vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

وحیدمی

وبلاگ شخصی وحید محمدی . یک تایپیست که عاشق علم و تجربه است.


آدرس وبلاگ وحیدمی :

Home Page


https://vahidmy.blog.ir

+


Archive

آرشیو و بایگانی وبلاگ وحیدمی

https://vahidmy.blog.ir/archive

+


نقشه وبلاگ وحیدمی:

Sitemap

https://vahidmy.blog.ir/sitemap.xml

+

خوراکخوان وبلاگ وحیدمی

Feed

RSS

https://vahidmy.blog.ir/rss

+

آدرس مورد استفاده خزنده ها روباتها و موتورهای جستجوگر

Robot

https://vahidmy.blog.ir/robots.txt


+

مشخصات وبلاگ وحیدمی:


ساعات انتشار پست جدید وبلاگ :

بیست و چهار ساعته

وضعیت انتشار پست : نامنظم . در طول شبانه روز و در صورت صلاحدید ؛ پست جدید منتشر می کنم.


نام مدیر : وحید محمدی

گونه : وبلاگ شخصی با آدرس اختصاصی و محتوای عمومی

ژانر : تمام ژانرها

کاربرد : همه منظوره

هدف وبلاگ : به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه با مردم و پرداخت زکات علم

مقصد مدیر وبلاگ : کسب رضای خداوند .

جنس وبلاگ : وبلاگ شخصی

تاریخ تاسیس : تیر 1398 خورشیدی



موضوعات وبلاگ : تمام علوم و فنون و مسائل مختلف در تمام زمینه


کپی برداری از مطالب وبلاگ وحیدمی به شرط لینک دادن به آدرس اصلی وبلاگ با دامنه vahidmy.blog.ir ، بلامانع و آزاد است . با خیال راحت ، کپی برداری نمایید . هیچگونه کپی رایت و انحصار برای وبلاگ وحیدمی ، وجود ندارد .

بروزرسانی:

وبلاگ وحیدمی منحصرا توسط سایت بلاگ دات آی آر به آدرس blog.ir میزبانی می شود . بنابراین بجز دامنه vahidmy.blog.ir سایر دامنه ها جعلی و فیک و خطرناک هستند .
برای مشاهده نکات جدید و ترفندهای امنیتی لطفا به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

https://vahidmy.blog.ir/post/1



آدرس وبلاگهای تخصصی :

https://spasm.blog.ir

https://fasmy.blog.ir

https://binasm.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر
  • ۰۱/۰۴/۱۱
    adc
نویسندگان
پیوندها

کشف اسناد ستاره طارق در ویکی پدیا انگلیسی

پنجشنبه, ۳ فروردين ۱۴۰۲، ۰۵:۵۹ ب.ظ







به نام خدا


عنوان مطلب :


اسناد ستاره طارق در ویکی پدیا انگلیسی



آدرس مطلب :


https://vahidmy.blog.ir/post/688





دست کیهانی به روایت خبرگزاری مهر 




در پست قبلی به شماره 687 ، تحت عنوان " هلال اول ماه رمضان با کمک سایت استلاریوم رویت شد " به حد کافی از قدرت تخیل و شهود و مقایسه ستاره طارق با دست کیهانی و ستارگان نوترونی و تپ اختر  استفاده کردم . زیرا من یک انسان با تیپ شخصیتی  INTP هستم . یعنی مدام به دنبال کشف الگوها و مقایسه کردن این الگوهای خیالی با اجسام مادی ، می باشم . 


دست کیهانی حقیقتا یک الگوی نجومی و فرازمینی از دست چپ انسان است که اتفاقا یک انگشتری در انگشت اشاره دارد! 


تشبیه کردن سحابی اشعه ایکس واقع در صورت فلکی دوپرگار ، به ستاره طارق ،  کاری است که من در حال انجام دادنش هستم و این یعنی شهود یعنی مقایسه ی الگوها و استفاده از قدرت تخیل و حس ششم . 


این یعنی اینکه  فراروانشناسی  واقعا یک علم است و قابل تجربه نیز می باشد . فراروانشناسی همانند روانشناسی  یک علم تجربی است و نباید انرا در دسته شبه علم و خرافات قرار دهیم . 


تشبیه کردن سحابی دست کیهانی  و سایر پدیده های نجومی از جمله ستاره نوترونی یا سیاهچاله یا سفید چاله یا کرم چاله ،  به ستاره طارق نیز نوعی شهود و استفاده از قدرت تخیل و یک مقاله علمی - تخیلی  و  زیر مجموعه ی علم فراروانشناسی است و هرگز توهم و زوال عقل و خرافات و شبه علم ،   نیست . 


ویکی پدیا باید یاد بگیرد که فراروانشناسی  و متافیزیک و ماوراء الطبیعه  (شهود - حس ششم - تله پاتی - آینده بینی - پیشگویی - تله کینزی - معجزات علمی قرآن و ....) همانند  روانشناسی و نجوم و ریاضیات  ، یک علم معتبر و قطعی  است و از توهین کردن به صاحبان این علم دست بردارد . 


دست کیهانی یکی از معجزات علمی قرآن است . لطفا مسخره نکنید. 



به کلمات کلیدی زیر این پست و پست های مربوط به نجوم و روانشناسی خصوصا پستهای مربوط به ستاره طارق حتما مراجعه فرمایید . 


من معتقدم آن چیزی که ویکی پدیا انگلیسی  از او به سحابی اشعه ایکس و ستاره نوترونی یاد می کند همان ستاره طارق است . 


در روایات آمده است که هرگاه  یک دست شبیه به دست انسان را در آسمان شب دیدید بدانید که ظهور امام زمان نزدیک شده است . 


سخن را با آپلود برخی فایلهایی که از ویکی پدیا انگلیسی و با هزار زحمت دانلود کردم به پایان می رسانم . 


شما نمی دانید با چه بدبختی و مشقتی توانستم این فایلهای زمخت با پسوندهای غیرمعمول و غیر قابل پخش از ویندوز پلیر ،  را از ویکی پدیا انگلیسی دانلود کنم . 


این فایلهای ویدیویی را باید حتما با کمک نرم افزارهای تخصصی پخش رسانه ی ویدیویی  ، اجرا کنید . وگرنه هرچیزی که دانلود کرده اید بی فایده بوده است و مرا  آماج حملات قرار می دهید ! 



تکرار می کنم :  برای اجرای این فایلهای ویدیویی حتما از یک نرم افزار تخصصی استفاده کنید . ویندوز به تنهایی قادر به پخش این فایلها نیست .  من بی تقصیرم . تقصیر را بر گردن ویکی پدیا می اندازم! 


 

قصد ندارم منت بگذارم  و اذیت کنم . فقط می خواهم بگویم که تولید چنین محتوای دشوار و دیوانه کننده ای  هرگز از روی سرخوشی و سرگرمی نیست بلکه از روی هشدار و نگرانی و دلواپسی است . 


برای من  وبلاگنویسی هرگز سرگرمی نیست بلکه  انجام وظیفه است . 


اگر روزی برسد که یک سیستم عامل بسازم هرگز نمی گویم : صرفا برای سرگرمی ساختم!!!!


مگه مردم مسخره ی دست ما هستند که سیستم عامل به این مهمی را صرفا از روی کنجکاوی یا سرگرمی بسازیم ؟؟؟؟


هر محصول یا کالایی که تولید می کنیم باید جدی و علمی و کاربردی باشد نه  صرفا از روی سرگرمی . 



آپلود اسناد و فیلمهای ستاره طارق به گمان و حدس وحیدمی از ویکی پدیا انگلیسی :


File Name:  Tarek.zip


Size: 6 MB






https://bayanbox.ir/download/0844797620985923753/Tarek.zip




وحیدمی حدس می زند که ستاره طارق همین هایی باشد که از ویکی پدیا انگلیسی پیدا و کشف کرده است . 


باید توجه داشت که به تمامی ستارگان نوترونی  اصطلاحا تپ اختر یا طارق گفته می شود و تعداد این ستارگان نوترونی  میلیاردها ستاره هست و برخی از آنها هزاران سال نوری از ما فاصله دارند ولی می توانند با استفاده از  کرم چاله یا سفید چاله  یا تونل زمان یا ماشین زمان! ، به زمین نزدیک شوند . 


من علاقه ی فراوانی به متون علمی - تخیلی دارم. 


نقشه وبلاگ وحیدمی را که خودتان دیگه بلد هستید . پس خودتان بگردید و سایر پستها و مطالب مشابه را پیدا کرده و نوشته های مرا با یکدیگر مقایسه نمایید . 



نکته :


به دلیل مشکلات فنی نتوانستم این فایل را آپلود کنم . می توانید با مراجعه به ویکی پدیا انگلیسی ، شخصا این مطالب را مطالعه و ذخیره کرده و فایلهای ویدیویی را نیز بصورت آنلاین مشاهده فرمایید . 


اگر مشکل بخش آپلود سنتر وبلاگ برطرف شود ، حتما فایل فشرده حاوی این اسناد را برای شما آپلود می کنم . هرچند که مطمئن هستم که این فایل نیز به سرنوشت فایل           Al-Fatan.zip   دچار می شود و هیچکس آنرا دانلود نخواهد کرد!!!!



یعنی از میان شش میلیارد کاربر اینترنت ، حتی یک نفر هم حاضر نشد فایل  Al-Fatan.zip که حاوی کتاب معروف  " الفتن " بود را دانلود کند.  


مردم آخرالزمان موجوداتی عجیب و غیرقابل پیش بینی و شگفت انگیز و بامزه هستند!!!



ایرادی ندارد . من دیگه به این اخلاق شما کاربرها عادت کرده ام . هرطور که راحت هستید . دلتان خواست دانلود کنید . دلتان نخواست دانلود نکنید. اصلا به من چه ربطی دارد ؟؟؟؟  والاه به قرآن . 


+

+

+

بروزرسانی :


بالاخره با هر بدبختی که بود توانستم فایل  Tarek.zip را که فقط شش مگابایت حجم داشت  آپلود نمایم!! 


چند بار بصورت دستی و چند بار نیز با کمک  دانلود منیجر ، این فایل را دانلود کردم . دانلود دستی خیلی سریع و راحت انجام شد . اما دانلود منیجر کمی در دانلود این فایل کوچک ، مشکل داشت  ولی بهرحال آنرا دانلود کرد! 


این کار را انجام دادم تا از صحت لینک دانلود مطمئن شوم و شما بتوانید با خیال راحت این فایل را دانلود نمایید . 



الوعده وفا .  به وعده ی خودم وفا کردم . 


حالا نوبت شماست که فایلهای این وبلاگ را دانلود کنید  . هرچند که چشمم آب نمی خورد و می دانم که شما نیز همچون من با مشکلات فنی فراوان در زمینه ی نت جهانی و داخلی و کارشکنی بلاگ بیان و ایرانسل و همراه اول و شرکت مخابرات و ....  درگیر هستید . 


بنابراین احتمال اینکه این فایل و سایر فایلهای وبلاگ وحیدمی توسط مردم یا مسئولین دانلود شوند یک در شش میلیارد است !!!


خب دیگه شب بخیر . خوب بخوابید تا سحر بتوانید به موقع بیدار شوید!



تاریخ بروزرسانی :


پنجشنبه مورخ سوم فروردین سال 1402 خورشیدی مصادف با اول رمضان سال 1444 قمری  ساعت  9 و 21 دقیقه شب . 


+

+



بروزرسانی جدید:


مکان دقیق سحابی  دست کیهانی و البته ستاره نوترونی آبی رنگ وگا پولسار


و مقایسه ابعاد سحابی  دست کیهانی واقع در صورت فلکی دوپرگار با  ستاره نوترونی قرمز  ولا پولسار واقع در سحابی خرچنگ واقع در صورت فلکی گاو :




مکان دقیق این سحابی به شکل یک دایره قرمز رنگ در کنار ستاره ی بتای صورت فلکی دوپرگار و در پایین پای صورت فلکی قنطورس در عکس مشخص شده است . 


باید توجه داشت که این سحابی بسیار بسیار بزرگتر از ستاره نوترونی آبی رنگ وگا  و ستاره نوترونی  قرمز رنگ ولا پولسار ( واقع در  سحابی خرچنگ واقع در صورت فلکی گاو )  می باشد که این مقایسه را می توان در یکی از ویدیوهای مربوط به بخش گالری صفحه ی مربوطه در ویکی پدیا انگلیسی ،  با چشم خود مشاهده کرد . 


ستاره نوترونی آبی رنگ وگا که از نظر من همان ستاره طارق می باشد به رنگ آبی بوده و من قبلا صدای آنرا در همین وبلاگ ،  آپلود کرده ام و البته این ستاره در تمام نت جهانی از شهرت بسیار بالایی برخوردار است و حتی فیلم واقعی و زنده از  تحرکات این ستاره نیز در وب جهانی موجود است . 


این ستاره در واقع قلب و موتور محرکه ی این سحابی غول پیکر کف دست کیهانی محسوب می شود . 


از طرفی دیگر ستاره نوترونی قرمز رنگ ولا پولسار نیز بسیار شبیه به آن بوده و در قلب سحابی خرچنگ قرار دارد و سحابی خرچنگ نیز چنانکه گفته شد در صورت فلکی گاو قرار دارد . 


من قبلا صدای هر دو ستاره ی نوترونی  ولا پولسار و  ستاره نوترونی  وگا پولسار را در وبلاگ وحیدمی آپلود کرده ام . 


کافیست به نقشه وبلاگ وحیدمی مراجعه نمایید  تا با صدای این دو ستاره نوترونی مشهور و قدرتمند آشنا شوید . 




خب در این بخش قصد دارم  آدرسی را که مکان دقیق سحابی کف دست را در صورت فلکی دوپرگار و به شکل دایره قرمز نشان داده است را آپلود نمایم . 


اهمیت این سحابی و البته ستاره نوترونی درونش به حدی زیاد است که شاید چندین پست تخصصی را در مورد آن منتشر نمایم . 


اطلاعات تخصصی مربوط به مکان دقیق سحابی کف دست کیهانی و ستاره نوترونی درون آن :


PSR B1509-58= سحابی کف دست کیهانی واقع در کنار ستاره ی بتا از صورت فلکی دو پرگار و بسیار نزدیک به درخشانترین و پایین ترین ستاره صورت فلکی سنتورس (قنطورس) 


البته خود ستاره ی نوترونی آبی رنگ وگا  که  احتمالا همان ستاره ی طارق می باشد تحت عنوان نبولا ، نامیده می شود و بسیار کوچکتر از این سحابی است . 


البته اشتباه نشود:


این مقایسه  بین سحابی  دست کیهانی و ستاره نوترونی ولا پولسار واقع در سحابی خرچنگ  انجام شده است . 


نباید این دو ستاره ی شبیه به هم را با یکدیگر اشتباه بگیرید .  


وگا پولسار معمولا آبی رنگ و ولا پولسار معمولا قرمز رنگ است . 


وگا  پولسار  در  مرکز سحابی دست کیهانی و  ولا پولسار در مرکز سحابی خرچنگ قرار دارد 


سحابی دست کیهانی در صورت فلکی دوپرگار  و سحابی خرچنگ در صورت فلکی گاو قرار دارد . 


متاسفانه شباهت بسیار زیاد این دو ستاره ی نوترونی موجب بروز اشتباه می شود . 





The location of PSR B1509-58 (circled in red)




https://en.wikipedia.org/wiki/PSR_B1509%E2%88%9258#/media/File:PSRB1509-58Location.png



https://commons.wikimedia.org/wiki/File:PSRB1509-58Location.png#/media/File:PSRB1509-58Location.png




+

+

+


بروزرسانی !!




یکبار دیگه تمام این اطلاعات  و اسناد مربوط به ستاره طارق که از ویکی پدیا انگلیسی استخراج کردم را در کنار هم می چینم  تا بتوانم تشخیص دهم که کدامیک از ستارگان نوترونی  حقیقتا ستاره ی طارق مورد اشاره در قرآن ، می باشد . 


اطلاعات تکمیلی مربوط به ستارگان نوترونی و سحابی ها که می توانند تپ اختر یا ستاره طارق باشند و من از ویکی پدیا  انگلیسی  استخراج کرد ام :





The location of PSR B1509-58 (circled in red)


سحابی کف دست کیهانی در نقشه صورت فلکی دوپرگار به صورت یک دایره قرمز رنگ مشخص شده است 




https://en.wikipedia.org/wiki/Crab_Pulsar


سحابی خرچنگ 


Size Comparision Between PSR B1509-58  and Crab Nebula


مقایسه ابعاد سحابی دست کیهانی واقع در صورت فلکی دوپرگار  با ستاره نوترونی ولا پولسار واقع در سحابی خرچنگ در صورت فلکی گاو 




https://en.wikipedia.org/wiki/PSR_B1509%E2%88%9258#/media/File:PSRB1509-58Location.png



https://commons.wikimedia.org/wiki/File:PSRB1509-58Location.png#/media/File:PSRB1509-58Location.png



https://en.wikipedia.org/wiki/Crab_Pulsar#/media/File:Chandra-crab.jpg




https://en.wikipedia.org/wiki/Crab_Pulsar#/media/File:Crab_Nebula_pulsar_x-ray.jpg




https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c9/Chandra-crab.jpg



https://en.wikipedia.org/wiki/Crab_Pulsar#/media/File:M1.gif




https://en.wikipedia.org/wiki/Pulsar#/media/File:Crab_Lucky_video2.gif



نکته پایانی :


مطالب مربوط به ستارگان نوترونی ( طارق ) و پولسارها و تپ اخترها و سیاهچاله ها و کرم چاله ها و سفید چاله ها و سحابی ها و صورتهای فلکی و سایر مباحث علم نجوم ، به حدی دشوار و تخصصی و پیچیده و گیج کننده و ناقص و دور از دسترس به نظر می رسد که انسان را واقعا خسته  و گیج  می کند . 


با این وجود ، من به دلیل اینکه دوست دارم این مباحث کاملا علمی و دقیق را با مطالب شبیه به آنها که  مربوط به علایم ظهور امام زمان می باشد ، ترکیب کنم تا به نتیجه ی نهایی برسم و از سردرگمی در بیایم ممکن است از طرف مخالفان ، به تولید شبه علم و تولید محتوای سخیف و غیرعلمی و گمراه کننده متهم شوم . 


اما مهم نیست .  اجازه می دهم که دشمنان و مخالفان مرا به متوهم بودن  و تولید محتوای زرد و چرک و غیرعلمی و شبه علم و خرافات ، متهم نمایند. 


آینده همه چیز را معلوم می کند و مشخص می شود که حق با چه کسی بوده است و چه کسی متوهم  و بی سواد  و خرافاتی  بوده است . 


بهرحال ظاهر شدن کف دست در آسمان ابری  شاید یک پدیده ی جعلی و انحرافی باشد ولی  سحابی کف دست کیهانی که هزاران سال نوری از ما فاصله دارد و به سختی می توان حتی با تلسکوپهای قدرتمند  ، او را مشاهده کرد هرگز شبه علم و جعلی و خرافاتی نیست . 


من تا جای ممکن سعی کردم از یک مقاله ی علمی - تخیلی  برای ایجاد ارتباط بین دو مقوله ی ستاره شناسی و ستاره بینی  استفاده کنم تا شاید بتوانم زمان دقیق ظهور ستاره طارق را حدس بزنم . 


بهرحال هیچکس نباید شخص دیگری را از تولید محتوای هرچند سخیف و چرک برحذر نماید زیرا اینکار برخلاف آزادی بیان است. 


گرچه من هرگز یادم نمی آید که محتوای زرد و سخیف و شبه علم و خرافاتی تولید کرده باشم . 


شاید غلو کرده باشم اما سعی کرده ام دروغ نگویم و با استناد به مدارک و اسناد معتبر علمی  ، مطلب نوشته ام . 


خب فکر می کنم که به اندازه ی چند پست ، در رابطه با ستاره نوترونی طارق ، در پایین همین پست مطلب نوشتم . 


پرونده ی ستاره نوترونی طارق هرگز بسته نمی شود مگر زمانیکه امام زمان (عج)  ظهور  و قیام کند و ما را از انتظار و بلاتکلیفی و سردرگمی و ظلم و ستم و فساد نجات دهد . 


آنوقت که این اتفاق عالی  برای ما رخ بدهد و دنیا گلستان شود ، برای همیشه پرونده ی ستاره نوترونی طارق را می بندم . 


به کتابهای  آخرالزمانی  از جمله  " الفتن "  و  " غیبت نعمانی "  و سایر کتابهای حاوی احادیث و نشانه های ظهور  ، مراجعه کنید و سعی کنید به دنبال حدیثی بگردید که در رابطه با پیدا شدن کف دست انسان در آسمان  مطلبی را بیان کرده باشد . 


اگر به کتاب  " الفتن "  اعتماد ندارید می توانید به سایر کتب که مورد اعتمادتان هست مراجعه نمایید . 


بهرحال من خودم دشمن خرافات و جمود فکری هستم ولی فعلا ممکن است ناخواسته به تولید خرافات و شبه علم  متهم شوم . چون هیچ کس نیست که به من کمک کند و من دست تنها هستم و  هیچ نشانه ی قوی برای رفع این ابهامات  ندیده ام مگر همین چیزهایی که تاکنون در مورد ستاره طارق و زلزله و ...   نوشته ام . 



الهم عجل لولیک الفرج . آمین 




اگر این فایلها و لینکها باز نشدند یا کار نکردند یا دارای محتوای تکراری بودند ( که متاسفانه تکراری هستند )   لطفا با استناد به همین لینکها و آدرسها  مستقیما به ویکی پدیا انگلیسی مراجعه کنید تا خودتان شخصا فیلمها و عکسهای مربوط به ستارگان نوترونی را مشاهده نمایید .  


به  احتمال زیاد ، تمام این فایلها را باید از درون خود ویکی پدیا انگلیسی و بصورت کاملا  آنلاین  اجرا نماییم .  


من تمام تلاشم را کردم که بتوانم صفحات و فایلها را دقیقا شبیه به خود ویکی پدیا  آپلود کنم اما متاسفانه بجز یکی دو فایل گیف ، سایر فایلها محتوی تصاویر تکراری و حتی نامربوط و منشوری !!!   بودند . از این بابت متاسفم و عذرخواهی می کنم . 



بهرحال سیستم قاطی کرد و بجای فیلم و انیمیشن ، یکسری فایل بی ربط و مسخره و تکراری  و دارای تصاویر مزخرف  را به من تحویل داد .  از این بابت متاسفم و سعی می کنم دیگه  هرگز از هیچ سایتی هیچ لینک یا فایلی را  آپلود نکنم و به اعتبار و آبروی خودم ضربه نزنم و مخاطب را عصبانی ننمایم . 


فعلا به دلیل مشکلات فنی وبلاگ ،  امکان حذف لینکهای حاوی تصاویر نامربوط و تکراری و غیراخلاقی  وجود ندارد ولی در اسرع وقت ، این لینکها را از این پست  حذف می کنم . انشاا.... 





ویکی پدیا انگلیسی اجازه نمی دهد که فایلهای ویدیویی را دانلود و روی هارد کامپیوتر اجرا کنیم . اگر هم دانلود شوند اجرا نمی شوند و فقط  نت را هدر داده ایم  . 



بعید  می دانم که این فایلها در این وبلاگ  ، کار کنند و شما احتمالا با مشکل  مواجه می شوید . 


ولی علی الحساب روی تمام لینکها و آدرسها کلیک کنید شاید مشکلی در کار نباشد و شما به مراد و هدفتان برسید و من نیز خوشحال شوم که توانسته  ام  خدمتی هرچند ناچیز به مردم  ارائه کرده باشم  . 


مسلما هدف  و مراد  من و شما یکی است یعنی هم من  به علم علاقه دارم و هم شما . پس لطفا از پاراگراف بالا  سوء  برداشت نفرمایید . متشکرم . 



تاریخ بروزرسانی :


جمعه مورخ چهارم فروردین سال 1402 خورشیدی مصادف با  دوم رمضان سال 1444 قمری ساعت  دو بعد از نیمه شب !!!!


+

+

+

آخرین بروزرسانی 


شنبه 1 مهر 1402خورشیدی 


23 سپتامبر 2023 میلادی 


کاملترین اسناد مربوط به ستاره طارق  همراه با برخی فایلهای مربوط به نشانه های ظهور امام زمان 


دانلود فایل ظهور و طارق با حجم کمتر از 200  مگابایت :


Size of file is 200MB



https://bayanbox.ir/download/9203858077875394552/ZohoorAndTarek.zip



لینک کوتاه به آدرس بالا برای دستگاههای کوچک که نمایشگر کوچکی دارند از قبیل گوشی هوشمند و ساعت مچی هوشمند :  

لطفا کلیک کنید: 



ZohoorAndTarek





جدیدترین بروزرسانی


من بالاخره توانستم آن سه فایل زمخت را دانلود و روی هارد و بدون نیاز به اینترنت ، اجرا کنم . 


به امید خدا این سه فایل را نیز در همین پست و پستهای مشابه آپلود خواهم کرد !!


متاسفانه مجبورم  بازهم همانند اسپمرها رفتار کنم و یک فایل را در چندین پست آپلود کنم . زیرا برخی از پستها اصلا دیده نمی شوند . لذا من مجبورم این رفتار غیرحرفه ای را مجددا تکرار کنم تا تمام پستهای وبلاگ به یک اندازه دیده شوند . بابت این رفتار پیشاپیش از شما کاربرهای محترم عذرخواهی می کنم . 


در اولین فرصت این سه فایل را که برای اجرا شدن به اینترنت نیاز ندارند و توسط ویندوز براحتی اجرا می شوند در این پست و سایر پستهای مربوط به ستاره طارق ؛ آپلود خواهم کرد . انشاا.. 


تاریخ بروزرسانی : 


سه شنبه دوم آبان 1402 خورشیدی 




  • ۰۲/۰۱/۰۳
  • vahidmy

Circinus

Circinus=صورت فلکی دوپرگار

I am an INTP

INTP

MBTI

Neutron star

Neutron star=Tarek

PSR B1509-58

PSR B1509-58=Tarek

PSR B1509-58=دست کیهانی

PSR B1509-58=ستاره طارق

Star

Tarek

Tarek=طارق

X-Ray

astronomy

cosmology

en.wikipedia.org

parapsychology

psychology

sitemap

sitemap.xml

tarek

vahidmy

vahidmy.blog.ir

wikipedia.org

www.mehrnews.com

آدرسهای مربوط به ستاره نوترونی

آلبرت اینشتین

اسناد ستاره طارق در ویکی پدیا انگلیسی

اسناد مربوط به ستاره طارق

اسناد مربوط به ستاره نوترونی

اشعه ایکس

تلسکوپ چاندرا

تونل زمان

تپ اختر

خبرگزاری مهر

دانلود فیلمهای ستاره طارق از ویکی پدیا انگلیسی

در جستجوی ستاره طارق

دست کیهانی

دست کیهانی نشانه ظهور امام زمان است

دست کیهانی همان ستاره طارق است

دست کیهانی یعنی ستاره طارق

رابطه ستاره طارق با سفید چاله

رابطه ستاره طارق با سیاهچاله

روانشناسی

سازمان ناسا

ستاره

ستاره شناسی

ستاره طارق

ستاره طارق به شکل دست انسان

ستاره طارق یک نشانه حتمی ظهور است

ستاره نوترونی

ستاره نوترونی طارق

ستاره نوترونی وگا

ستاره نوترونی وگا همان ستاره طارق است

ستاره ی طارق

ستاره ی نوترونی

ستاره ی نوترونی وگا

سحابی اشعه ایکس با یکصد و پنجاه سال نوری وسعت

سحابی دست انسان

سحابی دست کیهانی

سفید چاله

سوره طارق

سیاهچاله

شهود

شهود یعنی استفاده از قدرت تخیل

شهود یعنی انرژی کیهانی

شهود یعنی تشبیه کردن الگوها به اجسام مادی

شهود یعنی تشبیه کردن دست کیهانی به دست انسان

شهود یعنی حس ششم

شهود یعنی غریزه

شهود یعنی قانون جذب

شهود یعنی یافتن نشانه ها و الگوها

صدای ستاره طارق

صورت فلکی دوپرگار

صورت فلکی سنتورس

صورت فلکی قنطورس

طارق

طارق شامل کدام ستاره است

طارق شامل کدام ستاره نوترونی است

طارق شامل کدام ستاره یا سیاره است

طارق یا هارپ کدامیک عامل زلزله است

عکس ستاره طارق

عکس و فیلم و صدای منتسب به ستاره طارق

فرا روانشناسی

ماشین زمان

مشاهده دست در آسمان یعنی نزدیک شدن به ظهور امام زمان

نجوم

نقشه وبلاگ وحیدمی

وبلاگ وحیدمی

وجود حلقه در انگشت اشاره دست کیهانی

وحیدمی

ویکی پدیا

ویکی پدیا انگلیسی

پولسار

کرم چاله

کشف اسناد ستاره طارق در ویکی پدیا انگلیسی

کیهان شناسی

کیهان شناسی و ستاره شناسی