vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

وحیدمی

وبلاگ شخصی وحید محمدی . یک تایپیست که عاشق علم و تجربه است.


آدرس وبلاگ وحیدمی :

Home Page


https://vahidmy.blog.ir

+


Archive

آرشیو و بایگانی وبلاگ وحیدمی

https://vahidmy.blog.ir/archive

+


نقشه وبلاگ وحیدمی:

Sitemap

https://vahidmy.blog.ir/sitemap.xml

+

خوراکخوان وبلاگ وحیدمی

Feed

RSS

https://vahidmy.blog.ir/rss

+

آدرس مورد استفاده خزنده ها روباتها و موتورهای جستجوگر

Robot

https://vahidmy.blog.ir/robots.txt


+

مشخصات وبلاگ وحیدمی:


ساعات انتشار پست جدید وبلاگ :

بیست و چهار ساعته

وضعیت انتشار پست : نامنظم . در طول شبانه روز و در صورت صلاحدید ؛ پست جدید منتشر می کنم.


نام مدیر : وحید محمدی

گونه : وبلاگ شخصی با آدرس اختصاصی و محتوای عمومی

ژانر : تمام ژانرها

کاربرد : همه منظوره

هدف وبلاگ : به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه با مردم و پرداخت زکات علم

مقصد مدیر وبلاگ : کسب رضای خداوند .

جنس وبلاگ : وبلاگ شخصی

تاریخ تاسیس : تیر 1398 خورشیدی



موضوعات وبلاگ : تمام علوم و فنون و مسائل مختلف در تمام زمینه


کپی برداری از مطالب وبلاگ وحیدمی به شرط لینک دادن به آدرس اصلی وبلاگ با دامنه vahidmy.blog.ir ، بلامانع و آزاد است . با خیال راحت ، کپی برداری نمایید . هیچگونه کپی رایت و انحصار برای وبلاگ وحیدمی ، وجود ندارد .

بروزرسانی:

وبلاگ وحیدمی منحصرا توسط سایت بلاگ دات آی آر به آدرس blog.ir میزبانی می شود . بنابراین بجز دامنه vahidmy.blog.ir سایر دامنه ها جعلی و فیک و خطرناک هستند .
برای مشاهده نکات جدید و ترفندهای امنیتی لطفا به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

https://vahidmy.blog.ir/post/1



آدرس وبلاگهای تخصصی :

https://spasm.blog.ir

https://fasmy.blog.ir

https://binasm.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر
  • ۰۱/۰۴/۱۱
    adc
نویسندگان
پیوندها

اسرار آل محمد یا کتاب سلیم

جمعه, ۵ آبان ۱۴۰۲، ۰۸:۲۴ ب.ظ




به نام خدا



عنوان پست :


اسرار آل محمد یا کتاب سلیم


آدرس پست :



https://vahidmy.blog.ir/post/776




لینک دانلود مستقیم کتاب اسرار آل محمد- ترجمه ی فارسی کتاب سلیم بن قیس هلالی 



کتاب سلیم بن قیس هلالی با نام اسرار آل محمد 



آدرس کامل دانلود کتاب بر اساس URL:


حجم فایل : کمتر از هشتاد مگابایت 


size of file = 80 MB



https://bayanbox.ir/download/4467304419209198711/ASRAR-E-ALE-MOHAMMAD-OR-Kitab-e-Solaim.pdf






توضیحات مربوط به کتاب سلیم بن قیس هلالی :


کتاب سلیم بن قیس هلالی با قدمت هزار و چهارصد ساله بعنوان اولین کتاب تاریخ اسلام و اولین کتاب حدیث و روایت در دین اسلام و مرجع تمام کتابهای حدیث و روایت در دین اسلام ، مورد وثوق و اطمینان تمام محدثان شیعه خصوصا علامه مجلسی ، می باشد و  تقریبا تمام احادیث کتاب سلیم ، در کتاب بحار الانوار نیز آمده است . 


کتاب سلیم بن قیس هلالی ، توسط بسیاری از محدثین و علمای شیعه تایید شده است . 


سند روایات این کتاب مستقیما به امام علی علیه السلام و امام حسن و امام حسین علیهم السلام و حضرت سلمان فارسی ، برمی گردد و  درنتیجه ، کتاب سلیم ، یک کتاب معتبر و موثق  و مرجع اصلی و اولیه تمام کتابهای حدیثی و روایی دین اسلام ،  می باشد . 


کتاب سلیم توسط کتابهای غیبت نعمانی و بحار الانوار و امالی شیخ صدوق و اصول کافی شیخ کلینی و سایر کتب معروف شیعه ، تایید و تصدیق شده است . 


من ( وحیدمی ) پس از مطالعه ی بخشهایی از این کتاب ، به این نتیجه رسیدم که این کتاب ، معتبر و موثق می باشد زیرا احادیث این کتاب با آیات قرآن ، تطبیق داده شده اند بنابراین ، برای من ، قرآن بعنوان ابزاری برای تصدیق این کتاب ، کافی می باشد .  



احادیث کتاب سلیم بن قیس هلالی ، از دسته  ی احادیث مطابق با قرآن کریم ، محسوب می شوند لذا معتبر هستند و می توان به آنها اعتماد کرد . 


درحقیقت ، این قرآن کریم است که کتاب سلیم را معتبر نموده است . زیرا احادیث درون کتاب سلیم با آیات قرآن متناسب و مطابق هستند و چیزی خلاف قرآن در این کتاب دیده نمی شود . 



تایید شده توسط امام علی  و امام حسن و امام حسین و امام سجاد و امام باقر علیهم السلام و توصیه شده توسط امام صادق علیه السلام 


تایید شده توسط شیخ صدوق و شیخ مفید و شیخ احمد کلینی و علامه مجلسی و سایر علمای شیعه و محدثین 


تایید شده توسط اکثریت علمای شیعه و برخی از علمای اهل تسنن  


تایید شده توسط آیت ا... مرعشی نجفی 



محتویات کتاب سلیم:


شامل آخرین وصایای پیامبر مکرم اسلام (ص) قبل از رحلت و در حضور اهل بیت یعنی حضرت فاطمه ی زهرا (س) و حضرت امام علی (ع) و حضرت امام حسن (ع) و حضرت امام حسین (ع)  و البته در حضور حضرت سلمان فارسی و تاکید مجدد پیامبر اسلام به سلمان فارسی مبنی بر اینکه : ای سلمان تو از ما اهل بیت هستی . بنشین و آخرین وصیت من و پیشگویی و حرفهای محرمانه ی مرا بشنو . و مطلع شدن سلمان فارسی از تمام اسرار و ناگفته های اهل بیت از زبان پیامبر اسلام شامل  گفته های محرمانه و خصوصی پیامبر با اهل بیت و حوادث آینده و پیشگویی پیامبر از غصب خلافت و سایر حوادث تلخ تا روز قیامت و سجده ی پیامبر در پیشگاه خداوند متعال در روز قیامت برای کسب اجازه ی شفاعت و نشستن امام علی علیه السلام در کنار پل صراط و تقسیم کردن مردم به دو دسته ی بهشتی و جهنمی و سایر اسرار جهان  که درنتیجه،  حضرت سلمان فارسی که مورد اعتماد پیامبر بود و به فرموده ی پیامبر ، از اهل بیت پیامبر محسوب می شود و از 12 درجه ی ایمان که مخصوص 14 معصوم است ، 10 درجه را کسب کرده و امین پیامبر بوده است ، تمام این پیشگویی ها و حرفهای خصوصی و محرمانه از زمان رحلت پیامبر تا روز قیامت و حتی حوادث روز قیامت  را مستقیما از زبان پیامبر اسلام شنیدند . 


سپس  از رحلت پیامبر و حوادث بعد از رحلت پیامبرمعظم اسلام (ص)  و بیعت کردن ابلیس (شیطان رجیم) به عنوان اولین بیعت کننده با ابوبکر در قالب یک پیرمرد مسن و عصا بدست با یک پینه ی شکافته شده بر پیشانی و رمزگشایی این رویداد عجیب توسط امام علی علیه السلام برای حضرت سلمان فارسی و سپس  غصب خلافت  توسط ابوبکر و عمربن خطاب  و عثمان بن عفان  لعنت ا... علیهم اجمعین  و جریان غسل پیکر پیامبرمعظم اسلام حضرت محمد بن عبدا... صلی ا... علیه و آله و سلم  توسط امیرالمومنین حضرت امام علی علیه السلام و حضرت جبرئیل علیه السلام  و کیفیت نماز میت بر پیکر پیامبر اسلام (ص) توسط اهل بیت و مسلمانان  و  انحراف و بدعت و گمراهی  و خیانت و خروج تمام مسلمانان از دین اسلام بجز حضرت سلمان فارسی علیه السلام و ابوذر و مقداد و زبیر و نحوه ی بیعت اجباری و ناخواسته ی  حضرت امام علی علیه السلام و حضرت سلمان فارسی علیه السلام  و ابوذر و مقداد و زبیر با ابوبکر  و خشونت وحشیانه ی عمر بن خطاب و قنفذ  لعنت ا... علیهما   در به شهادت رساندن حضرت فاطمه ی زهرا سلام ا... علیها   و سایر حوادث وحشتناک و خونین صدر اسلام .


همچنین شامل احادیثی که می گویند عذاب عمر بن خطاب ، دو برابر شدیدتر و دردناکتر از عذاب ابلیس (شیطان رجیم) و تمام اجنه و شیاطین و تمام انسانهای گناهکار تاریخ ، می باشد و عمربن خطاب بزرگترین دشمن خداوند است و در قعر جهنم شدیدترین و دردناکترین عذاب را می چشد و حتی ابلیس(رئیس الاجنه و سردسته ی شیاطین)  نیز او را در روز قیامت و در قعر جهنم ، لعنت می کند و ابلیس بر عمر و ابوبکر اشراف دارد و عذاب ابلیس (شیطان رجیم) کمتر از عذاب این دو ملعون می باشد . یعنی مجازات ابوبکر و عمر از مجازات تمام جن و انس ، شدیدتر و دردناکتر است. 



شامل اسامی تمام کسانیکه از کتاب سلیم ، سند و روایت نقل کرده اند و سایر اسرار و حوادث و البته شامل حدیث معرفی اسامی دوازده امام که توسط امام علی علیه السلام  مستقیما و در حضور امام حسن و امام حسین علیهما السلام ، به سلیم بن قیس هلالی  اعلام شد  و او یعنی سلیم ، تمام این احادیث و روایات را در کتاب خود ، ذکر کرده و نوشته است . 


ضمنا سلیم ، در جنگهای جمل و صفین و نهروان دوشادوش امام علی علیه السلام و در رکاب ایشان با دشمنان می جنگید و حوادث این سه جنگ را نیز می نوشته است


اما گویا در حادثه ی کربلا ، در کوفه  زندانی و محصور بوده است و نتوانسته به یاری امام حسین علیه السلام بشتابد ولی بعد از جریان کربلا ، حوادث کربلا و سایر حوادث را نیز در کتابش می نوشته است اما متاسفانه این حوادث بعضا در کتاب دیده نمی شوند و کتاب سلیم ، نقص هایی دارد زیرا این کتاب در یک جو به شدت خوفناک و خفقان و کشتار شیعیان ،  و در خفا نوشته می شده است و سلیم به هیچکس اعتماد نداشته و نمی  توانسته با خیال راحت تمام حوادث را در کتاب ، ذکر کند و حتی تصمیم می گیرد که کتابش را بسوزاند ولی بعدا منصرف می شود و البته بخشهایی از کتاب سلیم ، در طول هزار و چهارصد سال ، مفقود و نابود شده اند . لذا بسیاری از احادیث واقعی و مطابق با قرآن ، که در کتاب سلیم نوشته شده بودند در طول تاریخ هزار و چهارصد ساله ی اسلام و توسط  دشمنان و بدخواهان و خلفای غاصب بنی امیه و بنی عباس  ، از بین رفته اند و در دسترس نیستند . لذا فقط 98 حدیث در این کتاب باقی مانده اند  و مابقی احادیث از بین رفته اند . 


سلیم،  تقیه می کرده است و عملا بعنوان جاسوس امام علی ، در سپاه معاویه نیز حضور داشته است . و حوادث دوران معاویه و یزید  را نیز ثبت می کرده که گویا برخی از این حوادث و روایات ، امروزه مفقود شده اند . 


برای پیدا کردن تعدادی از احادیث مفقوده ی کتاب سلیم ، بهتر است که به کتاب بحار الانوار علامه مجلسی رجوع نماییم . زیرا سایر کتابها  به ندرت از کتاب سلیم اقتباس می کردند در حالیکه کتاب بحار الانوار بطور کامل به کتاب سلیم استناد می نموده است . 


شاید در پستهای بعدی این وبلاگ ، نسخه های اصلی و معتبر کتاب بحار الانوار را نیز آپلود نمایم ولی فعلا نمی توانم هیچ قولی بدهم زیرا این کتاب ، بسیار بسیار حجیم و بزرگ است و مطالعه ی آن و البته تطبیق دادن اش با قرآن کریم ، کار بسیار دشواری است و شاید چند سال طول بکشد . 


لذا تا آن موقع ، به آپلود کتابهای کوچک که مطالعه کردنشان و البته آپلود و دانلود کردنشان آسان است  و با آیات قرآن کریم مطابقت کامل دارند ،  می پردازم . البته به مرور زمان و به تدریج . 


اگر کتاب سلیم ، توسط قرآن کریم ، تایید نشده بود و با قرآن همخوانی نداشت هرگز آنرا آپلود نمی کردم زیرا من فقط به قرآن اعتماد دارم . 


تنها ابزاری که من برای تایید و تصدیق کتابهای مذهبی و حدیث و روایت بکار می برم ، قرآن کریم است . زیرا قرآن کلام خداوند است و تحریف نمی شود و قابل مقایسه با کلام بشر نیست . 


سایر کتابها هرچقدر که موثق باشند برای من اهمیتی ندارند مگر اینکه خودشان نیز با قرآن مطابقت کامل داشته باشند .  تنها در صورت  تطبیق کامل این کتابها با قرآن است که از آنها  برای تصدیق و تایید کتاب مورد نظرم استفاده می کنم . 


هرچند که محض احتیاط ، سعی می کنم همیشه فقط  قرآن را مد نظر و ملاک و میزان قرار بدهم و صد البته ، جایی که آب (=قرآن ) است ، تیمم (= کتابهای حدیث و روایت) باطل است . وقتیکه قرآن را در اختیار دارم به ندرت به سایر کتابهای مذهبی توجه می کنم تا  خدای ناکرده از مسیر قرآن و خداوند ، منحرف نشوم . 


+

+



مشخصات کتاب سلیم بن قیس هلالی :


نویسنده ی کتاب : سلیم بن قیس هلالی - از اصحاب امام علی علیه السلام 


نام راوی کتاب : ابان بن ابی عیاش - کسی که کتاب را بر امام سجاد قرائت کرد .


نام اصلی کتاب :  سلیم بن قیس هلالی


نام فرعی کتاب : اسرار آل محمد (ص)


نام مترجم و محقق :  اسماعیل انصاری زنجانی خوئینی 


تایید شده توسط : امام حسن و امام حسین و امام سجاد و امام باقر علیهم السلام 


توصیه شده توسط : امام جعفر صادق علیه السلام 


نوع کتاب : مرجع اصلی تاریخ اسلام و فقه شیعه و احادیث و روایات معتبر و موثق



مرجع اصلی برای سایر کتابهای حدیث  : بله - خصوصا برای کتاب بحار الانوار علامه مجلسی 


قدمت کتاب : هزار و چهارصد سال 


محتویات کتاب: نسخه ی چاپی و دستی کتاب سلیم شامل احادیث و روایات و شرح حوادث صدر اسلام از زمان رحلت پیامبر تا مدت 61 سال بعد یعنی زمان امام سجاد علیه السلام و حکومت ظالمانه ی حجاج بن یوسف ثقفی 


تعداد نسخه : چهار نسخه با اسامی الف - ب - ج - د 



تعداد حدیث : 98 حدیث اصلی و مرجع و معتبر همراه با توضیح و تفسیر


تعداد صفحات کتاب : 761 صفحه 


سند احادیث کتاب : امام علی علیه السلام - حضرت سلمان فارسی - امام حسن و امام حسین و امام سجاد و امام باقر علیهم السلام 


زبان کتاب : فارسی


نوع فایل :  PDF


حجم فایل : کمتر از هشتاد مگابایت 


+

+

+

+

+


نکته ی مهم  : 


کتاب اسرار و عجایب الکون ، توسط علامه مجلسی نوشته نشده است و یک کتاب جعلی و انحرافی است و پر از خرافات است و چهره ی اسلام را مخدوش نموده است . زیرا  احادیث این کتاب اصلا با عقل سلیم و آیات قرآن و سایر کتابهای معتبر از جمله کتاب سلیم ، جور در نمی آیند . 


بنابراین بعید است که علامه مجلسی ، کتاب اسرار و عجایب الکون را نوشته باشد . لطفا در این مورد دقت نمایید تا فریب نخورید . 


کتاب اسرار و عجایب الکون ، پر از خرافات و مطالب خلاف عقل و خلاف قرآن و شبه علم است و هرگز نمی توان احادیث جعلی  درون این کتاب را با آیات قرآن و کتاب سلیم ، تطبیق داد لذا انتساب این کتاب به علامه مجلسی ، یک دروغ بزرگ و کثیف است .


معرفی کتاب اسرار و عجایب الکون توسط  جناب آنتی طارق در سایت آپارات عملا بر من ثابت کرد که ایشان در حال دروغ پراکنی و ترویج خرافات می باشد و نباید به ایشان و این کتاب جعلی اعتماد کرد . 


شما باید در درجه ی اول فقط به قرآن کریم و سپس به کتابهایی که کاملا با قرآن مطابقت دارند اعتماد کنید . 


به هر کتابی اعتماد نکنید و گرنه منحرف و عاقبت به شر و بیچاره می شوید . 


هر کتابی را نباید مطالعه کرد و اگر مطالعه کردیم نباید همینطوری با چشم بسته و بدون تحقیق ، آن کتاب را تایید یا تبلیغ نمود . 


من برای کتاب سلیم بن قیس هلالی نیز مردد و دو دل بودم ولی وقتی که دیدم  کتاب سلیم با قرآن کریم مطابقت دارد ، خیالم راحت شد و آنرا تبلیغ نمودم . 


ملاک ، قرآن است و لاغیر . 


میزان ، قرآن است . 


احادیث خلاف قرآن و خلاف عقل را به دیوار بکوبید و بر نویسندگان و راویان شان لعنت بفرستید .




در تردیدهای آخرالزمان ، به قرآن پناه ببرید 


التماس دعا 
















  • ۰۲/۰۸/۰۵
  • vahidmy

ASRAR-E ALE MOHAMMAD OR Kitab-e Solaim

Hadis

Islam

Ketab-e Soliam

Quran

Soliam

آنتی طارق

ابان بن ابی عیاش

ابان بن ابی عیاش راوی کتاب سلیم

ابلیس

ابوبکر

ابوذر غفاری

احادیث تحریف شده

احادیث جعلی و خرافی

احادیث خلاف عقل

احادیث خلاف قرآن

احادیث خلاف قرآن و خلاف عقل را به دیوار بکوبید

احادیث مطابق با قرآن کریم

استناد علامه مجلسی به کتاب سلیم بن قیس هلالی

اسرار آل محمد

اسرار آل محمد یا کتاب سلیم

اسرار آل محمد یا کتاب سلیم بن قیس هلالی

اسرار اهل بیت پیامبر

اسلام

اسماعیل انصاری زنجانی خوئینی

اسماعیل انصاری زنجانی مترجم کتاب سلیم

امام باقر علیه السلام

امام حسن علیه السلام

امام حسین علیه السلام

امام سجاد علیه السلام

امام صادق علیه السلام

امام علی علیه السلام

اولین کتاب تاریخ اسلام با قدمت هزار و چهارصد ساله

اولین کتاب حدیث در دین اسلام

بحار الانوار

بزرگترین دشمن خداوند

بیعت ابلیس با ابوبکر

تاریخ اسلام

تاریخ صدر اسلام

تایید کتاب سلیم توسط قرآن کریم

جایگاه عمر بن خطاب در قعر جهنم

جعل حدیث

حضرت جبرئیل علیه السلام

حضرت سلمان فارسی علیه السلام

حضرت محمد صلوات ا... علیه و آله

خازن جهنم

خلفای غاصب

در تردیدهای آخرالزمان به قرآن پناه ببرید

راوی

روش غسل پیکر پیامبر اسلام توسط حضرت علی و جبرئیل

روش نماز میت بر پیکر پیامبر اسلام

زبیر

سجده ی پیامبر در روز قیامت قبل از شفاعت

سلمان فارسی

سلمان فارسی از اهل بیت پیامبر محسوب می شود

سلیم بن قیس هلالی

سند

شیخ صدوق

شیطان رجیم

عثمان بن عفان

عذاب عمر بن خطاب دو برابر عذاب ابلیس است

عذاب عمر بن خطاب دوبرابر عذاب کل جن و انس است

علامه مجلسی

عمر بن خطاب

عمر بن خطاب بزرگترین دشمن خداوند است

عمر بن خطاب تمام دختران خودش را زنده به گور کرد

عمر بن خطاب حرامزاده و ولدالزنا بود

عمر بن خطاب عامل اصلی نابودی قرآن و احادیث بود

عمر بن خطاب قاتل اصلی حضرت زهرا بود

غصب خلافت توسط ابوبکر و عمر

غصب خلافت توسط منافقین

قدیمی ترین کتاب حدیث در تاریخ اسلام

قرآن عظیم الشان

قرآن کریم

لعنت شدن عمر بن حطاب توسط شیطان رجیم

مادر عمر بن خطاب زناکار بود

مالک یا فرشته ی خازن جهنم

مترجم

محقق

مخدوش شدن چهره ی اسلام توسط کتاب اسرار و عجایب الکون

مرجع تمام کتابهای حدیث و روایت در دین اسلام

مطابقت احادیث کتاب سلیم با آیات قرآن کریم

مقداد

ملاک و معیار قرآن است

مولف

میزان قرآن است

نخستین کتاب حدیث و روایت

نخستین کتاب حدیث و روایت در دین اسلام

کتاب اسرار و عجاب الکون به علامه مجلسی تعلق ندارد

کتاب اسرار و عجایب الکون پر از خرافات و خلاف قرآن است

کتاب جعلی و انحرافی اسرار و عجایب الکون

کتاب سلیم

کتاب سلیم با قدمت هزار و چهارصد ساله

کتاب سلیم با قدمت1400ساله

کتاب سلیم با قرآن کریم مطابقت و سازگاری دارد

کتاب سلیم بن قیس هلالی

کتاب سلیم بن قیس هلالی قابل اعتماد است

کتاب سلیم مرجع1400ساله فقه شیعه است

کتاب سلیم یا اسرار آل محمد

کناب سلیم