vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

وحیدمی

وبلاگ شخصی وحید محمدی . یک تایپیست که عاشق علم و تجربه است.


آدرس وبلاگ وحیدمی :

Home Page


https://vahidmy.blog.ir

+


Archive

آرشیو و بایگانی وبلاگ وحیدمی

https://vahidmy.blog.ir/archive

+


نقشه وبلاگ وحیدمی:

Sitemap

https://vahidmy.blog.ir/sitemap.xml

+

خوراکخوان وبلاگ وحیدمی

Feed

RSS

https://vahidmy.blog.ir/rss

+

آدرس مورد استفاده خزنده ها روباتها و موتورهای جستجوگر

Robot

https://vahidmy.blog.ir/robots.txt


+

مشخصات وبلاگ وحیدمی:


ساعات انتشار پست جدید وبلاگ :

بیست و چهار ساعته

وضعیت انتشار پست : نامنظم . در طول شبانه روز و در صورت صلاحدید ؛ پست جدید منتشر می کنم.


نام مدیر : وحید محمدی

گونه : وبلاگ شخصی با آدرس اختصاصی و محتوای عمومی

ژانر : تمام ژانرها

کاربرد : همه منظوره

هدف وبلاگ : به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه با مردم و پرداخت زکات علم

مقصد مدیر وبلاگ : کسب رضای خداوند .

جنس وبلاگ : وبلاگ شخصی

تاریخ تاسیس : تیر 1398 خورشیدی



موضوعات وبلاگ : تمام علوم و فنون و مسائل مختلف در تمام زمینه


کپی برداری از مطالب وبلاگ وحیدمی به شرط لینک دادن به آدرس اصلی وبلاگ با دامنه vahidmy.blog.ir ، بلامانع و آزاد است . با خیال راحت ، کپی برداری نمایید . هیچگونه کپی رایت و انحصار برای وبلاگ وحیدمی ، وجود ندارد .

بروزرسانی:

وبلاگ وحیدمی منحصرا توسط سایت بلاگ دات آی آر به آدرس blog.ir میزبانی می شود . بنابراین بجز دامنه vahidmy.blog.ir سایر دامنه ها جعلی و فیک و خطرناک هستند .
برای مشاهده نکات جدید و ترفندهای امنیتی لطفا به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

https://vahidmy.blog.ir/post/1



آدرس وبلاگهای تخصصی :

https://spasm.blog.ir

https://fasmy.blog.ir

https://binasm.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر
  • ۰۱/۰۴/۱۱
    adc
نویسندگان
پیوندها

اینترنت اکسپلورر عملا بلااستفاده شد

شنبه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۲۵ ق.ظ




به نام خدا


اینترنت اکسپلورر عملا بلااستفاده شد 



مایکروسافت ، دشمن آزادی است . اگر دشمن آزادی نبود مرورگر معروف و کاربردی و قدرتمند و اصیل  اینترنت اکسپلورر را رسما از کار نمی انداخت و بلااستفاده نمی کرد . 


الان چند روز است که مرورگر محبوب و استاندارد اینترنت اکسپلورر بلااستفاده شده است . من مجبورم علیرغم میل باطنی ام ، از مرورگر غیراستاندارد و سنگین و کند و چرت  مایکروسافت اج استفاده نمایم  . 


وقتیکه می گویم بیایید با هم یک اتحادیه تشکیل بدهیم و متحد شویم و علیه شرکت مایکروسافت و تصمیمات ظالمانه اش موضعگیری و اعلام جنگ کنیم و با زبان ماشین آشتی کنیم و از زبانهای سطح بالا دوری کنیم  بخاطر همین موارد است . 


بله اگر کاربران ویندوز خصوصا اگر برنامه نویسان ، زبان ماشین را می فهمیدند و بکار می بردند براحتی می توانستند با هک کردن اینترنت اکسپلورر آنرا ایمن تر و قویتر و کارآمدتر کرده و از شر مرورگرهای سنگین از جمله مایکروسافت اج  خلاص شوند و البته از شر دیکتاتوری مایکروسافت نیز رها شوند و به آزادی کامل برسند . 


بارها گفته ام که ، اسمبلی یعنی اوپن سورس واقعی . بارها گفته ام که باینری و زبان ماشین به شما آزادی واقعی را هدیه می دهند . 


اما شما آزادی را در لینوکس جستجو می کنید و از باینری که زبان واقعی کامپیوتر است و می تواند چیزهای خوب قدیمی را به شما بازگرداند و از غل و زنجیرهای شرکتهای فناوری نجات دهد ،  فراری هستید . 


بفرمایید ! این هم نتیجه ی بی اعتنایی شما کاربران به زبانهای برنامه نویسی واقعی ( ماشین و اسمبلی ) . 


حالا بیایید و اگر می توانید این مشکل را درست کنید . البته می توانید اما باید اراده کنید . 


باید بخواهید و تمایل داشته باشید . 


خواستن ، توانستن است . 


+


در جنگ احمقانه ی اپل و مایکروسافت و گوگل و اینتل و ای ام دی و سایر غولهای فناوری ، ما  کاربران باید راه خودمان را برویم و خودمان را از این جنگهای ساختگی و دعوای زرگری و کثیف  دور کنیم . 


نباید اگر شرکت اپل  علیه سرفیس مایکروسافت و لپ تاپ و تبلتهای ویندوزی ، چرت و پرت گفت خشمگین شوید و زیر پست مربوطه در زومیت ، دهها کامنت بگذارید . 


بگذارید شرکتهای غول و پول پرست و متکبر یعنی اپل و مایکروسافت و گوگل و اینتل و ..... همدیگه را جر بدهند . به ما چه ربطی دارد ؟؟؟


ما با کمک زبان ماشین می توانیم مشت محکمی به دهان این گلوبالیستهای پدرسوخته و مکار بکوبیم و به استقلال و آزادی برسیم و خودمان با همین دستهای پینه بسته ، سیستم عامل و پردازنده بسازیم و  بی نیاز شویم و به خودکفایی برسیم . 


سایت زومیت طبق همیشه با انتشار پستهای تحریک آمیز و البته نشان دادن میلیاردها تبلیغ کورکننده و فریبنده  فقط می خواهد آمار بازدید کنندگان را افزایش دهد !



زومیت با تبلیغ از یک سخت افزار خاص ، مدعی است که  امنیت واقعی و حریم خصوصی به معنای واقعی کلمه ، تامین می شود و مدام از این سخت افزار و سایت مربوطه اش تبلیغ می کند !!



اما باید بدانید که امنیت واقعی و حریم خصوصی واقعی در یک کلمه خلاصه می شود :


بصیرت



اگر انسان،  بصیرت و عقل و  فراست داشته باشد می فهمد که اینها فقط یک بازی کثیف رسانه ای است زیرا انسان خودش بهتر می داند چطوری امنیت خودش را حفظ کند و نیازی به این فناوریهای مدرن و البته گران قیمت و انحصاری نیست . 


گول این تبلیغات کور کننده ی سایت زومیت را نخورید . 



99 درصد محتوای هر کدام از پستهای سایت زومیت توسط همین تبلیغ افزارها و البته  تبلیغات مسموم پر شده است . 


اصلا نمی توانید با خیال راحت مطالب سایت زومیت را بخوانید و چشمهایتان کور نشود !


تبلیغ پشت تبلیغ .  دیگه واقعا از سایت زومیت ، بیزار و متنفر شدم . 


تبلیغ و بازارگرمی برای پردازنده های شرکت AMD   برای تحریک میلیاردها کاربر پردازنده های متنوع شرکت Intel  و افزایش بازدید به هر قیمتی !!!



اخیرا سایت رسمی شرکت  اینتل بر روی ip  ایران باز می شود و من توانستم تعدادی فایل حجیم مربوط به انواع پردازنده های مدرن خانواده ی Intel Core   را دانلود نمایم هرچند که هیچکدامشان به پردازنده ی کامپیوتر خودم مربوط نمی شدند اما می خواستم ببینم آیا شرکت اینتل کماکان ما ایرانیها را تحریم کرده است یا خیر ؟؟؟


این فقط یک آزمایش بود . 


این فایلهای حجیم شامل نرم افزارها و درایورها و مستندات مربوط به پردازنده های مدرن خانواده ی Core  بودند که شاید به درد شما بخورند و من اگر عمری باشد آنها را برای شما  آپلود خواهم کرد . شاید هم خودتان آنها را دانلود کرده باشید یا همین الان دانلود نمایید !!


بهرحال بنظر نمی رسد که اینتل بیش از این مشتریان ایرانی خود را اذیت کند . 



اما شرکت AMD   با شدت و بدذاتی هرچه تمامتر ما ایرانی ها را تحریم کرد و هنگامیکه بر روی لینک ادرس اصلی این شرکت کلیک می کنیم بجای ورود به سایت ، فقط یک فایل PDF حاوی مجموعه دستورالعملهای پردازنده ی AMD در مدلهای 16 بیت و 32 بیت و 64 بیت  دانلود می شود  که من دیدم تمام این دستورات ، سالها پیش توسط شرکت اینتل در اختیار مردم جهان قرار گرفته است . 


خنده دار است که کاربران سایت استک آور فلو مدعی هستند که فقط دستورات اضافی بین این دو پردازنده ، مشترک هستند . اما وقتیکه این فایل را دانلود و مطالعه کنید متوجه می شوید که تمام دستورات اصلی زبان اسمبلی اینتل را عینا در پردازنده ی ای ام دی نیز می بینید . تمام دستورات نه فقط دستورات اضافی !!!




بنابراین نه فقط در مدل 64 بیتی بلکه حتی در مدل 32 و 16 بیتی نیز هیچ تفاوتی بین زبان اسمبلی پردازنده های Intel  و  AMD   وجود ندارد . 


یعنی اگر با زبان اسمبلی اینتل ، یک نرم افزار ویندوزی یا لینوکسی بسازید این نرم افزار براحتی روی پردازنده ی ای ام دی نیز اجرا می شود . 


حالا باز برخی دوستان بیایند و از قابلیتهای فضایی و نجومی پردازنده های ای ام دی نسبت به پردازنده های اینتل  داد سخن بگویند و گوش فلک را کر کنند !!!


خودتان را خسته نکنید . معماری و زبان اسمبلی این دو پردازنده کاملا  با یکدیگر یکسان است و هیچ فرقی با هم ندارند . 


گول تبلیغات مسموم شرکت AMD را نخورید . همین پردازنده ی اینتل میلیونها کاربر وفادار و عاقل دارد که فهمیده اند  AMD  بجز عوام فریبی و نیرنگ و رفتارهای کثیف و غیرحرفه ای کار دیگری انجام نمی دهد . شبیه به رفتارهای کثیف شرکت Apple علیه محصولات شرکت Microsoft . 

اینها در پشت پرده ، با هم دوست گرمابه و گلستان هستند  و به همدیگه  کمک می کنند  . فریب این دعواهای ساختگی را نخورید . 


+

 خب البته مایکروسافت از حدود دو ماه پیش مدام اخطار می داد که اینترنت اکسپلورر در فلان تاریخ بازنشسته می شود !!!


الان گویا بازنشسته شد و من مجبورم از مرورگر مایکروسافت اج استفاده کنم که البته فشار وحشتناکی به کمر پردازنده ی اینتل وارد می کند !!!


+


اگر دیر بجنبیم می ترسم زبان ماشین را نیز بایکوت کرده و زبان سطح پایین جدیدی اختراع کند و به زور به حلق مان بریزد و بگوید : بخور برایت خوب است !!!!


+


من فعلا دارم فلسفه بافی می کنم . البته بیشتر رویاپردازی می کنم زیرا من یک انسان ایده آلیست و آرمانگرا هستم و آرزو می کنم روزی برسد که دنیا به مکانی برای نفس کشیدن تبدیل شود . فعلا که همگی داریم خفه می شویم . 


+


به کلمات کلیدی زیر این پست و پستهای مشابه نگاه کنید . 


+


در مورد برنامه نویسی با باینری ( زبان ماشین ) هنوز به یک راهکار اساسی نرسیده ام و دارم فکر می کنم . 


در پست قبلی گفتم که باید چرخ را از نو اختراع کنم و یک سیستم عامل جدید بسازم تا به آزادی کامل برسم  . 


اما خودتان بهتر می دانید که طراحی و ساخت سیستم عامل جدید آنهم با زبان ماشین ( 0 و 1 )  تا چه حد دشوار و خسته کننده و وقتگیر است . هرچند من سنگ زیرین آسیاب هستم و از دشواریهای برنامه نویسی با زبان ماشین نمی ترسم اما مشکل در اینجاست که عمر دست خداست و نه دست من . 


من می ترسم قبل از اینکه این ایده ها و افکار  ، عملی شوند از دنیا بروم و هیچکس هیچ خروجی و محصول کاربردی از من نبیند و مرا به توهم و تحجر و جمود فکری متهم نماید . 


+

همانطور که قبلا گفتم ، ویندوز سرور 2022 می تواند بدون هیچ مشکلی و خیلی راحت تمام نرم افزارهای کلاسیک ویندوز معمولی را اجرا یا نصب نماید . 


خب ، با توجه به عمر بسیار کوتاه انسان ، بهتر است کمی منطقی باشم و از رویاپردازی و خیالبافی دست بردارم و ببینم چطوری می توانم تحت همین ویندوز ، با زبان ماشین برنامه نویسی کنم و حتی بتوانم اینترنت اکسپلورر را هک کنم تا بصورت مادام العمر ( تا ابد ) قابل استفاده باشد !!!


+


گویا نمی توان چرخ را از اول اختراع کرد و باید با شرایط امروز و آینده سازگار شویم و حقایق را بپذیریم . 


+

اما این حرفها هرگز به معنای وادادگی و تسلیم نیست . من کماکان با زبان ماشین و حتی زبان اسمبلی برنامه نویسی خواهم کرد و هرگز به سمت زبانهای سطح بالا نمی روم ولی دیگه به طراحی سیستم عامل جدید فکر نمی کنم و تحت همین ویندوز ، برنامه نویسی با زبان ماشین را تدریس خواهم کرد . 


+

اگر به بن بست بخورم ، مجبورم  مجددا یک سلامی به زبان اسمبلی عرض کنم و از زبان اسمبلی  عذرخواهی نمایم !!!!


+

توجه کنید که من تحت هیچ شرایطی به سمت زبانهای سطح بالا برنمی گردم . تحت هر شرایطی روی همین زبانهای سطح پایین یعنی ماشین و اسمبلی باقی خواهم ماند . 


+

در مورد توابع و کتابخانه ها و  سمبولهای دیباگ ویندوز و زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس نیز باید یک فکری بکنم و اینها را به خدمت زبانهای ماشین و اسمبلی در بیاورم . 


یعنی از منابع زبانهای سطح بالا در جهت تقویت و افزایش محبوبیت زبانهای سطح پایین استفاده نمایم و کاربران را راضی کنم که با زبانهای سطح پایین ( ماشین و اسمبلی )  برنامه نویسی نمایند و البته کماکان بروز باشند و از قافله عقب نیفتند . 


+

باید باز هم فکر کنم و تمام جوانب امر را بخوبی بسنجم و تمام احتمالات را در نظر بگیرم . فعلا که هنوز در تردید و بلاتکلیفی و سرگردانی بسر می برم تا ببینم خدا چه می خواهد . اگر خدا عمری طولانی بدهد شاید روزی برسد که از اینهمه تایپ مطالب تکراری دست بردارم و شروع به کدنویسی نمایم و نرم افزار بسازم !!


اما باید بدانید که برنامه نویسی با زبانهای سطح پایین ، بسیار بسیار دشوار و زمانبر و خسته کننده است .  پس انتظار  هیچ نوع معجزه ای را از من یا از زبانهای سطح پایین نداشته باشید . باید صبور و آرام و خونسرد و با حوصله باشید . 



فعلا که دارم باینری ویندوز 10 را با کمک ابزارهای مختلف مهندسی معکوس ( خصوصا هگز ادیتورها )  مشاهده و مطالعه می کنم تا بتوانم ویندوز 10 را رمزگشایی نمایم . 


نرم افزار قدرتمند  winhex  می تواند تا حد زیادی در این امر به من کمک کند  . 


البته شما می توانید  از هر هگز ادیتور دیگری نیز برای رمزگشایی باینری ویندوز 10 یا ویندوز سرور  استفاده کنید . 


hex editor neo  نیز  ابزار بسیار قدرتمند و خوبی است . 


نرم افزار قدرتمند 010 نیز می تواند در این مسیر ، به شما کمک کند . 


c32asm نیز برای هک کردن ویندوزهای قدیمی بعنوان یکی از بهترین ابزارها به دردتان می خورد . حتما از این برنامه نیز استفاده کنید و ویندوز را رمزگشایی نمایید . 




+


تا بعد ....



+

وحید محمدی . وبلاگ وحیدمی



https://vahidmy.blog.ir






  • ۰۱/۰۳/۲۱
  • vahidmy

0 و 1

AMD

Apple

Assembly

Binary

Freedom

Google

Hex Editor

IT

Intel

Internet Explorer

Microsoft

OS

Windows

Windows 10

Windows Server 2022

binary

google

hack

hacker

hackman

hex

hex editor

hex editor neo

hexplorer

keyword

machine code

programming

programming by hex editor

programming without Bug

tag

vahidmy

vahidmy.blog.ir

win32 Assembly

win64 Assembly

winhex

zoomit

zoomit.ir

اسمبلی

اسمبلی اوپن سورس واقعی است

اصالت

اوپن سورس

اوپن سورس واقعی

اپل

ایده

ایده آلیست

ایده پرداز

ایده پردازی

اینترنت اکسپلورر

بایت

باینری

باینری ویندوز 10

باینری=سورس

برنامه نویسی

برنامه نویسی با زبان ماشین

برنامه نویسی با هگز ادیتور

برنامه نویسی بدون باگ

بصیرت

بلاتکلیف

بلاتکیفی

بیت

تبلیغات

تبلیغات مسموم

تحجر

تردید

توهم

جنگ

دعوا

دعوای ساختگی

زبان اسمبلی

زبان مادری

زبان ماشین

زبان ماشین زبان اول و آخر دنیای برنامه نویس است

زبان ماشین یعنی قدرت

زومیت

سایت زومیت

سرگردان

فلسفه بافی

لینوکس

مایکروسافت

مایکروسافت دشمن آزادی است

مردد

مک او اس

مکینتاش

هویت

هگز ادیتور

وبلاگ وحیدمی

وحیدمی

ویندوز

ویندوز 10

ویندوز 11

ویندوز سرور

ویندوز سرور 2022

پردازنده

پردازنده فقط زبان ماشین را می فهمد

پردازنده های شرکت اینتل

پردازنده ی اینتل

کلمات کلیدی

یونیکس