vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

وحیدمی

وبلاگ شخصی وحید محمدی . یک تایپیست که عاشق علم و تجربه است.


آدرس وبلاگ وحیدمی :

Home Page


https://vahidmy.blog.ir

+


Archive

آرشیو و بایگانی وبلاگ وحیدمی

https://vahidmy.blog.ir/archive

+


نقشه وبلاگ وحیدمی:

Sitemap

https://vahidmy.blog.ir/sitemap.xml

+

خوراکخوان وبلاگ وحیدمی

Feed

RSS

https://vahidmy.blog.ir/rss

+

آدرس مورد استفاده خزنده ها روباتها و موتورهای جستجوگر

Robot

https://vahidmy.blog.ir/robots.txt


+

مشخصات وبلاگ وحیدمی:


ساعات انتشار پست جدید وبلاگ :

بیست و چهار ساعته

وضعیت انتشار پست : نامنظم . در طول شبانه روز و در صورت صلاحدید ؛ پست جدید منتشر می کنم.


نام مدیر : وحید محمدی

گونه : وبلاگ شخصی با آدرس اختصاصی و محتوای عمومی

ژانر : تمام ژانرها

کاربرد : همه منظوره

هدف وبلاگ : به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه با مردم و پرداخت زکات علم

مقصد مدیر وبلاگ : کسب رضای خداوند .

جنس وبلاگ : وبلاگ شخصی

تاریخ تاسیس : تیر 1398 خورشیدی



موضوعات وبلاگ : تمام علوم و فنون و مسائل مختلف در تمام زمینه


کپی برداری از مطالب وبلاگ وحیدمی به شرط لینک دادن به آدرس اصلی وبلاگ با دامنه vahidmy.blog.ir ، بلامانع و آزاد است . با خیال راحت ، کپی برداری نمایید . هیچگونه کپی رایت و انحصار برای وبلاگ وحیدمی ، وجود ندارد .

بروزرسانی:

وبلاگ وحیدمی منحصرا توسط سایت بلاگ دات آی آر به آدرس blog.ir میزبانی می شود . بنابراین بجز دامنه vahidmy.blog.ir سایر دامنه ها جعلی و فیک و خطرناک هستند .
برای مشاهده نکات جدید و ترفندهای امنیتی لطفا به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

https://vahidmy.blog.ir/post/1



آدرس وبلاگهای تخصصی :

https://spasm.blog.ir

https://fasmy.blog.ir

https://binasm.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر
  • ۰۱/۰۴/۱۱
    adc
نویسندگان
پیوندها

متولد اسفند

جمعه, ۲۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۵۲ ب.ظ




به نام خدا


متولد اسفند 


برخی از خصوصیات متولدین اسفند ماه ( برج ماهی یا حوت ) ( از جمله خودم ) : 


رویا پرداز و خیالباف  و اهل تخیل  هستند  به حدی که همیشه در افکار و رویاهای خود غرق می شوند و در بیداری نیز رویا می بینند  و بلند بلند فکر می کنند و  مرز بین رویا و واقعیت را تشخیص نمی دهند . 




گوشه گیر و منزوی و خجالتی و درونگرا  و کمرو هستند  و اصلا دوست ندارند دیده شوند 


برخی اوقات ناگهانی تغییر شخصیت داده و برونگرا شده و میل به دیده شدن پیدا می کنند و مردم را غافلگیر می نمایند . 



معمولا از هردو نیمکره ی  چپ و راست  مغزشان به طور همزمان استفاده می کنند و می توانند در یک زمان واحد چندین کار انجام بدهند ( مثلا در حین تایپ ، آواز بخوانند .   یا هنگام کار با ماوس و با دست راست ، همزمان با دست چپ  نیز روی میز کامپیوتر ،  با انگشتان دست چپ ضرب بزنند و یک ریتم موسیقی را اجرا نمایند  مثل خودم !!! . الان دارم همزمان سه  کار را انجام می دهم : 1-  با دست راست با ماوس کار می کنم .  2-  با دست چپ روی میز،  ریتم موسیقی اجرا می کنم  3-  همزمان آواز نیز می خوانم !!!!! )  


لذا متولدین اسفند ماه ،  از متولدین سایر ماه ها  باهوشتر و زیرکتر می باشند  و اصطلاحا استراتژیست هستند . بدون ترس می گویم : من یک استراتژیست هستم . چون در ماه اسفند به دنیا آمدم . 



می توانند تمام مردم کشور یا حتی مردم جهان را اسکول نمایند و فریب دهند و با احساسات مردم و آبروی مردم بازی کنند و نمایش اجرا کنند و پول فراوان به جیب بزنند و به ریش مردم بخندند  !!!!


مثل سجاد غریبی و مارتین فورد



می توانند ادای ادمهای خوب یا بد را در بیاورند و نقش بازی کنند 


می توانند چخان بکنند و بلوف بزنند 


می توانند بر افکار و اذهان مردم  ، حکومت نمایند و افکار جهانی را به نفع خود جهت دهی نمایند مثل طراحان و نویسندگان ویکی پدیا . 


می توانند در هر چیزی  ، پیاز داغ اش را زیاد کنند و از خودشان حرف در بیاورند . حرفهای من درآوردی ( مثل خودم !!!) 




دو شخصیتی یا چند شخصیتی  هستند ( دو قطبی - چند قطبی - افشین قطبی !!) 



شوخ طبع و جدی هستند ( ترکیبی از جدیت و شوخ  طبعی ) 



همیشه غیرقابل پیش بینی هستند و مردم را غافلگیر می کنند 



مثل ماهی ، مدام تغییر جهت و تغییر استراتژی می دهند و حزب باد هستند ( دقیقا مثل خودم !!!) 


ثبات رفتاری ندارند . 


مردد و سرگردان و بلاتکلیف هستند ( باز هم مثل خودم !!) 




قبول کردن چندین کار در یک زمان و انجام نیمه تمام کارها 


دوست دارند با یک دست چند هندوانه بردارند لذا تمام پروژه ها و  کارهایشان ناقص و نیمه تمام است ( دقیقا  مثل خودم )  . 





علاقه مند به رنگ آبی . من عاشق رنگ آبی هستم . البته رنگهای سبز و بنفش و فیروزه ای  را نیز دوست دارم . 


از رنگهای قرمز و نارنجی و زرد و قهوه ای و سیاه  متنفر هستند ( دقیقا مثل خودم ) 


متولدین اسفند  ( برج حوت یا ماهی )  ، از جنگ و خونریزی و دعوا و تنش و خشونت و جر و بحث و جدال با مردم و   تماشای تلویزیون  و رفتن به سینما و تئاتر   بیزارند و درعوض ، به  کامپیوتر و علم و فناوری و هنر  و موسیقی و گردش در طبیعت و تنفس در هوای خنک و تمیز و ورزش و  آرامش و  صلح  و  مطالعه  و کسب تجربه و دانش   علاقه دارند . 


آرام و متین و صلح طلب هستند 


طرفدار صلح و آرامش می باشند 


اهل مطالعه  و تحقیق هستند 



اهل تمرکز و  سکوت  و تاریکی  هستند و دارای حس ششم و تله پاتی و شهود می باشند و ذهن مردم را می خوانند . 



اهل تفکر به کائنات و جهان هستی  می باشند



مرموز و ناقلا  و موزی و مکار هستند . 


زود رنج و شکننده  هستند . خیلی زود دلخور و عصبانی می شوند اما این خشم و عصبانیت در کسری از ثانیه تمام می شود . نباید به متولدین اسفند ، از گل نازکتر بگویید . 


کینه توز و اهل انتقام نیستند 


دوست دارند به مردم کمک کنند . 


مهربان هستند . 


صداقت  دارند و هرگز دروغ نمی گویند مگر اینکه صلاح بدانند یا مجبور باشند . 




ریاکار و دورو نیستند . 


دمدمی مزاج هستند ( دقیقا مثل خودم )



مدام از این شاخه به اون شاخه می پرند ( دقیقا مثل خودم ) 



از لحاظ جسمی ضعیف هستند  اما فکر و تخیل و قدرت تحلیل ذهنی بسیار بالایی دارند و سلاح شان مغزشان می باشد . 


تحت تاثیر سیاره نپتون می باشند


به نجوم علاقه دارند


به موسیقی علاقه دارند 


به نقاشی و گرافیک علاقه دارند 



عاشق خلوتگزینی و تنهایی هستند 



تنوع طلب هستند . البته گل چین می کنند و هرچیزی را انتخاب نمی کنند . خوش سلیقه می باشند . 


 


عاشق زیباییها و مناظر زیبا می باشند ( طبیعت زیبا - انسان زیبا - نقاشی زیبا - صدای زیبا و ... ) 


عاشق هنر هستند 


حوصله ی سرو کله زدن با مسائل منطقی و پیچیده  خصوصا ریاضیات  و حل مسائل را ندارند مگر اینکه ذاتا از اعداد و محاسبات لذت ببرند  



دیدگاه کل گرا و جهان شمولی دارند


شجاع و نترس هستند 



به شدت احساساتی هستند 


نمی توانید انها را فریب دهید اما انها خیلی راحت می توانند شما را فریب دهند . 


احساسات مردم را بخوبی درک می کنند زیرا دارای قوای شهودی هستند . 


اصلا و ابدا حسود نیستند  . 


کمی خسیس هستند  . 



علاقه شدیدی به حضور در منزل یا محل کار دارند و اهل رفت و امد و معاشرت نیستند 


مسئولیت پذیر هستند و کارشان را جدی می گیرند 


همه کاره هیچکاره هستند ( دقیقا مثل خودم ) 


شنونده ی خوبی هستند و کمتر حرف می زنند . 


غیرقابل پیش بینی هستند 




و صدها خصوصیت دیگر متولدین اسفند که  می توانید با یک سرچ در گوگل ، به تمامی خصوصات ذاتی و ژنتیکی متولدین اسفند ماه ( برج  حوت یا ماهی )  دسترسی داشته باشید . 




من ( وحید محمدی )  متولد اسفند هستم . اخلاق ام تابع سیاره نپتون می باشد و کاملا به  ژنتیک ام وابسته است و تغییر نمی کند مگر اینکه خودم بخواهم که تغییر دهم . 




اخلاق تابع ژنتیک است .  بنابراین انتظار نداشته باشید که  متولدین اسفند از جمله من ، اخلاق ام را تغییر دهم زیرا غیر ممکن است  و  یا بسیار بسیار دشوار و خسته کننده است . 


+

+


من دارای کاملترین صدای جهان هستم هم در اواز خواندن و هم در تلاوت قرآن 


از یکطرف اصلا دوست ندارم مشهور و محبوب شوم و دیده شوم و خجالتی هستم و از دوربین و میکروفون و مصاحبه فرار می کنم و از طرفی دیگر دوست دارم عکس و صدا و فیلم خودم را با شما به اشتراک بگذارم . یک تناقض مرگبار !!!


این تناقص در  اکثر متولدین ماه اسفند دیده می شود . 


من نیز بدبختانه یا خوشبختانه دارای چنین تناقضی در رفتار و اخلاق هستم . 


من دوست دارم راه استاد عبدالباسط محمد عبدالصمد را ادامه دهم  زیرا عاشق صدا و سبک و اخلاق و مرام ایشان هستم . 



من مقلد استاد عبدالباسط محمد عبدالصمد هستم ولی سعی می کنم در هنگام تلاوت،  یکسری ابتکار عمل و خلاقیت شخصی نیز ایجاد کنم تا صرفا یک مقلد نباشم و بتوانم یک سبک جدید در تلاوت قرآن ابداع کنم .



می دانم که از من متنفر هستید  و خواندن این مطالب برایتان هیچ اهمیتی ندارد ولی من کار خودم را انجام می دهم و برای خدا وبلاگنویسی می کنم و برای خدا قرآن می خوانم . 


شما صاحب اختیار هستید . دلتان خواست صدا و تصویر مرا ببینید دلتان نخواست نبینید . هیج اجباری در کار نیست . 


بهرحال من هرگز قصد ندارم خودم را بر شما تحمیل کنم زیرا به آزادی  اعتقاد دارم . 


شما صرفا اگر کنجکاو و علاقه مند هستید می توانید صدا و تصویر مرا ببینید و بازنشر نمایید . 


هیچ اجباری در کار نیست . 


بهرحال من در همه حال فقط خدا را در نظر می گیرم و به قضاوت و  حرفها و افکار مردم کاری ندارم و سرم توی لاک خودم می باشد . 


برایم اهمیتی ندارد که مردم پشت سرم چه می گویند یا چه می نویسند . اصلا اهمیتی ندارد . 


من هرکار که انجام داده ام یا انجام می دهم صرفا برای خدا می باشد . 


من به خدا تعلق دارم . من به هیچکس جز خدا تعلق ندارم . 


پس حتی اگر مشهور بشوم به مردم تعلق ندارم بلکه به خدا تعلق دارم و هرکار که صلاح بدانم انجام می دهم زیرا من بنده ی خدا هستم نه  مردم . 



اما به حریم خصوصی مردم هرگز سرک نمی کشم و جاسوس و فضول  و دیکتاتور نیستم  و  کاری به کار  به مردم ندارم و سرم توی لاک خودم هست . 



به کلمات کلیدی این پست نگاه کنید .  



اگر خدا بخواهد در آینده ، از خودم تلاوت تصویری می گیرم و در همین وبلاگ اپلود می کنم . صرفا اگر دوست داشتید یا کنجکاو بودید این تلاوتهای تصویری  را بشنوید و ببینید .  


من قاری مردمی نیستم . من قاری مستقل هستم و برای خدا قرآن می خوانم . پس انتظار نداشته باشید که  همچون عبدالباسط یک قاری مردمی و خاکی و متواضع و خوش اخلاق باشم . 


بین من و عبدالباسط  از زمین تا آسمان هفتم تفاوت وجود دارد . 


من کجا عبدالباسط کجا ؟؟


من هزار سال دیگه  هم حتی به گرد پای عبدالباسط نمی رسم 



عبدالباسط بهترین قاری تاریخ است و هیچ رقیبی ندارد و هیچکدام از قاریان طراز اول جهان حتی به گرد پای عبدالباسط نمی رسند. این تعصب نیست . واقعیت است . 


+

به امید روزی که شما مردم ،  ما متولدین اسفند ماه را درک کنید و با ما مهربان باشید  و از گل نازکتر به ما نگویید زیرا قلب ما متولدین اسفند مثل برگ گل است و زود پژمرده می شود . هیچوقت با یک متولد اسفند ، بحث و جدل نکنید زیرا زود خشمگین می شود و شما را تیکه پاره می کند . البته خشم متولدین اسفند فقط چند ثانیه دوام می اورد و ما مجددا همان آدم مهربان و متین و با وقار و خوش اخلاق خواهیم بود و کینه به دل نمی گیریم . ما متولدین اسفند کینه توز نیستیم و زود به حالت اول یعنی خوش اخلاقی برمی گردیم . اما لطفا از این حالت ، سو استفاده نفرمایید . متشکرم . 


+

وحید  محمدی . متولد اسفند




  • ۰۰/۱۲/۲۷
  • vahidmy

INFP

INTP

ISTP

Music

TheMostCompleteVoice

psychology

vahidmy

vahidmy.blog.ir

آبی

آواز

احساساتی

اخلاق

اخلاق تابع ژنتیک است

اخلاق را نمی توان تغییر داد

از این شاخه به اون شاخه پریدن

از گل نازکتر به ما نگویید

استاد عبدالباسط محمد عبدالصمد

استراتژیست

اسفند

اسکول

انتقاد ناپذیر

باهوش

بدبین

به تمام علوم و فنون علاقه دارم

تافته جدا بافته

تافته جدا بافته یعنی انسان خودکفا

تضاد

تلاوت قرآن

تناقض

تیپ شخصیتی

خشمگین

خصوصیات متولد ماه اسفند

خیالباف

خیالبافی

دروغ

دروغگو

درونگرا

دمدمی مزاج

ر یتم

رنگ آبی

رویا پرداز

رویاپردازی

زشت ترین صدای جهان

زشت ترین صدای جهان در تلاوت قرآن

زود خشم

زود رنج

سجاد غریبی

سیاره نپتون

شکننده

صداقت

صدای کنترتنور

عبدالباسط بهترین قاری تاریخ است

عبدالباسط محمد عبدالصمد

عصبانی

عصبانیت

قاری قرآن

قاری کنترتنور ایرانی

مارتین فورد

ماه

متناقض

متولد

متولدین

من دمدمی مزاج هستم

من متولد ماه اسفند هستم

من یک استراتژیست هستم

منزوی

منفور

منفورترین انسان تاریخ

منفی باف

موسیقی

نابغه

نجوم

نیمکره راست مغز

نیمکره چپ مغز

همه را از خود راندن

همه را از خود رنجاندن

همه فن حریف

همه کاره هیچ کاره

وبلاگ وحیدمی

وحیدمی

ورزش

پول

چند شخصیتی

چند قطبی

ژنتیک

کاملترین صدای جهان

کنجکاوی

گوشه گیر