vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

وحیدمی

وبلاگ شخصی وحید محمدی . یک تایپیست که عاشق علم و تجربه است.


آدرس وبلاگ وحیدمی :

Home Page


https://vahidmy.blog.ir

+


Archive

آرشیو و بایگانی وبلاگ وحیدمی

https://vahidmy.blog.ir/archive

+


نقشه وبلاگ وحیدمی:

Sitemap

https://vahidmy.blog.ir/sitemap.xml

+

خوراکخوان وبلاگ وحیدمی

Feed

RSS

https://vahidmy.blog.ir/rss

+

آدرس مورد استفاده خزنده ها روباتها و موتورهای جستجوگر

Robot

https://vahidmy.blog.ir/robots.txt


+

مشخصات وبلاگ وحیدمی:


ساعات انتشار پست جدید وبلاگ :

بیست و چهار ساعته

وضعیت انتشار پست : نامنظم . در طول شبانه روز و در صورت صلاحدید ؛ پست جدید منتشر می کنم.


نام مدیر : وحید محمدی

گونه : وبلاگ شخصی با آدرس اختصاصی و محتوای عمومی

ژانر : تمام ژانرها

کاربرد : همه منظوره

هدف وبلاگ : به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه با مردم و پرداخت زکات علم

مقصد مدیر وبلاگ : کسب رضای خداوند .

جنس وبلاگ : وبلاگ شخصی

تاریخ تاسیس : تیر 1398 خورشیدی



موضوعات وبلاگ : تمام علوم و فنون و مسائل مختلف در تمام زمینه


کپی برداری از مطالب وبلاگ وحیدمی به شرط لینک دادن به آدرس اصلی وبلاگ با دامنه vahidmy.blog.ir ، بلامانع و آزاد است . با خیال راحت ، کپی برداری نمایید . هیچگونه کپی رایت و انحصار برای وبلاگ وحیدمی ، وجود ندارد .

بروزرسانی:

وبلاگ وحیدمی منحصرا توسط سایت بلاگ دات آی آر به آدرس blog.ir میزبانی می شود . بنابراین بجز دامنه vahidmy.blog.ir سایر دامنه ها جعلی و فیک و خطرناک هستند .
برای مشاهده نکات جدید و ترفندهای امنیتی لطفا به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

https://vahidmy.blog.ir/post/1



آدرس وبلاگهای تخصصی :

https://spasm.blog.ir

https://fasmy.blog.ir

https://binasm.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر
  • ۰۱/۰۴/۱۱
    adc
نویسندگان
پیوندها




به نام خدا


برای آپلود فایل مجبورم قانون کپی رایت را نقض کنم



همه می دانیم که  زکات علم ، نشر و ترویج  علم است  و قرآن مکررا به ما دستور داده که زکات پرداخت نماییم . 



از طرفی این را نیز می دانیم که چیزی به نام قانون کپی رایت یا قانون حق تکثیر و حق مولف در دنیا وجود دارد که متاسفانه دشمن زکات علم است و علم را به غل و زنجیر می کشاند و از مردم بهره کشی می نماید . 


من دشمن قانون کپی رایت و انحصارطلبی هستم و معتقدم که بجای کپی رایت باید کپی لفت را بر دنیا دیکته کرد . 


اگرچه لغت کپی لفت فقط نوعی بازی با لغت  کپی رایت است و هیچ معنا و مفهوم حقوقی ندارد ولی بهرحال در دنیای فناوری اطلاعات با قوانین خاصی روبرو هستیم که قوانین دنیای واقعی از جمله قانون کپی رایت را به چالش می کشانند . 


مجوز  GPL  یکی از چیزهایی است که رسما قانون کپی رایت را نقض می کند و البته کاملا پذیرفته شده است . 


من برای  آپلود فایلهای مختلف ، چاره ای ندارم مگر اینکه قانون بین المللی کپی رایت را  نادیده بگیرم و به این قانون  دهن کجی کنم . 


اگر بخواهم نگران شکایت احتمالی مالکان اثر باشم آنوقت باید کل پروسه ی آپلود فایل و زکات علم را فراموش کنم . 


من تابع قوانین اسلام و قرآن هستم و قوانین اسلام بر قوانین قراردادی و من درآوردی ساخت بشر از جمله قانون بین المللی کپی رایت ، ارجحیت دارند . 



قانون کپی رایت بزرگترین دشمن علم و دانش است و باید نابود شود  . 


قانون بین المللی کپی رایت ، دشمن زکات علم و دشمن آیات قرآن است و دشمن آزادی و بصیرت است . 


در طول تاریخ ،  خیلی از افراد سود جو  و حقه باز و پول پرست با سو استفاده از قانون کپی رایت ، علم و دانش را در انحصار خودشان قرار داده و بی خود و بی جهت علیه افراد بی گناه اقامه دعوی نموده و کار را به دادگاه کشانده اند . 


اما من برخلاف بسیاری از سایتها  و  وبلاگها و افراد ، اصلا به قانون من درآوردی و ظالمانه ی کپی رایت ، مقید و پایبند نیستم زیرا من فقط برای پرداخت زکات علم و نشر علم و شکستن انحصار ، به دنیای وبلاگنویسی روی آورده ام و از شکایت هیچ شخص حقیقی یا حقوقی هرگز نمی ترسم و هرگز کوتاه نمی آیم . 


در جریان آپلود بسیاری از فایلها  ممکن است صاحب فایل از دست وبلاگ وحیدمی شکایت کند اما من اصلا اعتنا نمی کنم و به روی خودم نمی آورم زیرا من به قرآن و آزادی  و پرداخت زکات علم  فکر می کنم و هرگز در مقابل قوانین من درآوردی و قراردادی انسانها  تسلیم نمی شوم  . 


لذا هیچ فایلی را حذف نمی کنم حتی با حکم دادگاه . 


این را گفتم که فکر نکنید از شکایت شما  صاحبان اثر و حکم دادگاه می ترسم و فایلهایی را که آپلود کرده ام را حذف می کنم . خیر . هرگز و تحت هیچ شرایطی هیچ فایلی را حذف نمی کنم و به  کاربران اجازه می دهم تمام فایلها را دانلود نمایند و علم و دانش را از انحصار و غل و زنجیر نجات دهند تا به آزادی برسند . 


برخلاف تمام سایتهای ایرانی و خارجی ، وبلاگ وحیدمی به هیچکدام از قوانین من درآوردی و قراردادی بین المللی  پایبند نیست و از هفت کشور آزاد است و به میل خودش رفتار می کند . 


شکایت هیچ شخص حقیقی یا حقوقی هرگز نمی تواند مرا از ادامه ی فعالیت بازدارد . 


بنابراین صاحبان اثر  بهتر است که خودشان را خسته نکنند زیرا من دشمن قانون احمقانه ی کپی رایت می باشم و از هیچکس و هیچ چیزی نمی ترسم . 



من برای تولید محتوا و آپلود فایل و پرداخت زکات علم و نشر علم و تجربه ، از هیچکس اجازه نمی گیرم . 


گور پدر قانون کپی رایت . افتاد ؟؟؟


امیدوارم دو هزاری تان افتاده باشد و حرف مرا فهمیده باشید !  



این پست را  منتشر کردم که بدون ترس از شکایت صاحبان فایلها ، هرچی فایل دم دستم رسید را آپلود نمایم . 


من هرچی فایل که دم دستم باشد را آپلود می کنم .  اینکه کاربران،  این فایلها را دانلود بکنند یا نکنند برایم فرقی نمی کند و مهم نیست .  آن چیزی که برایم مهم است اینست که زکات علم خودم و علم  شما که صاحب فایل هستید  را پرداخت  کنم و علم را از زنجیر انحصارطلب ها  رها کنم و به کاربران آزادی را هدیه دهم . 



این فایلها می تواند در محدوده ی موضوعات وبلاگ وحیدمی باشد و یا حتی خارج از این محدوده باشد . 


بهرحال من چشمانم را می بندم و بدون ترس از شکایت افراد و حکم دادگاه ، با خونسردی و آرامش ، هرچه فایل را که قبلا دانلود کرده ام  و از این به بعد دانلود می کنم را بدون توجه به قانون ظالمانه کپی رایت ،  اینجا و یا در هر وبلاگ دیگری ،  آپلود  می نمایم . 


نکته :


کپی رایت ، حق الناس نیست . بلکه یک قانون من درآوردی و قراردادی و ظالمانه است . 

بنابراین نابودسازی قانون کپی رایت را هرگز به حق الناس ربط ندهید . چون حقی وجود ندارد که من بخواهم نابود کنم . فقط یک قرارداد احمقانه بین انسانها بوده که می بایست سالها پیش نابود می شده است . 




پایانی بر قانون ظالمانه ی کپی رایت . 



+


نقشه وبلاگ وحیدمی 


نقشه وب گاه (blog.ir)



  • ۰۱/۱۰/۲۷
  • vahidmy

Copyleft

Copyright

Download

File

Freedom

GPL

I Hate Copyright

I Like Copyleft

Upload

original

آزادی

آزادی و اصالت دشمن همدیگه هستند

آپلود

آپلود سنتر

از قانون کپی رایت متنفر هستم

انحصار اصالت می آورد اما آزادی را نابود می کند

بزرگترین دشمن علم و دانش

بلاتکلیفی وحیدمی در موضوعات مختلف

تردید

تردید بین آزادی و اصالت

تردید بین آزادی و بصیرت

تضاد بین آزادی و اصالت

تناقض

تناقض در تناقض

تناقض گویی

تناقضگویی

تناقضگویی وحیدمی در موضوعات مختلف

حقوق

دادگاه

دانلود

دانلود سنتر

دانلود فایل

دنیای واقعی

دهن کجی

زکات علم

زکات علم نشر علم است

سو استفاده از قانون کپی رایت توسط انحصارطلب ها

سو استفاده دیکتاتورها از قانون کپی رایت

شکایت

صاحبان اثر

ضد و نقیض

فایل

فضای مجازی

فلسفه

فلسفه بافی

فلسفه تضادها و تناقض ها

قانون

قانون بین المللی کپی رایت

قانون کپی رایت باید باطل و نسخ شود

قانون کپی رایت دشمن آزادی و بصیرت است

قانون کپی رایت دشمن زکات علم است

قانون کپی رایت علم و دانش را به غل و زنجیر می کشد

قرآن کریم

قوانین اسلام

قوانین قراردادی

قوانین من درآوردی و قراردادی بین انسانها

لایسنس

لایسنس جی پی ال

لایسنس گنو

مالک فایل

مجوز

مشکلات حقوقی قانون کپی رایت

مشکلات حقوقی و قانونی

مفاهیم فلسفی

من از هفت کشور آزاد هستم

من از هیچکس و هیچ چیز نمی ترسم

من درآوردی

من طرفدار کپی لفت و آزادی هستم

موضوعات وبلاگ وحیدمی

نقض قانون

نقض قانون کپی رایت توسط وبلاگ وحیدمی

نمی دانم با خودم چند چند هستم

وبلاگ وحیدمی دشمن قانون کپی رایت است

وحیدمی

کپی رایت

کپی رایت اصالت می آورد اما آزادی را نابود می کند

کپی رایت حق الناس نیست

کپی رایت یعنی انحصار و دیکتاتوری

کپی لفت