده نمی گیرند و بشدت بی مسئولیت  می باشند و حقوق کاربران را نادیده می گیرند . در ضمن هیچ آدرس یا شماره تلفن و ایمیل درست  و حسابی ندارد و هویز گرفتم و دیدم اطلاعاتش را مخفی کرده است !!!  بلاگ اسکای   کاملا مشکوک است  . ضمنا برای هر پست فقط 10 کلمه ی کلیدی می توانید بسازید و دست تان را می بندد مثل شرکت بیان . با این تفاوت که در بیان اگر پول بدهی کلمات کلیدی بیشتری می توانید بخرید !!!!! ) .

البته بلاگ اسکای با همه ی نواقص  و معایبی که دارد خصوصا قوانین یکطرفه و ظالمانه  و خشک و قدیمی بودنش  یکسری مزایا نیز دارد مثلا می توانید با یک نام کاربری  تعداد بی نهایت وبلاگ بسازید  و از شما هنگام ثبت نام هیچ شماره تلفن درخواست نمی کند. فقط یک ایمیل برای ساخت وبلاگ کافیست  . لذا جاسوس نیست . 

من الان تعدادی وبلاگ در بلاگ اسکای ساخته ام زیرا حس می کنم ساختار و معماری قویتر و امن تری نسبت به  بقیه ی سرویسهای قدیمی دارد  و سئوی وبلاگهایش بسیار بسیار بالاست .

همین وبلاگ دیکت را  توی گوگل  جستجو کنید و مرا  پیدا کنید !

فراموش نکنید که  بلاگ اسکای  بعد از پرشین بلاگ ، دومین و قدیمی ترین سرویس وبلاگدهی ایران است و هنوز نفس می کشد و پایدار و ایمن  است و تاکنون نشنیدم که هک شده باشد . بنابراین من بی انصاف نیستم و مزایای بلاگ اسکای را نیز گفتم .

اما در کل ،  بلاگ اسکای قدیمی و خشک است و به درد وبلاگنویسی مدرن نمی خورد .


تبلاگ  (وبلاگ رسمی  و سیستم وبلاگدهی  موسسه ی تبیان )   هم  که  اوضاعش بی ریخت است .  خود تبیان سال 81  تاسیس شد و تبلاگ در سال 85  رسما شروع به کار کرد اما  بسیار بدوی است .  در بخش پیوندهای وبلاگ ،   لینک  وبلاگهایت را می گذاری  بعد هرچقدر که روی لینک کلیک می کنی هیچ اتفاقی رخ نمی دهد !

بیشتر به یک تابلوی نقاشی شباهت دارد  تا سرویس وبلاگدهی .

فارسی و انگلیسی را در هم قاطی می کند !


تبلاگ  فقط 1 گیگ هاست رایگان برای دانلود و آپلود فایل  دارد که اصلا به درد نمی خورد . لااقل  فارسی بلاگ  حدود 15 گیگ هاست رایگان ماهیانه  ( https://uppc.ir   که البته مرورگر مایکروساف اچ آنرا ناامن می داند  )   و بلاگ بیان  3 گیگ  هاست رایگان   ماهیانه ( که مرورگر مایکروسافت اج این یکی را نیز ناامن معرفی می کند )  برای آپلود و دانلود فایل به ازای وبلاگها  در اختیار کاربر قرار می دهند . البته در بیان اگر پول  بدهی تا سقف  500 گیگابایت   هاست ماهیانه نیز در اختیارتان قرار می دهد که خب برای افراد پولدار و مایه دار  بد نیست !!


بلاگ اسکای هم  برای وبلاگ حدود 20 گیگ  هاست رایگان ماهیانه  برای  آپلود و دانلود فایل به ازای  تمامی وبلاگهای هر کاربر  ایجاد کرده که نامش  پیکوفایل  است که در ایران بسیار مشهور و متداول است .



تبلاگ  امکان ذخیره ی دستی ندارد و باید 5 دقیقه صبر کنی تا شاید پست  بصورت اتوماتیک ذخیره شود !  در طول این 5 دقیقه هزار و یک اتفاق  برای کامپیوتر می افتد .

تبلاگ  یک ستینگ بچگانه دارد که اصلا به درد نمی خورد .

یک نکته:  تا حالا  دقت کردید که اکثر نرم افزارها و سایتهای مذهبی و قرآنی  چه تذهیب زیبا و چشم نوازی دارند ؟؟؟  پر از گل و بوته و  سنبل !!!

اما دریغ  از یک ذره  کارایی و  فنی بودن .  فقط بلدند  ان نرم افزار یا سیستم وبلاگدهی را   بزک دوزک کنند  تا کاربر احساس کند الان توی بهشت است !!!

اما کدنویسی در حد صفر .  کارایی در حد صفر .

الان تبیان همین حالت را دارد . پر از جلوه های ویژه ی مذهبی و قرآنی و بدون  ذره ای  کدنویسی حرفه ای و رعایت اصول مهندسی .

گول ظاهر مذهبی و قرآنی و چشم نواز  این نرم افزارها و سایتها را نباید خورد . باید دید آیا  کار می کنند یا نه ؟؟؟

تجربه به من می گوید اکثر نرم افزارهای قرانی و سایتهای قرآنی  فقط  از تذهیب و جلوه های زیبای بصری  تشکیل شده اند اما  چیزی بنام  کد و برنامه نویسی در پشت پرده ی آنها  وجود ندارد . اکثر دکمه ها  یا اصلا کار نمی کنند یا اینقدر باید توی سرشان بزنی تا کار کنند .

در  تبلاگ  چیزی بنام  جعبه ی  پیوندها ندیدم و پیوندها اصلا کار نمی کنند  اما دور و برشان  پر از  گل و بوته است و فقط یک بلبل   کم دارند !!!

از لحاظ آزادی و قدرت عمل کاربر (بلاگر)    و استحکام و سرعت و قدرت و کیفیت  و امنیت  سرویس دهنده  ،  در میان سرویسهای قدیمی ،  فقط بلاگ اسکای  را می پسندم .

بلاگ اسکای  با تبلیغات پیکوفایل  از عهده ی مخارج اش  بر می آید لذا تمامی سرویسهایش رایگان هستند .

هرچند خود  پیکوفایل کاملا  رایگان است و با  ترافیک رایگان   20 گیگابایت و امکان  آپلود  همه نوع  فایل تا حجم  900  مگابایت برای هر فایل ،   عملا   روی دست  شرکت  بیان  بلند شده است .

من هیچ محدودیتی در  پیکوفایل ندیدم .   حجم فایل  30 برابر بیشتر از  فایل صندوق بیان .  حجم  خود اپلود سنتر ،  7 برابر بیشتر از  صندوق بیان .

کاملا ازاد و رایگان  و قابل استفاده در تمامی سرویسهای وبلاگدهی دنیا .

پیکوفایل برخلاف بیان باکس شرکت بیان ،  یک سرویس انحصاری نیست بلکه یک سرویس عمومی و رایج است و از تمامی سرویسهای وبلاگدهی می توانید به  آن وصل شده و لینک بگذارید البته باید دستکم یک وبلاگ در بلاگ اسکای ساخته باشید .


البته بیان باکس نیز درصورت ساختن یک وبلاگ در بیاگ بیان قابل دسترسی از تمامی سرویسهای وبلاگدهی می باشد ولی متاسفانه در کلیت ، شرکت بیان یک شرکت انحصاری و  گلخانه ای و محدود کننده می باشد و تمامی سرویسهایش انحصاری هستند . دقیقا شبیه به تبیان .


ایکاش  بیان  هم  یک سرویس  جداگانه با تبلیغات  ارائه می داد و هزینه های خودش را تامین می کرد و اینهمه محدودیت فنی و این حالت پولی بودن  روی سرویس بلاگ بیان  قرار نمی داد .

اما افسوس که ما کاربران این وسط هیچ کاره ایم و مدیران و مالکان سرویسهای وبلاگدهی  هرطور که دلشان بخواهد  سرویسدهی می کنند .

یک حس عجیب به من می گوید  احتمالا  مسئولین شرکت بیان در تدارک  سفر به کانادا هستند !

خدا  رحم کند .

البته من که  زیاد ضرر نمی کنم چون من  بلاگر سیار هستم و در  چندین سرویس مختلف  وبلاگدهی ،  وبلاگ دارم .

پس اگر روزی برسد که  شرکت بیان و البته سرویس  بلاگ از دسترس خارج  شوند   چندان ناراحت نمی شوم  چون  به تعداد کافی وبلاگ در بقیه ی سرویسها  دارم .

بیان نشد ، بلاگ اسکای ، بلاگ اسکای نشد ، فارسی بلاگ ، و .....

برمی گردم به  بحث اصلی:

بهرحال  از نظر من پرونده ی  میهن بلاگ  مختومه است .  این سرویس را باید  یک سرویس مرده و منسوخ  دانست .

می توانم با الهام از یکی  از سایتها ،   این جمله را بگویم:

پایانی  بر  میهن بلاگ .




بروزرسانی :


این پست را قبلا  نوشته بودم بعد  دیدم  سوزن  بازدیدگنندگان روی این پست گیر کرده و بیش از 6000 بازدید داشت  اما  پستهای جدید  اصلا  دیده نمی شدند من هم ناخواسته  عصبانی شدم و متاسفانه  این پست را حذف کردم . اما گویا فایده ای ندارد و بازهم بازدیدکنندگان محترم  به دنبال این پست می گردند !!!  

خب چه بهتر دستکم یکی از پستهای وبلاگ ام  ( وبلاگ وحیدمی )   پربازدید است و باید بابت این موضوع خدا را شکر کنم . هرچه بازدید از این پست بیشتر شود اعتبار وبلاگ وحیدمی نیز بیشتر می شود . قرار نیست تمامی پستهای وبلاگ وحیدمی پربازدید باشند . حرص نمی زنم . همین یک پست که پربازدید است برایم کفایت می کند .


(بروزرسانی مجدد:  خوشبختانه اصل مطلب را از یکی از وبلاگهای سرویس وبلاگدهی  ویرگول  پیدا کردم و مجددا  همینجا کپی کردم . دلیل تفاوت در حالت فونت بخش اول و دوم این مطلب  نیز همین کپی کردن مطلب خودم از یک وبلاگ دیگه است !!!!

خدا را شکر می کنم که  آن  بلاگر محترم  ویرگول  کل مطلب این پست را بدون هیچ سانسور  در وبلاگ اش منتشر کرده بود و من توانستم اصل مطلب را از آن  وبلاگ به سر جای اش در اینجا کپی نمایم . از آن  بلاگر محترم ویرگول  بابت امانت داری و عدم سانسور  تشکر می کنم  و امیدوارم در کار و زندگی شان  موفق و موید باشد . )


ادامه ی مطلب و در واقع بروزرسانی ماجرای میهن بلاگ :



خطاب به بازدیدکنندگان محترم  انسانی  و  دیجیتالی و روباتها  و  خزنده ها  و پرنده ها (!!!)  و ...   عرض می کنم که  سرنوشت  میهن بلاگ  دیگه  مبهم  نیست زیرا  میهن  بلاگ به دست پرتوان شرکت  صباایده  برای همیشه  تعطیل شد و به ابدیت پیوست . 

میهن بلاگ به ابدیت پیوست !

بله درست  فهمیدید  .  سرویس  وبلاگدهی معروف  میهن  بلاگ   برای  همیشه  تعطیل شد و به آخر خط رسید .   شرکت صباایده اعتراف کرد که توانایی نظارت بر محتوا و نظرات ( بخوانید : جاسوسی و فضولی و آدم فروشی )  و انگیزه ی لازم و دلیل کافی برای ادامه  دادن به سرویسدهی به بلاگرهای میهن بلاگ را ندارد لذا  آنرا  تعطیل می کند . 


بله  شرکت صباایده  بین حاکمیت فضول و دیکتاتور ایران و حریم خصوصی کاربران گیر کرده بود لذا خودش را  خلاص کرد تا در این جنگ احمقانه ی بین مردم ایران و  حکومت دیکتاتور و فضول و جاسوس ایران  بیش از این درگیر نشود و به کارهای همیشگی و اصلی اش برسد .

صباایده که حریف سرویسهای جاسوسی امنیتی شبه ساواکی  جمهوری اسلامی ایران نشده بود و مدیرش بارها به دلیل دفاع از حقوق بلاگرهای میهن بلاگ  توسط عوامل سفاک و بی رحم و خشن و احمق و بیسواد و خشکه مقدس  جمهوری اسلامی ایران  دستگیر شده بود  چاره ای بجز  شلیک تیر خلاص به  پیکر نیمه جان میهن بلاگ نداشت .   اگر من هم بودم همین کار را می کردم تا خودم را از دردسرهای بعدی نجات دهم .


اگر عوامل سفاک و خشن ساواک جمهوری اسلامی ایران به من بگویند وبلاگ وحیدمی را  تعطیل کن و گرنه  هرچی دیدی از چشم خودت دیدی  من هم چاره ای جز تعطیل کردن این وبلاگ نخواهم داشت . زیرا ساواک الان از ساواک رژیم  شاه خشن تر و بی رحمتر و کثیفتر و بی شرفتر و نامردتر و عوامفریبتر و  حرامزاده تر است .

ساواک رژیم شاه به اسم امنیت ملی و دفاع از اعلیحضرت همایونی   مردم را می کشت یا شکنجه می کرد  اما ساواک جمهوری اسلامی ایران که نام خودش را سربازان گمنام امام زمان گذاشته به اسم دفاع از  اسلام و قرآن و دین و مذهب  همان جنایات و حتی بدتر از ان جنایات را مرتکب شده و می شود و خواهد شد .  صد رحمت به ساواک زمان شاه .

هرچند  پسمانده های متعفن ساواک رژیم شاه سالهاست که به وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان !!!!  مشاوره می دهد وگرنه  اطلاعات ایران تا این حد قوی و کارامد نمی شد  و مو را از ماست بیرون نمی کشید .

وزارت اطلاعات ایران و سایر سازمانهای امنیتی و اطلاعاتی و جاسوسی ایران هرچه دارند از مشاوره ی پسمانده های متعفن ساواک رژیم شاه دارند و مدیون ساواک می باشند .


بگذریم ....


بهرحال  سرنوشت میهن بلاگ دیگه مبهم نیست . تکلیف روشن شد . میهن بلاگ  به ابدیت پیوست .  خدا  می داند  بیش از 2  میلیون   وبلاگ میهن بلاگ  الان  در چه  وضعیتی  هستند . 


آرزو  می  کنم  این  فاجعه  برای  هیچ سرویس وبلاگدهی  دیگری  رخ  ندهد. 


گویا خیالبافی هایم مبنی بر  سرویس وبلاگدهی  صبابلاگ  جامه ی عمل نپوشید .  افسوس . 


حیف شد . 


امیدوارم  این بلا  بر  سر  ما  بلاگرهای  بلاگ بیان  نیاید .    


اگر بلاگ  بیان خدای ناکرده  تعطیل شود تکلیف وبلاگهایمان  چه می شود ؟؟؟ 


آیا  مجبور می شویم به بلاگ اسکای مهاجرت  کنیم ؟؟؟ 


من  نگران و دلواپس هستم.  بجز  وبلاگ  هیچ  جایی نیست  که  آرزوها  و  تخیلات و افکار و نظرات  و  دغدغه هایمان  را  به زبان  آوریم . 


در دنیای واقعی  زبان مان  بسته است .  فقط در وبلاگ می توانیم  اعتراض کنیم و خواسته های برحق مان را  مطالبه  کنیم . 


طرز فکر من  شاید سیاه نمایی و بدگمانی  به نظر  آید ولی  من  نگران هستم . 


شاید لازم باشد  از  ریسمان  سیاه و سفید  بترسیم  و  احتیاط کنیم . 


من یک ایده دارم :  بیایید هر کدام از ما یک نسخه از وبلاگ مان را  در  بلاگ  اسکای  یا  فارسی بلاگ  بسازیم . من الان خودم  هم  اینجا  هستم  هم  بلاگ اسکای . 


ایده ی من اینست که در بیش از یک سرویس وبلاگدهی  مطلب  بنویسیم که  اگر یکی یا دو تا از آنها  تعطیل شدند    نیازی  به  مهاجرت  نداشته  باشیم  و زحمات مان نابود نشود . 

بهرحال  میهن بلاگ بر اثر  بی کفایتی  و  بی  تدبیری  شرکت  صباایده و ترسو و بزدل بودن مدیران این شرکت  و عدم وجود واحد حقوقی  در دفاع از حقوق بلاگرها و البته شرکت صباایده ،   نابود شد . 



الان باید بنویسم :  سرنوشت  مبهم  وبلاگنویسی ......



وبلاگنویسی در سال 1400 هجری شمسی  قیافه ی جالبی به خودش می گیرد .  بگذارید یک جور دیگه عرض کنم :   قیافه ی ما بلاگرها در سال 1400 شمسی  دیدن دارد !!!


همگی با لباس راه راه پشت میله های زندان و منتظر سحرگاه و طناب دار خواهیم بود .


من خودم دیر یا زود توسط عوامل خونریز  و مکار و عوامفریب  جمهوری اسلامی ایران  به دار مجازات  آویخته خواهم شد . شک نکنید که مرا اعدام خواهند کرد . همانطور که روح ا... زم را اعدام کردند . همانطور که مرحوم  ناخدا افضلی  فرمانده ی نیروی دریایی ارتش  جمهوری اسلامی  ایران  و فاتح خرمشهر  را  به ناحق  اعدام کردند و بعد از مرگ به او اتهام جاسوسی زدند !  . همانطور که  مرحوم  استاد سید جواد ذبیحی خواننده ی موسیقی سنتی و قاری قرآن  و مداح اهل بیت  را به ناحق و به طرز فجیعی اعدام کردند . همانطور که هزاران ایرانی بیگناه را در طول این 42 سال  به ناحق اعدام کردند . من نیز اعدام خواهم شد . شک  نکنید  که من نیز اعدام خواهم شد .




مقالات مرتبط :


تست چپ مغز و راست مغز







وحید محمدی .  وبلاگ  وحیدمی 



https://vahidmy.blog.ir


نقشه وبلاگ وحیدمی


https://vahidmy.blog.ir/sitemap.xml

  




بروزرسانی

براثر حملات سایبری به وبلاگ وحیدمی ؛ تمام کامنت های کاربرها و پاسخ های من به کاربرها  ؛ حذف شدند 


لعنت خدا و نفرین ملائکه بر هکرها و اتکرها و مجرمان سایبری . 


تاریخ بروزرسانی 


یکشنبه مورخ 29 مرداد 1402 خورشیدی 


نکته : 

آدرسهای  آخرین پست وبلاگ وحیدمی را در زیر مشاهده می فرمایید . 




در پناه خداوند متعال عظیم الشان باشید 

ِ

الهم  عجل  لولیک الفرج . 



امضای همیشگی اینجانب  در جهت تایید صحت و درستی مطالب وبلاگهایم   : 


وحید محمدی . وبلاگ  وحیدمی 


https://vahidmy.blog.ir





https://vahidmy.blog.ir/archive


https://vahidmy.blog.ir/post/764