vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

وحیدمی

وبلاگ شخصی وحید محمدی . یک تایپیست که عاشق علم و تجربه است.


آدرس وبلاگ وحیدمی :

Home Page


https://vahidmy.blog.ir

+


Archive

آرشیو و بایگانی وبلاگ وحیدمی

https://vahidmy.blog.ir/archive

+


نقشه وبلاگ وحیدمی:

Sitemap

https://vahidmy.blog.ir/sitemap.xml

+

خوراکخوان وبلاگ وحیدمی

Feed

RSS

https://vahidmy.blog.ir/rss

+

آدرس مورد استفاده خزنده ها روباتها و موتورهای جستجوگر

Robot

https://vahidmy.blog.ir/robots.txt


+

مشخصات وبلاگ وحیدمی:


ساعات انتشار پست جدید وبلاگ :

بیست و چهار ساعته

وضعیت انتشار پست : نامنظم . در طول شبانه روز و در صورت صلاحدید ؛ پست جدید منتشر می کنم.


نام مدیر : وحید محمدی

گونه : وبلاگ شخصی با آدرس اختصاصی و محتوای عمومی

ژانر : تمام ژانرها

کاربرد : همه منظوره

هدف وبلاگ : به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه با مردم و پرداخت زکات علم

مقصد مدیر وبلاگ : کسب رضای خداوند .

جنس وبلاگ : وبلاگ شخصی

تاریخ تاسیس : تیر 1398 خورشیدی



موضوعات وبلاگ : تمام علوم و فنون و مسائل مختلف در تمام زمینه


کپی برداری از مطالب وبلاگ وحیدمی به شرط لینک دادن به آدرس اصلی وبلاگ با دامنه vahidmy.blog.ir ، بلامانع و آزاد است . با خیال راحت ، کپی برداری نمایید . هیچگونه کپی رایت و انحصار برای وبلاگ وحیدمی ، وجود ندارد .

بروزرسانی:

وبلاگ وحیدمی منحصرا توسط سایت بلاگ دات آی آر به آدرس blog.ir میزبانی می شود . بنابراین بجز دامنه vahidmy.blog.ir سایر دامنه ها جعلی و فیک و خطرناک هستند .
برای مشاهده نکات جدید و ترفندهای امنیتی لطفا به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

https://vahidmy.blog.ir/post/1



آدرس وبلاگهای تخصصی :

https://spasm.blog.ir

https://fasmy.blog.ir

https://binasm.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر
  • ۰۱/۰۴/۱۱
    adc
نویسندگان
پیوندها

انتشار مطالب براساس شماره ترتیبی

يكشنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۵۴ ب.ظ




به نام خدا 



انتشار مطالب براساس شماره ترتیبی 



آدرس این پست براساس شماره ترتیبی : 


 https://vahidmy.blog.ir/post/627



قابل توجه تمام کاربرها و بازدیدکنندگان محترم : 


به دلایل زیر تصمیم گرفتم که از این پست به بعد ؛  تمام مطالب وبلاگ وحیدمی در تمام موضوعات را منحصرا براساس شماره ترتیبی هر پست ؛ منتشر نمایم : 


1. عدم تسلط اینجانب به زبانهای خارجی . من فقط کمی تا قسمتی بر زبان مادری ام یعنی زبان فارسی  تسلط دارم . 

من بجز زبان فارسی هیچ زبان دیگری را بلد نیستم  بنابراین نمی توانم آدرس پست های وبلاگ را به زبانی غیر از زبان فارسی بنویسم که این موضوع موجب بروز مشکلات فراوان شده و عملا حتی موجب ایجاد آدرس های فیک و جعلی و حتی خطرناک می شود . 


2.  اگر آدرس را براساس شماره تعیین کنم در عمل ؛ پیدا کردن هر مطلب  برای شما و برای موتورهای جستجو  آسانتر می شود زیرا بجای صدها کاراکتر طولانی و نامفهوم ؛ فقط با یک عدد  سرراست   و قابل فهم و کوچک ؛  سر  و کار  دارید  . 


لذا پیدا کردن پست ها و مطالب  ؛ برای خودم و برای شما آسانتر می شود . زیرا آدرس جمع و جور و کوتاه می شود و نوشتن آدرس  و ارجاع دادن به آدرس ها  آسانتر می گردد .  هرچه آدرس  کوتاهتر باشد  خواناتر و زیباتر است . 


3.   اگر آدرس را کماکان با زبان فارسی  منتشر کنم  توسط برخی  افراد سودجو و هکرها ؛  به آدرس های غلط و بی اعتبار و حتی به صفحات خطرناک تبدیل می شوند که  موجب کاهش  امنیت وبلاگ و امنیت کاربرها و مخاطبین می شود . 


بنابراین به منظور دفع ترفندهای کثیف مجرمین سایبری  و جلوگیری از هدایت شدن  ناخواسته  کاربرها به صفحات خطرناک و به منظور تامین امنیت وبلاگ و مخاطبین ؛  از ارسال آدرس مطالب به زبان فارسی خودداری می کنم و آدرسها را صرفا براساس عدد و شماره ترتیبی  منتشر و ارسال می کنم. 


با این ترفند  عملا  امنیت وبلاگ و امنیت شما  کاربران  تامین می شود و هکرها و اتکرها  نمی توانند آدرسهای فیک و خطرناک ایجاد نمایند . 


4 .لینکدهی آسانتر و تمیزتر : 


هر میزان که آدرس کوتاهتر باشد لینکدهی نیز آسانتر می شود . 


من مجبورم تک تک آدرسهای وبلاگ وحیدمی را که لینک کرده ام  از اول تا به آخر براساس عدد و شماره ترتیبی  بازنویسی نمایم . 


گرچه انجام اینکار   برایم خیلی سخت و خسته کننده و وقتگیر  است اما ارزش دارد و آرشیو قدیمی وبلاگ   ؛ سازماندهی می شود . 


شما برای پیدا کردن هر مطلب ؛ کافیست به عنوان مطلب که به زبان فارسی یا انگلیسی نوشته شده  نگاه کنید . 


همچنین جستجوی کلمات کلیدی و یا موضوعات وبلاگ نیز می تواند در پیدا کردن مطلب مورد نظر  به شما کمک کند . 


بهرحال در ابتدا  هم شما  بازدیدکنندگان و هم موتورهای جستجو  به مشکل برخورد می کنید ولی کم کم  این دشواری برطرف می شود و به این وضعیت جدید عادت می کنید !




بهرحال  امنیت و سهولت لینکدهی و ارجاع ؛ در اولویت بالاتری نسبت به خوانایی آدرسها  ؛ قرار می گیرد . 


  خوانایی آدرسها  چندان مهم نیست . امنیت و سهولت  مهمتر  هستند . 


ضمنا برای هر پست فقط از کلمه کلیدی اصلی وبلاگ یعنی لغت vahidmy  استفاده می کنم. 


شما با تایپ لغت vahidmy  در گوگل  می توانید خیلی سریع وبلاگ وحیدمی را  پیدا کنید . 


لازم به ذکر است که وبلاگ وحیدمی یک وبلاگ شخصی با کاربرد عمومی است . 


لذا  استفاده محض  از  تنها  یک کلمه  کلیدی یا یک موضوع   مشکلی ایجاد نمی کند . 


من   تصمیم گرفته ام بصورت فی البداهه  مطالب بعدی را نوشته و منتشر نمایم  یعنی هرچیزی که به ذهنم رسید را فورا تایپ کرده و منتشر می نمایم . 


لذا دیگه به دسته بندی موضوعات و مطالب وبلاگ و کلمات  کلیدی  جدید  اهمیت نمی دهم . 


تمام مطالب بعدی وبلاگ وحیدمی  تنها  در قالب یک  لغت   منتشر خواهند شد : 


vahidmy


یعنی لغت بالا  لغت مشترک برای تمام مطالب و موضوعات خواهد بود . 



از دسته بندی و خرید و  تولید  کلمات کلیدی جدید  خسته شدم . لذا به همین یک کلمه  بسنده می کنم !


ضمنا  من دوست دارم بصورت نامنظم و فی البداهه مطلب بنویسم و از نظم  و برنامه ریزی و سیستم کلیشه ای  زود خسته و بی حوصله می شوم . 


من ترجیح می دهم  انعطاف پذیر  و آزاد و بداهه نویس باشم . 


حوصله تدریس یا ترجمه یا آپلود فایل  را ندارم .   


حوصله انتشار مطالب کلاس بندی شده را ندارم . دوست دارم هرطور که دلم می خواهد یا صلاح می دانم مطلب بنویسم . 


همچنین برای صرفه جویی در  هزینه ها  ؛ از خرید امکانات اختیاری  خودداری می کنم . 


لذا  از پستهای بعدی ؛ صرفا  متن ساده  منتشر می کنم و سعی می کنم در محدوده ی سابق   کار کنم. 



موقتا  از حضورتان خداحافظی می نمایم . 












  • ۰۱/۱۱/۲۳
  • vahidmy

vahidmy