vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

وحیدمی

وبلاگ شخصی وحید محمدی . یک تایپیست که عاشق علم و تجربه است.


آدرس وبلاگ وحیدمی :

Home Page


https://vahidmy.blog.ir

+


Archive

آرشیو و بایگانی وبلاگ وحیدمی

https://vahidmy.blog.ir/archive

+


نقشه وبلاگ وحیدمی:

Sitemap

https://vahidmy.blog.ir/sitemap.xml

+

خوراکخوان وبلاگ وحیدمی

Feed

RSS

https://vahidmy.blog.ir/rss

+

آدرس مورد استفاده خزنده ها روباتها و موتورهای جستجوگر

Robot

https://vahidmy.blog.ir/robots.txt


+

مشخصات وبلاگ وحیدمی:


ساعات انتشار پست جدید وبلاگ :

بیست و چهار ساعته

وضعیت انتشار پست : نامنظم . در طول شبانه روز و در صورت صلاحدید ؛ پست جدید منتشر می کنم.


نام مدیر : وحید محمدی

گونه : وبلاگ شخصی با آدرس اختصاصی و محتوای عمومی

ژانر : تمام ژانرها

کاربرد : همه منظوره

هدف وبلاگ : به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه با مردم و پرداخت زکات علم

مقصد مدیر وبلاگ : کسب رضای خداوند .

جنس وبلاگ : وبلاگ شخصی

تاریخ تاسیس : تیر 1398 خورشیدی



موضوعات وبلاگ : تمام علوم و فنون و مسائل مختلف در تمام زمینه


کپی برداری از مطالب وبلاگ وحیدمی به شرط لینک دادن به آدرس اصلی وبلاگ با دامنه vahidmy.blog.ir ، بلامانع و آزاد است . با خیال راحت ، کپی برداری نمایید . هیچگونه کپی رایت و انحصار برای وبلاگ وحیدمی ، وجود ندارد .

بروزرسانی:

وبلاگ وحیدمی منحصرا توسط سایت بلاگ دات آی آر به آدرس blog.ir میزبانی می شود . بنابراین بجز دامنه vahidmy.blog.ir سایر دامنه ها جعلی و فیک و خطرناک هستند .
برای مشاهده نکات جدید و ترفندهای امنیتی لطفا به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

https://vahidmy.blog.ir/post/1



آدرس وبلاگهای تخصصی :

https://spasm.blog.ir

https://fasmy.blog.ir

https://binasm.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر
  • ۰۱/۰۴/۱۱
    adc
نویسندگان
پیوندها

همیشه حق با مشتری است

جمعه, ۲۶ اسفند ۱۴۰۱، ۰۱:۲۵ ب.ظ



به نام خدا 


عنوان مطلب : 


همیشه حق با مشتری است 





این پست را با خون جگر نوشتم . 


لطفا کلمات کلیدی زیر این پست را بخوانید تا بفهمید که من از دست  انسانهای پول پرست و طماع و دروغگو و بی انصاف و کلاهبردار و شیاد  چه  خون دلی خورده ام . 


من یک همدل و متولد اسفند هستم 


من دارای تیپ شخصیتی  INFP  هستم یعنی خودم را در بطن ماجرا تصور می کنم و سعی می کنم خودم را جای مردم بگذارم تا از مشکلات مردم باخبر شوم و راه چاره ای پیدا کنم . 


ما متولدین اسفند ؛  چوب دو سر طلا هستیم . هم از تندروها ضربه می خوریم ، هم از کندروها . 


ما میانه رو و معتدل و حساس و زودرنج هستیم  ولی هیچکس ما متولدین اسفند را درک نمی کند .  


متولدین اسفند هرگز حسود و پرتوقع و مکار و منافق و فتنه گر و مرموز نیستند . 


ما متولدین اسفند ماه که تیپ شخصیتی INFP داریم و همدل  و درونگرا  و خجالتی  و ایده آلیست و آرمانگرا و حقیقت یاب هستیم  همیشه از طرف سایر مردم ضربه می خوریم . اما بازهم به فکر مردم هستیم و با مردم همدلی و همدردی می کنیم . 



اما چه فایده ای دارد ؟؟؟ 


خسته و درمانده شدم . 


انرژی ام رو به اتمام است . 



از زندگی بیزار شدم .....




گرچه به هیچکس باج نمی دهم و از هیچکس نمی ترسم اما دلم برای این مردم می سوزد و خودم را به جای آنها می گذارم و  مشکلات مردم را درک می کنم . 



پیشاپیش عید سعید باستانی نوروز  را  به مردم ایران تبریک می گویم . 


 هر روزتان  نوروز 

نوروزتان پیروز 


در پناه خدا باشید . 



بدرود ای دنیای بی وفا .....



به عنوان یک انسان آرمانگرا و ایده پرداز و میانه رو و انعطاف پذیر  و علاقه مند به معنویات و تفکر کل گرا و دارای هوش هستی گرا  و هوش فضایی   ،   دوست دارم تا روز قیامت زنده باشم تا ببینم که حضرت اسرافیل علیه السلام  در کجا و چطوری در  شیپور می دمد و باعث مرگ تمام موجودات آسمان و زمین  - از جمله خودش و من -  و  پایان دنیا  و شروع قیامت  می گردد . 


ملاقات با حضرت اسرافیل؛   افتخاری است که نصیب هرکسی نمی شود . 


من واقع بین نیستم اما حقیقت یاب هستم . 


من حقیقت را بر واقعیت  ترجیح می دهم .



و حقیقت این است : 


علم بهتر از ثروت است .


و حقیقت بزرگتر این است : 


علم ؛ کالا نیست که بتوان با پول آنرا خرید یا فروخت .


علم یعنی معرفت .  معرفت را نمی توان خرید یا فروخت . 


عید سعید باستانی نوروز  بر تمام  حقیقت جویان و طالبان معرفت،   مبارک  باد . 













آدرس مطلب: 



https://vahidmy.blog.ir/post/684











  • ۰۱/۱۲/۲۶
  • vahidmy

I am an INFP

INFP

INFP=حقیقت یاب

INFP=درونگرای شهودی احساساتی میانه رو

INFP=متولد اسفند

INFP=همدل

MBTI

vahidmy

vahidmy.blog.ir

آبگرمکن

آبگرمکن دیواری

آپارتمان

اجناس هرگز ارزان نمی شوند

ارزان یا گران شدن دلار تاثیری روی قیمتها ندارد

از آدمهای حریص و پول پرست بیزارم

از آدمهای منافق که با مشتری همدردی نمی کنند بیزارم

از آدمهای پول پرست بیزارم

از دندانپزشکان پول پرست و بد اخلاق بیزارم

از زندگی بیزار شدم

از طب مدرن بیزارم

از ماست که بر ماست

از مهندسان دروغگو و مکار و حریص بیزارم

از پزشکان طب مدرن بیزارم

از گرانفروشها و کلاهبرداران دفاع نکنید

اقتصاد ورشکسته ایران

اگر با من درد دل کنید حق را به شما می دهم

اگر شما از مشکلات گله کنید می گویم والا چی بگم

اگر کسی با شما درد دل کرد به او حق بدهید

اگر کسی با شما درد دل کرد بگویید چی بگم والا

به پزشکان و دندانپزشکان باج نمی دهم

تاسیسات

تندرو

تیپ شخصیتی

تیپ شخصیتی همدل

حاضرم بمیرم اما به هیچکس باج ندهم

خانه

خون جگر

خون دل

خون دل خوردن

در دعوای بین مشتری و فروشنده باید بی طرف باشید

درد دل

درد دل کردن یا عقده گشایی

دست روی دلم نگذار که خون است

دورو

رادیاتور

راننده تاکسی

سال نو مبارک

شهود یعنی انرژی کیهانی

طب مدرن مصداق بارز آسیب اجتماعی

عید سعید باستانی

عید نوروز

فرضیه های یک متولد اسفند

فروشنده ها بی انصاف و دروغگو و طمعکار هستند

فروشنده ها همیشه طمعکار و بی انصاف هستند

لطفا با انسانهای متضرر همدردی کنید

لطفا همدل باشید

لوازم سرمایشی و گرمایشی

ما متولدین اسفند با مردم همدردی می کنیم

متولدین اسفند مظلومترین قشر جامعه هستند

مشکلات اقتصادی

مشکلات مالی

مشکلات یک متولد اسفند

ملت

ملت ایران

ملت منافق

من حاضرم خانه ام را زیر قیمت بفروشم

من عقده ای نیستم

من هرگز به بهانه های مختلف گرانفروشی نمی کنم

من همیشه می گویم چی بگم والا

من یک همدل هستم

منافق

میانه رو

نوروزتان پیروز

هر روزتان نوروز

همدلی از همزبانی بهتر است

همدلی با مردم

همیشه از مشتری دفاع کنید

همیشه حق با مشتری است

همیشه طرف حق را بگیرید

هیچوقت از گرانفروش و کلاهبردار دفاع نکنید

والا چی بگم

وبلاگ وحیدمی

وحیدمی

پکیج

چوب دو سر طلا

کندرو

کولر آبی

کولر گازی