vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

وحیدمی

وبلاگ شخصی وحید محمدی . یک تایپیست که عاشق علم و تجربه است.


آدرس وبلاگ وحیدمی :

Home Page


https://vahidmy.blog.ir

+


Archive

آرشیو و بایگانی وبلاگ وحیدمی

https://vahidmy.blog.ir/archive

+


نقشه وبلاگ وحیدمی:

Sitemap

https://vahidmy.blog.ir/sitemap.xml

+

خوراکخوان وبلاگ وحیدمی

Feed

RSS

https://vahidmy.blog.ir/rss

+

آدرس مورد استفاده خزنده ها روباتها و موتورهای جستجوگر

Robot

https://vahidmy.blog.ir/robots.txt


+

مشخصات وبلاگ وحیدمی:


ساعات انتشار پست جدید وبلاگ :

بیست و چهار ساعته

وضعیت انتشار پست : نامنظم . در طول شبانه روز و در صورت صلاحدید ؛ پست جدید منتشر می کنم.


نام مدیر : وحید محمدی

گونه : وبلاگ شخصی با آدرس اختصاصی و محتوای عمومی

ژانر : تمام ژانرها

کاربرد : همه منظوره

هدف وبلاگ : به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه با مردم و پرداخت زکات علم

مقصد مدیر وبلاگ : کسب رضای خداوند .

جنس وبلاگ : وبلاگ شخصی

تاریخ تاسیس : تیر 1398 خورشیدی



موضوعات وبلاگ : تمام علوم و فنون و مسائل مختلف در تمام زمینه


کپی برداری از مطالب وبلاگ وحیدمی به شرط لینک دادن به آدرس اصلی وبلاگ با دامنه vahidmy.blog.ir ، بلامانع و آزاد است . با خیال راحت ، کپی برداری نمایید . هیچگونه کپی رایت و انحصار برای وبلاگ وحیدمی ، وجود ندارد .

بروزرسانی:

وبلاگ وحیدمی منحصرا توسط سایت بلاگ دات آی آر به آدرس blog.ir میزبانی می شود . بنابراین بجز دامنه vahidmy.blog.ir سایر دامنه ها جعلی و فیک و خطرناک هستند .
برای مشاهده نکات جدید و ترفندهای امنیتی لطفا به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

https://vahidmy.blog.ir/post/1



آدرس وبلاگهای تخصصی :

https://spasm.blog.ir

https://fasmy.blog.ir

https://binasm.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر
  • ۰۱/۰۴/۱۱
    adc
نویسندگان
پیوندها

موضوعات ۱

يكشنبه, ۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۱۹ ب.ظ




به نام خدا 


آدرس مطلب : 


https://vahidmy.blog.ir/post/644



عنوان مطلب : 


موضوعات ۱  


vahidmy : 


وبلاگ وحیدمی کماکان وبلاگ اصلی ام می باشد . بابت امکانات اختیاری پول داده ام پس دستکم تا یکسال باید در وبلاگ وحیدمی  مطالب مختلف منتشر کنم تا پولی که شرکت بیان از  من گرفته حلال باشد و از گلوی مهندس علی قدیری پایین برود !  هرچند که این پولها خوردن ندارد و حرام است . 


وبلاگ وحیدمی معجونی از چند چیز است : 



1  .  وبلاگ 


2.  ویکی 


3.    کتاب صامت 


4.  دانشنامه 


5. بنیاد دروغپراکنی و تشویش اذهان عمومی و فتنه گری 


6.  یک مادر دلسوز برای مردم 


7.  یک ایده پرداز و تئوریسین 


8 .  یک رسانه 


9 . یک کارگاه و آزمایشگاه  

  

 +



نکته مهم : 


از فردا به بعد فقط در نیمه شب ؛ مطالب جدید را منتشر می کنم . چون نت روزانه  خیلی گران و  پر هزینه است  و من در  شرف ورشکستگی هستم !  


اما نت شبانه نسبتا  ارزان  و مقرون به صرفه است . 


لذا  پستهای بعدی وبلاگ وحیدمی  از فردا  دوشنبه مورخ  ۸ اسفند ۱۴۰۱ خورشیدی ؛ بین ساعات ۲ تا ۷ صبح ؛ و بصورت نامنظم و فقط در  صورت اتصال به اینترنت  و تامین هزینه خرید بسته اینترنت ؛   منتشر می شوند . 


+

 وبلاگ وحیدمی به دلیل مشکلات فنی و اقتصادی   قادر به آپلود فایل نیست . البته بجز کتابها و جزوات رشته مهندسی کامپیوتر . 


به مرور زمان ؛ کتابها و جزوات رشته مهندسی کامپیوتر ، آپلود خواهند شد .  فرایند آپلود بصورت نامنظم و تصادفی و  بدون در نظر گرفتن دروس پیش نیاز ؛  انجام خواهد شد . 



سایر انواع فایل به ندرت و فقط در صورت نیاز آپلود خواهند شد ‌ . 


+

Assembly 


مهم نیست چه کسی زبان اسمبلی را احیا و رایج  کند .  مهم  این است که زبان اسمبلی  احیا شود . 


من به دنبال شهرت نیستم . لذا هرکس که زبان اسمبلی را تبلیغ کند من خوشحال می شوم . 


شما نیز اگر تمایل داشتید زبان اسمبلی را رایج کنید و از او تبلیغ کنید و از برنامه نویسی با اسمبلی ، لذت ببرید .


  زبان اسمبلی به تمام مردم جهان تعلق دارد و در انحصار هیچ شخص حقیقی یا حقوقی نیست . 


+

Binary 


 برای  برنامه نویسی با هگز ادیتور   ؛ کافیست باینری دو نرم افزار  ویندوزی را بصورت بایت به بایت از اول تا آخر با هم مقایسه کنید . 


سپس محتویات  فایل معروف  pe.txt  را مطالعه کنید .  


هر فایلی که عبارت pe file format  را بکار گیرد راهنمای رسمی برنامه نویسی با hex editor  می باشد . 


این فایلها را می توانید از وبلاگ وحیدمی دانلود نمایید . 


سعی کنید با کمک hex editor  معماری انواع و اقسام فایلها را  رمزگشایی و کشف کنید . 


با کمک  hex editor می توانید همه چیز و همه کس را رمزگشایی و هک کنید ! 


هگز ادیتور یعنی قدرت


از هر hex editor دلخواه می توانید برای برنامه نویسی و هک و ......    استفاده کنید . 


+


Idea: 


من عاشق ایده پردازی و معرفی کردن راه حل و راه چاره هستم .   پیشنهاد می دهم . راهکار برای حل مشکلات ارائه می دهم . 



نظرات شخصی ام را  در مورد همه چیز و همه کس   بدون ترس  ، اعلام می کنم . 



تمام مطالب وبلاگهای من ، فقط شامل نظر شخصی و عقیده و ایده و آرزو و راهکار  و  پیشنهاد می باشند . 


هیچ اصراری ندارم که بگویم عقاید و نظراتم درست هستند !  


 خیر . برخی از نظرات و ایده هایم کاملا غلط و اشتباه هستند .  تشخیص درستی یا نادرستی نوشته های من ؛ با مخاطب و اهل  فن و متخصصین است . 


قضاوت را بر عهده مردم و کارشناسان می گذارم . 


+


weblog 


هرچه قدر فکر کردم دیدم  بلاگ شرکت بیان از تمام سرویسهای وبلاگدهی ، بهتر و ایمن تر است و آزادی بیان دارم و وبلاگ و نوشته های ساختارشکن و هنجارشکن  برایم دردسر درست نکرده و وبلاگهایم حذف نشدند ! 



اما  سایر سرویسهای وبلاگدهی از جمله  بلاگیکس  شمشیر را از رو بسته اند و با کوچکترین اشتباه ، وبلاگ را حذف می کنند و به آزادی بیان  هیچ اعتقادی ندارند . 


بلاگیکس و فارسی بلاگ  و بسیاری از سرویسهای وبلاگدهی ؛  اسپم می باشند  و در لیست سیاه سایت MOZ.COM  قرار دارند  زیرا  هیچگونه  شماره تلفن و ایمیل و آدرس دقیق و  مکان فیزیکی و گوگل مپ  ندارند . یعنی شیاد و کلاهبردار و فیک می باشند. 


اینها برخی از نشانه های اسپم  هستند . هرگز به این سایتهای اسپم  اعتماد نکنید و در آنها وبلاگ نسازید . 



در میان سرویسهای وبلاگدهی فقط به این سایتها  اعتماد کنید و وبلاگ بسازید : 


 vcp.ir 


Teblog.tebian.net


 blog.ir  


  این سه سایت وبلاگدهی ؛ اسپم نیستند زیرا تمام شرایط مربوط به خدمات ایمن و قابل اعتماد بودن  را دارند از جمله مکان فیزیکی و آدرس دقیق  و ساختمان و گوگل مپ و شماره تلفن   و  ایمیل . 


مهدی بلاگ هم خوب است ولی  زیر نظر حجت الاسلام محسن قرائتی می باشد و ممکن است به مشکل برخورد کنید زیرا ایشان به پسرهای زیبا  علاقه خاصی دارد . مراقب باشید!! 


البته بجز بلاگ  بیان ؛ بقیه  سرویسهای وبلاگدهی یک جو خفقان دارند و آزادی بیان را لگد مال می نمایند . خطرناک هستند . خیلی مراقب باشید . 



+


 IT 


 فناوری اطلاعات : 


 من  به   ICT یا فناوری اطلاعات و ارتباطات  علاقه ندارم .  لذا  به فناوری اطلاعات  بسنده می کنم . 

حوصله سروکله زدن با مردم را ندارم . ترجیح می دهم شبانه روز در تنهایی و سکوت  پشت سیستم بنشینم و آزمایش انجام دهم و تجربه کسب کنم 



OS 


 در میان سیستم های عامل ؛ فقط  ویندوز  را به رسمیت می شناسم .  

.


سایر سیستم های عامل ؛ کاربردی نیستند و معماری منسوخ و قدیمی و بدوی  یونیکس  را  بر  کاربر  تحمیل  می کنند و پارتیشن ندارند . لذا به درد نمی خورند . 


بجز   ویندوز ؛ سایر سیستمهای عامل ؛ صرفا یک اسباب بازی یا یک پروژه دانشجویی یا تحقیقات آزمایشگاهی دانشگاهها ،  هستند و کاربرد تجاری ندارند . 


نکته : مک سیستم عامل  نیست . یک کپی تجاری و گران قیمت و لوکس و انحصاری و گرافیکی   از سیستم عامل بی اس دی یونیکس است . پارتیشن ندارد .  مک مثل چسب دو قلو به سخت افزار انحصاری و گران قیمت  شرکت اپل چسبیده و  قابل حمل نیست .‌   پس سیستم عامل نیست . کلاه  گشاد است که بر سر برخی ها می رود . 


لینوکس هم فقط هسته است . لینوکس سیستم عامل نیست . فقط به درد حملات سایبری و  محاسبات سنگین و حجیم  سوپرکامپیوترها  می خورد و مصداق بارز  مازوخیسم و خودآزاری است . 


لینوکس یک شبه یونیکس  شلخته و سست و ناپایدار و پر از باگ و خدای هنگ و کرش و فریز کردن سیستم  است و خیلی زود خراب می شود . به همین دلیل است که رایگان است چون مفت هم نمی ارزد .



+


Music  


موسیقی غذای روح نیست ، مسکن روح است .

 غذای روح ، معرفت است که به هرکس نمی دهند! 

.


+  

Wiki 


ویکی یعنی دانشنامه ! 


البته هروقت یک مطلب کلی را بخواهم منتشر کنم از نظر خودم ویکی محسوب می شود! 


Extra


حرفهای اضافی و مهمل و پرت و  پلا و جفنگ و چرت و پرت  و چرند و پرند  و یا مطالب متفرقه و عمومی و نامربوط  و حاشیه ای  و سخیف و بی ارزش در این دسته قرار می گیرند . 

+

+


نکته : 


این دسته بندی ، دیگه اعتبار ندارد . زیرا  من  جعبه ی کنار تمام این موضوعات را تیک می زنم !! 


من به دسته بندی موضوعات و مطالب وبلاگ ، هیچ اعتقادی ندارم . 


لذا همینطوری از روی سرگرمی ؛ این موضوعات را انتخاب کردم ولی شما آنها را جدی نگیرید . 



من بیشتر اوقات ، روی کلمات کلیدی  تاکید می کنم. 


کتگوری  یا موضوع  برایم اهمیتی ندارد . 



+

+


مثل اینکه به تکرار افتادم و کلیشه شدم ! 


عنوان پست بعدی ؛ هرچیزی می تواند باشد . 



 نکته در مورد عدم تبادل لینک و فالو و تایید کامنت : 


  من به فالوور  اعتقاد ندارم . زیرا فرایند فالوو و انفالو  عملا نوعی التماس و خودتحقیری است و من از این رفتار  اصلا خوشم نمی آید و اهل التماس و ناز خریدن نیستم  . همچنین تجربه به من ثابت کرد که فالوو و انفالوو؛   تمرکز وبلاگنویس را به هم می زند و اعصاب او را خرد و خاکشیر می کند و مانع از  ادامه فعالیت وبلاگنویس می شود  و البته از همه مهمتر :  اگر یکی از وبلاگها هک  شود فالوورها نیز هک می شوند وبنابراین از نظر  امنیتی نیز  فرایند following   یک کار بسیار  خطرناک است و به کل سیستم وبلاگدهی صدمه وارد می کند که درواقع نیز همینطور شد و  وبلاگ  رسمی شرکت بیان و تمامی فالوورهایش بارها و بارها  هک شدند  و صدمات و  خسارات فراوان به شرکت بیان و وبلاگهایش وارد شد .   لذا به منظور کاهش حملات سایبری و خسارتهای احتمالی   ؛ تمام فالوورها از جمله وبلاگ رسمی شرکت بیان  را انفالو کردم و  ارتباط خودم با شرکت بیان و بلاگرها را بکلی قطع کردم تا از خطر حملات سایبری در امان باشم  و با این تدبیر ؛  خیال خودم و آنها را راحت کردم ! 


البته هروقت که اراده کنم  مجددا فالورها را  فالوو می کنم زیرا من بی معرفت نیستم هرچندکه اکثر فالوورها بی معرفت و رفیق نیمه راه هستند . 


اما به دلیل تکرار حملات سایبری،   تا اطلاع ثانوی  هیچ وبلاگی را فالوو و  دنبال نمی کنم.  


به هرحال رعایت  اصول ایمنی و امنیت فضای مجازی  از بالاترین اولویت برخوردار است . نباید احساساتی شد . 


امنیت ؛ حرف اول و آخر را در زندگی ، می زند . 


بنابراین  تا اطلاع  ثانوی  هیچ وبلاگی را  دنبال  نمی کنم . 



اهل تبادل لینک نیز نیستم !  این نیز  بخاطر امنیت است . تبادل لینک  امنیت کل سیستم را نابود می کند. 



به دلایل امنیتی و به منظور جلوگیری از ورود اسپم و هرزنامه و حملات سایبری به وبلاگ  ؛  کامنتها باز نمی شوند و  با کاربرها تماس مستقیم ندارم  لذا  ارسال نظر روی وبلاگهای من ؛ غیرفعال است . 




تا  بعد ... 







  • ۰۱/۱۲/۰۷
  • vahidmy

MOZ.COM

Music

assembler

binary

blog.ir

blogging service

blogix.ir

category

category=موضوع

google

hex editor

map

pe file format

pe.txt

programming by hex editor

teblog.tebyan.net

vahidmy

vahidmy.blog.ir

vcp.ir

weblog

wiki

آدرس

آزادی بیان

از ساعت دو تا ساعت هفت صبح

اسمبلی

اسپم

اسپم اسکور

امنیت حرف اول و آخر را می زند

امنیت فضای مجازی

انحصار

انفالو

اکثر انسانها بچه باز هستند

ایمیل

بایت

برنامه نویسی با هگز ادیتور

بلاگ

بلاگ بیان

بلاگیکس

به دسته بندی اعتقاد ندارم

بچه باز

بیشتر مردم پدوفیل هستند

تبادل لینک

تبادل لینک و فالو و تایید کامنت امنیت وبلاگ را نابود می کند

تبلاگ

تبیان

تکرار مکررات

حجت الاسلام محسن قرائتی

حرف اضافی

خفقان

خیابان

دانش بنیان

دفتر

دفتر و دستک

دو تا هفت صبح

زبان اسمبلی

ساختمان

ساعات انتشار پست جدید

ساعات کاری وبلاگ وحیدمی

سرویس وبلاگدهی

شخص حقوقی

شخص حقیقی

شرکت اپل

شرکت بیان

شماره تلفن

شماره پلاک

شمشیر را از رو بستن

شیاد

علاقه به بچه ها جرم نیست

علاقه قرائتی به پسرهای زیبا

غذای روح

فالوور

فقط به کلمات کلیدی اهمیت می دهم

لوکس

لینوکس

مسکن روح

معرفت غذای روح است

معماری

مقایسه

مهدی بلاگ

مهندس علی قدیری

موسیقی

موضوعات وبلاگ وحیدمی

مکینتاش

نگاه کردن به پسر زیبا حرام نیست

وبلاگ

وبلاگ وحیدمی

وبلاگنویسی

وحیدمی

ورشکستگی

ویندوز

ویکی شخصی

پدوفیل

پدوفیل انحراف جنسی نیست

پدوفیل فقط یک حس عاطفی است

پدوفیل مجرم نیست

کلاهبردار

کلیشه

گوگل

گوگل مپ

یونیکس