vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

وحیدمی

وبلاگ شخصی وحید محمدی . یک تایپیست که عاشق علم و تجربه است.


آدرس وبلاگ وحیدمی :

Home Page


https://vahidmy.blog.ir

+


Archive

آرشیو و بایگانی وبلاگ وحیدمی

https://vahidmy.blog.ir/archive

+


نقشه وبلاگ وحیدمی:

Sitemap

https://vahidmy.blog.ir/sitemap.xml

+

خوراکخوان وبلاگ وحیدمی

Feed

RSS

https://vahidmy.blog.ir/rss

+

آدرس مورد استفاده خزنده ها روباتها و موتورهای جستجوگر

Robot

https://vahidmy.blog.ir/robots.txt


+

مشخصات وبلاگ وحیدمی:


ساعات انتشار پست جدید وبلاگ :

بیست و چهار ساعته

وضعیت انتشار پست : نامنظم . در طول شبانه روز و در صورت صلاحدید ؛ پست جدید منتشر می کنم.


نام مدیر : وحید محمدی

گونه : وبلاگ شخصی با آدرس اختصاصی و محتوای عمومی

ژانر : تمام ژانرها

کاربرد : همه منظوره

هدف وبلاگ : به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه با مردم و پرداخت زکات علم

مقصد مدیر وبلاگ : کسب رضای خداوند .

جنس وبلاگ : وبلاگ شخصی

تاریخ تاسیس : تیر 1398 خورشیدی



موضوعات وبلاگ : تمام علوم و فنون و مسائل مختلف در تمام زمینه


کپی برداری از مطالب وبلاگ وحیدمی به شرط لینک دادن به آدرس اصلی وبلاگ با دامنه vahidmy.blog.ir ، بلامانع و آزاد است . با خیال راحت ، کپی برداری نمایید . هیچگونه کپی رایت و انحصار برای وبلاگ وحیدمی ، وجود ندارد .

بروزرسانی:

وبلاگ وحیدمی منحصرا توسط سایت بلاگ دات آی آر به آدرس blog.ir میزبانی می شود . بنابراین بجز دامنه vahidmy.blog.ir سایر دامنه ها جعلی و فیک و خطرناک هستند .
برای مشاهده نکات جدید و ترفندهای امنیتی لطفا به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

https://vahidmy.blog.ir/post/1



آدرس وبلاگهای تخصصی :

https://spasm.blog.ir

https://fasmy.blog.ir

https://binasm.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر
  • ۰۱/۰۴/۱۱
    adc
نویسندگان
پیوندها




به نام خدا



آتشفشان اقیانوس آرام یک هشدار جهانی برای جماعت بی بصیرت



حدود 48 ساعت پیش یعنی تقریبا در روز شنبه 25 دی 1400 شمسی  ، شاهد یک رخداد طبیعی مربوط به زمین شناسی بودیم . یک رخداد جالب و جذاب اما خطرناک :

 فوران مرگبار آتشفشانی زیردریایی در اقیانوس آرام  در حوالی جزیره ی تونگا ( واقع در شرق استرالیا ) 




البته جزیره ی تونگا چندان با سابقه نیست و مدتی پیش براثر یک فوران آتشفشان بسیار نیرومند ، خلق شد . 


اما حالا در اطراف همین جزیره ، باز هم یک آتشفشان بسیار مهیب و خطرناک از کف اقیانوس آرام فوران کرد و باعث ایجاد سونامی در سطح جهانی شد . 



این آتشفشان زیردریایی به حدی قدرتمند بوده که توانسته جزیره ی تونگا را کاملا غیرمسکونی و  جهنمی نماید و حتی امواج سونامی بسیار قدرتمند را به سمت ژاپن اعزام نماید یعنی حتی ژاپن نیز در معرض خطر سونامی قرار گرفته است و این  بسیار ترسناک است . 


این درحالیست که محل وقوع این انفجار مهیب آتشفشان زیردریایی ، در شرق استرالیا می باشد . استرالیا کجا ؟؟  ژاپن کجا ؟؟


بهرحال هشدار جهانی وقوع سونامی مرگبار در بسیاری از کشورها رسما اعلام شده است 

این آتشفشان مرگبار هنوز هم در حال فوران است و گویا قصد ندارد خاموش شود و این خطر را بیشتر و بیشتر می کند 


قدرت این آتشفشان می تواند حتی از قدرت آتشفشانهای مرگبار اندونزی نیز بیشتر باشد . 


بنابراین با یک فاجعه ی جدید مرگبار روبرو هستیم که عامل بروز این فاجعه  چیزی نیست جز تاثیر نیروی جاذبه ی ستاره طارق . 




به لطف فناوری اطلاعات ، می توانیم از جدیدترین حوادث و اتفاقات جهانی در اسرع وقت ،  با خبر شویم و خودمان را برای فاجعه ی قرن و البته ظهور ستاره طارق و ظهور امام زمان ، آماده نماییم . 


من مجددا حدس می زنم که با توجه به این نشانه ها و البته خطرناک بودن این بخش از کره ی زمین یعنی اقیانوس آرام و اقیانوس هند و البته  بویژه استرالیا و اندونزی و ژاپن و هاوایی و سواحل غربی قاره ی آمریکا  و البته زلزله و سونامی مرگبار سال 2004 اندونزی  با بزرگای گشتاوری 9 و 1 ریشتر در عمق 30 کیلومتری زمین  و در فاصله 160 کیلومتری شمال غرب سواحل سوماترای اندونزی در اقیانوس هند بعنوان سومین زلزله ی قدرتمند تاریخ و البته طولانی ترین زلزله ی تاریخ با مدت 8 تا 10 دقیقه   که موجب مرگ بیش از دویست هزار نفر ( تقریبا  286000 نفر  )   در 14 کشور جهان   شد و کره ی زمین به این سنگینی و بزرگی را به اندازه ی یک سانتی متر در فضا جابجا کرد (منبع : ویکی پدیا فارسی )  و باعث انحراف محور زمین و جابجایی فصول گردید ( منبع : سایر رسانه ها )  و البته وقوع چند زلزله ی بالای شش ریشتر در هفته ی گذشته در اندونزی و استرالیا  و چندین زلزله ی بالای 7 ریشتر در اندونزی و فوران چندین اتشفشان بسیار مرگبار در طول یکصد سال اخیر در اندونزی که موجب سرد شدن کل کره ی زمین گردید ( منبع : ویکی پدیا و سایر رسانه ها ) ،  ؛    حالا می توانیم مفهوم دقیق عبارت آتش در مشرق که یکی از  علایم ظهور امام زمان می باشد را به درستی درک کنیم :


یکی از نشانه های حتمی ظهور امام زمان ، آتش در مشرق می باشد 


آتش در مشرق یعنی فوران آتشفشان 


فکر نمی کنم درک کردن این عبارت چندان سخت باشد !



من دارای حس ششم می باشم و حس ششم هرگز دروغ نمی گوید و خطا نمی کند

حس ششم یعنی الهام یا ندای درون   . تمام مردم جهان دارای حس ششم می باشند . 

تمام انسانهای جهان ، حس ششم دارند و حس ششم یکی از حواس چندگانه ی انسان است و هرگز دروغ نمی گوید زیرا جزو علم فرا روانشناسی است و می دانیم که فراروانشناسی یک علم است و نباید انرا جزو شبه علم دانست . 


حتی شما مخاطب گرامی  و عصبانی (!!!)  که دارید این متن را می خوانید دارای حس ششم هستید که از آن به عنوان ندای دل  یاد می کنید . کافیست نمیکره ی راست مغزتان از نیمکره ی چپ مغزتان فعالتر و قویتر باشد و به اصطلاح ، یک انسان راست مغز باشید !


راست مغز یعنی کسیکه نیمکره ی راست مغز اش از  نیمکره ی چپ مغزش قویتر و فعالتر است و دارای حس ششم و قدرت تخیل و آینده نگری و شهود می باشد . 


من خودم یک راست مغز متمایل به میان مغز (!!!!) هستم یعنی می توانم همزمان با هر دو  دست بنویسم آنهم بصورت معکوس !!!  می توانم با یک دستم بنویسم و با اون یکی دستم نقاشی بکشم ( با الهام از لئوناردو داوینچی  و آلبرت اینشتین . هردوی داوینچی و اینشتین ، دو دست نویس بودند زیرا میان مغز بودند یعنی هردو نیمکره ی مغزشان به یک اندازه فعال و قوی بود  لذا با هر دو دست راست و چپ شان می نوشتند هم بصورت عادی و هم بصورت معکوس یا رمزی توانایی نوشتن با هردو دست شان را داشتند .  ) . این مورد اخیر ثابت می کند که من یک انسان میان مغز هستم یعنی می توانم همزمان از هردو نیمکره ی مغزم بصورت یکسان استفاده نمایم .  . لذا یک انسان درونگرا و کل نگر-جز نگر و خلاق  - منطقی  و احساساتی - عقلی  و  دارای حس ششم و شهود می باشم و از ریاضیات و فیزیک ( البته بجز هندسه  و ریاضیات جدید یا همان ریاضیات گسسته یعنی جبر گزاره ها  . درستی یا نادرستی  و فیزیک نور و فیزیک الکترونیک و شیمی آلی  که دوستشان دارم )  بیزارم اما به زبان و  ادبیات و هنر و  نقاشی و گرافیک و معماری و موسیقی و نویسندگی  و نقد ادبی و نقد سیاسی و نقد اجتماعی و فرهنگی و  فلسفه  و  روانشناسی و  حقوق و نجوم و زبانشناسی  و ......... علاقه دارم ( تقریبا به تمام علوم و فنون علاقه دارم بجز علم پزشکی . البته اینجا نیز یک استثنا قائل می شوم و رسما می گویم که طب سنتی و اسلامی - ایرانی  را دوست دارم  !!!  حالا در پستهای بعدی یک سری مطالب در مورد راست مغز و چپ مغز و میان مغز و تستهای مربوط به این مقوله را منتشر خواهم کرد  تا شما مخاطبین محترم بعد از انجام تست راست مغز یا چپ مغز ، بهتر خودتان را بشناسید و بهتر بتوانید شغل مناسب با خود را انتخاب کنید و در انتخاب رشته ی دانشگاهی ( کنکور سراسری یا کنکور ارشد و دکتری ) و انتخاب شغل دچار اشتباه نشوید !!!  اگر عمری بود حتما در مورد تست راست مغز و چپ مغز و حواشی اطراف این مقوله ،  مطلب می نویسم . انشاا.... ) 


  البته من معتقد هستم که تمام انسانهای روی زمین ، میان مغز هستند و ما چیزی به نام چپ مغز یا راست مغز نداریم و  هرکدام از نیمکره های مغز انسان، یک مغز کامل و یک بخش واحد و یکپارچه محسوب می شود . 


درواقع ، تمام انسانهای روی زمین می توانند همزمان از هردو نیمکره ی مغزشان به خوبی  و به مقدار مساوی ، استفاده نمایند و در نتیجه تمام انسانهای زمین ، میان مغز هستند . 


ما چیزی به نام راست مغز یا چپ مغز نداریم زیرا هرکدام از نیمکره های مغز انسان ، یک مغز کامل و مستقل می باشد و تمامی تواناییهای هردو نیمکره ، در تک تک  نیمکره ها وجود دارد و در نتیجه ، انسان حتی با یک نیمکره ی مغز نیز می تواند زندگی کرده   و تمام تواناییهای انسانهای معمولی (انسانهای دارای دو نیمکره ) را دارد . 


دقیقا مثل قضیه کلیه : 

مگر نمی گویند که انسان حتی با یک کلیه نیز براحتی می تواند زندگی کند ؟؟


خب ، مغز نیز دقیقا همینطور است . تمام انسانهای روی زمین می توانند حتی با یک نیمکره و یا حتی با کمتر از نیمکره ی مغز ، بخوبی زندگی کنند و هیچ  مشکلی پیدا نخواهند کرد . 


بنابراین هر انسانی می تواند یکی از نیمکره های مغز خود را به انسانهای نیازمند اهدا نماید  ( اهدای عضو ) و کماکان زنده بماند و به زندگی خود ادامه دهد . 


شاید در آینده شاهد پیوند نیمکره ی مغز نیز باشیم و البته هردو طرف پیوند دهنده و پیونده گیرنده ، زنده می مانند و عملا نیازی به رضایت گرفتن نیست زیرا شخص اهدا کننده ، می تواند با اون یکی نیمکره ی مغزش به زندگی ادامه دهد . 



بگذریم ....




حس ششم یا همان ندای دل ( واقع در هرکدام از نیمکره های  راست و چپ مغز )  اگر تقویت شود موجب بروز تله پاتی یا انتقال افکار می شود 


تله پاتی نیز جزو علوم قطعی است و نباید آنرا شبه علم بدانیم . 


تله کینزی ( جابجا کردن اشیا با نیروی اراده )  را نیز شخصا  تجربه کرده ام پس تله کینزی و همچنین آینده نگری و پیشگویی نیز جزو علوم قطعی هستند  و نباید در دسته ی شبه علم و خرافات قرار گیرند . 


البته این نیاز به بصیرت و معنویت دارد که متاسفانه  این دو عنصر را نمی توان در دانشمندان غربی ( اروپایی و  آمریکایی ) پیدا کرد . 


به همین دلیل است که محققان و دانشمندان غربی ،  خیلی راحت ، فرا روانشناسی ( حس ششم - تله پاتی - تله کینزی - روشن بینی - آینده بینی و سایر قوای ماورای طبیعی ) را خرافات و شبه علم می دانند و صورت مسئله را پاک می کنند زیرا بصیرت و معنویت ندارند  و به جمود فکری دچار شده اند . 



اما ما شرقیها و خصوصا ما  ایرانیهای مسلمان چی ؟؟؟


آیا ما نیز دچار جمود فکری و فقدان بصیرت و معنویت شده ایم که  فرا روانشناسی یا ارتباط بین ستاره ی طارق  و زلزله و آتشفشان را نادیده گرفته  و هرگز نامی از ستاره ی طارق در لیست نشانه های حتمی ظهور  نمی بریم ؟؟


بله ما ایرانیها نیز دچار جمود فکری شده ایم و ذهن مان را به روی حقایق ماورایی و معنوی ، بسته ایم . 




 


تمام پیشگوییهای من از روی حس ششم می باشد زیرا من یک زمانی مرتاض بودم و دارای قوای ماورایی ( قوای مافوق طبیعی )  بودم . البته هنوز هم کمی قدرت دارم و درحال تمرینات یوگا و تنفس و تمرکز هستم تا مجددا قوای ماورایی ام را به دست بیاورم تا پیشگویی هایم درست از آب درآیند و مردم و مسئولین و قوه قضائیه و روانشناسان  مرا به دروغگویی و شیادی و کلاهبرداری و نشر اکاذیب  متهم ننمایند . 



 بله درست فهمیدید ، الان هم در حال تمرین تمرکز و تنفس عمیق و تهذیب نفس ،  برای تقویت حس ششم و آینده نگری و انجام تمرینات یوگا هستم تا بتوانم بهتر و دقیقتر ، حوادث آینده را پیشگویی نمایم .






هرچند که بسیاری از کارشناسان معتقدند که  آتش در مشرق جزو علائم حتمی ظهور نیست و چندین بار اتفاق افتاده و از این به بعد نیز اتفاق خواهد  افتاد و این افراد حتی کوچکترین اشاره ای به ستاره ی طارق نکرده  اند و گویا سوره ی طارق را جزو قرآن به حساب نمی آورند ، اما من بدون توجه به نوشته های این دست از کارشناسان محترم عرض می کنم که نشانه ی حتمی لزوما همان شش نشانه ی معروف ( سفیانی - یمانی - خراسانی - خسف بیدا - کشته شدن نفس زکیه  - صیحه ی آسمانی (فریاد جبرئیل ) )  نیست و نشانه های حتمی ظهور می توانند بارها و بارها تکرار شده و رخ دهند و نباید الزاما در آینده رخ بدهند و نباید فقط  یکبار رخ دهند .


در مجموع ، آتشفشان همان آتش در مشرق است که از علایم حتمی ظهور امام زمان است حتی اگر روزی هزار بار شاهد فوران اتشفشان باشیم باز هم این یک علامت حتمی است و باید جزو آن شش نشانه ی حتمی قرار گیرد البته به اضافه ی ستاره ی طارق که متاسفانه از طرف مهدوی پژوهان و سایر اندیشکده ها و پژوهشکده های مربوط به آخرالزمان و نشانه های ظهور ، مغفول باقی مانده است . 


گویا  هیچکدام از این به اصطلاح موسسات و نهادهای آخرالزمانی و موسسات مهدوی پژوهی هیچ اعتقادی به ستاره ی طارق که یک ستاره ی نوترونی است و ارتباط ستاره ی طارق با حوادث حوزه ی زمین شناسی یعنی زلزله و سونامی و  آتشفشان  ندارند و دو دستی به همان شش نشانه  چسبیده اند که این به معنای جمود فکری می باشد . 


بسیاری از این به اصطلاح موسسات و اندیشکده های مذهبی و قرآنی و مهدوی که در همین بلاگ بیان نیز ،  وبلاگ  دارند   و بلاگرهای بیان را دنبال می کنند ، هیچ  نام و نشان و آدرس و شماره تلفن و مکان فیزیکی ندارند و مدیر وبلاگ به خودش زحمت نداده  خودش یا موسسه یا اندیشکده اش را به طور کامل و دقیق ، به مخاطب معرفی کند و فقط یک کانال تلگرامی یا  پیج اینستاگرام یا آپارات را معرفی کرده و عملا از معرفی مستقیم خودش و وبلاگ اش طفره رفته است و  فقط همان شش علامت حتمی را مدام  بلغور می کند !!



لحن من خیلی تند و آتشین و  بی ادبانه و بدون نزاکت و تهاجمی و مخرب است ولی در عوض  ، همین  ادبیات سخیف و نازل و بی ارزش که بکار می برم  باعث می شود این وبلاگهای ریاکار و به ظاهر مهدوی پژوه که البته عوام فریب نیز هستند به خودشان زحمت داده و مشخصات کامل خودشان و  وبلاگ شان و موسسه ی متبوع شان را به مخاطب نشان دهند . 


اینطوری شاید بتوانیم به حرفهای ناقص و گفته های تکراری شان اعتماد نماییم . 


بگذریم ....



بهرحال  آتشفشان زیر دریایی که بتواند یک جزیره خلق کند به معنای نزدیک شدن ستاره  طارق به کره زمین می باشد و این موسسات مهدوی پژوهی و انقلابی و جهادی و ولایی ( منتسب به ولایت فقیه )  که جمود فکری دارند باید از این حالت عصر یخبندان بیرون آیند و کمی بروز شوند . 


یخ این افراد باید باز شود تا چشم بصیرت شان نیز باز شود و دنیا را از زاویه ای دیگر ببیند  و البته ستاره ی طارق و سوره ی طارق را نیز به رسمیت بشناسند . 


خب البته موسسه ی مذهبی که در کمال بی سوادی ادعا کند منظور از ستاره ی طارق همان سیاره ی زحل یا سیاره ی زهره می باشد عملا به همه نشان داده که تا چه حد بی سواد و منفعل و ترسو می باشد و عملا تا چه حد دچار جمود فکری است . 


این موسسات و اندیشکده های به ظاهر مذهبی اما لامذهب که قرآن و سوره ی طارق را فراموش کرده و دو دستی به ولایت فقیه ( بخوانید : دیکتاتوری مذهبی )  چسبیده اند خودشان را به خواب زده اند . 


انسان خفته را می توان بیدار کرد . اما انسانی که خودش را عمدا به خواب زده است را نمی توان بیدار کرد . 



مخلص کلام :


آتشفشانی که از کف اقیانوس  فوران کند و جزیره بسازد  یعنی اینکه می خواهد به زبان بی زبانی به من و تو بگوید : آهای ولایت فقیه و آهای پیروان ولایت فقیه و آهای اندیشکده های مذهبی و مهدوی پژوهی ، ستاره ی طارق ، یک ستاره ی نوترونی با جاذبه ی بسیار قدرتمند است و مرا از کف اقیانوس به سطح آب آورد و  مرا  وادار کرد که یک جزیره به مجموعه ی جزایر کره زمین اضافه کنم و باعث بروز سونامی بشوم  تا به تو بگویم که قدری در مورد ستاره ی طارق مطلب بنویس و اسم ستاره ی طارق را در لیست نشانه های حتمی ظهور امام زمان قرار بده و البته بدان که ظهور نزدیک است و قیامت نزدیکتر !


قیامت یعنی پایانی بر دروغگویی مذهبیون لامذهب و پرمدعا 


قیامت در اینجا لزوما جهان آخرت نیست بلکه منظور قیامت کبری است که قرار است حکومت پوشالی برخی انسانهای متوهم را نابود کند . 


پس هشدار می دهم که این نشانه های  حتمی ظهور امام زمان را  جدی بگیرید و البته اگر زحمتی نیست اسم ستاره ی طارق را نیز به لیست نشانه های حتمی  اضافه کنید البته اگر مچ دست تان ورم نکند و نیاز به ماساژ نداشته باشد !!!!



گویا جز متلک گفتن و تیکه پراندن به ولایت فقیه و بادمجانهای دور و برش  راه دیگری برای بیدار کردن انسانهای خفته ندارم .  متاسفم که باید مدام ترول گری و دیوانه بازی در بیاورم تا شاید البته شاید شما را از خواب غفلت بیدار کنم .  بعید است که بازهم افاقه کند  . فایده ای ندارد . شما پشت تان به ولایت فقیه و دیکتاتوری مذهبی گرم است و البته خدا را نیز صرفا  در نماز و روزه و جهاد و امر به معروف و نهی از منکر و ولایتمداری و ... می بینید و فقط قشر ظاهری دین را می بینید اما هیچ درکی از عمق و مغز دین ندارید . 



هیچ فرقی بین خشکه مقدسهای جاهل و دانشمندان فاسد  نمی بینم . این دو طایفه همان کسانی بودند که کمر پیامبر اسلام را شکستند و فرق امام علی را شکافتند و سر امام حسین را از بدن جدا کردند. 


اندیشکده های مذهبی به همان اندازه بی مغز و توخالی و پوشالی و بی بصیرت هستند که دانشمندان غربی و فلاسفه و روشنفکران  و هکرها  و  اربابان حلقه ها  و فراماسونها و صهیونیستها  و ویکی پدیا   و ...


هردو به یک اندازه خطرناک و حیله گر می باشند . چون هردو رسانه را در دست دارند و از قدرت قویترین رسانه ی جهان یعنی اینترنت  و فناوری اطلاعات ، برای عوام فریبی و شستشوی مغزی و حکومت بر افکار و جهت دهی به افکار و عقاید ، استفاده می نمایند . 


آهای بادمجانهای محترم و بی بصیرت ،  بیدار شوید و دست از چاپلوسی برای ولایت فقیه بردارید و قدری چشمهایتان را بشورید تا دنیا را بهتر ببینید . 


بس کنید این عوامفریبی و این جمود فکری را .  چیز بهتری عرضه کنید . این حرفهای کلیشه ای و قدیمی را رها کنید . 




ارادتمند تمام دوستان ولایی و انقلابی و جهادی  و مهدوی و جبهه ای و .... :



وحید محمدی . وبلاگ وحیدمی 


https://vahidmy.blog.ir/sitemap.xml



 مقالات مرتبط:


هونگا تونگا (ویکی پدیا فارسی)


هونگا تونگا :


لینک به ویکی پدیا انگلیسی :


https://en.wikipedia.org/wiki/Hunga_Tonga




آتش فشان و سونامی هونگا تونگا ۲۰۲۲ میلادی - ویکی پدیا فارسی


لینک مربوط به این فوران آتش فشان  در ویکی پدیا انگلیسی :


https://en.wikipedia.org/wiki/2022_Hunga_Tonga_eruption_and_tsunami



پیشگویی زلزله ی بعدی اندونزی


افزایش زلزله های اندونزی آمریکا اروپا و ایران




تست سن عقلی و تست هوش



  • ۰۰/۱۰/۲۷
  • vahidmy

Extra

IT

Tarek

Tariq

WIKI

alarm

alert

astronomy

caution

geology

island

islet

parapsychology

parapsychology is NOT superstitions

psychology

sixth sense

trumpeter

tsunami

vahidmy

vahidmy.blog.ir

volcano

warning

wikipedia.org

yogi

آتش در مشرق

آتشفشان

آخرالزمان

اخبار

ارتباط ستاره طارق با آتشفشان اقیانوس آرام

از نظر من

استرالیا

اقیانوس

اقیانوس آرام

اندونزی

اندیشکده های مذهبی و مهدوی پژوهی

اندیشکده های پوشالی

به نظر من

تاثیر جاذبه ستاره طارق بر پوسته زمین

تاثیر ستاره طارق در خلق جزیره جدید

تمام انسانها حس ششم دارند

جاذبه نیرومند ستاره طارق

جزیره

جزیره تونگا

جمود فکری

حس ششم

حس ششم حقیقت دارد

حس ششم واقعا وجود دارد

حوادث

حوادث آخر الزمان

دیکتاتوری مذهبی

رسانه های مذهبی اما لامذهب

روانشناسی

زلزله

زلزله دریایی

زمین شناسی

ستاره

ستاره شناسی

ستاره طارق

ستاره طارق یک نشانه حتمی ظهور است

ستاره نوترونی

سوره طارق

سونامی

سیاره زحل

سیاره زهره

سیاره ی زهره

طارق

ظهور امام زمان

علایم ظهور

فاجعه ی قرن

فرا روانشناسی

فرا روانشناسی خرافات نیست

فرا روانشناسی شبه علم نیست

فناوری اطلاعات

قرآن

قوای مافوق طبیعی

قیامت کبری

ماساژ

مرتاض

مهدوی پژوهی

مهدوی پژوهی دروغین

مهدویت

موسسات مذهبی توخالی

نشانه های حتمی ظهور

نشانه های ظهور امام زمان (عج)

هشدار

هشدار جهانی

هشدار سونامی

هشدار سونامی در هاوایی

هشدارگر

وبلاگ وحیدمی

وحیدمی

ولایت فقیه

ویکی پدیا

پیشگویی

پیشگویی از روی نشانه ها

پیشگویی کردن

پیشگویی کردن تحت الهام

ژاپن

یوگا