بنام  خدا


آدرس جدید پست براساس شماره ترتیبی:



https://vahidmy.blog.ir/post/5



عنوان پست :



چند وبلاگ شخصی بنام وحید محمدی !!



امروز  عبارت " وبلاگ شخصی وحید محمدی"  را توی گوگل سرچ کردم  هیچ اثری از این وبلاگ یعنی وبلاگ وحیدمی  ندیدم  ولی یک وبلاگ شخصی که  توی  بلاگ اسکای ساخته بودم  به اضافه ی چندین  وبلاگ شخصی وحید محمدی  که  قبلا در سایر سیستمهای وبلاگدهی و توسط  افراد دیگری  ساخته شده بودند را دیدم و تعجب کردم !!!


یعنی اینهمه وحید محمدی بلاگر توی این مملکت هست و من خبر نداشتم ؟؟؟؟


هر کدامشان شغل و تخصصی داشتند و این وسط من  علاف و سرگردان بودم .


یکی از این وبلاگها واقعا متعلق به خودم هست :


وبلاگ شخصی وحید محمدی (بلاگ اسکای):

وبلاگ وحیدمو


http://vahidmo.blogsky.com



دیگه فکر کنم خیلی لوث شده و به قول معروف شیر تو شیر یا بهتره بگم  وحید تو وحید شده !!!


بعضی وقتها حالم از خودم بهم می خوره ! 



خواستم بگم من یکسری تفاوت با این  " وحید محمدی "  ها  که احتمالا  توی وب  با اونها مواجه می شوید  دارم  .


این تفاوتها باعث می شود که شما  مرا از بقیه ی بلاگرهایی که همنام من هستند  تمییز و تشخیص دهید :



تفاوتهای  من با  این وحید محمدی ها عبارتند از :



1- من یک تایپیست ساده هستم

2- من مبلغ و مروج زبانهای برنامه نویسی سطح پایین یعنی زبانهای  ماشین  و  اسمبلی هستم

3- من علیه زبانهای سطح بالا و لینوکس مطلب می نویسم

4- من بارها علیه شرکت بیان  حرف زدم و این شرکت  از دست من ، دل پر خونی دارد

5- من مدام سرویسهای وبلاگدهی را با هم مقایسه می کنم و چندین وبلاگ شخصی و غیرشخصی و تخصصی و .... دارم

6- من روی دو چیز در وبلاگهایم  تمرکز کرده ام : زبان ماشین  و زبان اسمبلی .

7- من  خواننده ی موسیقی سنتی هستم و به سبک استاد محمدرضا  شجریان و استاد شهرام ناظری   و استاد سید حسام  الدین سراج و استاد  علیرضا افتخاری  و استاد ایرج بسطامی  و استاد سید عبدالحسین مختاباد  و استاد  حسین خواجه امیری  (معروف به ایرج )  و استاد  علی اکبر  گلپایگانی  معروف به  گلپا   و   سایر اساتید طراز اول موسیقی سنتی  ،  آواز می خوانم ( البته توی اتاقم و در زمانیکه تنها باشم و سعی می کنم وقتیکه  هیچکس در اطرافم نباشد صدای خودم را به اوج برسانم !!  )

8- من قاری قرآن هستم و به سبک استاد عبدالباسط محمد عبدالصمد و استاد سعید مسلم  قران می خوانم ( البته توی اتاق و با صدای آهسته )

9- من یک ارگ کوچک آموزشی دارم و گاهی اوقات  باهاش بازی می کنم !

10-  من یک فلوت ریکوردر  دارم و بعضی اوقات باهاش ساز می زنم !

11- من هر روز و هر شب نرمش می کنم و طرفدار ورزش  پرورش اندام و کونگ فو  و کاراته  و یوگا  و کشتی و وزنه برداری و ورزش زورخانه ای( ورزش باستانی )  و ورزش ژیمناستیک  هستم !

12- من می توانم با هردو دستم  براحتی غذا بخورم و بنویسم و نقاشی بکشم !

13-  من   چندسال پیش  به مدت 60 روز  به سبک هندی ها  ریاضت کشیدم و نیروهای  ویژه ای در من ایجاد شد از جمله  ذهن خوانی و تله پاتی و  تله کینزی (حرکت دادن اشیا از راه دور با نگاه و نیروی اراده ) .

14- من   فوق دکترای پشت کنکور هستم !! ( 4 بار دانشگاه قبول شدم ولی بدلیل علاقه به وبلاگنویسی  و کامپیوتر  و مهندسی معکوس نرم افزار   ،  از رفتن به دانشگاه منصرف شدم ) .

15- من بشدت اهل مقایسه هستم و سیستم عاملها و زبانهای برنامه نویسی و نرم افزارها و  بازیهای کامپیوتری و سیستمهای وبلاگدهی  و افراد و اشیا و ....  را با هم مقایسه و نتیجه گیری می کنم .

16- من تجربه گرا هستم . من هرگز  مغزم را دربست در اختیار اساتید دانشگاه و حوزه قرار نمی دهم و اهل تحقیق و مطالعه و تجربه و مقایسه و ازمایش هستم . زیرا  معتقدم که حوزه و دانشگاه ، انسان را به جمود فکری دچار می کند   و مانع رشد مغز می شود . ضمنا اکثر اساتید حوزه و دانشگاه ، بروز نیستند و کم سواد می باشند و از علم روز دنیا به شدت  جا مانده اند .


17- من 24 ساعته توی وب فارسی و انگلیسی  وول می خورم و چیزهای جدید کشف می کنم و تجربه و آزمایش می کنم .

18- من عضو هیچ شبکه اجتماعی نیستم . 

19- من به ندرت از خانه بیرون می آیم .

20- من همه فن حریف هستم !!!!


خب اینها را گفتم  تا فرق بین من  و بقیه ی هموطنان که همنام من هستند و وبلاگ شخصی دارند را  بدانید و مرا با آنها  اشتباه  نگیرید .


فعلا دو وبلاگ شخصی بیشتر ندارم یکی همین وبلاگ و یکی هم اون یکی که در بالا ادرس اش را نوشتم . 


و اما وبلاگ اصلی و رسمی ام همین وبلاگی است که دارید مطالبش را می خوانید یعنی وبلاگ وحیدمی :


آدرس وبلاگ شخصی و رسمی وحید محمدی موسوم به وحیدمی :


https://vahidmy.blog.ir



قصد ندارم وبلاگ شخصی دیگه ای بسازم چون واقعا مسخره است . تنها  هدف من از وبلاگنویسی و وبلاگسازی ، احیای زبان برنامه نویسی اسمبلی  در ایران است . بنابراین اسامی وبلاگهایم به زبان اسمبلی مربوط می شوند نه به خودم .


من قصد دارم زبان برنامه نویسی  Assembly را در ایران ترویج دهم  و روش برنامه نویسی با این زبان را با سبک خودم  آموزش دهم .


بنابراین تمامی وبلاگهای من  فقط در مورد زبان  اسمبلی  (Assembly)  می باشند .


پس هرگز نام و نام خانودگی کامل خودم یا نام کاربری ام را بعنوان دامین وبلاگهایم قرار نمی دهم ( بجز وبلاگ وحیدمی که وبلاگ اصلی ام می باشد که در او نیز نام و نام خانوادگی ام را بصورت فشرده و خلاصه نوشته ام چون وبلاگ وحیدمی وبلاگ اصلی ام می باشد لذا چاره ای نبود و مجبور شدم خلاصه ی نام و نام خانوادگی ام را بعنوان دامین وبلاگ انتخاب نمایم ) . بلکه اسامی کامپایلرهای زبان اسمبلی را بعنوان دامین وبلاگهایم تعیین می کنم . مثل وبلاگهای فسمی ، فسمجی ، یسمی ، نسمی ، وسمی  که برگرفته از نام کامپایلرهای زبان اسمبلی می باشد .



شاید بپرسید که چرا  عکس از خودت نمی گذاری تا تو را از بقیه ی  همنام هایت تشخیص دهیم ؟؟


جوابش ساده است : بخاطر امنیت .  دوست ندارم شناخته شوم .  دوست ندارم دیده شوم .  از این عقده ها ندارم . من سلبریتی نیستم که عقده ی دیدن شدن و شنیده شدن و مطرح شدن را داشته باشم .  از شهرت بیزارم .  من اهل  هیچ نوع فعالیت اجتماعی  و سیاسی و اقتصادی  نیستم .   منزوی وگوشه گیر هستم و اصلا دوست ندارم کسی مرا بشناسد .  من فقط فعالیت علمی انجام می دهم و البته در قالب وبلاگنویسی .  من اهل فضای مجازی هستم البته از نوع وبلاگنویسی .



از طرفی دیگه ، من یک بلاگر و تایپیست  ساده هستم . دلیلی ندارد که عکس ام را بگذارم .  


پس همین  20 مشخصه ای که  در بالا از خودم گفتم  کافیست تا شما مرا با  بقیه که همنام من هستند اشتباه نگیرید .



راستی چه خبر از پویش ؟؟؟



من در پویش شرکت نکردم . دلیلش را الان می گویم :


من  در شهرستان زندگی می  کنم  و گرفتاری های فراوان دارم و باید 24 ساعته پشت کامپیوترم بنشینم و تحقیق کنم و مطلب بنویسم .  طبعا نمی توانم وارد تهران بشوم  و شرکت بیان هم که گوگل مپ ندارد تا من بتوانم از روی آن محل دقیق این شرکت را  در کوچه ی زهره پیدا کنم !!


لذا بجای شرکت در پویش  یک گوگل مپ برای  شرکت بیان درست کردم  که متاسفانه گوگل در تشخیص مکان  شرکت بیان دچار اشتباه شد . من هم دیگه وقت ندارم اصلاح اش بکنم .


اگر کسی  در  زمینه ی معرفی کردن  شرکتها  و سازمانها  به گوگل مپ  تجربه و تبحر کافی دارد لطفا   یک گوگل مپ دقیق و درست برای شرکت بیان  بسازد .


سرویس وبلاگدهی  اگر   پولی باشد  و از کاربر بابت همه چیز  پول بگیرد    باید ادرس دقیق و شماره تلفن ثابت  و همراه و ایمیل سازمانی و رزومه و  گوگل مپ  دقیق  داشته باشد . 


در میان تمامی سرویسهای وبلاگدهی  فقط  میهن بلاگ این مزایا را دارد . البته این گوگل مپ متعلق به شرکت  صباایده است ولی چون میهن بلاگ  بخشی از بدنه ی اصلی  صباایده می باشد پس عملا می توانم بگویم که میهن بلاگ تنها سرویس وبلاگدهی است که  مکان و دفتر و دستک  دقیق و درست و حسابی دارد و پیدا کردن مکانش روی نقشه از اب خوردن هم راحت تر است.


این دفعه اگر پویش راه انداختید از شرکت بیان بخواهید یک گوگل مپ دقیق همراه با چند خط شماره تلفن ثابت و  همراه  و  ایمیل سازمانی و رزومه  با  آدرس  دقیق و سرراست  را  در وبلاگ رسمی اش  قرار دهد ( دقیقا شبیه به شرکت صباایده )


بهرحال سرویس وبلاگدهی که  بابت همه چیز از شما  پول می گیرد و شما را محدود می کند و انحصارطلب است  و ذره ای انعطاف پذیر نیست و قصد دارد هزینه ها را  افزایش دهد    موظف است تمامی موارد بالا را رعایت کند و  حتی  نماد اعتمادسازی از وزارت صنعت و معدن نیز داشته باشد . چون دارد از شما  پول می گیرد .  چون شما را وادار می کند که به درگاههای بانکها  وارد شوید و خطر هک شدن  در این وسط وجود دارد .


من  خیلی راحت  می توانم در تمامی سرویسهای وبلاگدهی وبلاگ بسازم . پس اگر احیانا این پست موجب خشم شرکت بیان بشود  و این وبلاگ توسط شرکت بیان ،  مسدود شود  با  خونسردی کامل  به سراغ سایر سیستمهای وبلاگدهی که کاملا رایگان هستند می روم. 


من از  آنها توقع  ندارم ادرس و گوگل مپ و نماد اعتمادسازی و  شماره تلفن و ...  خودشان را در اختیار من قرار دهند زیرا  تمامی خدماتشان را کاملا رایگان  به من ارائه می دهند  و هیچ پولی از من نمی گیرند و مرا محدود نمی کنند  و آزادی مرا از من نمی گیرند وانحصارطلب نیستند . 



مثلا بلاگ اسکای را در نظر بگیرید:


در بلاگ اسکای می توانید با یک نام کاربری ، بی نهایت وبلاگ بسازید .  آپلود سنتر معروف   پیکوفایل با   بیست  گیگابایت  فضای آپلود رایگان  و امکان آپلود فایل تا حجم  900 مگابایت   را  در اختیار شما قرار می دهد . همه ی اینها رایگان هستند .


می توانید ویدیوهای خودتان را در سرویس  نماشا  به اشتراک بگذارید  و از وبلاگ تان تبلیغ کرده و حتی کسب درآمد کنید.


تمامی خدمات  بلاگ اسکای  کاملا رایگان است .  مدیرش آقای چنگیزی می باشد که عکس وی را می توانید در وب ببییند .  سرورهایش  در آلمان  قرار دارند .  این یعنی اطلاعات نسبتا دقیق .


دومین سرویس وبلاگدهی ایرانی بعد از  پرشین بلاگ می باشد و هنوز سرپاست .  تا بحال نشنیدم که هک شده باشد (برخلاف میهن بلاگ که اگر هفته ای یکبار هک نشود حالش بهم می خورد !!!) 


خب طبیعی است که من  نیازی نمی بینم  موارد بالا را از آقای  چنگیزی درخواست کنم 


در بلاگ اسکای  همه چیز بجز نام کاربری را می توانید براحتی و شخصا   با دست ویرایش و اصلاح کنید . 


در بلاگ اسکای  هر 1 دقیقه یکبار  تغییراتی که در حین تایپ انجام می دهید بصورت هوشمندانه توسط خود سیستم ذخیره می شوند و شما اصلا مجبور نیستید مدام روی دکمه ی  "ذخیره "  کلیک کنید .


سیستم بلاگ اسکای  بسیار سریع و سبک است و هرگز هنگام تایپ یا ذخیره شدن ، سیستم هنگ نمی کند . توی بیان  بارها در حین تایپ ، سیستم هنگ کرد و من نتوانستم  متن را  ذخیره کنم و تمامی زحماتم برباد رفت .


خیلی وقتها هنگام ذخیره کردن  تغییرات در بیان ، سیستم خصوصا اگر در اینترنت اکسپلورر باشید هنگ  می کند .  اما  توی  میهن بلاگ و  بلاگ اسکای   و بلاگفا  هرگز شاهد این اتفاقات عجیب نبودم .  هیچوقت در این سیستمها  در اینترنت اکسپلورر  شاهد هنگ نبودم .



اگر این بار  پویش راه انداختید  این موارد را  حتما  به شخص آقای علی قدیری گوشزد نمایید.


من فقط باید از خدای قادر متعال بترسم  نه از شرکت بیان یا  از سایر اشخاص حقیقی و حقوقی . 

من حرف حق می زنم .  می گویم بارها شاهد هنگ کردن  اینترنت اکسپلورر در بیان بودم  ولی هرگز  این اتفاق در  سایر سرویسهای وبلاگدهی رخ نداد .  این دروغ  نیست . تهمت نیست .   تجربه ی شخصی است .


می گویم  شرکت بیان چون بابت همه چیز از شما  پول می گیرد و شما  مجبورید  وارد درگاههای بانکی شوید و خطر هک شدن حساب بانکی تان  وجود دارد  و شما  محدود هستید   موظف است  از وزارت صنعت  و معادن  نماد  اعتماد الکترونیکی را دریافت کند و به شما نشان دهد  .


اینها توی قانون نوشته شده است .  تمامی شرکتها و سازمانهایی که از کاربر پول می گیرند  موظف هستند نماد اعتماد الکترونیکی را از وزارت  صنعت و معدن دریافت کنند . بیان  از این قانون  مستثنی نیست و باید قانون را رعایت کند .



حالا که بیان تصمیم گرفته  هزینه ها را افزایش دهد  و پول بیشتری از من و شما بگیرد  موظف است حتما  اینکار را انجام دهد وگرنه خلاف قانون رفتار کرده است.  


من یکی  که اصلا  حاضر نیستم  حتی یک ریال به شرکت  بیان  پول بدهم .    حتی اگر شده  به سایر سیستمهای وبلاگدهی مهاجرت بکنم  ، مهاجرت می کنم ولی  پول زور به  شرکت بیان نمی دهم .


بیان هم اگر ناراحت می شود  بیاید وبلاگهایم را مسدود کند . من ترسی از  مسدود شدن وبلاگهایم ندارم . چیزی که زیاد روی زمین ریخته  سیستم وبلاگدهی است .  این نشد  . یکی دیگه . 


حتی می توانم  برای خودم  از یک هاستینگ معتبر  و معروف  مثل  ایران هاست ،   یک  هاست  ویندوزی و کنترل  پنل  و ادیتور و .... با دامین  IR  بخرم  و  یک سایت مستقل بسازم و عملا هزینه ی کمتری نیز باید بدهم . .


قبلا یک هاست لینوکسی از یکی از  هاستینگهای معروف خریدم که  به محض آپدیت وردپرس ، تمامی محتویات سایتم رونویسی و حذف می شدند و سایتم نیز هیچوقت در نتایج گوگل نمایش داده نشد!!!


همینجا بگویم از هر هاستینگی هاست و دامین نخرید .  خیلی از هاستینگهایی که  کارگزار ایرنیک هستند  عملا  قابل اعتماد نیستند.  خود ایرنیک هم قابل اعتماد نیست .


جدی می گم.   سایت رسمی و مستقل  دردسرهای بسیار زیادی دارد .  به همین جهت ترجیح می دهم  فعلا  وبلاگ داشته باشم اما نه وبلاگ پولی و محدود (بلاگ )   بلکه وبلاک رایگان و نامحدود  (بلاگ اسکای) .



خب اگر  شرکت بیان  پرونده ی اینجانب را روی میز  رئیس دادگاه قرار نداد و از دست من شکایت نکرد و وبلاگهایم  کماکان در دسترس بودند انشاء ا...  پستهای بعدی این وبلاگ را نیز خواهید دید !!!


اگر هم  این اتفاق بیفتد می توانید مرا در بلاگ  اسکای  زیارت کنید !!!!


منتظرم  مشکلات امنیتی میهن بلاگ  با دستان توانای شرکت قدرتمند و معروف  صباایده  برطرف شود و امکان ساخت وبلاگ جدید در  میهن بلاگ فراهم شود . در اینصورت حتما  چند وبلاگ توی میهن بلاک می سازم .


من به شرکت صبا ایده  چند پیشنهاد امنیتی دادم . حتی  پیشنهاد دادم که  دامین را کوتاه کنند .


مثلا دامین میهن بلاگ  به صورت MBLOG.COM  نیز  قابل دسترس باشد .  شاید خنده دار باشد ولی بهرحال من این پیشنهاد  را به شرکت صباایده دادم .


شخصا  از دامینهای کوتاه  خوشم می آید . هرچی آدرس وبلاگهایم  کوتاه تر باشند بیشتر آنها را دوست دارم . 


من سعی می کنم در تمامی سرویسهای وبلاگدهی  ، وبلاگ بسازم و به شما خبر بدهم .  پس نگران من  نباشید  شما در آینده   می توانید مرا در تمامی سرویسهای وبلاگدهی  ملاقات کنید .

اگر در بیان به  مشکل برخورد کردم  آنقدر وبلاگ در سایر سیستمها می سازم تا آزادی خودم را بدست آورم .


من بعنوان کاربر ، این حق را دارم که در تمامی سرویسها  وبلاگ بسازم و حتی یک ریال هم  به شرکت بیان  پول ندهم .  بیان نمی تواند و نباید مرا محدود کند .  زنده باد  آزادی .  

+




+



وحید محمدی -  وبلاگ وحیدمی


https://vahidmy.blog.ir



https://vahidmy.blog.ir/sitemap.xml




بروزرسانی

براثر حملات سایبری به وبلاگ وحیدمی ؛ تمام کامنت های کاربرها و پاسخ های من به کاربرها  ؛ حذف شدند 


لعنت خدا و نفرین ملائکه بر هکرها و اتکرها و مجرمان سایبری . 


تاریخ بروزرسانی 


یکشنبه مورخ  29 مرداد 1402 خورشیدی 


نکته : 

آدرسهای  آخرین پست وبلاگ وحیدمی را در زیر مشاهده می فرمایید . 




در پناه خداوند متعال عظیم الشان باشید 

ِ

الهم  عجل  لولیک الفرج . 



امضای همیشگی اینجانب  در جهت تایید صحت و درستی مطالب وبلاگهایم   : 


وحید محمدی . وبلاگ  وحیدمی 


https://vahidmy.blog.ir





https://vahidmy.blog.ir/archive


https://vahidmy.blog.ir/post/764