vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

وحیدمی

وبلاگ شخصی وحید محمدی . یک تایپیست که عاشق علم و تجربه است.


آدرس وبلاگ وحیدمی :

Home Page


https://vahidmy.blog.ir

+


Archive

آرشیو و بایگانی وبلاگ وحیدمی

https://vahidmy.blog.ir/archive

+


نقشه وبلاگ وحیدمی:

Sitemap

https://vahidmy.blog.ir/sitemap.xml

+

خوراکخوان وبلاگ وحیدمی

Feed

RSS

https://vahidmy.blog.ir/rss

+

آدرس مورد استفاده خزنده ها روباتها و موتورهای جستجوگر

Robot

https://vahidmy.blog.ir/robots.txt


+

مشخصات وبلاگ وحیدمی:


ساعات انتشار پست جدید وبلاگ :

بیست و چهار ساعته

وضعیت انتشار پست : نامنظم . در طول شبانه روز و در صورت صلاحدید ؛ پست جدید منتشر می کنم.


نام مدیر : وحید محمدی

گونه : وبلاگ شخصی با آدرس اختصاصی و محتوای عمومی

ژانر : تمام ژانرها

کاربرد : همه منظوره

هدف وبلاگ : به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه با مردم و پرداخت زکات علم

مقصد مدیر وبلاگ : کسب رضای خداوند .

جنس وبلاگ : وبلاگ شخصی

تاریخ تاسیس : تیر 1398 خورشیدی



موضوعات وبلاگ : تمام علوم و فنون و مسائل مختلف در تمام زمینه


کپی برداری از مطالب وبلاگ وحیدمی به شرط لینک دادن به آدرس اصلی وبلاگ با دامنه vahidmy.blog.ir ، بلامانع و آزاد است . با خیال راحت ، کپی برداری نمایید . هیچگونه کپی رایت و انحصار برای وبلاگ وحیدمی ، وجود ندارد .

بروزرسانی:

وبلاگ وحیدمی منحصرا توسط سایت بلاگ دات آی آر به آدرس blog.ir میزبانی می شود . بنابراین بجز دامنه vahidmy.blog.ir سایر دامنه ها جعلی و فیک و خطرناک هستند .
برای مشاهده نکات جدید و ترفندهای امنیتی لطفا به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

https://vahidmy.blog.ir/post/1



آدرس وبلاگهای تخصصی :

https://spasm.blog.ir

https://fasmy.blog.ir

https://binasm.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر
  • ۰۱/۰۴/۱۱
    adc
نویسندگان
پیوندها

موضوعات قبل از مرگ بخش 1

يكشنبه, ۱۸ مهر ۱۴۰۰، ۰۳:۰۵ ب.ظ




به نام خدا


موضوعات قبل از مرگ بخش 1



گرچه  مرگ خبر نمی دهد و انسان حتی از یک ثانیه ی بعد ، خبر ندارد و نمی داند آیا تا یک ثانیه ی دیگه ، زنده است یا نه و گرچه تا دو هفته ی دیگه قرار است دوز دوم واکسن کرونا را بزنم و به احتمال زیاد ، بعد از تزریق دوز دوم واکسن کرونا ، از دنیا خواهم رفت ؛ اما با خودم گفتم : همین دو هفته ی باقیمانده از عمرم را غنیمت بشمرم و در قالب موضوعات وبلاگ وحیدمی ، یکسری محتوا و مطالب مختلف و گوناگون را مطرح نمایم .


اصلا دوست ندارم قبل از مرگ ، حرف نگفته ای باقی بماند .  این پستهای آخر را در حکم وصیتنامه بدانید .


+

موضوعات :


وحیدمی :


خب همه می دانید که تمام پستهای این وبلاگ به عبارت vahidmy مربوط می شوند . یعنی اگر می خواهید به تمام آرشیو این وبلاگ دست یابید کافیست لغت  vahidmy  را سرچ نمایید .  بهرحال  ، این لغت شامل تمام مطالب و محتوای این وبلاگ است .


درواقع ، تمام مباحث و مطالب گوناگون  وبلاگ وحیدمی ، تحت عنوان کلی و  عمومی vahidmy  منتشر شده و خواهد شد . زیرا وحیدمی ، یک وبلاگ شخصی با موضوعات عمومی و کلی است . لذا تمام موضوعات این وبلاگ صرف نظر از محتوایشان زیر مجموعه ی این لغت می باشند .


+

اسمبلی:


خب قرار بود که من زبان برنامه نویسی اسمبلی را در ایران احیا کنم . اما خب بهرحال من به تنهایی قادر به انجام این امر مهم و خطیر و تخصصی نیستم .  در این مورد از تمام برنامه نویسان و مهندسین محترم درخواست می کنم که زبان اسمبلی را در ایران احیا نمایند و در رشته ی مهندسی کامپیوتر ، از ترم اول کارشناسی تا ترم آخر دکتری ، منحصرا زبان اسمبلی تدریس شود البته هم بصورت تئوری و هم بصورت عملی .


اگر این اتفاق رخ ندهد عملا احیای زبان اسمبلی ، به نتیجه نخواهد رسید و زحمات این بنده ی حقیر ، نابود می شوند .


بهرحال باید زبان اسمبلی در تمام ترمها و تمام مقاطع رشته ی مهندسی کامپیوتر ، رسما در تمام دانشگاههای ایران تدریس شود .


اگر این پیشنهاد از طرف مسئولین جدی گرفته شود و عملی شود مسلما تمام مردم ایران به آزادی و استقلال فنی می رسند و از شرکتهای انحصارطلب و جاسوس و فضول و دیکتاتور و قلدر و پول پرست بخصوص مایکروسافت و گوگل و اپل  بی نیاز می شویم و خودمان می توانیم سیستم عامل بومی همه منظوره بسازیم . البته با کمک زبان اسمبلی .


بهرحال برای شکست دادن آمریکا و سایر دشمنان ، باید در بحث سیستم عامل و نرم افزار به استقلال برسیم و خودمان شخصا یک سیستم عامل بومی را بطور کامل با زبان اسمبلی بسازیم و از شر زبانهای سطح بالا و فناوریهای دشمنان   و جاسوسی هایشان خلاص شویم .


اگر آزادی و استقلال و قدرت می خواهید باید زبان اسمبلی را جدی بگیرید و به عنوان زبان اصلی برنامه نویسی رسما در دانشگاهها و حتی آموزشگاهها تدریس کنید و بکار گیرید .


من صرفا یک معرف هستم و بجز معرفی کردن قدرت و قابلیت و کاربردهای زبان اسمبلی  کار دیگری انجام نمی دهم .


من کامپایلرهای زبان اسمبلی را به شما معرفی کردم . سایتهای معتبر خارجی و انجمنهای زبان اسمبلی و سیستم عاملهای تولید شده توسط اسمبلی را به شما معرفی کردم .  پروژه های اسمبلی را نیز به شما معرفی کردم .

بنابراین گمان نمی کنم وظیفه ی دیگری در قبال زبان اسمبلی داشته باشم .  زیرا من همزمان در چندین موضوع  دیگه فعالیت می نمایم و سرم خیلی شلوغ است  و وقت کمی دارم .


لذا مابقی کارها را خودتان در دانشگاه یا آموزشگاه یا در خانه یا در هر جای دیگری  ادامه دهید .



+


باینری (زبان ماشین )


در بحث برنامه نویسی با زبان ماشین و قابلیتهای فراوان هگز ادیتور ، سعی کردم تا حد توان به شما کمک کنم اما به مشکل برخورد کردم . از این بابت متاسفم . شاید در آینده افرادی پیدا شوند که کار نیمه تمام مرا تمام نمایند .


به هر حال برنامه نویسی بدون باگ ، فقط از طریق هگز ادیتور امکان پذیر است .


اگر بین صدها زبان برنامه نویسی سطح بالا و سطح پایین مردد و دودل هستید توصیه می کنم  منحصرا با زبان ماشین و با کمک هگز ادیتور ، برنامه نویسی نمایید . سعی کنید معماری فایلها و نرم افزارهای ویندوز را با کمک هگز ادیتور ، کشف نمایید .


من تعدادی هگز ادیتور و تعدادی فایل مربوط به معماری نرم افزارهای ویندوز را به شما معرفی کردم .

سعی کردم یکی از مستندات مربوط به برنامه نویسی با زبان ماشین را برایتان ترجمه کنم که به دلیل محدودیتهای فنی بلاگ بیان با شکست مواجه شدم .


شاید شما بعدا فایل pe.txt را از اول تا به  آخر ترجمه نمایید و کار ناتمام  مرا تمام کنید .


بهرحال اگر می خواهید به خدای فناوری اطلاعات تبدیل شوید چاره ای بجز برنامه نویسی با زبان ماشین و بکارگیری هگز ادیتور ، ندارید .


+

ایده :


من سعی کردم در حد توان در باب موضوعات مختلف ، نظرات شخصی و البته راهکارها و ایده های شخصی ام را به شما عرضه نمایم .  شاید برخی از این ایده ها واقعا مفید باشند . به امتحان کردن اش می ارزد .


+

وبلاگ


من به حد کافی سیستمهای مختلف وبلاگدهی را به شما معرفی کردم و مزایا و معایب هرکدام را نیز اعلام کردم و حتی گفتم که برخی از این سیستمهای وبلاگدهی ، جاسوس و خطرناک هستند .


بهرحال تصمیم با خودتان هست که در کدام سرویس وبلاگدهی ، مشغول شوید و محتوا تولید کنید .



+


فناوری اطلاعات :


در زمینه ی فناوری اطلاعات سعی کردم تعدادی از پستهای سایت زومیت را به شما معرفی نمایم و برخی از اخبار سایت زومیت را با لینک مستقیم ، در اختیارتان قرار دادم .

هنوز هم می گویم که سایت زومیت برخی اوقات از حالت استاندارد خارج می شود ولی در مجموع ، سایت خوب و مفیدی می باشد .


البته دیجیاتو  و شهر سخت افزار و سخت افزاز مگ  و آی تی پرو  و علم فردا  نیز سایتهای خوب و مفیدی در زمینه ی فناوری اطلاعات می باشند .


می توانید در این سایتها نیز با جزئیات مربوط به فناوری اطلاعات آشنا شوید . از جمله اینکه در سایت علم فردا  با مفهوم نسل در پردازنده ها آشنا  می شوید .


اگر می خواهید با چشم کاملا باز ، پردازنده بخرید به سایت علم فردا مراجعه نمایید .



+


سیستم عامل


در باب سیستم عامل نیز سعی کردم تا حد توان  و مطابق با تجربیات شخصی ام  ، سیستم عاملهای مختلف را آنالیز  و بررسی و مقایسه نمایم .  اینکه شما طرفدار کدام سیستم عامل هستید هیچ ربطی به من ندارد .  اما سعی کنید قبل از  نصب سیستم عامها ، یک مدت آنها را در ماشین مجازی  اجرا کنید و آزمایشهای مختلف را روی آنها انجام دهید .


سعی کنید با چشم کاملا باز ، سیستم عامل مورد نظرتان را انتخاب نمایید .



اگر به دنبال لینوکس هستید ، از نظر من ، دبیان از بقیه بهتر است .  شعار من اینست :


لینوکس فقط دبیان  !


مابقی توزیعهای لینوکس گرچه مدرن تر هستند و دوال بوت می باشند و  با ویندوز سازگاری بیشتری دارند اما ناقص  و جاسوس و فضول و انحصاری هستند . درحالیکه دبیان گرچه بسیار قدیمی و کهنه  است و دوال بوت نیست و کل هارد را یکجا فرمت می کند و ویندوز را حذف می کند و تمام پارتیشنهای هارد را نابود می کند  اما یک لینوکس کامل و جامع است و چندین رابط گرافیکی کاربر متنوع دارد و اکانت و سایر ابزارهای جاسوسی را ندارد و از شما جاسوسی نمی کند و فضول نیست و در انحصار هیچ شرکتی نیست  . ضمنا دبیان ،  معدن روباز   و مادر سایر توزیعهای لینوکس است ( البته  لینوکسهای خانواده ی دبیان ) .


همچنین باید بدانید که دبیان ، یک لینوکس همه منظوره است و بعنوان سیستم عامل دسکتاپ و سرور و مین فریم و سوپرکامپیوتر و سیستمهای توکار و حتی سیسستم عامل گوشی هوشمند بکار می رود .


پس اگر از تردید بین صدها توزیع لینوکس خسته شده اید ، دبیان  را به شما پیشنهاد می دهم .


Debian



در مجموع ، اگر به دنبال یک لینوکس کامل و همه منظوره می گردید و نیازی به ویندوز ندارید و فایلهای خود را روی هارد نگهداری نمی کنید و از فرمت شدن تمام هاردتان ناراحت نمی شوید ، دبیان  گزینه ی مناسبی برای شما خواهد بود .


+


موسیقی:


این موضوع یک موضوع کلی است و شامل : خوانندگی ( آواز - تصنیف و .. ) تلاوت قرآن  - مداحی اهل بیت - مناجات خوانی  ، اذان ، آهنگسازی و نرم افزارهای تخصصی علم موسیقی  می شود.


سعی کردم یکی دو نرم افزار تخصصی موسیقی را به شما معرفی کنم .  البته صدها نرم افزار تخصصی موسیقی را می توانید در گوگل پلی پیدا و دانلود کنید ولی متاسفانه اکثر این نرم افزارها  دارای اشتباهات آشکار و بزرگ هستند و نت ها را به درستی نشان نمی دهند و جنس صدای خواننده  یا قاری قرآن را به اشتباه اعلام می کنند و گستره ی صوتی و البته پایین ترین و بالاترین نت های خواننده یا قاری قرآن را به غلط نشان می دهند .


بهتر است در این مورد با یک موسیقیدان یا کارشناس موسیقی یا آهنگساز  مشورت نمایید .


این نرم افزارها ایرادات فنی دارند و اطلاعاتشان بعضا غلط و مبهم می باشد .


پس صرفا به این نرم افزارها تکیه نکنید و حتما با متخصصین و کارشناسان موسیقی مشورت نمایید .


اگر عمری باشد از پست بعد سعی می کنم یک بررسی کلی از برخی نرم افزارهای تخصصی موسیقی را در این وبلاگ انجام دهم .


شاید بتوانم بهترین نرم افزار را به شما معرفی کنم . این نرم افزارهای تخصصی موسیقی را عمدتا می توانید از گوگل پلی  دانلود و روی گوشی اندرویدی  نصب نمایید . زیرا مشابه ویندوزی ندارند .



علی الحساب نرم افزار   Vocalizzo Lite  ، بهترین نرم افزار موسیقی می باشد . البته این فقط یک نظر شخصی است که ممکن است درست یا غلط باشد .  . در این مورد ، باید نظر کارشناسان موسیقی را جویا شوید .



+


ویکی :


ویکی نویسی قواعد خاص خود را دارد و من عملا این موضوع را همینطوری نوشتم .  جدی نگیرید .



+


اکسترا ( اضافی )

از نام این موضوع کاملا پیداست که مطالب اضافی و بی اهمیت یا کم اهمیت باید در این موضوع قرار گیرد ولی خب  سبک وبلاگنویسی ام ایجاب می کند که به این قاعده پایبند نباشم .


+

+

+

در این پست یکسری کلیات را در باب موضوعات مختلف وبلاگ وحیدمی بیان کردم و البته  تکرار مکررات بود  . اما نوعی وصیتنامه نیز محسوب می شود .


بهرحال این چند پست آخر را قبل از مرگ  می نویسم تا رفع تکلیف و اتمام حجت شود و وجدانم آسوده باشد .


من  در قبال موضوعات وبلاگ وحیدمی ، مسئولیتی ندارم و تکلیف از گردن ام ساقط شده است و الان خیالم راحت است که سبکبال  از این دنیا خواهم رفت .



+


اگر بعد از تزریق دوز دوم واکسن کرونا  زنده ماندم  ، آنوقت سعی می کنم بصورت پراکنده در هر پست یکسری مطالب را بنویسم . حوصله ندارم که روی چیز خاصی تمرکز کنم . 


بهرحال پراکنده کاری و پراکنده نویسی جزو ذات ام می باشد و عادت کرده ام . ترک عادت موجب مرض است !


+


علی الحساب حرف دیگری برای نوشتن ندارم . جز یک چیز : از وقتی که دوز اول واکسن کرونا را زده ام دچار اختلال در تمرکز و حافظه شده ام و عملا به یک بی حوصلگی شدید و فراموشی دچار شده ام و انگیزه ای برای ادامه ی کار ندارم  این حالت فراموشی و عدم تمرکز و بی دقتی را می توانید در این چند پست اخیر ، مشاهده فرمایید .   . این از اثرات دوز اول است . دوز دوم را خدا خودش رحم کند . بهرحال طب مدرن از مصادیق بارز آسیب های اجتماعی می باشد .  طب سنتی را دریابید و احیا کنید .   حرفی باقی نمانده .  پس فعلا  خداحافظ ....










  • ۰۰/۰۷/۱۸
  • vahidmy

Apple

Assembly

Binary

Debian

Extra

Google

Google Play

IBM

IT

Idea

Intel

Linux

Microsoft

Music

OS

Vocalizzo Lite

WIKI

Weblog

Windows

category

hex editor

machine code

vahidmy

vahidmy.blog.ir

آزادی

آهنگساز

اتمام حجت

احیاگر زبان برنامه نویسی اسمبلی

احیای زبان اسمبلی

احیای زبان برنامه نویسی اسمبلی

اختلال حافظه

از نظر من

استقلال

اسرار هگز ادیتورها

برنامه نویسی با زبان ماشین

برنامه نویسی با هگز ادیتور

برنامه نویسی بدون باگ

بلاگر

بهترین نرم افزار موسیقی

بی حوصلگی بسیار شدید

تکرار مکررات

جنس صدا

دبیان

رفع تکلیف

زبان اسمبلی

زبان برنامه نویسی

زبان برنامه نویسی اسمبلی

سایت علم فردا

سلب مسئولیت

سیستم عامل

سیستم عامل ها

سیستمهای عامل

طب سنتی

طب مدرن

طب مدرن مصداق بارز آسیب اجتماعی

عدم تمرکز

علم فردا

عوارض واکسن کرونا

فوت

قدرت

لینوکس

لینوکس فقط دبیان

لینوکس همه منظوره

مرگ

مصادیق آسیب های اجتماعی

موسیقی

موسیقیدان

موضوعات

موضوعات قبل از مرگ بخش 1

موضوعات وبلاگ وحیدمی

نت موسیقی

نرم افزار تخصصی موسیقی

نرم افزارهای تخصصی موسیقی

نظر شخصی

هگز ادیتور

واکسن کرونا

وبلاگ وحیدمی

وبلاگنویسی

وصیتنامه

وفات

ویدیو

ویروس کرونا

ویندوز

پردازنده

پردازنده های شرکت اینتل

پردازنده ی اینتل

چشم کاملا باز

کارشناس موسیقی

کارشناسان

کارشناسان موسیقی

کرونا

گوگل پلی