vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

وحیدمی

وبلاگ شخصی وحید محمدی . یک تایپیست که عاشق علم و تجربه است.


آدرس وبلاگ وحیدمی :

Home Page


https://vahidmy.blog.ir

+


Archive

آرشیو و بایگانی وبلاگ وحیدمی

https://vahidmy.blog.ir/archive

+


نقشه وبلاگ وحیدمی:

Sitemap

https://vahidmy.blog.ir/sitemap.xml

+

خوراکخوان وبلاگ وحیدمی

Feed

RSS

https://vahidmy.blog.ir/rss

+

آدرس مورد استفاده خزنده ها روباتها و موتورهای جستجوگر

Robot

https://vahidmy.blog.ir/robots.txt


+

مشخصات وبلاگ وحیدمی:


ساعات انتشار پست جدید وبلاگ :

بیست و چهار ساعته

وضعیت انتشار پست : نامنظم . در طول شبانه روز و در صورت صلاحدید ؛ پست جدید منتشر می کنم.


نام مدیر : وحید محمدی

گونه : وبلاگ شخصی با آدرس اختصاصی و محتوای عمومی

ژانر : تمام ژانرها

کاربرد : همه منظوره

هدف وبلاگ : به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه با مردم و پرداخت زکات علم

مقصد مدیر وبلاگ : کسب رضای خداوند .

جنس وبلاگ : وبلاگ شخصی

تاریخ تاسیس : تیر 1398 خورشیدی



موضوعات وبلاگ : تمام علوم و فنون و مسائل مختلف در تمام زمینه


کپی برداری از مطالب وبلاگ وحیدمی به شرط لینک دادن به آدرس اصلی وبلاگ با دامنه vahidmy.blog.ir ، بلامانع و آزاد است . با خیال راحت ، کپی برداری نمایید . هیچگونه کپی رایت و انحصار برای وبلاگ وحیدمی ، وجود ندارد .

بروزرسانی:

وبلاگ وحیدمی منحصرا توسط سایت بلاگ دات آی آر به آدرس blog.ir میزبانی می شود . بنابراین بجز دامنه vahidmy.blog.ir سایر دامنه ها جعلی و فیک و خطرناک هستند .
برای مشاهده نکات جدید و ترفندهای امنیتی لطفا به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

https://vahidmy.blog.ir/post/1



آدرس وبلاگهای تخصصی :

https://spasm.blog.ir

https://fasmy.blog.ir

https://binasm.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر
  • ۰۱/۰۴/۱۱
    adc
نویسندگان
پیوندها

فصل دوم وبلاگ وحیدمی

پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۰۳:۲۵ ق.ظ




بسم رب الطارق و المهدی


به نام خداوند ستاره ی طارق و امام مهدی 



به نام خدایی که ستاره ی طارق را  به تنها نشانه ی ظهور تبدیل کرد 



فصل دوم وبلاگ وحیدمی 


در پاسخ به مخالفان ستاره ی نوترونی طارق که مهمترین علامت ظهور است ؛ فصل دوم وبلاگ وحیدمی را  از این پست منتشر می کنم و به تمام دنیا ثابت می کنم که ستاره ی نوترونی طارق تنها نشانه ی ظهور است و مابقی نشانه ها فقط توهم هستند . 


من آیات قرآن را با کمک خود قرآن تفسیر می کنم و هرگز به احادیث جعلی و تحریف شده کاری ندارم .  ملاک و میزان ؛ قرآن است . با دلایل علمی و عقلی و با کمک قرآن و با پرهیز از  احادیث و روایات تحریف شده ی دین اسلام و کتابهای مشکوک و  ضد  قرآن و بی اعتبار   ؛  ارتباط بین ستاره ی نوترونی طارق و ظهور امام زمان را  ثابت خواهم کرد . انشاا... 


کتابهای  " الفتن "  و  " بحار الانوار"   و   " غیبت "   و سایر "  کتابهای حاوی احادیث و روایات "  را دور بریزید  و فقط از قرآن  استفاده کنید . 


بجز قرآن ؛ سایر کتابهای مذهبی و دینی  فاقد اعتبار هستند زیرا تحریف و دستکاری شده اند . 


تمام  احادیث و روایات دین اسلام  را دور بریزید  و فقط به قرآن  مراجعه نمایید  . 


ملاک و میزان ؛  قرآن است . 


سایر کتابهای مذهبی ؛   تحریف و دستکاری شده اند و باید به دیوار کوبیده شوند زیرا  فیک و جعلی و گمراه کننده و دشمن قرآن  هستند . 


در تردیدهای آخرالزمان فقط به قرآن متوسل شوید .



علی الحساب ؛ کلمات کلیدی زیر این پست را مطالعه فرمایید .



این پست  به مرور زمان تکمیل می شود . انشاا... 



بروزرسانی شماره1  :  


اگر یادتان باشد قبلا  فایلهای حاوی عکس یا صدای ستاره ی نوترونی طارق را آپلود کرده بودم . 


لغت طارق  ریشه در  واژه ی  طرق  دارد  .  طرق  یعنی کوبیدن . ضربه زدن . صدا دادن . 


طارق یعنی  ضربه زننده . کوبنده . صدا دهنده


امواج الکترومغناطیسی ستاره ی طارق پس از دریافت شدن توسط رادیو تلسکوپ ها ، به امواج صوتی تبدیل می شوند که در نتیجه ما می توانیم این صداهای جالب را بشنویم .


ظهور امام زمان باید حتما با یک معجزه  همراه باشد و فقط یک معجزه می تواند ظهور امام زمان را ثابت کند . 


هیچکدام از شهابسنگ ها و دنباله دارها  و سیارک ها  معجزه نیستند و از ابتدای خلقت جهان تا به امروز  میلیونها  شهابسنگ و ستاره دنباله دار و سیارک از نزدیک زمین عبور کرده اند و این اصلا معجزه نیست و هیچ تاثیری در سرنوشت انسانها نداشته و نخواهد داشت 


سفیانی و ابقع و یمانی و سید خراسانی و ...  همگی خرافات هستند زیرا هر انسانی می تواند خودش را سفیانی یا یمانی یا سید خراسانی  معرفی کند و در طول تاریخ  صدها سفیانی و یمانی و عباسی و...  ظهور و خروج کرده اند . 


اما  تاکنون هیچ ستاره ی نوترونی ظهور نکرده و باعث خورشیدگرفتگی نیمه ی ماه رمضان و ماه گرفتگی آخر ماه رمضان یا آخر ماه شعبان نشده است .


تا حالا هیچ سیاهچاله ای در آسمان  رویت نشده است 

تا حالا هیچ ستاره ی صدا دار و نوترونی   ظهور نکرده است 


طارق را تنها با سوره ی طارق نمی توان رمزگشایی کرد


سوره ی طارق را باید با سوره های تکویر  و قیامت ، تفسیر و رمزگشایی  کرد . 


تمام مفسران قرآن و حتی منجم ها در این مورد دچار اشتباه شده اند یعنی در تفسیر سوره ی طارق ، فقط به آیات اول تا سوم سوره ی طارق استناد می نمایند و حتی معنای  لغاتی همچون  طارق و النجم الثاقب  را به درستی نمی دانند . 


حتی تفسیر المیزان علامه طباطبایی نیز نتوانسته است لغات بالا را به درستی رمزگشایی نماید و طارق را صرفا ستاره ی شکافنده ی تاریکی و پاره کننده ی ظلمت ، معرفی کرده است !!!




 این شیوه ی تفسیر؛  یک اشتباه رایج است که خیلی از افراد  مرتکب می شوند و  به شکل  سرسری و سریع و بدون تدبر و تفکر   از روی آیات  سوره ی طارق رد می شوند و  مدعی می شوند که طارق هیچ ربطی به ظهور امام زمان ندارد و سوره طارق فقط  به روز قیامت ربط دارد !!!




همه به همین اشتباه دچار شده اند . حتی معنای   النجم الثاقب   را نیز  نمی دانند ولی به خودشان اجازه می دهند که  علیه طارق نظر  بدهند در حالیکه هیچ درکی از طارق و  ستارگان نوترونی  و ارتباط  ستارگان  نوترونی  و زلزله   ندارند  و تنها به  احادیث و کتابهای قدیمی و جعلی و تحریف شده  اکتفا  می کنند .


برای رمزگشایی سوره ی  طارق باید به  سوره های تکویر و قیامت و البته  علم  نجوم  و شباهت رفتار طارق به ستاره های نوترونی ؛  مراجعه و استناد کرد . 


وقتیکه می گویم قرآن و علم نجوم  مدت  1400 سال است که مظلوم واقع شده اند  دروغ نمی گویم . 


تمام مفسران قرآن ؛  صرفا  به  کتابهای حدیث  اکتفا می کنند و به علم روز  مجهز نیستند و جمود فکری دارند و متوهم هستند و  هر شخصی به خودش اجازه می دهد که علیه ستاره ی طارق ؛ به  دروغگویی و عوام فریبی  متوسل شود . در حالیکه حتی معنای  لغت  طارق  را  نمی داند . 


طارق یعنی  ضربه زننده و کوبنده و  ثاقب یعنی سوراخ کننده و شکافنده 


این خاصیت ضربه زدن و  سوراخ کردن فقط در ستاره های نوترونی  وجود دارد . 


این است که ثابت می کند طارق یک معجزه است و تنها  نشانه ی حتمی ظهور است . 


+

+

برای بروزرسانی شماره 2  ؛  یکسری فایل را  آپلود خواهم کرد تا  کج فهمی و بی سوادی  مخالفان طارق را  ثابت کنم و بدون مدرک  حرفی نزده باشم . 


در ضمن ؛  من برای  ربط دادن ستاره ی طارق به  ظهور امام زمان و تعیین مکان طارق و زمان ظهور طارق ؛ علاوه بر قرآن و علم نجوم ؛  از قوای ماورایی ام  یعنی حس ششم و شهود نیز استفاده می کنم. 



من  چیزی   دارم  که  مخالفان  ندارند :  شهود . - لینک مستقیم به ویکی پدیا فارسی -   شهود ؛   برگ برنده ی من می باشد . 



تعریف شهود از دیدگاه ویکی پدیا انگلیسی:


Intuition - Wikipedia



اسرار طارق و سیاهچاله ها و سفید چاله ها و کرم چاله ها  را  به مرور زمان  فاش خواهم کرد . انشاا...


من برای پیشگویی هایم و تعیین تاریخ ظهور طارق و ظهور امام زمان ؛   از قوای ماورای طبیعی استفاده می کنم زیرا من  مدتها  ریاضت کشیده ام و از خیلی چیزها  خبر دارم که دیگران  از آنها  بی خبر هستند . 


در اولین فرصت فایلهای مربوط به ارتباط بین طارق و امام زمان  را آپلود خواهم کرد . انشاا...  


البته این ارتباط در خود این فایلها  وجود ندارد ولی اگر کمی دقت کنید خودتان  می توانید  این  ارتباط را کشف  و برای مخالفان ؛ بازگو  و اثبات  کنید . 


+

+


بروزرسانی شماره 2 :


دانلود فایلهای مربوط به ستاره ی نوترونی طارق و فایلهای مربوط به نشانه های ظهور امام زمان :


حاوی یک فایل ویدیویی تحت عنوان  Anti Tarek  و تعدادی فایل ویدیویی مرتبط با نشانه های ظهور امام  زمان و البته فایلهای ویدیویی مرتبط با ستارگان نوترونی طارق 


نکته :


برخی از این فایلها را شما قبلا از فایل Tarek.zip دانلود کرده اید و اینجا من عمدا این فایلهای تکراری را قرار داده ام تا بتوانم بین ستاره ی طارق و ظهور امام زمان ، از طریق شهود و حس ششم ، یک ارتباط معنوی برقرار نمایم . 


البته حجم این فایلهای تکراری ، چندان زیاد نیست . لطفا ناراحت نشوید . ضمنا این فایلهای تکراری ، اینبار همراه با توضیح می باشند و عملا شما را با دو نوع ستاره ی نوترونی طارق یعنی ولا و وگا آشنا می کنند . 


یک ستاره ی نوترونی نیز که نمی دانم نامش چیست و ریتم صدایش کند و محکم و منظم می باشد از نظر من بعنوان ستاره ی طارق اوریجینال و اصیل !!  همراه با توضیح  در داخل این فایل قرار داده ام . همان فایل قبلی مربوط به تفسیر ستاره ی نوترونی طارق با کمک  آیه  فلا اقسم بالخنس الجوار الکنس سوره ی تکویر  از زبان یک دانشمند ایرانی اهل تسنن . 


( من به ستاره ی لغزنده  که در مسیر حرکت سیاهچاله قرار دارد و رفت و آمد می کند و در مسیر خود همه چیز را جارو می نماید قسم نمی خورم - خداوند متعال - سوره ی تکویر  ) 


من ( وحیدمی ) هنوز نمی دانم نام این ستاره ی نوترونی که ریتم صدایش کند و محکم و یکنواخت می باشد چیست ولی حدس می زنم پیر و مسن باشد زیرا اگر جوان بود صدای نامنظم و هیجانی داشت !! 


در مورد ستارگان ولا  و  وگا  به این نتیجه رسیدم که جوان هستند زیرا ریتم بسیار تند و نامنظمی در صدای خود دارند . 


فایل  Anti Tarek از بسیاری جهات با عقاید من هم نظر است ولی متاسفانه در مورد ستاره ی طارق و ارتباط این ستاره با ظهور ، مرتکب اشتباه شده است . یعنی سازنده ی این فایل ویدیویی یک جوان هیجانی است که متاسفانه از ادبیات نامناسب و سخیف علیه ستاره ی طارق و علیه پیشگوهای زمان ظهور ستاره ی طارق استفاده کرده و مرا به توهم  متهم کرده است. در حالیکه من شخصا اعلام کردم که پیش بینی زمان ظهور ستاره طارق صرفا بر اساس حدس و گمان است و هرگز اعتماد به نفس کاذب یا توهم نداشتم و حتی از بدا نیز حرف زدم و گفتم که خداوند تمام پیشگویی ها را از طریق بدا  نابود می کند و پیشگوها را ضایع می کند . لذا از خودم سلب مسئولیت کردم . اما این بنده ی خدا اصلا پست مربوط به تاریخ ظهور ستاره ی طارق را بطور کامل نخوانده است و زود مرا قضاوت کرد . 


ایشان باید یاد بگیرد که به عقاید دیگران احترام بگذارد و بپذیرد که قرآن کاملترین کتاب است و تفسیر قرآن باید با کمک خود قرآن و البته علوم مدرن امروزی ، انجام شود و نه با کتابهای قدیمی و منسوخ شده ی 1400 سال پیش که هیچ درک و شناختی نسبت به ستارگان نوترونی و علم امروزی نداشته اند . 


من از شهود و حس ششم و اسناد و مدارک معتبر علمی درون ویکی پدیا ، برای  ایجاد ارتباط بین ستاره ی طارق و ظهور امام زمان استفاده کردم . 


در حالیکه ایشان به شهود اعتقاد ندارد و گویا از تیپ شخصیتی ISTJ یا ESTJ  برخوردار است و فقط هر چیزی را که با حواس پنجگانه دریافت کند می پذیرد و حاضر نیست از حس ششم و شهود و قوای ماورای طبیعی و متافیزیک و فرا روانشناسی استفاده نماید . 


رفتار ایشان دقیقا شبیه به رفتار سایت متمم می باشد . سایت متمم نیز یک سایت بسیار خشک و کلیشه ای و  آکادمیک و عصا قورت داده است و جمود فکری دارد و مدام به جامعه ی آماری و دانشگاه و سایر چیزهای مادی و ظاهری استناد می کند و از نظر سایت متمم ، هرچیزی که علمی و آکادمیک نباشد و از دانشگاه خارج شده و به میان مردم آمده باشد فاقد اعتبار است . 


تنها دلیل مخالفت سایت متمم با تست تیپ شناسی ام بی تی آی ، در این است که این تست ، جنبه ی آکادمیک و عصا قورت داده وانحصاری  ندارد و جامعه ی آماری ندارد و در هیچکدام از ژورنالها و مجلات معتبر و سختگیر و علمی به ثبت نرسیده است و  به میان مردم آمده است !!!


عجب استدلال خنده داری !!!


سایت متمم اصلا به تجربیات شخصی و محفوظات و شهود  افراد و حس ششم و متافیزیک و سایر جنبه های معنوی و فرا زمینی و حقایق ،  اعتقاد ندارد و فقط به جامعه ی آماری و غولهای دانشگاهی و مجلات بسیار سختگیر و خشن و کله فندقی و دانشنامه های کله خشک از قبیل بریتانیکا  ، اعتقاد دارد . 


سایت متمم ، علم و دانش و تجربیات را به غل و زنجیر کشیده و به شدت تک خور و دیکتاتور و  خود رای و مستبد و پول پرست و انحصار طلب است . از سایت متمم  فاصله بگیرید زیرا از نام کاربری و ایمیل تان بر علیه خودتان استفاده کرده و حریم خصوصی تان را نابود می کند


هرگز در سایت متمم ثبت نام نکنید و حساب کاربری نسازید که  نابود می شوید . 


سایت متمم یک سایت کلاهبردار و حقه باز و انحصار طلب و پول پرست و جاسوس است  . 


سایت متمم رفتاری تحقیر آمیز با کاربرها دارد و به شعور کاربرها اهانت می کند و از بالا به آنها نگاه می کند و آزادی و انعطاف پذیری و تفکر خارج از چارچوب های احمقانه ی علمی و دانشگاهی را  طرد می کند و نمی پذیرد  . 


من از سایت متمم و سایت سکان آکادمی و سایر سایتهای عصا قورت داده و انحصار طلب و دارای جمود فکری  و دشمن جریان آزاد علم و اطلاعات ، متنفر و بیزار هستم . 


من از قانون کپی رایت بیزارم زیرا کپی رایت یعنی استبداد و دیکتاتوری و جمود فکری


کپی رایت ، اصالت می آورد اما آزادی را نابود می کند . 


همه چیز نسبی است حتی اصالت و آزادی و امنیت 


بجز خداوند سایر موجودات نسبی هستند 


فقط خداوند است که مطلق و بی نهایت است 


هیچکس وهیچ چیز کامل نیست 


فقط خداوند است که کامل ومطلق است 



بگذریم .


این شما و این هم نسخه ی آپدیت شده ی فایل Tarek.zip  همراه با توضیحات و فایلهای جدید :


حجم فایل : کمتر از 200 مگابایت 


صرفا اگر دوست داشتید این فایل حجیم را دانلود نمایید . هیچ اصراری بر دانلود ندارم . 



سعی کنید برخلاف جناب آنتی طارق و سایت متمم و سایر اشخاص حقیقی یا حقوقی که تیپ شخصیتی غیرشهودی دارند و به حس ششم و متافیزیک و شهود و ماورای طبیعت و علوم غریبه  اعتقاد ندارند و مدام به دنبال مدارک عینی و قابل لمس و آکادمیک می باشند و علم را به انحصار و غل و زنجیر کشیده اند ،  صرفا به حواس پنجگانه و واقعیتهای عینی و ملموس و مادی بسنده نکنید و به دنبال حقایق مرموز و مخفی و دنیای معنوی و فرا مادی و علوم غریبه نیز باشید و از اسرار دنیای معنوی و ماورای طبیعت سردر بیاورید و  البته از رفتارهای تند و هیجانی و حاوی اهانت  و قضاوت عجولانه پرهیز و دوری کنید . 


البته جناب آنتی طارق در این فایل ، اکثر نوشته ها و عقاید مرا براساس کتاب   الفتن  ، تایید کرده است اما چون به ستاره ی طارق و سوره ی طارق و قرآن عظیم الشان و  نیز به شخص خودم  بی احترامی کرد و  مرا به متوهم بودن متهم کرد و سریع به سمت احادیث و روایات جعلی و کتابهای پوسیده و قدیمی  رفت  از چشمم افتاد ! 


من نیز تصمیم گرفتم  کتاب الفتن را از ذهن ام دور بریزم و منحصرا از قرآن  برای تفسیر قرآن کمک بگیرم .  


دانلود فایل ظهور و طارق با حجم کمتر از 200  مگابایت :


Size of file is 200MB



https://bayanbox.ir/download/9203858077875394552/ZohoorAndTarek.zip



لینک کوتاه به آدرس بالا برای دستگاههای کوچک که نمایشگر کوچکی دارند از قبیل گوشی هوشمند و ساعت مچی هوشمند :  

لطفا کلیک کنید: 



ZohoorAndTarek



+


به نظرم بهتر است پرونده ی ستاره ی طارق را در همین پست  ببندم زیرا متاسفانه ، شهود نمی تواند برای مردم و دانشمندان و متخصصین ،  قابل درک باشد و مدارک علمی چندانی نیز در دست ندارم . 


ضمنا خیلی زشت است که من علیه کسی که 99 درصد حرفهای مرا تایید کرده مطلب بنویسم . هرچند که ایشان به ستاره ی طارق  وسوره ی طارق  بی احترامی کرد و به احادیث جعلی و کتابهای پوسیده و تحریف شده قدیمی  استناد نمود و مرا به متوهم بودن متهم کرد ولی من او را عفو می کنم و می بخشم زیرا کینه توز نیستم  .


از قدیم گفته اند :


بخشش از بزرگان است . 


و العاقبت للمتقین 


+


پست بعدی وبلاگ وحیدمی ، دیگه در مورد نجوم یا ستاره ی طارق یا علایم ظهور نیست  بلکه در مورد چیزهای دیگه است . 


به حد کافی  سعی کرده ام بین ستاره ی طارق و ظهور امام زمان ، ارتباط معنوی و شهودی ایجاد کنم . حالا اینکه  این ارتباط برای مخاطب قابل درک باشد یا نباشد یا مورد پذیرش قرار بگیرد یا نگیرد دیگه اصلا مهم نیست . 


پرونده ی ستاره ی نوترونی طارق و ظهور امام زمان را برای همیشه در همین پست می بندم  و خودم را خلاص و راحت می کنم . والا به قرآن . 


مظلومیت ستاره ی طارق همینجا مشخص می شود . 


پایانی بر ستاره ی طارق و علم نجوم و ظهور امام زمان 


+


وحید محمدی . یک بلاگر خسته و درب و داغون و سینه سوخته و یک شیعه ی قرآن گرا و آنتی حدیث و آنتی روایت 



+

+

+

پستهای بعدی وبلاگ وحیدمی به سایر مطالب می پردازند . صرفا اگر دوست داشتید این فایل و سایر فایلهای این وبلاگ را دانلود کنید . اگر هم دوست نداشتید یا از من متنفر هستید که دیگه هیچ . حرفی باقی نمی ماند . 


+

+

+


در فصل دوم از وبلاگ وحیدمی ، چیزهای متفرقه و پرت و پلا و مزخرف و بی ارزش را  می نویسم که بعید می دانم کسی مایل به مطالعه ی آنها باشد . اما من برای دل خودم می نویسم . شما نیز اگر دوست داشتید ، پستهای مربوط به فصل دوم وبلاگ وحیدمی را بازدید کنید . هرگز اصرار نمی کنم که به وبلاگ وحیدمی نگاه کنید . 


وبلاگ وحیدمی حقیقتا به هیچ بازدید کننده و حتی نمایش دهنده نیاز ندارد . والسلام 




















  • ۰۲/۰۶/۳۰
  • vahidmy

Tariq=طارق

ZohoorAndTarek

cosmology

motamem.org

tarek

tarek=طارق

tariq

آرشیو جدید وبلاگ وحیدمی

آشنایی با ستارگان طارق

آنتی طارق

آپارات

احادیث جعلی و خرافی

احادیث خلاف عقل

احادیث خلاف قرآن

احادیث خلاف قرآن و خلاف عقل را به دیوار بکوبید

ادبیات سخیف دشمنان طارق

ادبیات سخیف دشمنان قرآن و نجوم

از قانون کپی رایت متنفر هستم

الملاحم و الفتن

بجز خداوند سایر موجودات نسبی هستند

بجز قرآن سایر کتابهای مذهبی بی اعتبار هستند

بحارالانوار

بخشش از بزرگان است

تردید

تفسیر سوره ی طارق با کمک سوره های تکویر و قیامت

تفسیر قرآن با کمک قرآن

توهین سایت متمم به کاربرها

جمود فکری

جمود فکری سایت متمم و سایت سکان آکادمی

حدس

حدس و گمان

خنس یعنی ستاره نوترونی

دانلود فایل ظهور و طارق

درب و داغون

دوران پسا بازنشستگی

رفتار تحقیر آمیز سایت متمم نسبت به کاربرها

زمین لرزه

زمین لرزه تهران

زورا

زورا شامل کدام شهر است

سایت متمم

سایت متمم یک سایت زامبی و ضد آزادی می باشد

ستاره شناسی

سفید چاله

سو استفاده ی سایت متمم از ساده لوحی کاربرها

سوره تکویر

سوره طارق

سوره قیامت

سوره ی تکویر

سوره ی طارق

سوره ی قیامت

سیاهچاله

سینه سوخته

شناسنامه ستاره نوترونی طارق

شهود

شهود برگ برنده ی من می باشد

شک و تردید

شیعه ی آنتی حدیث

شیعه ی قرآن گرا

شیعیان فیک و تقلبی

صدا و فیلم ستاره نوترونی ولا

طارق

طارق ستاره نوترونی و علامت ظهور است

طارق ستاره ی ظهور است

طارق شامل کدام ستاره نوترونی است

طارق شامل کدام ستاره یا سیاره است

طارق یک ستاره ی نوترونی می باشد

ظهور و طارق

عصا قورت داده

علت مظلومیت ستاره طارق

فتنه ها و آشوبهای آخرالزمان

فتنه های آخرالزمان

فصل دوم وبلاگ وحیدمی

فقط خداوند است که مطلق و بی نهایت است

قرآن بر احادیث ارجحیت دارد

مظلومیت ستاره طارق

مظلومیت قرآن و علم نجوم

من از شهود برای تولید محتوا استفاده می کنم

من برای دل خودم می نویسم

نقض حریم خصوصی کاربرها توسط سایت متمم

هرگز به سایت متمم اعتماد نکنید

هرگز در سایت متمم حساب کاربری نسازید

همه چیز نسبی است حتی اصالت و آزادی و امنیت

پاسخ به شبهات ضد طارق

پاسخ وبلاگ وحیدمی به مخالفان ستاره طارق

پروکسیما قنطورس یا ستاره ی طارق

کتاب الفتن

کتاب بحارالانوار

کتاب غیبت نعمانی

کرم چاله

کعب الاحبار

کلاهبرداری سایت متمم از کاربرهای ساده لوح

کلاهبرداری سایتهای روانشناسی تحت عنوان تست و آزمون

کنس یعنی سیاه چاله

کپی رایت اصالت می آورد اما آزادی را نابود می کند

کپی رایت یعنی استبداد و جمود فکری

کپی رایت یعنی انحصار و دیکتاتوری

کیهان شناسی و ستاره شناسی

گمان