بنام خدا


آدرس جدید این مطلب براساس شماره ترتیبی :


https://vahidmy.blog.ir/post/21




عنوان مطلب:



سرباز خدا باشید :


تا حالا دقت کردید که بعضی اوقات تلویزیون ایران ، یک صحنه را نشان می دهد که شخصی   با صدای بلند می گوید : ما همه سرباز توییم  خمینی ....  که بعد  حضرت امام راحل (ره)  فورا  حرف این آدم را  قطع می  کند و  می فرمایند:  (( ما همه سرباز  خدا هستیم .  نه  تو سرباز منی   نه من سرباز  تو  !!!  )) و بعد جمعیت حاضر در  حسینیه ی جماران  یکصدا می خندند ؟؟؟


عملا حضرت امام راحل رحمت ا...  علیه   این شخص   چاپلوس  را   از اساس ،  کنف و سنگ روی یخ    کرد .  حضرت امام خمینی  (ره)    از ادمهای چاپلوس و متملق  بیزار بود . رک بود و  اصلا دوست نداشت کسی  او را مدح و ستایش کند .   خودش را خادم این ملت می دانست . هرگز خودش را بالاتر از مردم نمی دانست   و تواضع و فروتنی  را در تمام حرکات و گفتارهای ایشان می توانستیم ببینم .  


حرف اش را راحت  وبدون ترس می زد . کاری کرد که کسی جرات نکند در حضورش  چاپلوسی و خودشیرینی کند .  


این صحنه را تلویزیون ایران ، چندبار  پخش کرده و هنوز هم پخش می کند اما ....


اوایل ، صدای خنده ی  حضار درون  حسینیه ی جماران   را  تلویزیون ایران پخش می کرد  الان  تلویزیون  منفعل  و ترسوی ایران   طبق خاصیت سانسورچی بودنش  این صدای خنده را  قطع می کند .


این روزها  هرکسی که با   ننه اش قهر می کند از دست  صدا و سیما به دادگاه و رهبری  شکایت می کند  و  متاسفانه  صدا و سیما هم  که دیگر  آن شهامت قبلی را ندارد  و یک ادم ترسوی محافظه کار بی اراده ی منفعل بی سواد  بعنوان رئیس این رسانه ،  انرا اداره می کند سریع  به شکایات رسیدگی می کند و اینجاست که جو متشنج می شود . 


الان اکثر  کارمندان صدا و سیمای ایران    از صدا و سیما   متنفر  و بیزارند  چون رئیس  صدا و سیما نه فقط از کارمندان این سازمان حمایت نمی کند بلکه    کافی است سنگی به کلوخی بخورد و حکم اخراج از طرف ایشان به دست  کارمند بدبخت  صدا و سیما برسد . 


 

صدا و سیمای ایران    تمام هیکل اش   سانسور است .  اسم استاد محمد رضا شجریان اگر برده شود  سریع سانسور می کند . خیلی چیزها را سانسور می کند .  حال  ادم بهم می خورد از این رسانه ی ترسوی منفعل بی اراده . 



خدا رحمت کند  مهندس ضرغامی را !!!  .  بحدی قدرت و شجاعت داشت که حتی جلوی  مرحوم آیت ا... هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام  ایستاد و اجازه نداد که  ایشان  وارد صدا و سیما شود و از خودش در مقابل  دکتر احمدی نژاد دفاع کند.  



اصلا مهندس ضرغامی برای خودش  پادشاه بود توی این مملکت .   از هیچکس نمی ترسید  و حساب نمی برد .  


اما حالا چی ؟؟؟؟



همه  ترسو و محافظه کار و چاپلوس و سانسورچی و خودسانسورچی و  متملق شده اند 



روزگار بدی است .  چاپلوسی به اوج اش رسیده  .    


همه  فراموش کرده اند که بنده ی خدای رحمان هستند و طبعا  باید  سرباز خدا باشند  نه سرباز رهبر و رئیس جمهور یا حتی امام زمان (عج)


برای خدا شریک قائل نشوید .  به فرموده ی آیت ا... خمینی  رحمت ا... علیه  ،  ما  همه  سرباز خدا هستیم .   


بله  واقعا ما سرباز خدا هستیم  چون بنده ی خدا هستیم  و نباید برای خدا شریک قائل شویم  . 


نباید از مسئولین طراز اول مملکت مثل  رهبر ایران    ، برای خودتان  بت بسازید ! 


رهبر هم یک انسان است مثل من و شما .  هروقت  رهبر ایران    به مقام خدایی رسید  و توانست از چنگال مرگ بگریزد و شریک خدا شود  و مردگان را زنده کند و موجودات جدید  خلق کند  و دنیا را تغییر دهد و کارهای محیر العقول انجام دهد ،   آنوقت  خودتان را سرباز رهبر بدانید . 


امام زمان هم سرباز نمی خواهد  .  امام زمان به نماز و روزه و جهاد ما  شیعیان  نیازی ندارد .  


این ما هستیم که به خدا و امام زمان نیاز داریم . 


این القاب  که به خود می بندید مثل : سرباز خمینی ، سرباز خامنه  ای ، سرباز مهدی ، نوجوان  خامنه ای ، فرزند  سید علی   و    ....   عملا شما را  از  فرمانده ی اصلی یعنی خدا  غافل می کند .  این یعنی شرک .



فرمانده ی اصلی  و واقعی در تمام دنیا و اخرت ،  فقط خداست .   



من در تمام  عمرم سعی کرده ام  سرباز خدا باشم . نه سرباز رهبر و  امام  و ....


 


من برای خدا شریک قائل نمی شوم و از رهبر ایران  و  امام زمان (عج)  بت نمی سازم .  احترام این دو بزرگوار قطعا  بر همه ی ما واجب است . اما بین احترام گذاشتن و پرستیدن  از زمین تا  آسمان فرق است .  برخی ها هنوز فرق بین احترام و چاپلوسی را نمی فهمند .



یک سرباز در سربازخانه  (پادگان)  باید به مافوق خودش احترام بگذارد و از دستوراتش به شرطی که خلاف شرع مقدس اسلام و خلاف قوانین حقوقی و کیفری ایران نباشد اطاعت کند  اما حق ندارد  از فرمانده اش بترسد که اگر بترسد برای خدا  شریک  قائل شده است . 


یادتان باشد  فرمانده تحت هیچ  شرایطی (  صلح یا جنگ یا سوانح طبیعی  و غیرطبیعی و ....)  نمی تواند و  نباید خلاف  اسلام و قرآن و خلاف  قوانین حقوقی و کیفری ایران   دستور بدهد . چنین دستوری را نباید اطاعت کرد وگرنه  شخص دستور دهنده و دستور گیرنده هردو مشمول خشم و  غضب پروردگار خواهند شد .  



هر فرمانده ای که به زیردست اش بگوید  فرمانده می تواند خلاف قوانین مملکت یا حتی خلاف  شرع دستور بدهد   عملا   یک فرعون است و ادعای خدایی می کند و باید از این فرمانده  تا می توانید دوری کنید و به خدا پناه ببرید . 


بسیاری از فرماندهان پادگانهای نظامی و مقرهای انتظامی   برای خودشان یک پا  فرعون و نمرود شده اند .  خیال می کنند می توانند خلاف شرع و خلاف  قانون مملکت دستور بدهند . نه خیر !  این خبرا نیست جناب فرمانده !    تو موظف هستی در چارچوب قرآن و احکام شرع مقدس اسلام و قوانین حقوقی و کیفری  جمهوری اسلامی ایران ، به زیر دستان ات  دستور بدهی . اگر از این چارچوب خارج بشوی  دستوری که داده ای  نافذ نیست و هیچکس حق ندارد چنین دستور شرک آمیزی را  اجرا کند . 


پس لطفا حد و حدود خودت را بعنوان  فرمانده  رعایت کن  و  خودت را از خدا و قوانین مملکت قویتر تصور نکن .  


تمام محتوای این پست این بود:  لطفا مشرک نشوید و سرباز خدا باشید .  تمام .

+



+


وحید محمدی  - وبلاگ وحیدمی 


http://vahidmy.blog.ir






  بروزرسانی

براثر حملات سایبری به وبلاگ وحیدمی ؛ تمام کامنت های کاربرها و پاسخ های من به کاربرها  ؛ حذف شدند 


لعنت خدا و نفرین ملائکه بر هکرها و اتکرها و مجرمان سایبری . 


تاریخ بروزرسانی 


یکشنبه مورخ  29 مرداد 1402 خورشیدی 


نکته : 

آدرسهای  آخرین پست وبلاگ وحیدمی را در زیر مشاهده می فرمایید . 




در پناه خداوند متعال عظیم الشان باشید 

ِ

الهم  عجل  لولیک الفرج . 



امضای همیشگی اینجانب  در جهت تایید صحت و درستی مطالب وبلاگهایم   : 


وحید محمدی . وبلاگ  وحیدمی 


https://vahidmy.blog.ir





https://vahidmy.blog.ir/archive


https://vahidmy.blog.ir/post/764