vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

وحیدمی

وبلاگ شخصی وحید محمدی . یک تایپیست که عاشق علم و تجربه است.


آدرس وبلاگ وحیدمی :

Home Page


https://vahidmy.blog.ir

+


Archive

آرشیو و بایگانی وبلاگ وحیدمی

https://vahidmy.blog.ir/archive

+


نقشه وبلاگ وحیدمی:

Sitemap

https://vahidmy.blog.ir/sitemap.xml

+

خوراکخوان وبلاگ وحیدمی

Feed

RSS

https://vahidmy.blog.ir/rss

+

آدرس مورد استفاده خزنده ها روباتها و موتورهای جستجوگر

Robot

https://vahidmy.blog.ir/robots.txt


+

مشخصات وبلاگ وحیدمی:


ساعات انتشار پست جدید وبلاگ :

بیست و چهار ساعته

وضعیت انتشار پست : نامنظم . در طول شبانه روز و در صورت صلاحدید ؛ پست جدید منتشر می کنم.


نام مدیر : وحید محمدی

گونه : وبلاگ شخصی با آدرس اختصاصی و محتوای عمومی

ژانر : تمام ژانرها

کاربرد : همه منظوره

هدف وبلاگ : به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه با مردم و پرداخت زکات علم

مقصد مدیر وبلاگ : کسب رضای خداوند .

جنس وبلاگ : وبلاگ شخصی

تاریخ تاسیس : تیر 1398 خورشیدی



موضوعات وبلاگ : تمام علوم و فنون و مسائل مختلف در تمام زمینه


کپی برداری از مطالب وبلاگ وحیدمی به شرط لینک دادن به آدرس اصلی وبلاگ با دامنه vahidmy.blog.ir ، بلامانع و آزاد است . با خیال راحت ، کپی برداری نمایید . هیچگونه کپی رایت و انحصار برای وبلاگ وحیدمی ، وجود ندارد .

بروزرسانی:

وبلاگ وحیدمی منحصرا توسط سایت بلاگ دات آی آر به آدرس blog.ir میزبانی می شود . بنابراین بجز دامنه vahidmy.blog.ir سایر دامنه ها جعلی و فیک و خطرناک هستند .
برای مشاهده نکات جدید و ترفندهای امنیتی لطفا به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

https://vahidmy.blog.ir/post/1



آدرس وبلاگهای تخصصی :

https://spasm.blog.ir

https://fasmy.blog.ir

https://binasm.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر
  • ۰۱/۰۴/۱۱
    adc
نویسندگان
پیوندها

وبلاگ و سئو

جمعه, ۵ اسفند ۱۴۰۱، ۰۱:۴۲ ب.ظ




به نام خدا 




آدرس پست بر اساس شماره ترتیبی : 



https://vahidmy.blog.ir/post/642



عنوان پست : 


وبلاگ و سئو 



 سرویسهای وبلاگدهی معرفی شده توسط سئوسل 



آدرس منبع  اصلی : 


سایت سئوسل 


https://seocell.ir/free-iranian-blogs/


با مراجعه به آدرس بالا در سایت سئوسل با لیست سایتها و سرویسهای وبلاگدهی آشنا می شوید . 


برخی از این سایتهای وبلاگدهی از قبیل  پرشین بلاگ مدتها  پیش متوقف شده و به فعالیت خود خاتمه داده اند اما هنوز در لیست سایت سئوسل قرار دارند .  این لیست ؛ قدیمی است و هنوز بروز نشده است . 


در کامنتهای کاربران که زیر این آدرس ارسال شده؛  برخی کاربران مدعی هستند که سرویس وبلاگدهی بلاگ شرکت بیان یعنی blog.ir  بیشترین میزان اسپم اسکور یا رتبه اسپم را دارند و تنها راه  چاره استفاده از دیساوو  - disawo -  می باشد !



البته سئوسل نیز در پاسخ به این کاربر ؛  گفته است :  



دیساوو کردن در سرچ کنسول ارتباطی با اسپم اسکور moz.com نداره.
علاوه بر این موضوع، مقدار اسپم اسکور به تنهایی دلیلی بر بد بودن سایت یا وبلاگ موردنظر نیست.



منبع : سئوسل . seocell.ir


+

در بسیاری از سایتهای تخصصی سئو  بارها شاهد کامنتهایی بودم که از blog.ir   بدگویی می کردند اما مثلا  از بلاگیکس  یا  vcp.ir  تعریف و تمجید می کنند . 


من خودم شخصا  به بلاگیکس  اعتماد ندارم .  در مورد vcp.ir  نیز نظرم چندان مساعد نیست .  


علی الحساب همین بلاگ بیان با وجود محدودیتهای فنی و  پولی ؛  از بقیه  بهتر می باشد . البته این فقط یک نظر شخصی است . شما با عقل و تجربه خودتان ؛ سرویس مورد نیازتان  را انتخاب کنید . 


من قبلا  از بلاگ اسکای و فارسی بلاگ  تعریف کرده ام اما تصمیم گرفتم از این به بعد ؛ هیچ سایت یا خدمات یا سرویس را  توصیه نکنم و انتخاب را بر عهده مخاطب بگذارم . 


کلمات کلیدی زیر این پست وبلاگ وحیدمی را بخوانید . 


برخی از این کلمات در تناقض با مطالب قبلی هستند ! 


در مجموع ؛ من معتقدم  وبلاگ  بهتر از وبسایت است زیرا بسیاری از مواقع شاهد بودم که وبسایتها  دامنه خود را به معرض فروش گذاشته اند زیرا از عهده مخارج و هزینه های سنگین  مربوط به  آپدیت و امنیت و نگهداری وبسایت  بر نمی آیند  و مخاطب چندانی هم ندارند . 


در مورد سرویسهای وبلاگدهی ؛ اکثر کارشناسان  ؛ وردپرس را توصیه می کنند اما من خودم تجربه خوبی از وردپرس ندارم . 


عمر ابدی مهمترین معیار برای انتخاب وبسایت می باشد .


متاسفانه  بسیاری از وبسایتهای رایگان  عمر  کوتاهی دارند و متوقف می شوند . 


لذا در انتخاب سایتهای وبلاگدهی  باید به  فاکتور  عمر  اهمیت دهید. 


همین بلاگ بیان که پولی و محدود است  از نظر من  عمر ابدی دارد ! 


سرویسهای رایگان یا شخصی  عمر کوتاهی دارند و  خدماتشان نیز اندک و ناپایدار است . 


نکته : 

توصیه های سایت سئوسل بنا به اعتراف خودش ؛  مشمول سئو کلاه خاکستری و دور زدن جریمه های گوگل می باشند ! 


من خودم شخصا هرگز بابت بک لینک  یا سایر  عناصر  سئو   به هیچکس پول نمی دهم  و هیچ بسته یا پکیج مربوط به دوره آموزشی را نمی خرم . بخصوص اگر  مشمول سئو کلاه خاکستری باشد . 


من شخصا  از ثبت لینک در انجمن ها و فروم ها نیز  خودداری می  کنم زیرا از جو و ساختار انجمن ها  متنفر هستم و بعنوان یک وبلاگنویس دوست دارم خودم مدیر سیستم باشم و از عضویت در انجمن ها  بیزارم .


سئوسل توصیه می کند که در سایتهای  تخصصی بک لینک ؛ لینک وبلاگ یا وبسایت را قرار دهیم . به این لیست نیز نگاه کردم . بجز گیتهاب ؛ به بقیه اعضای این لیست  اعتماد ندارم !


ثبت لینک وبلاگ یا وبسایت در شبکه های اجتماعی  چندان تاثیری در افزایش رتبه و جایگاه ندارد زیرا  شبکه های اجتماعی خصوصا اینستاگرام ، کاربرمحور هستند در حالیکه وبلاگ و وبسایت ؛ جستجومحور است و فقط از طریق  جستجوی کلمات کلیدی در موتورهای  جستجو  ؛   دیده می شود و جایگاه بالایی کسب می کند 


استفاده از کلمات کلیدی در بخش متا یا صفحات مستقل وبلاگ   ؛ چندان عاقلانه نیست و ممکن است مشمول جریمه شوید .



قوانین و جریمه های گوگل  با سرعت برق  تغییر کرده و بروز می شوند . 


قوانین قدیمی سئو  کاربرد خود را از دست داده اند . باید  بروز باشید . 






مخلص کلام : 


بهترین و ساده ترین روش بهبود جایگاه وبلاگ یا وبسایت ؛  در این موارد ساده اما کاربردی  خلاصه می شود : 


1.  محتوای ناب و خاص و منحصر به فرد 


2. کلمات کلیدی خاص و  منحصر به فرد 



سایر فاکتورها خصوصا   بک لینک ؛  در حکم شمشیر دو لبه  می باشند و می توانند اثر  معکوس  بگذارند .



البته تولید محتوای مفید و منحصر به فرد و کاربرپسند ،   بهترین روش افزایش  رتبه وبلاگ می باشد و این یعنی سئو کلاه سفید . 


کلمات کلیدی  متاسفانه در معرض خطر  ورود به  سئو کلاه سیاه می باشند . 


بنابراین ؛ تولید محتوای جدید و غیرتکراری و کاربردی و مفید و کاربرپسند و منحصر به فرد ؛ تنها  روش ایمن و تضمین شده برای افزایش بازدید و ارتقای رتبه می باشد . 



من خودم بارها وسوسه شدم که در تمام سرویسهای وبلاگدهی ؛ وبلاگ بسازم اما  اینکار  مصداق  سئو کلاه سیاه می باشد و گوگل از این رفتار به شدت خشمگین می شود .



ضمنا تولید محتوا  در بیش از یک سایت ؛  بسیار سخت و خسته کننده و بیهوده و  پردردسر است . 


لذا بهتر است فقط در یک سرویس وبلاگدهی ؛ محتوا  تولید نماییم تا محتوایی غنی و کاربرپسند  و کم اشتباه ،  داشته باشیم . 


البته رفتار بازدیدکنندگان ؛ غیرقابل پیش بینی است و من شخصا  به این وضعیت عادت کرده ام !! 



لینکدهی داخلی هر پست به خودش !!!   جدیدترین آزمایش است که از این پست به بعد انجام می دهم ! 


یعنی هر پست،  خودش از خودش بازدید کند !! 


شاید اینکار نیز  موجب جریمه شود ولی من از  جریمه های گوگل نمی  ترسم و به دنبال جایگاه و رتبه نیستم ! 


من یک بلاگر سیار هستم . پس هرکاری که دلم بخواهد انجام می دهم و  به جریمه های گوگل و اسپم  چندان اهمیتی نمی دهم .


بعنوان مبلغ و مروج  زبان اسمبلی ؛  پیه همه چیز را به تن مالیده ام و از ریسک کردن نمی ترسم !


+


تناقض در این نوشته ،  بیداد می کند ! 



وحید محمدی .  بلاگر  متناقض !!




مقالات مرتبط :


مزرعه لینک


خودکفایی












  • ۰۱/۱۲/۰۵
  • vahidmy

Link

SEO

blog.ir

blogfa

blogging

blogging service

blogsky.com

github.com

google

seo

seocell.ir

vcp.ir

weblog

اسپم

اسپم اسکور

اسپم سازی

انجمن

انواع بک لینک

بسته

بسته آموزشی

بلاگر سیار

بهبود جایگاه وبلاگ در موتورهای جستجو

بک لینک

بک لینک انبوه

تقویت لینک

تن

تک محتوا

جایگاه

جایگاه وبلاگ

جایگاه وبلاگ در موتورهای جستجوگر

جریمه های گوگل

خدمات سئو

دامین

دوره آموزشی

راههای ارتقای جایگاه وبلاگ

راههای افزایش بازدید

رتبه اسپم

رتبه وبلاگ

رپورتاژ آگهی

ریسک

زبان اسمبلی

سئو

سئو کلاه خاکستری

سئو کلاه سفید

سئو کلاه سیاه

سئوسل

سایت سئوسل

سایتهای وبلاگدهی رایگان

سایتهای وبلاگدهی پولی

سرویس وبلاگدهی

سرویسهای وبلاگدهی

شبکه های اجتماعی

صفحات مستقل

عمر ابدی

فروم

لنگر

لینک

لینک جعلی

لینک شکسته

لینک شکسته سایتها را باید حذف یا غیرفعال کرد

لینک طبیعی

لینک فیک

لینک مرده

لینک مصنوعی

لینکدهی آسان در آدرسدهی براساس شماره ترتیبی

لینکدهی داخلی

لینکدهی داخلی هر پست به خودش

لینکدهی داخلی وبلاگ به خودش

لینکدهی طبیعی

لینکدهی چند لایه ای

مبلغ زبان اسمبلی

مبلغ و مروج زبانهای برنامه نویسی سطح پایین

متا

محتوا

محتوای علمی و کاربردی

محتوای منحصر به فرد

محتوای ناب

مروج زبان اسمبلی

مزایای وبلاگ نسبت به وبسایت

مشکلات بک لینک

مشکلات سئو

مشکلات فنی و پولی بلاگ بیان

مشکلات لینکدهی

موضوعات مختلف

هزینه های سنگین نگهداری از وبسایت

وبلاگ

وبلاگ چند محتوایی

وبلاگ چند منظوره

پروفایل

پکیج

پکیج آموزشی

پیه

پیوند مرده

چرا وبسایتها دامنه خود را می فروشند

چرا وبلاگ بهتر از وبسایت است

کلمات خاص

کلمات کلیدی

کلمات کلیدی منحصر به فرد

گوگل

گیتهاب