vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

وحیدمی

وبلاگ شخصی وحید محمدی . یک تایپیست که عاشق علم و تجربه است.


آدرس وبلاگ وحیدمی :

Home Page


https://vahidmy.blog.ir

+


Archive

آرشیو و بایگانی وبلاگ وحیدمی

https://vahidmy.blog.ir/archive

+


نقشه وبلاگ وحیدمی:

Sitemap

https://vahidmy.blog.ir/sitemap.xml

+

خوراکخوان وبلاگ وحیدمی

Feed

RSS

https://vahidmy.blog.ir/rss

+

آدرس مورد استفاده خزنده ها روباتها و موتورهای جستجوگر

Robot

https://vahidmy.blog.ir/robots.txt


+

مشخصات وبلاگ وحیدمی:


ساعات انتشار پست جدید وبلاگ :

بیست و چهار ساعته

وضعیت انتشار پست : نامنظم . در طول شبانه روز و در صورت صلاحدید ؛ پست جدید منتشر می کنم.


نام مدیر : وحید محمدی

گونه : وبلاگ شخصی با آدرس اختصاصی و محتوای عمومی

ژانر : تمام ژانرها

کاربرد : همه منظوره

هدف وبلاگ : به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه با مردم و پرداخت زکات علم

مقصد مدیر وبلاگ : کسب رضای خداوند .

جنس وبلاگ : وبلاگ شخصی

تاریخ تاسیس : تیر 1398 خورشیدی



موضوعات وبلاگ : تمام علوم و فنون و مسائل مختلف در تمام زمینه


کپی برداری از مطالب وبلاگ وحیدمی به شرط لینک دادن به آدرس اصلی وبلاگ با دامنه vahidmy.blog.ir ، بلامانع و آزاد است . با خیال راحت ، کپی برداری نمایید . هیچگونه کپی رایت و انحصار برای وبلاگ وحیدمی ، وجود ندارد .

بروزرسانی:

وبلاگ وحیدمی منحصرا توسط سایت بلاگ دات آی آر به آدرس blog.ir میزبانی می شود . بنابراین بجز دامنه vahidmy.blog.ir سایر دامنه ها جعلی و فیک و خطرناک هستند .
برای مشاهده نکات جدید و ترفندهای امنیتی لطفا به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

https://vahidmy.blog.ir/post/1



آدرس وبلاگهای تخصصی :

https://spasm.blog.ir

https://fasmy.blog.ir

https://binasm.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر
  • ۰۱/۰۴/۱۱
    adc
نویسندگان
پیوندها

اسرار هگز ادیتورها بخش اول

چهارشنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۲، ۰۵:۱۷ ب.ظ




به نام خدایی که زبان ماشین را آفرید 



اسرار هگز ادیتورها بخش اول 



اگر خدا بخواهد و عمری طولانی به من بدهد  قصد دارم  به مرور زمان و به تدریج و طی چند سال ؛  اسرار و رازها و ناگفته های  هگز ادیتورها را  فاش  نمایم ! 



ابتدا  اصلا  قصد نداشتم  اسرار و رازهای هگز ادیتورها  و زبان ماشین را برملا کنم و می خواستم این رازها را با خودم به گور ببرم تا   مجرمان  سایبری و اتکرها و خلافکارها  و هکرهای کلاه سیاه   از این اسرار  و رموز  در جهت  اهداف پلید و شیطانی   استفاده نکنند . 



اما وقتیکه خوب فکر کردم  دیدم  اگر سکوت کنم  تمام افکار و عقاید و ایده ها و  نوشته هایم که در جهت احیای زبانهای ماشین و اسمبلی  نوشته ام و منتشر کرده ام  بی اعتبار و هجو و بی ارزش  می شوند . 



لذا برای اعتبار دادن به نوشته ها و عقاید و تجربیاتم و کمک به احیای زبانهای واقعی برنامه نویسی  و نابودسازی استبداد و استکبار  حاکم بر دنیای فناوری  اطلاعات  و مافیای حاکم بر دنیای برنامه نویسی  ؛  مجبورم  ریسک کنم و همه نوع خطری  را  به جان بخرم  تا  بتوانم  به  خودم و سایر مردم  ؛  آزادی و استقلال و قدرت  و انعطاف پذیری  را  هدیه دهم و مردم را از غل و زنجیرهای شرکتهای استبدادی و انحصاری  نجات دهم . 




لذا از این پست تا آخرین پست ؛ منحصرا  روی زبان ماشین و هگز ادیتور و مهندسی  معکوس و البته زبان اسمبلی دستی و اسمبلی نیمه اتوماتیک و اسمبلی اتوماتیک   تمرکز می نمایم . 



کار کردن با هگز ادیتورها؛   دشواریها و البته  لذت های خاص خود را دارد . 



من به زودی  نسخه ی کامل   و جامع   نرم افزار  وین هگز  را  آپلود می کنم  .  نسخه ی کامل و جدید وین هگز  امکانات و ابزارهای  بیشتری   دارد و قدرت  بیشتری  به من و شما  می دهد . 



من  برای برنامه نویسی با  هگز ادیتور  سعی می کنم  از یک زبان اسمبلی  دستی  در کنار زبان ماشین استفاده کننم . دقیقا به  سبک  برنامه نویسان دهه های  1930    تا   1950    میلادی  . یعنی  قبل از اختراع  زبان   FORTRAN   و کامپایلر . 


من  از یک زبان اسمبلی دستی شبیه به زبان اسمبلی  اینتل  ولی  خواناتر و قابل فهمتر  و البته کاملا دستی و بدون هرگونه اسمبلر و کامپایلر و لینکر   استفاده می کنم . 



درواقع ؛ من  منحصرا  از زبان ماشین و هگز ادیتور  برای برنامه نویسی  استفاده می کنم  و این  اسمبلی  دستی  فقط  برای جلوگیری از  وقوع اشتباه   و البته  برای  افزایش دقت ؛  بکار می رود . 


مثلا  بجای    mov   از  move  که قابل فهمتر و خواناتر است  و بصورت کدهای کاملا دستی و روی کاغذ  استفاده می کنم . 


سپس  کد ماشین معادل با دستور  mov   پردازنده    intel  را ؛  تعیین کرده و در ستون وسط  هگز ادیتور  تایپ می کنم . 


جزییات بیشتر و دقیقتر را در پستهای  بعدی  توضیح می دهم . 


فعلا  برای شروع ؛ از شما می خواهم که به کلمات کلیدی زیر این پست و پست های مشابه  نگاه کنید . 


فرایند رمزگشایی از هگز ادیتورها و کار کردن با حرفه ای ترین  و کاملترین و قدرتمندترین  هگز ادیتور جهان یعنی  وین هگز  ؛ بسیار طولانی  و زمان بر  است . لذا  من  به مرور زمان و طی چند سال  این فرایند رمزگشایی را  اجرا می کنم . 


همین وین هگز ؛ خودش به تنهایی  یک ابزار مخوف و بسیار پیچیده است و من خودم هنوز  بر بسیاری از اسرار  وین هگز  مسلط  نشده ام . 


لذا ابتدا باید خودم  نکات مخفی وین هگز  را کشف کرده و آزمایش و  تجربه کنم و  سپس به شما  یاد بدهم . 



نکته : 


اگر حوصله ندارید و می خواهید هرچه سریعتر  بر زبانهای ماشین و اسمبلی مسلط شوید توصیه می کنم  به انجمن فلت اسمبلر  مراجعه کنید و پس از عضویت ؛ سوالات خود را  از متخصصین  این انجمن معتبر جهانی  بپرسید . 


آدرس انجمن فلت اسمبلر را در کلمات کلیدی زیر این پست و پستهای مشابه  قرار داده ام . 

.

لطفا مطالب بعدی وبلاگ وحیدمی و سایر وبلاگهای مرا  پیگیر شوید  تا در هر مطلب با نکته ی مفیدی  مواجه شوید 


من در سایر وبلاگهایم به شیوه ای متفاوت  ؛  وبلاگنویسی می کنم. 



اسامی  دو وبلاگ تخصصی ام را  در جعبه ی پیوندهای وبلاگ وحیدمی  مشاهده می کنید . 


spasm


fasmy



وبلاگنویسی همزمان در بیش از یک وبلاگ   ؛ مسلما و یقینا   یک کار بسیار سخت و خسته کننده و ملال آور است . لذا اینکار  به مرور زمان و با سرعتی کند و آهسته  انجام می شود . 

.



مطالب جدید  وبلاگهای من؛    به  مرور زمان  و به تدریج و طی چند سال   ؛  نوشته و منتشر  خواهند شد . انشاا... 



از صبر و شکیبایی  شما  مخاطبان گرامی  متشکرم . 





 







  • ۰۲/۰۳/۰۳
  • vahidmy

Assembly Language

Binary

C32asm

Germany

Handy Assembler

IDA PRO Disassembler

Music

Opcode

PEBrowse64 Professional

RosAsm

Stud_PE

The Z1 Computer

WinHex

Windows

Z1

assembler

board.flatassembler.net

c32asm

encoding

fasm

fasmy.blog.ir

flat assembler

flatassembler.net

format

hackman

hasm

hex editor

hex editor neo

hexplorer

instruction

machine code

ollydbg

pe file format

pe.txt

pos to Hex

pos to asm

programming by hex editor

programming by machine code

programming by machine language

programming without Bug

section

symbol

winhex

احیای زبان اسمبلی تحت تمام سیستم عامل ها

احیای زبان برنامه نویسی اسمبلی

احیای زبان ماشین

اسرار زبان اسمبلی

اسرار زبان ماشین

اسرار هگز ادیتورها

اسرار و رموز ویندوز

اسرار وین هگز

اسرار ویندوز

اسمبلی اتوماتیک

اسمبلی دست نویس

اسمبلی دستی

اسمبلی دستی ویلر

اسمبلی دستی کاتلین بوث

اسمبلی دستی کنراد زوس

اسمبلی نیمه اتوماتیک

انجمن رسمی فلت اسمبلر

انجمن زبان ماشین

انجمن فلت اسمبلر

انجمن هگز ادیتور

انجمن کاربران زبان اسمبلی

اینستراکشن

باینری

باینری=سورس

برلین

برنامه نویسی با زبان ماشین

برنامه نویسی با زبان ماشین با کمک اسمبلی دستی

برنامه نویسی با زبان ماشین با کمک فلت اسمبلر

برنامه نویسی با هگز ادیتور

برنامه نویسی با هگز ادیتور تحت ویندوز

برنامه نویسی با هگز ادیتور یعنی امنیت

برنامه نویسی بدون باگ

برنامه نویسی تک فایلی

برنامه نویسی و هک و مهندسی معکوس و امنیت با کمک هگز ادیتور

به نام خدایی که زبان ماشین را آفرید

دست نویس

رازهای زبان ماشین

رازهای هگز ادیتور

روشهای مختلف برنامه نویسی با هگز ادیتور

سوئیچ بین زبان ماشین و زبان اسمبلی

سکشن

مافیای حاکم بر دنیای برنامه نویسی

مشکلات هگز ادیتورها

مشکلات کار با هگز ادیتور

معماری اولین کامپیوتر جهان

من کمالگرا هستم

من گلچین می کنم

موسیقی

ناگفته های زبانهای ماشین و اسمبلی

وین هگز

ویندوز

کاترین بریگز

کاتلین بوث

کاتلین بوث مخترع زبان برنامه نویسی اسمبلی

کمال گرا

کنراد زوس

کنراد زوس مخترع زبان برنامه نویسی ماشین