vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

وحیدمی

وبلاگ شخصی وحید محمدی . یک تایپیست که عاشق علم و تجربه است.


آدرس وبلاگ وحیدمی :

Home Page


https://vahidmy.blog.ir

+


Archive

آرشیو و بایگانی وبلاگ وحیدمی

https://vahidmy.blog.ir/archive

+


نقشه وبلاگ وحیدمی:

Sitemap

https://vahidmy.blog.ir/sitemap.xml

+

خوراکخوان وبلاگ وحیدمی

Feed

RSS

https://vahidmy.blog.ir/rss

+

آدرس مورد استفاده خزنده ها روباتها و موتورهای جستجوگر

Robot

https://vahidmy.blog.ir/robots.txt


+

مشخصات وبلاگ وحیدمی:


ساعات انتشار پست جدید وبلاگ :

بیست و چهار ساعته

وضعیت انتشار پست : نامنظم . در طول شبانه روز و در صورت صلاحدید ؛ پست جدید منتشر می کنم.


نام مدیر : وحید محمدی

گونه : وبلاگ شخصی با آدرس اختصاصی و محتوای عمومی

ژانر : تمام ژانرها

کاربرد : همه منظوره

هدف وبلاگ : به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه با مردم و پرداخت زکات علم

مقصد مدیر وبلاگ : کسب رضای خداوند .

جنس وبلاگ : وبلاگ شخصی

تاریخ تاسیس : تیر 1398 خورشیدی



موضوعات وبلاگ : تمام علوم و فنون و مسائل مختلف در تمام زمینه


کپی برداری از مطالب وبلاگ وحیدمی به شرط لینک دادن به آدرس اصلی وبلاگ با دامنه vahidmy.blog.ir ، بلامانع و آزاد است . با خیال راحت ، کپی برداری نمایید . هیچگونه کپی رایت و انحصار برای وبلاگ وحیدمی ، وجود ندارد .

بروزرسانی:

وبلاگ وحیدمی منحصرا توسط سایت بلاگ دات آی آر به آدرس blog.ir میزبانی می شود . بنابراین بجز دامنه vahidmy.blog.ir سایر دامنه ها جعلی و فیک و خطرناک هستند .
برای مشاهده نکات جدید و ترفندهای امنیتی لطفا به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

https://vahidmy.blog.ir/post/1



آدرس وبلاگهای تخصصی :

https://spasm.blog.ir

https://fasmy.blog.ir

https://binasm.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر
  • ۰۱/۰۴/۱۱
    adc
نویسندگان
پیوندها

سیستم عامل باینری

يكشنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۱، ۰۱:۴۷ ب.ظ




به نام خدا 


سیستم عامل باینری 


در پست قبل ، در پاراگراف آخر ، از لزوم ساخت یک سیستم عامل جدید بنام  سیستم عامل باینری و اینکه چنین سیستم عاملی در آینده ساخته خواهد شد حرف زدم . 


صرف نظر از اینکه اکثر پیشگویی ها و پیش بینی های من غلط از آب در می آید ، ولی حالا برای دلخوشی خودم که شده سعی می  کنم ادعا کنم چنین سیستم عاملی لااقل توسط خودم ساخته می شود و به دنیا و لااقل به ایران معرفی می گردد . 


سیستم عامل باینری که احتمالا فقط خودم آنرا خواهم ساخت و هیچکس در طراحی و ساخت و تولیدش با من همکاری نخواهد کرد دارای مشخصات زیر خواهد بود :


1- بطور کامل با زبان ماشین یعنی با 0 و 1 نوشته می شود و طبیعی است که چنین سیستم عاملی از دیدگاه شما مخاطبین محترم و از دیدگاه کاربران لینوکس و نویسندگان ویکی پدیا ، بعنوان یک سیستم عامل کلوز سورس ( کد بسته )  نام برده می شود . 


چون در دنیا فقط این من هستم که معتقدم باینری همان سورس کد است . من همیشه ساز مخالف می زنم ! 



2- این سیستم عامل گرچه کد بسته است ولی می توانید با کمک هر دیس اسمبلر یا دیباگر دلخواهی ، دیس اسمبلی اش را مشاهده و حتی ویرایش کنید . پس چندان هم کد بسته نخواهد بود !!


3- این سیستم عامل از لایسنس FREEDOM که خودم طراح این لایسنس هستم  استفاده می کند یعنی اینکه به شما کاربران گرامی اجازه ی هرنوع عملیات مهندسی معکوس و دیس اسمبل و ری اسمبل و دیباگ و دیکامپایل و ریکامپایل را می دهد و عملا به شما این آزادی را می دهد که هر بلایی که دلتان خواست بر سر باینری اش بیاورید و از درون او یک سیستم عامل جدید بسازید !!


4- سیستم عامل باینری گرچه کد بسته است اما رایگان و آزاد است و شما می توانید شرعا و قانونا هر نوع عملیات مهندسی معکوس و کرک و هک را بر روی باینری اش انجام دهید و مشتق ها و فورک های جدیدی از او بسازید و منتشر کنید و بفروشید . بنابراین باینری یک سیستم عامل آزاد محسوب می شود . 


5- سیستم عامل باینری با سیستم عاملهای داس و ویندوز کاملا سازگار است و براساس داس و ویندوز ساخته شده است . 


اما یک تفاوت در سبک پارتیشن بندی سیستم عامل باینری با سبک پارتیشن بندی داس و ویندوز وجود دارد و این تفات اینست که در سیستم عامل باینری بجای حروف الفبای زبان انگلیسی که فقط 28 حرف می باشد ، از اعداد 1 تا بی نهایت استفاده می شود لذا شما می توانید به تعداد بی نهایت پارتیشن و درایو را در این سیستم عامل بسازید و هیچ محدویتی در تعداد پارتیشن ها نخواهید داشت . 


پارتیشن های سیستم عامل باینری بدین گونه در اکسپلورر نمایش داده می شوند :


drive 1

drive 2

drive 3

drive 4 

......

......


drive 65535 


drive  n


n  یعنی بی نهایت . یعنی بی انتها  . مزیت سیستم عامل باینری بر سیستم عاملهای داس و ویندوز در اینست که شما هر تعداد پارتیشن و درایو که دلتان بخواهد می توانید روی هارد دیسک بسازید و دستتان کاملا باز است . 


بنابراین شاید این سیستم عامل خوراک خوبی برای سوپرکامپیوترها و سرورها و سیستم های مادولار باشد که به تعداد بی نهایت پارتیشن نیاز دارند . 

کسی چه می داند ؟؟؟



6- سیستم عامل باینری از بی نهایت حافظه ی ram و بی نهایت حافظه ی جانبی با هر میزان ظرفیت پشتیبانی می کند و البته از بی نهایت پردازنده بطور همزمان کار می کشد و در نتیجه بهترین خوراک برای سوپرکامپیوترها و سرورهای غول پیکر  می باشد . 


هیچ محدودیت فنی در سیستم عامل باینری وجود نخواهد داشت و شما از آزادی و انعطاف پذیری کامل برخوردار خواهید شد . 


7- فضای ادرسدهی در سیستم عامل باینری  به معنای واقعی کلمه ، بی نهایت است . یعنی تریلیونها  زتا بایت فضای ادرسدهی را پشتیبانی می کند . 

زیرا تریلیونها زتا بایت حافظه ی رم و ظرفیت هارد دیسک و دیسک جامد را نیز پشتیبانی می کند . 


8- سیستم عامل باینری با پردازنده ی اینتل کاملا سازگار است و البته سعی می کند نقاط ضعف پردازنده های اینتل را پوشش دهد و دست کاربر را باز بگذارد . 



9- سیستم عامل باینری کاملا آفلاین است و شما برای انجام هیچ کاری مجبور نیستید به اینترنت وصل شوید لذا در هزینه ها صرفه جویی می کند و شارژ و حجم اینترنت شما را بی جهت هدر نمی دهد . 


10- سیستم عامل باینری هرگز یک سیستم عامل خام و خشک و خالی نیست و هنگام نصب روی سیستم ، تریلیونها بسته ی نرم افزاری فشرده و کم حجم را روی هارد کامپیوترتان نصب می کند و شما را از وبگردی و شخم زدن اینترنت در جهت یافتن نرم افزار یا درایور یا بازی مورد نظرتان کاملا بی نیاز می کند و در وقت و هزینه صرفه جویی می کند . 


تمام این بسته های نرم افزاری تا سرحد مرگ فشرده و کم حجم هستند و البته پس از نصب نیز فضای اندکی از پارتیشن شماره ی 1 را اشغال می کنند . بنابراین نگران نباشید این سیستم عامل هرگز هارد دیسک کامپیوترتان را پر نمی کند . 


علت اینست که تمام این سیستم عامل و تمام بسته های نرم افزاری اش و تمام نرم افزارها و درایورها و بازیهایش بصورت کامل با زبان ماشین و بصورت فشرده  و با دست و با کمترین حجم نوشته شده اند لذا حتی پس از نصب نیز هرگز به فضای زیاد نیاز ندارند . 


این سیستم عامل پس از نصب نهایتا 1 گیگابایت از فضای پارتیشن شماره ی 1 را اشغال می کند و مابقی فضای این پارتیشن کاملا آزاد و خالی خواهد ماند . 



11- همانند داس و ویندوز ، در سیستم عامل باینری نیز هر پارتیشن در حکم یک هارد مستقل می باشد لذا اگر مشکلی پیش بیاید در بدترین حالت نهایتا مجبور به فرمت کردن پارتیشن شماره ی 1 خواهید بود و به سایر پارتیشن های روی هارد هیچ آسیبی وارد نمی شد و فایلهای شخصی تان هرگز حذف یا رونویسی نمی شوند و سایر پارتیشنها هرگز توسط جریان نصب ، رونویسی یا حذف نخواهند شد و شما هرگز داده ها و فایلهای شخصی تان را که روی سایر پارتیشنها کپی کرده اید را از دست نخواهید داد . 


بنابراین سیستم عامل باینری بهترین سیستم عامل برای نگهداری دائمی فایلهای شخصی روی هارد ، می باشد . حتی بهتر از داس و ویندوز . 



12- سیستم عامل باینری همانند داس و ویندوز ، تمام اجزای نرم افزار را در قالب تنها یک فایل ایجاد می کند یعنی کل اجزای یک نرم افزار تنها در قالب یک فایل اجرایی قرار می گیرند و عملا از ایجاد فایلهای وابستگی و صدها فایل اضافی خودداری می کند . لذا محیط سیستم عامل باینری یک محیط تمیز و خلوت می باشد دقیقا مثل محیط داس و ویندوز . 


هیچ نوع فایل دپندنسی ( وابستگی )   وجود نخواهد داشت و نرم افزارها کاملا مستقل و خودکفا هستند و به هیچ فایل کتابخانه ای وابسته نیستند مگر به کتابخانه های اصلی و کرنل خود سیستم عامل . 



13- معماری نرم افزارهای سیستم عامل باینری براساس معماری نرم افزارهای سیستم عامل داس ساخته می شود لذا شما با یک معماری بسیار ساده و کوچک و فشرده و جمع و جور روبرو می شوید که باعث می شود برنامه نویسی با هگز ادیتور از آب خوردن نیز راحت تر شود  . 


برخلاف ویندوز و لینوکس که معماری بسیار بزرگ و پیچیده و گنگ و تو در تو و مازوخیستی دارند و امکان برنامه نویسی با هگز ادیتور در آنها یا غیرممکن است یا بسیار بسیار دشوار و خسته کننده و طاقت فرسا می باشد ، برنامه نویسی با هگز ادیتور در سیستم عامل باینری ، بسیار آسان و راحت است و اصلا شما را خسته و کلافه نمی کند و وقت شما را نمی گیرد . 



در معماری نرم افزارها و درایورها و بازیهای سیستم عامل باینری ، سعی می شود به سبک سیستم عامل داس رفتار شود یعنی اول حجم معماری بسیار کم است و شما می توانید یک نرم افزار بزرگ و حرفه ای را در حجمی کمتر از یک کیلوبایت با دست بسازید و اجرا کنید و لذت ببرید و ثانیا هیج نوع سکشن وجود ندارد و جدول سکشن نیز وجود ندارد و شما مجبور نیستید  ادرسدهی های پیچ در پیج  و وارونه انجام دهید و فقط یک آدرسدهی ساده و کوچک شبیه به دوران سیستم عامل داس را با دست انجام می دهید . 


به دلیل عدم وجود جدول سکشن و آن جدولهای شانزده گانه ی درون ویندوز و نیز عدم وجود سکشن های متعدد و احمقانه ی ویندوزی و عدم نیاز به پدینگ ، و عدم وجود هزاران کد 00  و فضای خالی و پرخطر و ابلهانه ی ویندوز که همگی حفره ی امنیتی هستند ،  معماری سیستم عامل باینری یک معماری بسیار ساده و قابل فهم و ایمن و امن و فشرده و کوچک و ساده است لذا برنامه نویسی با هگز ادیتور در سیستم عامل باینری بسیار بسیار آسان و راحت است . 


چیزی به نام سکشن کد یا سکشن داده یا سکشن ریسورس وجود ندارد . 


تمام کد و داده و ریسورس به همدیگه چسبیده اند و یک معماری فشرده و بدون نیاز به پدینگ  را ایجاد خواهند کرد . 


این موجب می شود که امنیت سیستم عامل باینری  هزاران مرتبه بیشتر از ویندوز باشد و هیچ کس نتواند هیچ کد مخربی را به درون نرم افزارهای سیستم عامل باینری تزریق کند  


لذا سیستم عامل باینری امن ترین و ایمن ترین سیستم عامل دنیا خواهد بود و دست هکرها و ویروس نویسها و مجرمین سایبری را در پوست گردو می گذارد و انها را از نان خورن می اندازد . 



شاید بگویید خب ، این که همان سیستم عامل داس است پس چرا می گویی با ویندوز کاملا سازگار است ؟؟؟؟!!!!!


در پاسخ می گویم که: این همان ویندوز است که امکان اجرای نرم افزارهایش در محیط سیستم عامل داس نیز وجود دارد و البته امکان اجرای نرم افزارهای داس و ویندوز نیز در این سیستم عامل وجود دارد . 


در واقع ، معماری سیستم عامل باینری ، یک ترکیب منطقی از معماری سیستم عاملهای داس و ویندوز می باشد و در نتیجه با هر دوی ویندوز و داس کاملا سازگار است و برنامه های هردو را مستقیما و به راحتی اجرا می کند . 



14- سیستم عامل باینری از تمام دسکتاپها و رابطهای گرافیکی کاربر تمام نسخه های ویندوز پشتیبانی می کند و در نتیجه یک سیستم عامل کاملا گرافیکی است و شما به خط فرمان نیاز ندارید هرچند که می توانید تمام کارها را منحصرا از درون خط فرمان انجام دهید . 


درواقع شما با یک سوئیچ ساده می توانید از ویندوز 95 به ویندوز ایکس پی و از ویندوز ایکس پی به ویندوز 7 یا 8 یا 10  منتقل شوید و تجربه ی کاربری جذاب و لذتبخش کار با چندین ویندوز را در یک محیط واحد و بدون نیاز به ریستارت یا ریبوت کردن یا لاگ آوت  را به دست می آورید . 



البته سیستم عامل باینری بطور پیشفرض دارای یک میزکار بنام باینری می باشد که در پس زمینه اش با اعداد 0 و 1  روبرو می شوید . 


لذا بعید می دانم شرکت مایکروسافت از دست من عصبانی شود و به دادگاه شکایت کند !!!!!


هرچند که اینجا ایران است و ایران هرگز تابع قوانین بین المللی کپی رایت  نیست و نخواهد بود و هرگز عضو سازمان تجارت جهانی نخواهد شد و هرگز مجبور نیست به مایکروسافت و سایر شرکتهای تجاری  باج بدهد . 


بهرحال سیستم عامل باینری در ایران ساخته خواهد شد و من هرگز مجبور نیستم به مایکروسافت  پاسخ بدهم و به اعتراض احتمالی مایکروسافت نیز هیچ اهمیتی نمی دهم و برای همیشه از شر مایکروسافت خلاص می شوم . 


من شخصا با مقوله ی کپی رایت و قوانین ظالمانه ی کپی رایت بین المللی که عامل اصلی استبداد و انحصار می باشند  مخالف هستم . 


از هارت و پورتهای مایکروسافت و شرکایش هرگز نمی ترسم و سیستم عامل باینری را منحصرا در ایران می سازم و در ایران توزیع و منتشر می کنم . گور پدر مایکروسافت . 


من به مایکروسافت و گوگل و سایر گلوبالیستها هرگز باج نمی دهم . 



سرورهای سیستم عامل باینری منحصرا در ایران خواهند بود لذا از خطر تحریم در امان خواهم ماند . 


فراموش نکنید که من در ایران زندگی می کنم و هرگز از ایران بیرون نمی روم و مجبور نیستم تحریم ها را دور بزنم . زیرا من راهکارها و ترفندهای بهتری در ذهن ام دارم . یعنی بدون دور زدن تحریمها می توانم کارهای جالبی انجام دهم و عملا به دست دشمنان بهانه نمی دهم و نمی گذارم که علیه من و سیستم عامل باینری شکایت کنند . 


من ایده هایی در ذهن ام دارم که بسیار بهتر از دور زدن تحریم ها می باشد و عملا مرا به دردسر نمی اندازند . 


اینکه سرورهای سیستم عامل باینری کاملا در ایران مستقر می شوند کاملا به نفع من خواهد بود و مرا و سیستم عامل باینری را از تحریم های ظالمانه ی بین المللی  و قوانین احمقانه و ظالمانه ی کپی رایت بین المللی  در امان نگه می دارد و از خطرات قانونی محافظت خواهد کرد . 



15- کرنل سیستم عامل باینری شبیه به کرنل ویندوز است یعنی هیبریدی و دورگه می باشد و ترکیبی از کرنل مونولیتیک سیستم عاملهای داس و ویندوز 98  و کرنل مادولار سیستم عامل ویندوز ان تی و ویندوز 10 و ویندوز سرور  خواهد بود . 


لذا سیستم عامل باینری تحت هیچ شرایطی هنگ نمی کند و هرگز صفحه ی آبی مرگ را به شما نشان نمی دهد . 




16- سیستم عامل باینری همانند لینوکس دارای حالت لایو می باشد یعنی قبل از نصب سیستم عامل باینری روی ویندوز ، می توانید محیط آنرا مشاهده کرده و آزمایش کنید و چنانچه آنرا پسندیدید آنرا بصورت دوال بوت در کنار ویندوز و بصورت امن ، نصب کنید . 


سیستم عامل باینری می تواند در تمام پارتیشنهای ویندوز بصورت یک فایل فشرده ی ایمیج و یا بصورت یک فولدر حاوی فایل  نصب شود . 


شما از هر پارتیشن دلخواه ویندوزی می توانید برای نصب سیستم عامل باینری استفاده کنید . 


سیستم عامل باینری هیچ خطری برای ویندوز دسکتاپ یا ویندوز سرور ندارد و هرگز پارتیشنهای ویندوز یا فایلهای روی هارد را رونویسی و حذف نمی کند . 


بنابراین شما هرگز ویندوز و نرم افزارها و فایلهای خود را از دست نمی دهید . 



17- سیستم عامل باینری از تمام سیستم فایلهای متعلق به تمام سیستم عاملهای دنیا ( مولتیکس - یونیکس - بی اس دی یونیکس - لینوکس - مکینتاش - سولاریس -   فری بی اس دی  - نت بی اس دی  - داس - ویندوز - ری اکت او اس  و ....  ) بخوبی پشتیبانی می کند لذا شما می توانید سیستم عامل باینری را روی تمام دستگاههای الکترونیکی ریز و درشت دنیا نصب کنید . از یک گوشی هوشمند گرفته تا کامپیوترهای خانگی تا سرورها تا سوپرکامپیوترها تا دستگاههای پزشکی و صنعتی و ایستگاه فضایی بین المللی تا لوازم خانگی و خودروهای خودران و روباتهای صنعتی و پزشکی و ..... 


همچنین می توانید تمام نرم افزارها و درایورها و بازیهای تمام سیستم عاملهای دنیا را روی سیستم عامل باینری نصب و اجرا کنید . 


فراموش نکنید که سیستم عامل باینری حتی فایلهای آلوده به ویروس را نیز اجرا می کند ولی هرگز خراب نمی شود زیرا سیستم عامل باینری تنها از یک فایل فشرده ی بسیار کوچک تشکیل شده  و هیچ بدافزاری نمی تواند او را خراب و نابود کند . 



عملا معماری بسیار کوچک و بسیار فشرده و رمزی سیستم عامل باینری مانع از این می شود که ویروس و تروجان و روتیکت و کی لاگر و اکسپلویت و باج افزار و شل کد و درب پشتی و سایر انواع بد افزارها هیچ غلطی مرتکب شوند . 


معماری سیستم عامل باینری یک معماری خاص و ویژه و هوشمند و ایمن و فشرده و کاملا رمزی است و هیچکس بجز خودم از این معماری خبر ندارد !!


هکرها نهایتا می توانند بفهمند که این سیستم عامل مستقیما با زبان ماشین نوشته شده است . همین و بس . هیچ کار دیگری نمی توانند انجام دهند. 



18- سیستم عامل باینری همانند برخی از توزیعهای لینوکس ، می تواند بطور کامل به درون حافظه ی ram کامپیوتر وارد شود و هرگز روی هارد قرار نگیرد و شما با خیال راحت بتوانید کارهای مورد نظرتان را بدون دخالت در کار هارد ، انجام دهید . در چنین شرایطی عملا کار هکرها دشوار می شود زیرا سیستم عامل باینری روی هارد نیست بلکه درون رم جاساز شده است !!!


19- شما هرگز نمی توانید در سیستم عامل باینری با زبانهای سطح بالا برنامه نویسی کنید . شرمنده !  سیستم عامل باینری فقط یک زبان را برای برنامه نویسی قبول می کند : زبان ماشین . زبان ماشین یا همان باینری تنها زبانی است که با آن می توانید روی سیستم عامل باینری برنامه نویسی کنید و برای اینکار مجبورید از هگز ادیتور اختصاصی سیستم عامل باینری استفاده کنید . 


درواقع سیستم عامل باینری طوری طراحی شده که بتواند به امپراطوری هزار ساله ی زبانهای سطح بالا خاتمه دهد و دست هکرها را از پشت ببندد و آنها را ناامید و مایوس کند و کاربران را با زبان مادر دنیای کامپیوتر یعنی زبان ماشین آشتی دهد و از شر باگها و حفره های امنیتی و  آسیب پذیری ها و حملات سایبری نجات دهد . 


لذا این سیستم عامل با وجود اینهمه مزیت ، از یک مزیت یعنی امکان برنامه نویسی با زبانهای سطح بالا  محروم است و این محرومیت  کاملا عمدی است تا شما را از خطر حملات سایبری و ویروسها و تروجانها و سایر بدافزارها  نجات دهد . 


این محدودیت کاملا به نفع خودتان است . 


وقت آن رسیده که تک تک زبانهای سطح بالا را به درون سطل زباله بیاندازیم و به درون دره ی زباله ها و آشغالهای متعفن پرتاب کنیم و  منحصرا با زبان ماشین و البته تحت سیستم عامل باینری برنامه نویسی کنیم . 


20 - سیستم عامل باینری بجای اینترنت و وب جهانی ، از یک اینترانت و شبکه ی ملی  و وطنی استفاده می کند و اینطوری شما از خطر حملات سایبری و دارک وب و شناسایی شدن توسط گوگل و مایکروسافت و سایر شرکتهای انحصارطلب  در امان می مانید و هکرهای خطرناک خارجی نمی توانند به شما آسیب بزنند . 


بله !  سیستم عامل باینری هرگز به اینترنت و وب جهانی وصل نمی شود بلکه از اینترانت و شبکه ی شخصی خودش استفاده می کند که کاملا محرمانه است و به ایران تعلق دارد و در خارج از ایران قابل دسترس نیست یعنی کاربرانی که در خارج از ایران زندگی می کنند نمی توانند تحت هیچ شرایطی  و با هیچ ابزاری به این شبکه ی بومی و محلی  دست یابند . 


درواقع سیستم عامل باینری از دیپ وب ( وب عمیق و سازمانی و اداری )  استفاده می کند و امنیت شما را تضمین می کند . 


در نتیجه ، سیستم عامل باینری امن ترین شبکه را برای سازمانها و ادارات و شرکتها و  ارگانهای دولتی و خصوصی  ایران و همچنین برای مردم ایران فراهم خواهد کرد . 


این وب عمیق و سازمانی و بومی و کاملا ایرانیزه ، شما را از خطرات دارک وب و وب جهانی و حملات سایبری محافظت خواهد کرد . 


حفظ امنیت و حریم خصوصی  کاربران خانگی و سازمانی و تجاری و اداری ، از اولویتهای سیستم عامل باینری خواهد بود . 


بنابراین از اینکه مجبورید با اینترنت و وب جهانی و زبانهای سطح بالا خداحافظی کنید  دلگیر و ناراحت نشوید . این کاملا به نفع شما خواهد بود . 


بعدها منظورم را خواهید فهمید . 


+


خب من از همین الان دارم روی ایده ی طراحی و ساخت سیستم عامل باینری ، فکر و کار می کنم تا ببینم چه می شود و خدا چه می خواهد . امیدوارم که خدای متعال به من کمک کند که بتوانم این سیستم عامل را بسازم و در اختیار دولت ایران و مردم ایران قرار دهم و ایران را از شر گلوبالیستها و هکرهای دارک وب و دشمنان نجات دهم . انشاا.... 


من ایده ی طراحی  ساخت سیستم عامل باینری را اینجا مطرح کردم و اگر بتوانم سعی می کنم خودم کار را شروع کنم ولی شما نیز می توانید از این ایده ، الهام بگیرید و سیستم عامل باینری را شخصا و یا با کمک دوستان و همکاران و یا با کمک اساتید دانشگاه و مهندسین کامپیوتر و یا در قالب یک شرکت نرم افزاری  ، طراحی کرده و بسازید . 


بهرحال کار گروهی و دسته جمعی همیشه بهتر جواب داده و هرگز اجازه نداده که یک پروژه ی موفق و محبوب ، از بین برود . 


کار انفرادی هرچقدر هم که خوب و مفید و کاربردی و موثر و محبوب باشد به واسطه ی انحصار فردی و فردگرایی و دیکتاتوری شخصی ، دیر یا زود متوقف می شود و به تاریخ می پیوندد . همانطور که نرم افزار محبوب و معروف ollydbg به دلیل انحصارطلبی شخصی طراح اش ، فریز شد و به تاریخ پیوست . 



من سعی می کنم صرفا ایده بدهم و اگر بتوانم قدری کد بنویسم . مابقی کار را بر عهده ی شما برنامه نویسان محترم و مهندسین گرامی  می گذارم . شما بسیار بهتر از من می توانید این ایده را عملی کنید و با استفاده از مزیت کار گروهی و تیمی ، می توانید از مرگ زود هنگام سیستم عامل باینری خودداری کنید و به آن عمر جاودانه بدهید . 


نظر به اینکه هیچ نوع ارتباط بین من و شما برقرار نیست لذا بهتر است که خودتان آستین ها را بالا بزنید و یک یا علی بگویید و با توکل به خدای مهربان ، کار طراحی این پروژه ی بزرگ ملی را شروع کنید و این سیستم عامل قدرتمند و بی نظیر را بسازید و افتخار ساخت و تولید این سیستم عامل را نصیب خودتان بکنید زیرا من چیزی برای خودم نمی خواهم و هیچ نوع کپی رایت را روی این سیستم عامل قرار نمی دهم . 


امیدوارم جامعه ی برنامه نویسان و مهندسین کامپیوتر بتوانند ایده ی طراحی و ساخت سیستم عامل باینری را که در ذهن من شکل گرفته است عملی نمایند . انشاا.... 



نکته ی آخر :


سیستم عامل باینری هرگز یک سیستم عامل بین المللی و پولی و  انحصاری نیست بلکه یک پروژه ی بزرگ بومی و ایرانی و رایگان و آزاد  می باشد و منحصرا باید در اختیار مردم و دولت ایران قرار بگیرد و نباید به خارج از مرزهای ایران صادر شود . زیرا در غیر اینصورت امنیت ملی ایران  به خطر می افتد . 


سیستم عامل باینری هرگز یک سیستم عامل  بین المللی نیست بلکه فقط یک سیستم عامل بومی و ایرانیزه می باشد و فقط به کشور ایران تعلق دارد . 


این محدودیت را اعمال کردم تا منافع ایران به خطر نیفتد و سایر کشورها از صداقت ما ایرانیها سو استفاده نکنند . 


بحث امنیت ملی را جدی بگیرید . این یک کالای صادراتی نیست . این یک سیستم عامل بومی و محرمانه و رمزی می باشد که قرار است دولت و مردم ایران را از خطرات ریز و درشت نجات دهد . 


صادر کردن این سیستم عامل به خارج از مرزهای ایران ، جرم محسوب می شود . 


تکرار می کنم سیستم عامل باینری منحصرا به کشور ایران و مردم و دولت ایران تعلق دارد . 


برای سهولت کار ، می توانید از مهندسی معکوس ویندوز شروع کنید تا در وقت و انرژی و هزینه ها صرفه جویی شود . 


از نرم افزارهای مهندسی معکوس خصوصا c32asm  استفاده کنید . 



باید بتوانید باینری ویندوز را ساده و کوچک و فشرده کنید و بخشهای اضافی و فضاهای خالی که با کد هگز 00  مشخص شده اند را حذف کنید و این حالت پیچیدگی معماری ویندوز را برطرف کنید تا یک ویندوز کوچک و فشرده و ساده و سریع و قدرتمند و ایمن را در مرحله ی اول بسازید . 


اینطوری برنامه نویسی با هگز ادیتور برای شما از آب خوردن هم آسانتر می شود 


حجم نرم افزارهای این ویندوز کوچک و فشرده نباید از 1 کیلوبایت بیشتر شود . 


تا حد ممکن سعی کنید از پدینگ خودداری کنید . سکشن های اضافی را حذف کرده و یا در همدیگه  ادغام کنید و کد و دیتا و ریسورس را با هم ترکیب کنید تا هک کردن اش توسط هکرهای کلاه سیاه ، دشوار شود و امنیت اش به خطر نیفتد . 





برای فهم بهتر ابعاد وسیع  سیستم عامل باینری ، لطفا به کلمات کلیدی زیر این پست مراجعه فرمایید . با تشکر . 




  • ۰۱/۰۵/۱۶
  • vahidmy

Assembly Language

Binary

DOS

Fasm

Linux

Microsoft

RosAsm

UNIX

Windows

binary

c32asm

disassembler

disassembly

google

hex editor

hex editor neo

hexplorer

idea

kolibriOS

machine code

pe.txt

programming by hex editor

programming without Bug

reverse engineering

vahidmy

vahidmy.blog.ir

امنیت

امنیت ملی

اندروید

ایده

اینترانت

اینترنت

اینترنت داخلی

اینترنت داخلی ایران

اینترنت ملی ایران

باینری

باینری ویندوز 10

باینری=سورس

برنامه نویسی

برنامه نویسی با زبان ماشین

برنامه نویسی با هگز ادیتور

برنامه نویسی بدون باگ

برنامه نویسی تک فایلی

دارک وب

داس

زبان اسمبلی

زبان برنامه نویسی اسمبلی

زبان برنامه نویسی ماشین

زبان سطح بالا

زبان ماشین

زبان ماشین یعنی قدرت

زبانهای سطح بالا

زبانهای سطح پایین

سرور

سرور مجازی

سرور محلی

سوپرکامپیوتر

سیستم 128 بیتی

سیستم 16 بیتی

سیستم 32 بیتی

سیستم 64 بیتی

سیستم عامل

سیستم عامل 128 بیتی

سیستم عامل CTSS

سیستم عامل GM-NAA

سیستم عامل IBSYS

سیستم عامل Multics

سیستم عامل UNIX

سیستم عامل سرور

سیستم عامل فقط رابط بین سخت افزار و کاربر است

سیستم عامل هوشمند

فری بی اس دی

لینوکس

معماری

معماری درایورهای ویندوز

معماری نرم افزارهای ویندوز

مولتیکس

مک او اس

مکینتاش

هگز ادیتور

وب تاریک

وب جهانی

وب داخلی

وب عمیق

وب فارسی

وبلاگ وحیدمی

وحیدمی

ویندوز

ویندوز 10

ویندوز 10 اینترپرایز

ویندوز 10 ایکس

ویندوز 95

ویندوز سرور

ویندوز سرور 2022

کامپیوتر

کامپیوتر سرور

کامپیوتر شخصی

کلمات کلیدی

یونیکس