vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

وحیدمی

وبلاگ شخصی وحید محمدی . یک تایپیست که عاشق علم و تجربه است.


آدرس وبلاگ وحیدمی :

Home Page


https://vahidmy.blog.ir

+


Archive

آرشیو و بایگانی وبلاگ وحیدمی

https://vahidmy.blog.ir/archive

+


نقشه وبلاگ وحیدمی:

Sitemap

https://vahidmy.blog.ir/sitemap.xml

+

خوراکخوان وبلاگ وحیدمی

Feed

RSS

https://vahidmy.blog.ir/rss

+

آدرس مورد استفاده خزنده ها روباتها و موتورهای جستجوگر

Robot

https://vahidmy.blog.ir/robots.txt


+

مشخصات وبلاگ وحیدمی:


ساعات انتشار پست جدید وبلاگ :

بیست و چهار ساعته

وضعیت انتشار پست : نامنظم . در طول شبانه روز و در صورت صلاحدید ؛ پست جدید منتشر می کنم.


نام مدیر : وحید محمدی

گونه : وبلاگ شخصی با آدرس اختصاصی و محتوای عمومی

ژانر : تمام ژانرها

کاربرد : همه منظوره

هدف وبلاگ : به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه با مردم و پرداخت زکات علم

مقصد مدیر وبلاگ : کسب رضای خداوند .

جنس وبلاگ : وبلاگ شخصی

تاریخ تاسیس : تیر 1398 خورشیدی



موضوعات وبلاگ : تمام علوم و فنون و مسائل مختلف در تمام زمینه


کپی برداری از مطالب وبلاگ وحیدمی به شرط لینک دادن به آدرس اصلی وبلاگ با دامنه vahidmy.blog.ir ، بلامانع و آزاد است . با خیال راحت ، کپی برداری نمایید . هیچگونه کپی رایت و انحصار برای وبلاگ وحیدمی ، وجود ندارد .

بروزرسانی:

وبلاگ وحیدمی منحصرا توسط سایت بلاگ دات آی آر به آدرس blog.ir میزبانی می شود . بنابراین بجز دامنه vahidmy.blog.ir سایر دامنه ها جعلی و فیک و خطرناک هستند .
برای مشاهده نکات جدید و ترفندهای امنیتی لطفا به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

https://vahidmy.blog.ir/post/1



آدرس وبلاگهای تخصصی :

https://spasm.blog.ir

https://fasmy.blog.ir

https://binasm.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر
  • ۰۱/۰۴/۱۱
    adc
نویسندگان
پیوندها

بازگشت

چهارشنبه, ۲ تیر ۱۴۰۰، ۰۸:۲۲ ب.ظ





به نام خدای عظیم الشان



comeback

بازگشت


هموطنان عزیز سلام !  امیدوارم که حالتان خوب باشد . من دچار عذاب وجدان شدم و تصمیم گرفتم که مجددا به بلاگ بیان و البته به  وبلاگ وحیدمی بازگردم !


بله این پست در مورد بازگشت اینجانب به این وبلاگ می باشد .


دلیل این بازگشت این بود که دیدم شما هنوز به من و نوشته هایم علاقه دارید و مرا در ذهن تان بعنوان رئیس جمهور رویایی تان در نظر گرفته اید و دلتان می خواست که ایکاش من نامزد انتخابات ریاست جمهوری می شدم و شما را نجات می دادم !!!


صد البته که من هرگز نامزد ریاست جمهوری نمی شوم زیرا من همین الان رهبر فضای مجازی هستم و همه می دانیم که در ایران ، مقام رهبر بسیار بالاتر از مقام ریاست جمهوری است ضمن اینکه قدرت من در فضای مجازی از قدرت رهبر انقلاب و رئیس جمهور ، بسیار بیشتر است . لذا عملا نیازی نمی بینم که رسما رئیس جمهور شوم .

من بعنوان رهبر فضای مجازی بسیار قویتر و کارآمدتر از رهبر انقلاب و رئیس جمهور می باشم و در فضای مجازی خیلی بهتر می توانم به مملکت ام خدمت نمایم .

 

درضمن وقتی که دیدم شما هنوز هم دکتر احمدی نژاد را مسخره می کنید ناراحت شدم و با خودم گفتم اینها فردا مرا نیز مسخره می نمایند و روی فیلمهایم صداگذاری می کنند و واقعا این یک فاجعه است . لذا هرگز دوست ندارم دیده شوم و هیچ عکس یا فیلم از خودم  به بیرون ارسال کنم چون اصلا راضی نیستم که کاریکاتور مرا بکشید یا روی فیلم ام صداگذاری کنید و مرا مسخره نمایید . قلبا راضی نیستم  . به همین جهت هرگز هیچ عکس یا فیلم از خودم منتشر نمی کنم تا نتوانید مرا مسخره کنید !


اخیرا دیدم که شما ملت ایران  روی حرکات سر و صورت ابراهیم رئیسی نیز صداگذاری کرده و آهنگ گذاشته اید و ایشان را مسخره کرده اید !!


خب ! با این توصیفات همان بهتر که هیچوقت آفتابی نشوم  چون اصلا دوست ندارم هیچکس مرا مسخره کند .



خطا در برقراری ارتباط با سرور !!!!



باز هم این پیام مضحک را دیدم . خدایا این سرورهای شرکت بیان کی درست می شوند ؟؟؟


خب خدا را شکر . خطا رفع شد و این نوشته ها ذخیره شدند .





+

+

چند نکته :


1- من ضد انقلاب نیستم . فقط   حقیقت را می گویم و متاسفانه حقیقت ، همیشه تلخ و گزنده است .


بنابراین چون حرفهایم  تلخ و گزنده است همه خیال می کنند که من لابد ضد انقلاب هستم درحالیکه اینطور نیست و من یک انسان کاملا خنثی و بی طرف  و بی خطر می باشم .


من کبریت بی خطر هستم و هیچ خطری برای ملت و حکومت ایجاد نمی کنم . خیالتان راحت باشد .



2- من کاملا مستقل هستم و سر در آبشخور یا  آخور یا توبره ی دشمنان ندارم . من سرم توی سفره ی خودم می باشد و عملا از هیچکس دستور نمی گیرم .  من نان بازویم را می خورم یعنی همان حقوق بخور نمیر بازنشستگی !



هر حرفی که تا به امروز نوشته ام برخواسته از ذهن خودم بوده و اصولا دشمنان انقلاب اسلامی و ایران  هرگز مرا نمی شناسند که بخواهند به من چیزی را دیکته نمایند .


من با هیچکس در ارتباط نیستم و خودم شخصا تولید کننده ی محتوا هستم .


تمام نوشته های اینجانب برخواسته از ذهن خودم می باشد و من هیچ رابطه ای با هیچ شخص حقیقی یا حقوقی ندارم  و به هیچ شخص یا جناح یا حزب یا جریان سیاسی یا اقتصادی یا ... وابسته نمی باشم .



من نه اصلاح طلب هستم نه اصولگرا و نه ....


من کاملا مستقل هستم و به هیچ جریان یا حزب یا تفکر  سیاسی یا ایدئولوژیکی  یا فلسفی یا ....  وابستگی ندارم .


3- تمام نوشته های من در این وبلاگ و سایر وبلاگهایم ، فقط و فقط نظر شخصی بوده اند و هرگز اعتقاد ندارم که نظراتم  صد درصد درست می باشند . خیر . هرگز اعتقاد به صحت 100 درصدی نظرات ام ندارم و قضاوت را بر عهده ی شما مخاطبین می گذارم .

بنابراین تمام نوشته های من در این وبلاگ و سایر وبلاگها صرفا نظرات شخصی می باشند .


من در هر زمینه ای نظر شخصی می دهم : نظرات شخصی در مورد همه چیز !!


من یک همه کاره ی هیچکاره هستم و معتقدم که این حالت یعنی همه کاره ی هیچکاره بودن چندان بد نیست و می تواند خوب باشد . لااقل برای من که خوب بوده و مشکلی ایجاد نکرده است . بله درسته مرا دچار تردید کرده اما این تردید چندان مرگبار و کشنده نیست !


همه کاره ی هیچکاره بودن می تواند ما را انعطاف پذیر کند و در بحرانهایی شبیه به کرونا می توانیم براحتی از شغل قبلی مان به شغل جدیدمان سوئیچ کنیم و بازهم ،  درآمد کسب نماییم و عملا هرگز ورشکسته  نمی شویم .


4- من ذاتا آدمی جدی هستم ولی همیشه رگه هایی از شوخی و طنز در نوشته های من دیده اید و می بینید و این کاملا طبیعی است .

شاید مرا به دوقطبی بودن متهم کنید ولی خب دوقطبی بودن نیز چندان بد نیست !


5- من برگشتم چون به وبلاگنویسی علاقه دارم و از اینکار لذت می برم !


6- من قبلا نیز گفته بودم که این خداحافظی ها را جدی نگیرید !



7- از این پست به بعد دیگه هرگز مطالب سیاسی و جنجالی و ساختار شکن نمی نویسم .  تمام سعی ام بر این است که از این پست به بعد محتوای علمی و مفید بنویسم .


8- خیلی دوست داشتم یکسری فایل جدید آپلود کنم . ولی چه فایده که شما این فایلها را دانلود نمی کنید . افسوس !


به همین جهت تصمیم گرفتم که صرفا محتوای متنی منتشر کنم و دیگه هیچ نوع فایل را آپلود نکنم .  

من به وبلاگنویسی ادامه می دهم اما فقط متن خشک  و خالی تولید می کنم و هیچ نوع فایل را آپلود نخواهم کرد .


9- من همزمان در بلاگ بیان ، بلاگ اسکای و فارسی بلاگ و حتی در تبلاگ (وابسته به تبیان )  به وبلاگنویسی ادامه می دهم زیرا قلبا از این سرویسهای وبلاگدهی که نامشان را بردم خوشم می آید و دوستشان دارم و ذاتا از وبلاگنویسی لذت می برم .


10 - از آنجاییکه من یک همه کاره ی هیچکاره هستم  و نمی توانم روی یک موضوع خاص تمرکز کنم و ذهنی آشفته و پریشان دارم لذا مجددا در تمامی وبلاگهای قبلی ام مطالب مختلف را در موضوعات مختلف ، تولید می کنم  .

من خیلی سعی کردم که تمرکز کنم ولی متاسفانه ذهن ام به شدت بیش فعال و هیجانی است دقیقا مثل ستارگان نوترونی (طارق و ...)  !


11- گفتم ستارگان نوترونی !   در سایت انجمن نجوم آماتوری ایران با تیتر جالبی مواجه شدم که در مورد بلعیده شدن سیارات توسط کوتوله های سفید ( نوع خاصی از ستارگان )  مطلب نوشته بود  . وقت نداشتم مطلب را بخوانم و فقط تیتر را خواندم . بعدا اگر عمری بود در مورد این ستارگان و نیز بزرگترین کمان کهکشانی با طول 3 میلیارد سال نوری  و با فاصله ی  9 میلیارد سال نوری از زمین ، مطلب می نویسم .


من از کودکی عاشق علم نجوم بودم و هنوز هم نجوم را دوست دارم .

نکته : نجوم یک علم تجربی نیست بلکه براساس ریاضیات بنا شده است . درواقع  نجوم یک علم کاملا ریاضی و محاسباتی  و دقیق است و شما هرگز نمی توانید علم نجوم را به چالش بکشانید زیرا نجوم فرزند ریاضیات است  .  بنابراین برخلاف تصور برخی کاربران ، علم نجوم هرگز مجبور نیست بگوید : " نمی دانم "  زیرا نجوم هرگز با آزمون و خطا به دست نیامده که حالا مجبور شود به ضعف خود اقرار نماید .  چون هیچ ضعف در نجوم دیده نشده و نمی شود چون براساس محاسبات بسیار دقیق ریاضی رفتار می کند و دقیق است .



علم نجوم زیر مجموعه ی علم ریاضیات است و کاملا دقیق و درست و محاسبه شده می باشد و براساس محاسبات بسیار دقیق ریاضی به اکتشاف و تولید محتوا می پردازد و  هرگز دروغ نمی گوید و هرچیزی که علم نجوم به شما بگوید کاملا درست و دقیق است زیرا  نجوم یعنی ریاضیات کیهانی . یعنی دو دوتا می شود چهارتا .


لطفا هیچگاه از منجمین نخواهید که در مورد عوالم بالا و جهانهای موازی  و روز قیامت و سایر مباحث لاهوتی و معنوی از عبارت  نمی دانم استفاده کنند ( توقع بیجای دو کاربر میهمان در زیرپست مربوط به خرافاتی بودن  قمر در عقرب در سایت انجمن نجوم آماتوری ایران )  . این توقع کاملا اشتباه است زیرا نجوم هرگز یک علم تجربی نیست و با علم پزشکی که تجربی است قابل قیاس نیست .


بله پزشکی علم تجربی و احتمالات است و ضریب خطای بسیار بالایی دارد ولی  نجوم یک علم ریاضی و محاسباتی و بسیار دقیق است و هیچگونه خطا در آن رخ نمی دهد و کاملا درست و دقیق است .


هرگز از عبارت  "  لا ادری = نمی دانم "  در برابر علم نجوم و سایر علوم محاسباتی و دقیق که هیچ جای شک و شبهه در آنها وجود ندارد و قطعی و موثق می باشند ،  استفاده نکنید وگرنه نوشته های شما بی ارزش می شوند و مخاطب نمی فهمد کدام حرفتان درست است و کدام حرفتان غلط  و هرگز تابع خرافات نباشید و از جمود فکری بیرون آیید و تحقیق نمایید تا ذهن تان باز شود و بتوانید احادیث واقعی را از احادیث جعلی و خرافاتی تشخیص دهید .


هرگز منجمین و ریاضیدانان و دانشمندان زحمتکش را به غرور و تکبر  ،  متهم نکنید  . هیچکس کامل نیست حتی شما کاربر عزیز .


ضمنا  کجا پیامبر اسلام فرمودند که علم ، بزرگترین حجاب است ؟؟؟


از خدا نمی ترسید که به پیامبر اسلام نسبت جهل و علم ستیزی می دهید ؟؟؟


اتفاقا برعکس ، پیامبر اسلام دهها حدیث در فضیلت علم و دانش به مسلمان آموختند و حتی یادگیری علم و دانش را فریضه و امر واجب دانستند و به مسلمانان گفتند که از گهواره تا گور دانش بجویند .


این احادیث معتبر کجا و آن حدیث من درآوردی منسوب به پیامبر کجا ؟؟؟


از خدا بترسید و حدیث نتراشید و به پیامبر اسلام بهتان نزنید . حجاب اکبر هرچه باشد علم نیست دوست عزیز  . حجاب اکبر ، نفس اماره است که در وجود انسان است .


اگر علم حجاب اکبر است پس جهل و خرافه پرستی لابد عین بصیرت است !!!!


امان از این نفس اماره و خود بزرگ بینی برخی عوام مذهبی و خرافه پرست و خودشیفته که همیشه سد بزرگی در راه علم و دانش بوده اند


دوران قرون وسطی نباید تکرار شود جناب دشمن علم . حدیث سازی ممنوع !


بهرحال نجوم یک علم معتبر و اصیل است و هرگز خطا نمی کند زیرا فرزند ریاضیات است .


آن چیزی که اعتبار و اصالت ندارد احادیث خرافی است که  توسط خشکه مقدسها در طول 1400 سال بر مردم تحمیل شده و می شوند .


باید بدانید که احکام نجومی از جمله آداب مربوط به قمر در عقرب  هرگز با عقل و منطق و علم و دین اسلام  جور در نمی آید و عملا موجب  بدنامی برای علم نجوم و دین اسلام  می باشند و باید به این احکام  خرافاتی که هم دشمن دین اسلام هستند و هم دشمن علم و دانش ، به شدت مبارزه کرد و اینگونه احادیث خرافاتی  را به دیوار بکوبیم .


من باز هم می گویم و تکرار می کنم : تقویم قمر در عقرب و تقویم همسران و سایر تقویمهای موهومی و خرافاتی را باید به دیوار کوبید و نابود کرد و آتش زد چون این تقویمهای جعلی و خرافاتی ،  همگی  دشمن اسلام و قرآن و اهل بیت و البته دشمن علم و دانش و عقل و منطق و  پیشرفت می باشند و ما را در خرافات غرق می نمایند .  دقیقا شبیه به داروی منتسب به امام کاظم (ع) برای درمان کرونا !!!


داروی امام کاظم  به گفته ی پزشکان طب سنتی و اسلامی ، اصالت ندارد زیرا مواد اولیه اش (صمغ عربی  و هلیله سیاه )  بومی ایران نیستند و اتفاقا باعث تنگی نفس می شوند . لذا طبق گفته ی پزشکان طب سنتی و اسلامی ، داروی امام کاظم یک داروی جعلی و  خرافاتی است و هیچ تاثیری در درمان کرونا ندارد .


جلوی توزیع داروی امام کاظم را بگیرید و انرا از داروخانه ها و عطاری ها جمع کنید .


داروی امام کاظم همانند تقویم قمر در عقرب یک چیز خرافاتی است و هرگز به دین اسلام وابستگی ندارد و من درآوردی است و دین اسلام و طب سنتی و اسلامی  آنرا تایید نمی کند .

+


این تقویمهای جعلی و ساختگی و خرافاتی  عامل اصلی عقب ماندگی مسلمانان بوده و هستند و خواهند بود .


اصلا خود عبارت قمر در عقرب نوعی جهل و خرافه پرستی و جمود فکری است و اعتبار ندارد و هیچ ربطی به عوالم بالا و عالم لاهوت و ملکوت ندارد و توسط وهابیت  باب شده است .


از زمان رحلت پیامبر اسلام (ص) ، به دستور عمر بن خطاب ، مسلمانان مجبور شدند تمام احادیث پیامبر را بسوزانند و یک مشت احادیث جعلی و خرافی و احمقانه بنویسند و ما مسلمانان تا مدت 100 سال بعد از رحلت پیامبر ، جریانی وحشیانه به نام  منع حدیث داشتیم و هیچکس حق نداشت احادیث واقعی پیامبر را بازگو کند وگرنه با تازیانه ی عمر بن خطاب روبرو می شد  .


از زمان امام جعفر صادق (ع) ما تازه توانستیم یک نفس راحت بکشیم و با احادیث واقعی پیامبر آشنا شویم .


بله احادیث مربوط به  قمر در عقرب هیچ ارتباطی با پیامبر ندارند و کاملا جعلی و خرافی می باشند . بروید از علمای اسلام بپرسید و تحقیق کنید .


+

+

+


 براساس گزارش انجمن نجوم آماتوری ایران ، در   پنجشنبه مورخ 24 ژوئن 2021 میلادی  مصادف با 3 تیر 1400 شمسی در ساعت  23 و 10  دقیقه شب ،  شاهد یک ابرماه غول پیکر در آسمان ایران خواهیم بود . ساعت 23 و 10  دقیقه  شب به وقت تهران .  ابرماه توت فرنگی !!!


این پدیده ی جالب و ترسناک را از دست ندهید !



از زمستان سال گذشته ، ستاره ی دنباله دار جدیدی کشف شده که قرار است در زمستان امسال ( اواخر آذر و اوایل دی ماه 1400 شمسی )  به نزدیکترین فاصله از زمین برسد  و احتمالا قابل رویت خواهد بود  .

 اسمش لئونارد می باشد . ستاره ی دنباله دار لئونارد  ( با نام علمی   C / ۲۰۲۱ A ۱ )  پارسال در کنار ستاره ی نگهبان شمال ( آرکتوروس ) و در نزدیکی  دب اکبر  دیده شده است .


تا مدت یکسال وقت داریم این ستاره ی دنباله دار را رصد کنیم اما بهتر است یک تلسکوپ داشته باشیم . چون فاصله اش از زمین بیش از 34 میلیون کیلومتر است و به سختی دیده می شود .


فعلا این ستاره ی دنباله دار در فاصله ی بین مدار مریخ و مشتری قرار دارد و در حال نزدیک شدن به زمین است .


برای کسب اطلاعات دقیقتر به سایت انجمن نجوم آماتوری ایران مراجعه نمایید .


سایتهای معتبر ایرانی مربوط به نجوم :


انجمن نجوم ایران :


https://www.asi.ir/



انجمن نجوم آماتوری ایران :


https://iaas.ir/index.php



به نظر من این دو سایت جزو سایتهای معتبر و قابل اتکا می باشند . البته این فقط نظر شخصی است و صد درصد درست نیست .


به نظر من سایت اولی از اعتبار بیشتری برخوردار است زیرا در بخش تماس با ما  ، علاوه بر شماره تلفن ، آدرس دقیق و حتی گوگل مپ نیز در اختیارتان قرار می دهد  .


من روی گوگل مپ و دفتر و دستک و مکان فیزیکی سایتها خیلی حساس هستم . شما نیز حساس باشید  و به هر سایت اعتماد نکنید .


هر سایت که گوگل مپ  و ساختمان و دفتر رسمی و شماره تلفن ثابت و ایمیل سازمانی نداشته باشد از نظر من قابل اعتماد نیست و نباید به ان خوشبین باشیم . باید احتیاط کرد .


یکی از دلایل بازگشتهای مکرر من به بلاگ بیان در این است که شرکت بیان دفتر و دستک و مکان فیزیکی و گوگل مپ و شماره تلفن و ایمیل  دارد . لذا به همین جهت مدام به بلاگ بیان باز می گردم .


شخصا به سایت انجمن نجوم ایران ، بیشتر از سایتهای مشابه اعتماد  دارم .

هرچند محتوای غنی و اصیل علمی را در سایر سایتها می توان دید  و این سایت محتوای علمی ضعیفی دارد  ولی بهرحال صرف محتوای غنی و مستند کافی نیست و باید سایت مورد نظر ، آدرس و  دفتر و گوگل مپ نیز  داشته  باشد تا شما بتوانید بطور حضوری وارد دفتر آن سایت شوید .

برای خیلی از مسائل از جمله شکایات حقوقی ، لازمست که از آدرس دقیق ساختمان سایت باخبر باشید تا بتوانید براحتی به مدیران سایت بصورت حضوری دست یابید و خواسته ی خود را مطرح کنید .

+

مطلب آخر : از آنجاییکه وبلاگنویسی در بلاگ بیان اگر در حد تایپ باشد کار آسانی می باشد و لینکدهی نیز آسان است و نظر به معتبر بودن بلاگ بیان و آزادی بیان که به من می دهد تصمیم گرفتم فعلا  در همین بلاگ بیان بساط خودم را پهن کنم تا ببینم خدا چه می خواهد و چه پیش می آید !


سعی می کنم از پست بعدی کمتر حرف بزنم و بیشتر نکات مفید و کاربردی را بصورت تیتر وار و خلاصه بنویسم تا حوصله ی مخاطبین سر نرود و خسته نشوند .


امان از دست این دل رئوف و مهربان که نمی گذارد سنگدل باشم !!


گرچه  می دانم فایلهای مرا دانلود نمی کنید و به من و فایلهایم بی اعتنایی می کنید ولی برای اینکه برای حرفهایم سند و مدرک داشته باشم سعی می کنم فایلهای مفید و کاربردی را برایتان آپلود نمایم . 


البته تمامی فایلهایی که از پست بعدی آپلود می کنم صرفا در مورد مسائل علمی و فنی می باشد و هرگز محتوای جنجالی یا سیاسی و ساختارشکن  را آپلود نخواهم کرد .


+

ایده:  دنیا دو روز است . این دو روز را سعی کنیم با هم مهربان باشیم و کینه ها را دور بریزیم و به همدیگه کمک کنیم تا مملکت پیشرفت نماید . بیایید اختلافات و دعواها را کنار بگذاریم تا دشمنان ناامید شوند .

اگر شخصی مطلبی خطرناک و ساختارشکن نوشت با او به روشهای اسلامی و طبق آیات قرآن و احادیث معصومین برخورد نماییم و از خشونت و درگیری و فحاشی و توهین و افترا و قضاوت و تهدید  پرهیز نماییم  تا خدا از ما راضی و خشنود شود و طرف مقابل نیز به اشتباه خود پی ببرد و اصلاح شود .


با اخلاق خوب و خوشرفتاری و با لحنی ملایم و مودبانه می توانیم سرسخت ترین و خشن ترین انسانها را نیز هدایت کنیم و جلوی یک آشوب را بگیریم و مسئله ختم به خیر می شود انشاء ا...


+

خب تا دیداری بعد و مطالب مفید و علمی  فعلا و بطور موقت خداحافظی می نمایم . اگر عمری باشد  و خدا اجازه دهد  از پست بعد شروع به تولید محتوای مفید و علمی می نمایم . انشاء ا...


+

وحید محمدی . وبلاگ وحیدمی 

https://vahidmy.blog.ir

 

+


بروزرسانی 1 :


دقایقی پیش برق منزل قطع شد و نتوانستم بروزرسانی های این پست را ارسال نمایم .


علت قطع مکرر برق در شهرهای ایران فقط یک چیز است : 


استخراج رمز ارز توسط چینی ها و با کمک سوپرکامپیوتر 


امان از دست این چینی های  زامبی صفت 


خدایا هرچه سریعتر شر این  چینی های متجاوز را از سر  مردم دنیا  کم  کن .  آمین یا رب العالمین . 


+


بروزرسانی 2 :

 امروز پنجشنبه مورخ 24 ژوئن 2021 میلادی برابر با 3 تیر 1400 شمسی  می توانید بصورت زنده ، رویداد  معرفی ویندوز 11 را از سایت مایکروسافت یا سایت زومیت مشاهده نمایید .


برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت زومیت مراجعه نمایید


کلمات کلیدی :


ویندوز 11 -  رویداد ویندوز 11 -  معرفی ویندوز 11 توسط مایکروسافت و سایت زومیت . Windows 11 -

Microsoft - زومیت . zoomit.ir . کنفرانس رونمایی ویندوز 11 پنجشنبه 3 تیر ساعت 19 و 30 دقیقه عصر به وقت تهران .


لینک پوشش زنده زومیت از کنفرانس رونمایی ویندوز 11 :


https://www.zoomit.ir/exhibition/371944-microsoft-windows-11-event-live/


نکته : به گفته ی زومیت ، ویندوز 10 ایکس به دلیل شیوع ویروس کرونا ، متوقف شد و ویندوز  11 جایگزین او گردید .


تا ساعاتی دیگر می توانید بصورت زنده این رویداد را از سایت مایکروسافت یا زومیت مشاهده نمایید .













 



  • ۰۰/۰۴/۰۲
  • vahidmy

Vahidmy

come back

comeback

vahidmy

آبشخور

آخور

آشفته

آپلود

ابراهیم رئیسی

احادیث خرافی

احکام نجومی

اصلاح طلب

اصولگرا

اعتقاد

انتخابات

انتخابات 1400

انتخابات ریاست جمهوری

انجمن نجوم آماتوری ایران

انعطاف پذیر

بازگشت

بزرگترین کمان کهکشانی با طول 3 میلیارد سال نوری

تردید

تفکر

تقویم قمر در عقرب

تقویم همسران

تلخ

تمرکز

توبره

جدی

جناح

جنجالی

حزب

حقیقت

خداحافظی

خرافات

خشکه مقدس

خشکه مقدسها

خطا در برقراری ارتباط با سرور

داروی امام کاظم

داروی منتسب به امام کاظم

دانلود

دستور

دشمن

دشمنان

دشمنان انقلاب اسلامی

دوران قرون وسطی

دوقطبی

دکتر احمدی نژاد

رهبر فضای مجازی

رگه

ریاضیات

ساختارشکن

ستارگان نوترونی

سوئیچ

سیاست

سیاسی

شبهه

شوخی

شک

شک و تردید

شک و شبهه

صحت

صداگذاری

ضد انقلاب

طب سنتی

طبیعی

طنز

عقل

علاقه

علم تجربی

علمی

فضای مجازی

قرون وسطی

قضاوت

لذت

متهم

مخاطبین

مرگبار

مستقل

مسخره

مفید

من رهبر فضای مجازی هستم

منطق

نجوم

نظر

نظر شخصی

نظرات

نظرات شخصی

نظرات شخصی در مورد همه چیز

همه کاره ی هیچ کاره

هیچکس کامل نیست

وبلاگ وحیدمی

وحید محمدی

وحیدمی

ورشکسته

ویروس کرونا

کبریت بی خطر

کسب درآمد

کوتوله ی سفید

گزنده